Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

72 komentářů

mato
8. listopadu • 23:14

tak mám presne túto asi mesiac. bral som skladovku s 10 km za 23.500,- E + zimne gumy. Pôvodne som chcel x-ceed alebo 3008, ale nejako som sa nalomil na hybrid a tu veľký výber do 25000 nebol. doteraz som jazdil golf kombi VII 1.2 tsi tak môžem porovnať. som citlivý na akustiku, v tomto je golf úplná špica. vedel som že corolla bude hlučnejšia, hlavne pri pridávaní, a aj je, ale potom pri rovnomernej jazde je tichá. občas počuť výrazne zadné kolesá, ale len pri hrubom asfalte. čiže golf je tichý stále, corolla striedavo 20/80 čo je pre mňa v pohode. Auto je ako druhé do rodiny, pracovné pre mňa, jazdím Bratislava a okolie. V meste je úplne perfektné, hlavne dlhšie trasy mam od 2,5 do 4 l/100km. a ten komfort a zábava a dobrý pocit jazdiť po meste iba na ele je super. do roboty to mam 8 km, prvé 2 sú z kopca a to je paradoxne nevýhoda. pod kopcom je ešte studený motor a ked sú tam zápchy tak kým sa v kolóne zohreje má vyššie otáčky aj spotrebu. ale zas max tie 4l. Ked som to raz dal cez obed bez zápch tak bola spotreba 1.9 l, ale to som sa sústredil na spotrebu. bol som BA-tatry ked mala asi 1000 km tak max 130 tacho, skor tých 120-125 a priemerná bol 5,5l. čo mi vadí je podpora mobilu v infotainmente - pri Bluetooth nezobrazuje niektoré kontakty, iba čísla a pri Spotify zobrazí iba prvú skladbu, na prepnutie traba prepnúť displej. Ale zase mirrorlink a sygic ide v dobre. idem s tým do servisu, mal by byť nový upgrade aj s android auto, tak uvidim

Ales Beseda
11. října • 10:37

Pokud vám výrobce/prodejce tvrdí, že auto se dvěma pohony je pro vás výhodnější než auto s jedním pohonem, přestože je o třetinu dražší, těžší a nepraktičtější, doporučuji zapnout kritické myšlení. To je mozková funkce umožňující jedinci zachovat se pokud možno racionálně. Výrobce by nám nevnucoval nesmysly, kdyby ho k tomu někdo nenutil. Obvykle si výrobci přejí hodně vydělávat, tak třeba vymyslí SUV. Nebo je někdo přinutí platit pokuty za flotilové emise. Tak přijdou s hybridy, aby je platit nemuseli. A o jejich prodej se postará chytrá marketingová masáž zákaznických mozků. Ta zafunguje jen v případech, kdy potrefené mozky neznají funkci zvanou kritické myšlení...:-P

Marek  (Ma.Na)
13. března • 4:59

hybrid jako odpověď na flotilové emise - pokud použiji vaše "kritické myšlení" je v případě Toyoty nesmysl, protože Toyota začala s vývojem hybridu v 2. pol. 80. let, tedy v době kdy se začali zavádět euro normy (euro-1 povinné od roku 1992), pojem "flotilové emise" tehdy snad ani neexistoval

Grey
11. října • 17:13

"Povedzte mi Kefalin, co si predstavujete pod takovym pojmem "kriticke mysleni" ?"
Predpokladam, ze kdyz existuje kriticke mysleni, tak bude existovat i nekriticke mysleni. Pod tim bych si predstavil pritakavani, ale to jaksi nejde dohromady s myslenim... 🤔

fatra tatra
11. října • 17:59

Ze vseho nelze udelat opak pridanim "ne" pred slovo. :-)Vem si napriklad takove pridavne jmeno 'negativni'. Podle te logiky by tedy 'gativni' melo mit obraceny vyznam, ale nema. Na druhou stranu by asi bylo vcelku zabavne poslouchat politiky, jak by rikali: "Jsem v teto veci velice gativni." :-D :-D :-D :-D :-D

Grey
11. října • 18:34

Tak i prumernemu cloveku je snad jasne, ze se jednalo o antonymum a ne nejakou predponu. Takze i k tvemu slovu negativni existuje opak (pozitivni) a je jedno jestli mas predstavu (nebo se mi ji snazis vnutit), ze to musi byt prostrednictvim nejake predpony ne.
Mne spis pobavilo, jak v puvodnim prispevku autor (subjektivni) negativa odhaluje marketingovym terminem, kdyz sam autor se ohani marketingovou masazi. Mne osobne je hybrid celkem sympaticky, ale konkretne u corolly jsou veci, pres ktere nejede vlak (palubka vyrazne omezujici prostor u spolujezdce, mizerna nadrz/dojezd na dalnici, ne uplne vyhovujici vybava u jednotlivych vybavovych stupnu) . Byt ten pohon (ve verzi 2.0H) v jinem aute, tak mam celkem jasno. Stejnak na nejake rozumne motorizace za rozumne ceny muzeme zapomenout...

