Už vím proč tolik těhle hybridů jezdí max 110-120 na dálnici.Při té rychlosti ještě elektrika pomáhá.Pak se všichni chlubí jak jezdí za +5l/100km v kombi provozu.Přitom stylu je nafta převálcuje a tsi budou držet krok.
"a umí na elektřinu i couvat"a) To vedeli vsetky toyotacke HSD hybridy, pretozeb) ... HSD cuva vzdy LEN na elektrinu. Ked sa pri cuvani ozve motor, roztaca generator, nie kolesa. Skratka pre e-CVT su otacky motora nezavisle na smere a rychlosti otacania kolies.Autor sa ocividne v autach nevyzna.
Tam je víceš přešlapů a čekal jsem nějaký srovnání s hybridním ustrojím koncernu, třeba jak funguje u koncernu klima, když je poháněna klínákem, toyota to má vše na elektřinu a nemá na motoru klínáky. Autor je specializovaný na koncern a fakty nemůže vědět, že hybridní ustrojí od toyoty nemá vložený kolo pro zpátečku.
Podobnou Corollu jsem vloni otestoval a neměla chybu. Snad až na to, že se kombi "natáhlo" až moc. Do města s délkou 4650 to už není žádná "lehce patkou". První velké X5 SUV mělo na délku 4667 a působilo celkově jako obr.... B-]
Ahoj chlapcimoje horúce fotky sú tu ..http://6b.cz/Zi7Hpoužívateľské meno annaxx))
umíš vařit a máš ostříhaný nenalepený nechty?
Ja som to chcel kupit. Pekne auto, maly vnutorny priestor az tak neriesim, jazdim zvacsa sam s materialom v kufri. ALE, schvalne s velkymi pismenami, to auto je az neuveritelne hlucne od podvozku, na hrubsom asfalte to bolo ohlusujuce. Auto za 17000 s komfortom jazdy dacie logan. Takto teda ne sudruzi. Konkurencia je vyrazne tichsia. Predavac sa to snazil nejak oblabotat, dal aj zlavu, aby sa dostal pod VW. Pre mna je ten hluk vnutri neprijatelny.
To jsi ale zkoušel tu 1.2T, ne? Dnešní fintičky automotive jsou, že se silnějším motorem ti někde dají lepší podvozek, brzdy, lepší odhlučnění.
Ano, 1,2T. Inak ten motor je prejavom asi 10 rokov za malymi tsi takto na plyn reagovala prva generacia 1,2 TSI. Slabsi priemer medzi modernymi vysavacmi. Do 1500 netaha, potom prudko zaberie a pri 2700 zvadne. Jak stare diesle. A ak toyota pre slabsi motor a stredny stupen vybavy nedava odhlucnenie, jej problem, napr. Golf s druhym stupnom vybavy je pekne potichu (v porovnani scorollou), dokonca aj blba ibiza je tichsie auto.
co popisuješ není čtyřválec 1,2 116k od toyoty, ten má 185 Nm, přičemž maxima dosahuje již při 1500–4000 otáčkách za minutu. A ty dusíš motor pod 1500 ot/min? Umíš vůbec řadit?
Pre mozgoveho velikana tvojho formatu vysvetlim, ze napr pri rozbiehani z krizovatky motor ide od volnobehu do xy otacok. Ale ano, da sa to aj prebrusit cez spojku..... Ono je mudrejsie najprv skusit, ako byt za blbca, ze?
a dvojku řadils kdy? To jsi měl jaké otáčky? Jestli nejsi schopný mět souhry nohou, tak si kup automat. Při rozjezdu pouštíš dříve spojku nebo sešlapáváš plyn? Já jsem dělal instruktora jízd a tak hodně řidičů jsem naučil, ty se mě nepozdáváš. Zkoušels to v trenčíně?
to dušení si myslím, že tys pouštěls nejdříve spojku a měls to zabržděné atys to podtočil a motor nevěděl v jakým cyklu má pracovat jestli v ottove nebo atkinsonově a jak tos podtočil tak to turbo se přestalo točit a motor nevěděl co s ventily, jestli je má více podržet otevřené. Do trenčína jezdím a není problém tě naučit jezdit. Préj deset roků před koncernem........
