Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Eurohujer  |  20. 01. 2019 16:45

za ceny oktavky poradny auto!

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  20. 01. 2019 18:33

Jsou to neporovnatelná auta, tak proč to sem dáváš?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2019 18:53

No právě, že jsou neporovnatelné jednoznačně bych bral toyotu...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  20. 01. 2019 20:40

Škoda že to nemá sklopku.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 01. 2019 10:07

To není problém, dá se udělat.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 07:13

Ano, typický uživatel Okty se kouká na pracanta HL

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 01. 2019 09:10

No když koukneš do diskuze, za pár let HL nahradí na cestách Octy.

Odpovědět  |   | 
martin24  |  21. 01. 2019 11:00

info pro novinářské pisálky: zajděte si na ministerstvo, aby vám předložili vzorník barev podle kterého se schvalují názvy do TP, pak se přestanete divit, že z oranžové je hnědá.ano, ten vzorník je opravdu tak stupidní, že nerozeznává zcela běžně pojmenovatelné barvy

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 01. 2019 09:30

Pokud se jedna o tu v konfiguratorech oznacovanou jako inferno-oranzova metalicka, tak na 10 monitorech muze vypadat 10 jinak (tusim v beznem printu to bude podobne) a na rade fotografii ma skutecne blize k hnede (u techhle barev, navic metalickych, hraje roli i svetlo atd).

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  21. 01. 2019 12:57

"nový" Hilux se rozhodně nevyrábí s jedním motorem, to jen posraná EU a připosranej importér v naší zemi není schopen zajistit dovoz normálního auta s benzínovým motorem, naštěstí jsou u nás v zemi tací, kteří to dokážou i bez těchto šmejdů, viz. odkaz:
https://www.dajbych.cz/hilux-trd

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 01. 2019 15:59

Fando.. Ten připo*** import tak za to nemůže jako ta posr*** EU.. Každopádně zaplať za dovozce.. Ale už příští rok nepůjde ani to.. Ale blízká se na lepší časy.. Bude 2,8 D-4D Sice né V6 ale lepší jak 110kW..

Odpovědět  |   | 
classic  |  28. 01. 2019 09:10

Jak to že nepůjde?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 01. 2019 12:48

EU normy.. nepřihlásíš si již auto, které nebude splňovat ty nejpřísnější normy.. Je to škoda.. Díky těmhle dovozcům byla možnost pořídit ještě plnotučnou Toyotu

Odpovědět  |   | 
classic  |  28. 01. 2019 13:21

Ale ta V6 v Hiluxu by měla být dle všeho EURO6.....

Odpovědět  |   | 
classic  |  28. 01. 2019 09:10

Ajajaj!!! Super!!! Díky! Chci koupit Hiluxa ale jsem nešťastnej z toho naftovýho motoru.... Tohle je sice o pár set tisíc dražší..... Ovšem... Nesrovnatelné s naftou.

Odpovědět  |   | 
....  |  22. 01. 2019 10:44

Za mě jedině Navara co do komfortu a výkonu je úplně jinde, než Hilux a přitom cena není vyšší ba naopak..

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 01. 2019 16:02

Než se Ti zlomí rám a než se Ti rozbije renaulťáckej motůrek Hilux je stále tvrdej čistokrevnej japonckej pracant a v terénu dá víc jak Navara.. Ale aby si to nebral jako útok i já měl Navaru, ale už nikdy..

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  24. 01. 2019 22:50

Interiér je jako když pejsek s kočičkou vařili dort. Děsný. A druhá nevýhoda těchto aut je a to bez rozdílu značky, fakt mizerný prostor na zadních sedačkách. Nízko položená lavice a mále místa na nohy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 74 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší cenou. O výhodu ale nakonec může přijít

Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší c…

Pokud si chcete koupit Hyundai i30 po faceliftu, bude vám stačit 320 tisíc korun. Nejlevnější Škoda Scala, konkurent kompaktního hyundaie, přitom stojí skoro o 80 tisíc více. Oba vozy jsme teď postavili proti sobě v cenovém srovnání.

28.  4.  2020 | | 163 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A