Marek71
11. října • 11:18

Tak já beru hybrid u Toyoty (Lexus) jako náhradu za diesel. Má sice dva pohony, ale zase nemá složitou autom. převodovku, turbo, vstřiky, EGR, dvouhmotu, atd. A spalovací motor pracuje většinou v optimálních otáčkách, takže je předpoklad spolehlivosti a dlouhé životnosti ve srovnání s dieselem.Jezdím dlouhé trasy, převážně dálnice a s hybridem mám stejnou spotřebu (v létě malinko nižší) než předtím se srovnatelným dieselem, ale jako bonus mám podstatně lepší dynamiku a tišší interiér.

Ales Beseda
11. října • 11:40

Ano, zapomněl jsem doplnit, že v některých případech může být volba hybridu racionální. Děkuji za upozornění :-)

Jozef
11. října • 10:59

A preto je Corolla najpredávanejšie auto na planéte , a taxíky s hybridným pohonom valcujú ostatné značky .Všetci sú blbci , lebo Česko je pupek světa !!!

E15
11. října • 18:14

Tak zrovna TAXI je přesně ten typ provozu, kam se to auto hodí. Jinak na ostatní už padla odpověď výše - v Evropě se prostě jezdí jinak (rozuměj rychleji) než ve zbytku světa ;-)

mpolan
11. října • 10:49

Zkus se oprostit od svého ega a pochopit, že každý má jiné potřeby a požadavky. Prodeje hybridních aut začaly dávno před ekologickou masírkou, a rozhodně to nebyly jednotky kusů.

Aleš Beseda
11. října • 11:00

Souhlasím, a ještě bych doplnil, že každý má jiný intelekt. Nebyl to zájem zákaznické veřejnosti, co spustilo výrobu toyoty Prius. Byla to "ekologická masírka".

mpolan
11. října • 20:53

Ekologická? Myslíš skutečnou ekologii ve snaze zlepšit prostředí ve městech, kdy v Japonsku a v USA už dost trpěli smogem? Tak to jo, pak je to skutečně kvůli ekologické masírce... To, že o třicet let později z toho EU udělala nástroj boje proti CO2 nemá s původní myšlenkou nic společného.

homer
12. října • 7:17

Země osmiválců, trucků a uhelnejch elektraren vyřeší ekologii kapesnima hybridama?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
12. října • 14:59

Chápu, že to nedovedeš pochopit... To chce více vitamínů I a Q.

Kalous ušatý
11. října • 14:25

V Californii byl jeden čas bazarový Prius dražší než nový. Jednalo se o silně nedostatkové módní uboží. Zájem zákazníků byl veliký, ať byl způsobem čímkoliv.

kari
11. října • 10:56

Prodeje hybridních aut raketově stoupají až v poslední době a to proto, že často není na výběr. Například u té Toyoty si moc nevybereš. A tak je to poslední dobou u všech. Takže můžeš jásat, jak se prosazují hybridy, ale že to je tím, že často není nic jiného na výběr už nevidíš.

Ales Beseda
11. října • 11:04

No, já mám Corollu z roku 2017 a pokud bych si přál ji vyměnit za novou, nehybridní alternativa stále existuje. Jak jsi přišel na to, že ne?

kari
11. října • 11:31

Je těžké vysvětli něco někomu, kdo to pochopit nechce, nebo nemůže. To, že si to někdo koupí záměrně je fakt, ale to že hybridy jsou tlačené přes emisní limity a lidem dost často nezbývá nic jiného, je zkrátka pravda. A která nehybridní alternativa Corolly ti zbývá? Myslíš tu 1,2 ? Proč tam nemají nehybridní 2,0?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ales Beseda
11. října • 11:47

