Minitest Volkswagen Golf GTI TCR: Německá paprička pálí hned dvakrát

35 komentářů

OnlyTruth
29. srpna • 13:41

na prednokolku je skoda davat viac ako 200+ koni ...

Roman
29. srpna • 10:23

Golf = šedá myš B-]

speedfred
29. srpna • 10:54

V tejto farbe doslova, ale aj hodne rýchla.;-)

WP
29. srpna • 6:27

koukám, kolik je tu okruhářů;-). Samozřejmě je jedině dobře zlepšovat hlavně svoje řidičské schopnosti na okruhu, jen je potřeba si uvědomit, že většina sériových autdlouhodobější zátěž stejně nesnese. Obvykle se po 2-3 kolech opravdu rychlé jízdy přehřejí brzdy a je nutné chladit. Stejně tak většina vysokovýkonných pneumatik na běžné silnice pak okruh nezvládá, obzvláště, je-li techničtější.
Samostatnou kapitolou je pak elektronika, zvláště hlídající teploty kapalin a tlak v pneu.Všem, kteří se nebojí vzít svoje auto na okruh však přeji co nejvíc zážitků a pilování svého řidičského umu:-)

speedfred
29. srpna • 9:41

Presne tak, sebelepšie seriové auto na okruhu uťaháš a hlavne v týchto horúčavách.
Komplet brzdy,pneu s kolami to je základ a tam kľudne stopíš aj tých vyššie spomínaných 11t € ktoré dáš ale za funkčnú vec.
Okruhové jazdenie je ale zážitok a kto myslí jazdenie troška vážne tak 1x do roka je povinosť tam zájsť a skúšať svoje limity, či limity auta.
Jazdeniu zdar a je jedno či to je Clio,i30N alebo GTI.

Josef Buřt
28. srpna • 16:03

Další z nekonečné řady koncernovych testů zde na skodarevue.cz. Pan redaktor je vždy a znovu "uchvacen ",všechno je "magicke",bezprecedentni, a dokonalé. Zkrátka KONCERN je dokonalý, už si to všichni přiznejme!🤣

E15
28. srpna • 13:56

Problém těchto aut je, že napřed na ně člověk nemá peníze a potom zase věk :-D

mpolan
28. srpna • 14:21

Věk je jen číslo. V čem by tě u TCR mohl omezovat?

Shimi
28. srpna • 14:39

mpolan: Věk je sice jenom číslo, ale zároveň s ním se mění i priority.

Osel Somálský
28. srpna • 15:10

S věkem se někteří navrací k osvědčeným prioritám. Sbalit na jednu noc dvacítku, profouknout výfuk na semaforech, a tak. :-)

E15
28. srpna • 19:08

Krizi středního věku je potřeba překonávat alespoň trochu důstojně, ne u toho vypadat jako píčus :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
28. srpna • 21:36

Jako picus se muzes chovat, oblekat, ale neudela ho z tebe samotne auto, navic povedene. Prosediveleho pana za kniplem ostreho era nebo clunu za picuse nikdo nepovazuje, nebo?

JK
28. srpna • 21:07

Choď sa pozriet na okruh a budeš prekvapený koľko pánov v rokoch tam brúsi kolo za kolom. A ako píčus nevypadá ani jeden, iba všetci vcelku spokojný.

Peter
28. srpna • 9:23

Drahé ale špička v segmente ako každý Golf.V tejto sivej farbe vyzerá super.:-D

Tomáš
28. srpna • 9:36

Myslím, že to autor i nakousnul, to auto neumí oproti i30N nic navíc, jenom o dost víc stojí. Takže spička v segmentě to bude možná dle ceny.... Aneb jak to říkal tvůrce i30N? Dyť znáte Golf, hraje si na sport, ale po pár kolech na okruhu kolabuje. Jeden český web je postavil TCR a I30N proti sobě na okruhu a ačkoliv je TCR tabulkově rychlejší, na okruhu opět prohrál...

Rosťa
28. srpna • 11:52

Je třeba si říci dvě velká ALE a to: 1. Hyundai je prodávána cca 10.000 EUR pod náklady a s tím souvisí provozní a servisní náklady, které jsou údajně šílené (výšší než u Subaru STI). 2. Nikdo doposud neví jaká bude výdrž, protože je na trhu cca 2 roky a nájezdy jsou maximálně 30 tom.

Roman
28. srpna • 22:13

Haha drahej servis :-D Tak to mám pro tebe špatnou zprávu servis na i30 N je naopak jeden z těch levnějších. To auto nějak nešetřím, příklad: Ve 35 tiscích km jsem měnil brzdy na přední nápravě kotouče+desky (vše originál Hyundai) a cena i s prací? do 11 000 kč. Směšná cena na sportovní auto. Běžný servisní interval po 10 000 km/ 1 rok, to znamená výměna oleje v motoru a filtry se vejde do 4500 kč. Ve 30 tiscích km jsem dělal větší servis ( Výměna oleje v motoru, převodovce a diferenciálu a nějaké věci navíc) vše samozřejmě v autorizovaném servise a cena se vešla do 11500 kč. Na sportovní auto ceny naprosto v pohodě na normální auto jakž takž. Ale pokud si někdo koupí sportovní auto a bude od něj vyžadovat výkony ale nebude se mu chtít platit za servis tak zapláče na pozdější výdajích.

