Minitest Volkswagen Golf GTI TCR: Německá paprička pálí hned dvakrát

JirkaX  |  28. 08. 2019 08:54

Tak trochu opět předražené, ale co čekat od VW.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 08. 2019 17:12

Pro tebe určitě.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 08. 2019 09:23

Drahé ale špička v segmente ako každý Golf.V tejto sivej farbe vyzerá super.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  28. 08. 2019 09:36

Myslím, že to autor i nakousnul, to auto neumí oproti i30N nic navíc, jenom o dost víc stojí. Takže spička v segmentě to bude možná dle ceny.... Aneb jak to říkal tvůrce i30N? Dyť znáte Golf, hraje si na sport, ale po pár kolech na okruhu kolabuje. Jeden český web je postavil TCR a I30N proti sobě na okruhu a ačkoliv je TCR tabulkově rychlejší, na okruhu opět prohrál...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 08. 2019 10:20

A taky rikal...

Kdybyste mi dali na výběr mezi tímto a Hyundai i30N, asi bych se musel rozpůlit. Obě dvě auta jsou totiž fantastická, jen každé trochu jiným způsobem. Na denní ježdění bych volil TCR, protože umí být věrný služebník i pálivá chilli paprička. Jenže když se podíváte na cenu, pálí vás podruhé.

Nemalo zajemcu ten cenovy rozdil resit nebude.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  28. 08. 2019 10:28

Naprosto v pořádku, ale na benchmark to asi úplně nebude co... když je něco stejně dobrý, ale výrazně levnější

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 08. 2019 11:50

Pokud nekomu prijde G jako vhodnejsi daily car, tak stejne dobry nejsou. Pro nekoho bude rozhodujici pomer cena/vykon, pro jineho pocit z jizdy a pouzitelnost (napr. x-te/vikendove auto muze nahravat H, daily G). Kazdopadne je fajn, ze je z ceho vybirat.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  28. 08. 2019 11:52

Je třeba si říci dvě velká ALE a to: 1. Hyundai je prodávána cca 10.000 EUR pod náklady a s tím souvisí provozní a servisní náklady, které jsou údajně šílené (výšší než u Subaru STI). 2. Nikdo doposud neví jaká bude výdrž, protože je na trhu cca 2 roky a nájezdy jsou maximálně 30 tom.

Odpovědět  |   | 
Hubert Kačomil  |  28. 08. 2019 13:20

Tak, to je ono. Pokuď se tu takto mudrcuje, musí se to vzít z gruntu. Hyundai podsekne cenu a vybere si to na servisu. Dlaším faktorem je, jak odolně je vůz postaven. Kolik km vydrží při hrubším zacházení, jak odolná je nosná kce, co antikorozní úprava, kdy se začně přehřívat olej, za jak dlouho se vysedí sedačka a mnoho jiných faktorů. Většinou platí, kolik peněz, tolik muziky. My můžeme cenový rozdíl těžko posoudit.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 08. 2019 14:15

Vybere si to na servisu? A jak bys to chtěl v reálu asi tak provést, když je rozdíl v ceně 240.000,- (respektive v rámci akce 280.000,-)? Proboha lidi přemýšlejte, než napíšete podobnou chujovinu.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  28. 08. 2019 17:13

Pár doplňků (nejlépe karbon), ladění, oprav, seřízení, gumy atd. Pokud si občas dáte okruh, tak dvěstě tisíc jde do světa během chvíle.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 08. 2019 18:06

Rosťa: no tak teď jsi tomu nasadil korunu. Jakože doplňky, ladění, opravy, seřízení, gumy a okruh jsou pro GTI TCR tabu? Takže ještě jednou a pomaleji. Jak konkrétně si Hyundai vybere těch 240.000,- na servisu? Znovu opakuji NA SERVISU! Odpovím si sám, nijak. Prostě a jednoduše tady chlapci plácáte totální kraviny.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 08. 2019 22:29

Rosťa má v globále pravdu (byť to napsal amatérsky). V rodině máme GTI a teď mám přibila i30N. Golfa dáte do karbonu za cca 5.000 EUR a u i30N mne to stálo 11.000 EUR. O cenách dalších propriet ani nemluvím ( u Hyundai vše 2x až 3x dražší). Troufám si tvrdit, že během 5 až 6 let se rozdíl vstupní ceny dorovná. Navíc nikdo neví jak bude Hyundai vypadat po pár letech provozu. Za sebe můžu říci, že jsou to dvě rozdílná auta (úžasně sportovní civil versus okruhová pila) a s oběma jsem spokojen.

Odpovědět  |   | 
WP  |  29. 08. 2019 04:20

Přibila? Moc hezká čeština...

Už vidím, jak jsi vysypal 11kEUR za to, že jsi "dal" i30 do karbonu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  29. 08. 2019 07:09

Peter: Pravdu nemáte ani jeden, protože stále nechápete, co znamená servis, potažmo servisní náklady. O pár příspěvků níže píše Roman o reálných servisních nákladech, tak si to chlapci laskavě přečtěte a přestaňte do toho už konečně motat nějaké karbonové doplňky apod., což nemá se servisem nic společného.

Odpovědět  |   | 
JK  |  29. 08. 2019 08:25

To by ma zaujimalo čo za 11t € sa tam dá doupraviť v karbóne.