Pořád je k dispozici stejný motor, tedy 1.6 VVTI s manuálem. Jezdím s ním za 5,5 l/100 km, na dálnici o litr na sto víc. Kterým lidem nic jiného nezbývá? Která značka má v nabídce jenom hybridy? Toyota? Ale jděte, to jako vážně...? Teď se samozřejmě dozvím, že 1.6 VVTI atmosféra s nepřímým vstřikováním paliva není pořádný motor a že to nejede a blah blah blah. Tak určitě... :-P

Niemand
12. října • 18:18

Poznám ľudí čo ten motor majú a podľa tvojej spotreby odhadujem, že jazdíš hodne na pohodu. Bežné sú spotreby o viac ako liter vyššie. Moja žena ktorá o fungovaní hybridnej techniky nič nevie a často prekračuje má dlhodobý priemer s hybridom 4,2 podľa tankovania. Na diaľnici sa pri 135 tachometrových jazdíš do 5,5.
Ta 1,6 je fajn ale iba ak chceš radiť. Pri autoamate by som už od Toyoty bral len hybrid. Tam má aj reálnu návratnosť.

Joe Doe
11. října • 9:12

"Zadní lavice je tak spíše pro děti či lidi menšího vzrůstu."Mam 185 cm a za seba sa, v novej Corolle HB, bez problemov posadim. Ale holt, uz sme si zvykli, ze pri testovani cohokolvek mimo VAG sa redaktori autorevue.cz nafuknu do gigantickych rozmerov.A debata je klasicka. Samy rozumbrada, ktory s hybridom nikdy nejazdil, ale zarucene vsetko o nich vie. A ked uz tvrdi, ze jazdil, akurat odkryva fakt, ze je mizerny sofer.

Karel.
11. října • 9:46

Zkrať to, každý kdo kritizuje Toyotu je blbec a jenom ty jsi letadlo.

petr r. (petrumr)
11. října • 15:16

asi tak, tys měl jaký modely od toyoty, já jsem vlastnil E10 corollu a carinu.

Jozef
11. října • 8:20

Myslím že ani jeden z týchto "odborníkov " čo kritizujú TOYOTU v živote žiadnu nemal a ani v hybride v živote nejazdil !!!

Kalous ušatý
11. října • 8:39

Trošku mě udivilo, jak to tu všichni odsoudili po všech stránkách. To znamená, že se jim líbí, ale z nějakého důvodu si ji nemohou dovolit a nemyslím tím jen finanční důvody. Ve většině zahraničních testech si jízdu velmi chválí a úroveň svezení přirovnávají k vrcholu třídy. Akorám se nelíbí právě tento pohon. Překvapivě dobrá je 1.2t, pro náročnější pak až 2.0.

Kankunen
11. října • 7:37

To nejhezčí je legrace, že. Od Toyoty čekáš tak hnusné auto, že když se dá na to dívat, tak to považuješ idol krásy. 120 po dálnici je 113 GPS.

Michal
11. října • 6:50

Ten hybrid je pro němce.Pro naší zemi kde nejsou zákazy do měst "zatím"to nemá žádnou výhodu.Pravidelně vidím střelce z hybrid Toyotama plazit se po dálnici mezi kamiónama,autobusy a pak na fórech píšou jak to při 130km/h jezdí za 6l na sto když to zvládne kdejaký tsi 1.2-1.0 stejně a přitom je o 200-300 levnější.

.x.
11. října • 8:20

Zákazy v Německu jsou podobně koncipované jako v Praze, takže vjezd mají povolené jenom EV a PHEV. Obyčejný hybrid umí na elektriku ujet jenom malý kousek, takže do center nesmí. Takže i těm Němcům je to na prd.

Ďoďo
11. října • 1:04

Základný hybrid je oproti základnej nehybridnej motorizácii drahší o 3600 euro.Ak budem jazdit hybridom úsporne za 4,5l /100km a nehybridom usporne za 6l/100 km,tak náklady bežne jazdiacemu jedincovy vrátia sa možno po 8 rokoch, alebo nikdy.Nema zmysel to kupovať.

Niemand
12. října • 18:11

Ak chceš automat, tak návratnosť je rýchlejšia. Ak ma baví radiť tak hybrid aj tak nie je pre mňa.