Shimi
29. srpna • 7:00

Roman: Bingo, konečně někdo kdo pochopil, co znamená servis.

Hubert Kačomil
28. srpna • 13:20

Tak, to je ono. Pokuď se tu takto mudrcuje, musí se to vzít z gruntu. Hyundai podsekne cenu a vybere si to na servisu. Dlaším faktorem je, jak odolně je vůz postaven. Kolik km vydrží při hrubším zacházení, jak odolná je nosná kce, co antikorozní úprava, kdy se začně přehřívat olej, za jak dlouho se vysedí sedačka a mnoho jiných faktorů. Většinou platí, kolik peněz, tolik muziky. My můžeme cenový rozdíl těžko posoudit.

Shimi
28. srpna • 14:15

Vybere si to na servisu? A jak bys to chtěl v reálu asi tak provést, když je rozdíl v ceně 240.000,- (respektive v rámci akce 280.000,-)? Proboha lidi přemýšlejte, než napíšete podobnou chujovinu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rosťa
28. srpna • 17:13

Pár doplňků (nejlépe karbon), ladění, oprav, seřízení, gumy atd. Pokud si občas dáte okruh, tak dvěstě tisíc jde do světa během chvíle.

JK
28. srpna • 21:08

A ten Golf ti peniaze na okruhu vyrobí? Na okruhu zhuntuješ obe autá.

Peter
28. srpna • 21:24

Aj Mercedes A 35 AMG je výkonovo podobné auto ako TCR ale cenovo je uplne inde.Takže pri týchto autách sa platí aj za značku preto aj napriek rovnakému výkonu TCR a i30N je rozdiel v cene hlavne koli značke.Preto si to VW nechá zaplatit a myslím že sa ich aj tak dost predá.Na okruhu v Moste dal dole Megane RS Trophy a myslim že by dal dole aj i30N.

.
5. září • 19:43

TCR a i30N mají stejný výkon jen na papíře, v reálu je TCR o dost rychlejší a nakonec i úspornější.
https://www.televizeseznam.cz/video/garaz/tv-show-garaz... ...

Shimi
28. srpna • 18:06

Rosťa: :-D no tak teď jsi tomu nasadil korunu. Jakože doplňky, ladění, opravy, seřízení, gumy a okruh jsou pro GTI TCR tabu? Takže ještě jednou a pomaleji. Jak konkrétně si Hyundai vybere těch 240.000,- na servisu? Znovu opakuji NA SERVISU! Odpovím si sám, nijak. Prostě a jednoduše tady chlapci plácáte totální kraviny.

Peter
28. srpna • 22:29

Rosťa má v globále pravdu (byť to napsal amatérsky). V rodině máme GTI a teď mám přibila i30N. Golfa dáte do karbonu za cca 5.000 EUR a u i30N mne to stálo 11.000 EUR. O cenách dalších propriet ani nemluvím ( u Hyundai vše 2x až 3x dražší). Troufám si tvrdit, že během 5 až 6 let se rozdíl vstupní ceny dorovná. Navíc nikdo neví jak bude Hyundai vypadat po pár letech provozu. Za sebe můžu říci, že jsou to dvě rozdílná auta (úžasně sportovní civil versus okruhová pila) a s oběma jsem spokojen.

JK
29. srpna • 8:25

To by ma zaujimalo čo za 11t € sa tam dá doupraviť v karbóne.

WP
29. srpna • 9:08

Předpokládám, že z toho vylezou koruny české a "karbonová" folie;-)

Shimi
29. srpna • 7:09

Peter: Pravdu nemáte ani jeden, protože stále nechápete, co znamená servis, potažmo servisní náklady. O pár příspěvků níže píše Roman o reálných servisních nákladech, tak si to chlapci laskavě přečtěte a přestaňte do toho už konečně motat nějaké karbonové doplňky apod., což nemá se servisem nic společného.

WP
29. srpna • 4:20

Přibila? Moc hezká čeština...Už vidím, jak jsi vysypal 11kEUR za to, že jsi "dal" i30 do karbonu.:-D:-D:-D

bzzz
28. srpna • 10:20

A taky rikal...Kdybyste mi dali na výběr mezi tímto a Hyundai i30N, asi bych se musel rozpůlit. Obě dvě auta jsou totiž fantastická, jen každé trochu jiným způsobem. Na denní ježdění bych volil TCR, protože umí být věrný služebník i pálivá chilli paprička. Jenže když se podíváte na cenu, pálí vás podruhé.Nemalo zajemcu ten cenovy rozdil resit nebude.

Tomáš
28. srpna • 10:28

Naprosto v pořádku, ale na benchmark to asi úplně nebude co... když je něco stejně dobrý, ale výrazně levnější

bzzz
28. srpna • 11:50

Pokud nekomu prijde G jako vhodnejsi daily car, tak stejne dobry nejsou. Pro nekoho bude rozhodujici pomer cena/vykon, pro jineho pocit z jizdy a pouzitelnost (napr. x-te/vikendove auto muze nahravat H, daily G). Kazdopadne je fajn, ze je z ceho vybirat.

JirkaX
28. srpna • 8:54

Tak trochu opět předražené, ale co čekat od VW.

JirkaX
28. srpna • 17:12

Pro tebe určitě. :-D

Doporučujeme

Články odjinud