Odpovědět  |   | 
WP  |  29. 08. 2019 09:08

Předpokládám, že z toho vylezou koruny české a "karbonová" folie

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 08. 2019 21:08

A ten Golf ti peniaze na okruhu vyrobí? Na okruhu zhuntuješ obe autá.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 08. 2019 21:24

Aj Mercedes A 35 AMG je výkonovo podobné auto ako TCR ale cenovo je uplne inde.Takže pri týchto autách sa platí aj za značku preto aj napriek rovnakému výkonu TCR a i30N je rozdiel v cene hlavne koli značke.Preto si to VW nechá zaplatit a myslím že sa ich aj tak dost predá.Na okruhu v Moste dal dole Megane RS Trophy a myslim že by dal dole aj i30N.

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 09. 2019 19:43

TCR a i30N mají stejný výkon jen na papíře, v reálu je TCR o dost rychlejší a nakonec i úspornější.
https://www.televizeseznam.cz/video/garaz/tv-show-garaz... ...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 08. 2019 22:13

Haha drahej servis Tak to mám pro tebe špatnou zprávu servis na i30 N je naopak jeden z těch levnějších. To auto nějak nešetřím, příklad: Ve 35 tiscích km jsem měnil brzdy na přední nápravě kotouče+desky (vše originál Hyundai) a cena i s prací? do 11 000 kč. Směšná cena na sportovní auto. Běžný servisní interval po 10 000 km/ 1 rok, to znamená výměna oleje v motoru a filtry se vejde do 4500 kč. Ve 30 tiscích km jsem dělal větší servis ( Výměna oleje v motoru, převodovce a diferenciálu a nějaké věci navíc) vše samozřejmě v autorizovaném servise a cena se vešla do 11500 kč. Na sportovní auto ceny naprosto v pohodě na normální auto jakž takž. Ale pokud si někdo koupí sportovní auto a bude od něj vyžadovat výkony ale nebude se mu chtít platit za servis tak zapláče na pozdější výdajích.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  29. 08. 2019 07:00

Roman: Bingo, konečně někdo kdo pochopil, co znamená servis.

Odpovědět  |   | 
E15  |  28. 08. 2019 13:56

Problém těchto aut je, že napřed na ně člověk nemá peníze a potom zase věk

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2019 14:21

Věk je jen číslo. V čem by tě u TCR mohl omezovat?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 08. 2019 14:39

mpolan: Věk je sice jenom číslo, ale zároveň s ním se mění i priority.

Odpovědět  |   | 
Osel Somálský  |  28. 08. 2019 15:10

S věkem se někteří navrací k osvědčeným prioritám. Sbalit na jednu noc dvacítku, profouknout výfuk na semaforech, a tak.

Odpovědět  |   | 
E15  |  28. 08. 2019 19:08

Krizi středního věku je potřeba překonávat alespoň trochu důstojně, ne u toho vypadat jako píčus

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 08. 2019 21:07

Choď sa pozriet na okruh a budeš prekvapený koľko pánov v rokoch tam brúsi kolo za kolom. A ako píčus nevypadá ani jeden, iba všetci vcelku spokojný.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 08. 2019 21:36

Jako picus se muzes chovat, oblekat, ale neudela ho z tebe samotne auto, navic povedene. Prosediveleho pana za kniplem ostreho era nebo clunu za picuse nikdo nepovazuje, nebo?

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  28. 08. 2019 16:03

Další z nekonečné řady koncernovych testů zde na skodarevue.cz. Pan redaktor je vždy a znovu "uchvacen ",všechno je "magicke",bezprecedentni, a dokonalé. Zkrátka KONCERN je dokonalý, už si to všichni přiznejme!🤣

Odpovědět  |   | 
WP  |  29. 08. 2019 06:27

koukám, kolik je tu okruhářů. Samozřejmě je jedině dobře zlepšovat hlavně svoje řidičské schopnosti na okruhu, jen je potřeba si uvědomit, že většina sériových autdlouhodobější zátěž stejně nesnese. Obvykle se po 2-3 kolech opravdu rychlé jízdy přehřejí brzdy a je nutné chladit. Stejně tak většina vysokovýkonných pneumatik na běžné silnice pak okruh nezvládá, obzvláště, je-li techničtější.
Samostatnou kapitolou je pak elektronika, zvláště hlídající teploty kapalin a tlak v pneu.

Všem, kteří se nebojí vzít svoje auto na okruh však přeji co nejvíc zážitků a pilování svého řidičského umu

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  29. 08. 2019 09:41

Presne tak, sebelepšie seriové auto na okruhu uťaháš a hlavne v týchto horúčavách.
Komplet brzdy,pneu s kolami to je základ a tam kľudne stopíš aj tých vyššie spomínaných 11t € ktoré dáš ale za funkčnú vec.
Okruhové jazdenie je ale zážitok a kto myslí jazdenie troška vážne tak 1x do roka je povinosť tam zájsť a skúšať svoje limity, či limity auta.
Jazdeniu zdar a je jedno či to je Clio,i30N alebo GTI.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 08. 2019 10:23

Golf = šedá myš

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  29. 08. 2019 10:54

V tejto farbe doslova, ale aj hodne rýchla.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 08. 2019 13:41

na prednokolku je skoda davat viac ako 200+ koni ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A