Znalec
10. října • 20:14

1. Male
2. Škaredé
3. Slabo vybavené
4. Slabo spracované
5. Málo výkonné
6. Dost drahe
7. Zastaraný infotaiment
8. Slaba záruka (5 rokov uz ma aj skodka, 3 roky su sto rokov za opicami).To auto je vhodne do mesta. Na rozvoz deti by bolo idealne.Lenze je male.Na dochádzanie do prace by bolo idealne.Lenze na dialnici žerie ako bezny spalovak.
Rozhodne nechápem zmysel tohto auta.
Mazda 3 je aspon pekna, ale toto??

Peter
13. října • 11:16

Prosím o vysvětlení jednotlivých bodů.
1. Malé - ve srovnání s ...
2. Škaredé - věc vkusu
3. Slabě vybavené - ve srovnání s (MB S Classe?)
4. Slabé zpracování - konkrétně
5. Málo výkonné ?
6. Dost drahé - dodej konkurenční vůz stejné třídy, motorizace a výbavy
7. Zastaralý infotainment - může být,ale za jízdy potřebuji maximálně rádio,BT a případně NAVI, ale není nutná.
8. Slabá záruka?? 2 roky na 5 si i u Toyoty můžeš dokoupit, stejně,jako u té tvé škodovky. V zahraničí je u Toyoty 5 téměř všude,ale příplatek je už v ceně vozu.

petr r. (petrumr)
10. října • 20:20

na té dálnici ta mazda bude žrát více jak ta toyota a ty jezdíš do práce JEN po dálnici?

Vlk z Vlkohradu
11. října • 9:23

Ne, Mazda na té dálnici žrát více nebude.
Ano, jezdím do práce v podstatě jen po dálnici.

petr r. (petrumr)
11. října • 15:28

jak komu. Mysli na ekologii, změn zaměstnání at nemusíš jezdit po té dálnici.

jean
11. října • 19:14

Ty si sa rozhodol plnohodnotne nahradiť antiautomata, alebo máš vlastnú psychickú poruchu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
12. října • 9:07

a další co jezdí do práce autem, manželka mu nasazuje parohy a on mnezitím je sám v autě na cestě domů aby se mohl vyspat a na druhý den mohl nerušeně jet zase do práce. JEAN trochu se zamysli nad sebou a kup si hybrida a jezdi do práce abys už byl doma každý den před třetí. Nebo je to uchylka dávat přednost autům před ženamy?

mpolan
12. října • 14:58

Už opravdu chcípni, ty ubožáku. Nebo ti bez urážení a napadání ostatních v téhle osobní rovině nestojí? Zatím to spíš vypadá, že problémy s manželkou máš ty sám. Čemuž se ostatně ani nedivím, kdo by na takového zmrda vůbec vlezl...

petr r. (petrumr)
12. října • 21:54

mpolánku, už jsme si všimli, že když je řeč o ženách, jsi protivný a jestli ty lezež na muže, tak u nás je to obráceně, chápeš to, že vůbec nikomu nenadávám, jenom diskutuji a v každým mojí diskuzi, když napíši slovo žena, tak ihned mě odpovídáš. Můžeš se zeptat na cokoliv, ale ty píšeš něco co otázku nepřipomíná.

ACE
10. října • 21:35

To by rozhodl jedině srovnávací test. Jinak jsou to leda kecy...

kari
11. října • 9:23

je to trochu nefér srovnání, ale v aktuálním Autotipu porovnávají Focus 1,0 EB 92 KW, Mazda 3 2,0 90 KW a Corolla 2,0 hybrid. To srovnání je nefár už jen pro to, že v Corolle je nejlepší motorizace, jakou nabízí. S kombinovaným výkonem 132 kW. Ford je jen litr 92kW a Mazda slabší 90kW verze. Nevím, proč nevzali silnější Mazdu a Focus s 1,5 EB. Celé by to dopadlo jinak.
Ale i tak z výsledku test sportovní jízda/spotřeba za celý test/úsporná jízda
Mazda: 8,1 / 6,6 / 5,7
Ford: 9,3 / 6,5 / 4,8
Toyota: 9,1 / 6,1 / 4,4
Takže zase tak velké rozdíly tam nejsou, na to že Corolla je hybrid
Ale čekal bych kvůli výkonu větší rozdíly oproti podstatně slabším soupěřům0-50 km/h (s)
Ford: 3,8
Mazda: 3,5
Toyota: 3,50-100 km/h (s)
Ford: 11,3
Mazda: 10,2
Toyota: 9,20-130 km/h (s)
Ford: 18,8
Mazda: 17,3
Toyota: 14,860-100 km/h (s)
Ford: 6,4
Mazda: 5,4
Toyota: 4,980-120 km/h (s)
Ford: 8,5
Mazda: 7,6
Toyota: 6,2
Pro porovnání ze stejného čísla Autotipu: Passat 2,0 TSI DSG 140 kW. Tedy výkon podstatně blíže právě Corolle a navíc v autě o třídu větším, tedy můžeme říct, že v tomto případě je 132kW u Corolly a 140 kW u Passatu porovnatelných. 0-50 km/h (s) - 3,3
0-100 km/h (s): 8,3
0-130 km/h (s) - 13,0
0-160 km/h (s) - 19,6
60-100 km/h (s) - 4,3
80-120 km/h - 5,3Jen podotknu, že Focus a Mazda měli 6MT. Takže hybrid si koupí ten, co vyloženě chce hybrid a bude s tím jezdit jak s hybridem, tedy bude otrokem toho auta. Koukat neustále co mu auto říká, aby měl nízkou spotřebu, na dálnici v pravém mezi kamiony.... Pokud má auto sloužit mě a a ne já jemu, tak si hybrid nekoupím.