Co to zas meles za blbosti?
jenom, že ten motor jede od volnoběhu jak elektromotor a když někdo chce ho pomluvit a nezná ho, tak asi nepřemýšlí.Chceš zase tvoji blbost vhodit stranou, stačilo, že do diskuze napsal něco o vysavači a čekals jak příjdou tobě podobní a začne pomlouvání toyoty.
Kde som pisal o vysavaci? Ty by si mal navstivit nejakeho odbornika.
nemá to cenu, vylož karty na stůl a řekni pravdu o tym motoru , myslím, že prostě neumíš jezdit.tečka, přečti si to vše co jsi napsal, hlavně v kolik otáčkách končí, tohle by nenapsal ani feták...otáčkoměr má na jaké straně od tachometru? A ručka je kožená nebo z plastu?
Konečne začala Toyota robiť aj auto pre mladšie ročníky čo sa týka hlavne designu.Mne sa to auto dosť páči ale skôr by som prijal trošku silnejší turbo benzín ako hybrid.Aj tá 1.2 116k čo majú v ponuke pri iných verziách je podla mna na túto triedu dosť slabá.Ináč fakt pekné auto len pozor pri nastupovaní dopredu aby si človek nerozbil o hranu prístrojovky koleno.
Vidíš a mi se nejvíc designově líbila tzv. Carina E. Toyota je svěží a mladá až až, někdy právě zbytečně moc.
ha, carinu jsem měl, parádní auto, šíbr a to v té době koupil kámoš první camry.
za chvilku sem příde psát ten o kym se zmínili v článku.
:-D:-D:-D
Kupodivu je to nejhezčí kombík ve třídě.
Na fotkách jsem váhal, ale v reálu nemá chybu. Agresivní příď zejména v tmavších barvách má něco do sebe:-)
Tohle neni ani vtipne. Naopak ty tve neustale žvasty ohledně toho jak co vypada jsou usměvne včetně protiřečeni si.
a to ze zdravotního hlediska nenapsali, že kombík má větší rozvor ja HB.
:-D:-D:-D mínus
Souhlas. Vyjímečnost vozu vynikne ve verzi hatchback. Špičkový podvozek je tužší a optimální poměr délka:šířka dělá z vozu dokonalé auto do zatáček. Jediné co mi připadá divné je cena. Ceníkovky o 50-100tis níže a není co řešit.
Mám ju a DOPORUČUJEM 👍👍👍 úžasné auto.
To věřím. Aurisy jsou vůbec v Čechystánu dost nedoceněná auta. Jakou máte verzi?
Me vzdycky zajimalo, co nekoho muze vest ke koupi? Rozvedte to a napiste na to.
Mať pekné, kvalitné a spolahlivé auto.....
To nejde, máme také jednu doma, to se chce svézt, užít si ji. Je to prostě jiné, než má moje Octa 2,0 TDi DSG, a ta není vůbec špatná.
Ale proč to nazývají GR sport to fakt nechápu B-]
to je stupen výbavy, podívej se ted je zase TREK.
Proč používá Škoda RS?
RS aspoň jede...B-]
Rozlisujte:Toyota YarisToyota Yaris GR Sport - sportovni paket pro YarisToyota Yaris GR - nezavisly sportovni model---Lexus RCLexus RC F Sport - sportovni paketLexus RC F - sportovni model
to poplantal ten nadpis, správně tam mělo být psaný- toyota corolla touring sport s výbavou gr sport v edici best.
130 jede stejně jak většina aut.
nebo monte carlo.......taky stupen výbavy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.