ACE
11. října • 19:13

Tomu bohužel moc nevěřím, až tam bude jízda ustálenou rychlostí při různé rychlosti, dá se mnohé odvodit a opravdu porovnat, ale jakási sportovní jízda, úsporná jízda? to může dělat rozdíl několik litrů podle řidiče a podle objednávky nebo stačí aby to dotyčný neuměl.

Kosanovič
11. října • 9:58

Hybridy Toyoty nejedou adekvátně udávanému výkonu. Těch 132kW nestíhá ani 110kW motory, takže srovnávat to se stejně výkonnou konkurencí vůbec nejde, ta je dynamicky úplně jinde. Toyota jenom mastí číslíčka na papír, ale reálný výkon a hlavně reálná dynamika za tím papírem zoufale zaostávají.
http://www.zeperfs.com/en/duel7902-7929.htm...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
12. října • 18:09

Až na to, že si za konkurenta zvolil o 200kg ľahšiu bakelitovú krabicu. Pomer výkon/váha je u oboch skoro rovnaký.

E15
11. října • 15:15

to musím souhlasit, RAV4 hybrid s 222 HP jede cca jako Tiguan 1.5TSI se 150 HP. Kde se jim ten výkon v těch hybridech ztrácí, je trochu záhada. Další problém je, že každý pokus i o mírné zrychlení provází řev chabě odhlučněného motoru, což situaci subjektivně ještě zhoršuje...

E15
11. října • 15:19

OPRAVA - psal jsem o RAV4 s 218 HP (4x2), čtyřkolku (222 HP) nebylo možné vyzkoušet....

kari
11. října • 11:00

A nejlepší na tom je, že i když 1,5 TSI svým projevem zrovna jako sportovec nepůsobí, dost "klame tělem" , tak ale spotřebu má dobrou a při běžném používání tam nebude tak velký rozdíl a přitom je ve všech parametrech zrychlení a pružnosti lepší.

Kosanovič
11. října • 11:37

A navíc je levnější. Jakýkoliv motor této třídy jako 1.5 TSI, Renaultí 1.3, 1.5 EB a další jsou dynamičtější, levnější a ve výsledku je auto "řidičtější" protože je lehčí.

petr r. (petrumr)
11. října • 15:26

a klima ti jede, když motor zhasne? Toyotí hybrid nejde srovnávat s nějakýma náhražkama.

kari
11. října • 15:50

Proč by měl motor zhasínat?

E15
11. října • 16:28

Tak hlavní smysl hybridu je v tom, že motor cca polovinu času neběží :-)

E15
10. října • 20:02

Jediné plus tady vidím ve spolehlivosti (pokud to teda ještě platí) a ve spotřebě ve městě a příměstském provozu. Jinak je to malé, drahé, hlučné, nepohodlné a nevybavené (jako duše je fajn, ale máme skoro rok 2020, takže by tam už konečně (asi tak 5 let po konkurenci) mohli dát AndroidAuto)

petr r. (petrumr)
10. října • 20:13

já jsem myslel, že je to auto na ježdění, na co android, když stejnak všeci poslouchají rock max, jestli je pro tebe malé(nevím proč si nesedneš na přední sedadlo) tak toyota vyrábí i jiné typy.

petr r. (petrumr)
10. října • 19:48

mě se líbí na toyotáckých hybridech to, že už ten motor se ničím nebrzdí. Jsem zvědav jak má třeba superb vyřešený tu klimu když pojede na elektromotor.

petr r. (petrumr)
10. října • 20:15

sem to neměl psat, že superb má jen náhražku hybrida aby se koza nažrala.

verny
10. října • 19:47

Duši sice má ale to srdce je nějaké slabší. Při vyšší zátěži dýchavičné a hlučné. Použitelnost omezená.

Jozef
16. října • 8:44

Más ju doma , alebo len kopíruješ "chlapské" keci "odborníkov" z hospody !?!

Pišta
11. října • 8:37

Tragédie je, že i silnější hybrid s dvoulitrem jede jak posratý také, na papíře se sice chlubí 180 koníky, ale v reálu nestíhá 150 hp auta a maximálka 180 je pro ostudu a přitom stojí raketu jak ostré hh.

E15
11. října • 16:34

Tak hlavní "problém" těchto aut spočívá v tom, že principiálně míří na japonský a americký trh, kde se jezdí max. cca 110 km/h. Do této rychlosti fungují celkem dobře. Když je přeneseme do Evropy, kde jsme schopni i s levnými stokoňovými auty jezdit běžně 160+, pak narazí na limity, se kterými konstrukce nepočítá :-P

Ludovít
11. října • 16:58

Bývávalo, ve vyspělých společnostech se běžně jezdí 210-230+. Za 160+ bych se styděl a hlavně bych nikam nedojel. Ještě kdyby se tak zvýšila kultura poldů. Furt jenom buzerují a šikanují, paka. Ještě, že mám právníky.

petr r. (petrumr)
11. října • 17:20

jaký že máš ten monitor?:-D Udělals tady ramena a ještě napiš jaký auto vlastníš. :-D

Nojono
10. října • 22:28

Slabší srdíčko, na dálnici pokud se nezařadíte mezi kamiony, tak trošku žravé, kufr žádný, vzadu málo místa.... no nekupte to :-D:-D

Cikrt
10. října • 19:38

Řidičský hatchback? A že má duši? S veskrze antiřidičskou převodovkou? S totálně impotentním motorem? S orientací na šetření benzínu, kterému je podřízeno úplně všechno? To jsou hodně ujeté představy o řidičském autě. Svezl jsem se a jestli bych něco v této třídě nazval poslední volbou pro řidiče, tak právě tuto zcela indiferentní krabičku, která je určená pro šetřílky benzínu, ale s nadšeným řízením nemá nic společného.

Joe Doe
11. října • 9:06

Chlapce zlaty - nauc sa soferovat.

petr r. (petrumr)
10. října • 19:42

a kdo nešetří benzín?

jean
11. října • 10:10

Napr. ja. Ak šetrím, jazdí to za 6,5, ak nešetrím, jazdím za 7,5L/100km.

petr r. (petrumr)
11. října • 15:04

tankuješ až pistol vypne?

petr r. (petrumr)
11. října • 19:09

já až po třetím vypnutí.:-D holobrádci, takové tlačítka za 200 co tlačíte se směji.:-))

nathan
10. října • 19:33

Velmi rozumná volba.

fatra tatra
11. října • 17:52

Pred cca 3 lety jsme s prateli zkouseli Toyotu C-HR hybrid. Byli jsme z toho auta celkove zklamani a nejvic nam vadilo hystericke vyti motoru pri rozjezdu na dalnicni rychlosti. Dnes bych snad prohlasil, ze ten jekot je podobne neprijemny jako fanaticky projev klimahistericke aktivistky Grety v OSN.Pred 4 tydny jsme vyzkouseli Toyotu Camry hybrid a tady jsme byli spokojeni. Samozrejme, ze takovy hybrid nejezdi za 3 litry na 100 km, ale spise tak za 5.5 l/100km. Ale svezeni prijemne, dostatek mista a motor je vice slyset jen pri rozjezdu na dalnicni rychlosti. Nejedna se ovsem o zadne hystericke vyti, ale vcelku normalni zvuk spalovaciho motoru, ktery navic diky sile pohonu za par sekund (mene nez 10 sekund) ustane a zase se rozhosti temer ticho.Osobne mi prijdou hybridy jako neco, co zde jiz 40 let melo byt. Nevidim totiz nejmensi duvod, proc nehospodarit s kinetickou energii vozu podstatne lepe.

Nojono
10. října • 22:26

nekoupit.... souhlas.:-D

Doporučujeme

Články odjinud