Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

32 komentářů

Petr
24. prosince • 10:55

Ccchci se zeptat zda aplikace na s cross jde i na vitaru nebo kdy bude stejnà pro vitaru. Děkuji.

PULPANM
23. ledna • 9:41

Také jsem se ptal a na Vitaru není a nejspíš ani nebude

Petr
24. prosince • 10:55

Ccchci se zeptat zda aplikace na s cross jde i na vitaru nebo kdy bude stejnà

Moje jméno
9. dubna • 7:51

Nejsem žádný škodofil, ale dělá někdo jiný T motor 1.4, 1,5 skutečně srovnatelný kulturou chodu, výkonem, tak i spotřebou? Ve služebáku mám 1.4 TSI 110kw 250Nm a za 70000km mám průměr 5,8L. V tomto porovnání mi tato technikou nabušená Suza přijde tak trochu ehmm, no.... rozpačitá.

Calibra GTI
10. dubna • 15:11

Suzuki možná neoslňuje na papíře, ale v reálu alespoň funguje. :-)

Rokyta ex Acz
10. dubna • 18:34

Vitara bylo vždy celkem dobré auto. Akorát tahle genrace má vyloženě silniční charakter, asi to tak většina zákazníků chtěla. Do přírody tedy už začíná být vhodnější třeba Duster 4x4. Ale funkčnosti bych se tady také příliš nebál.

JA-NE
9. dubna • 8:10

NIKTO nerobi lepsi maly motor s turbom.. aj ked uvidime ako sa zmeni spolahlivot.. tento motor je uplne nieco ine ako ma verzia pred faceliftom.. od jedneho pana z fabriky viem ze cielom bolo postavit lepsi motor ako je TSI.a podla jeho slov sa to aj podarilo.. asi by som tomu aj veril kedze TSI malo zo zaciatku dost vela problemov a K14C abbsolutne bez problemov.

Alex
10. dubna • 23:29

K14C zase tak absolutně bez problému není. Zpočátku výroby mu totiž praskaly hlavy válců.

tom
10. dubna • 8:00

Ale to TSI melo problem pred 15 lety. Jak dlouho se dela turbo suziki?

Karel Kolmáš
10. dubna • 21:51

Jednou TSI pořád TSI :-D Nikdy to jasně nepřiznali, neodškodnili nic. Člověk aby teď byl moooc opatrný, jakou motorizaci si bude kupovat. Jistě, vzhledem k počtu prodaných TSI neříkám, že nefunguje nic, ale opatrnost je stále na místě.

Karlos
9. dubna • 8:48

Řekl bych, že téměř každý současný čtyřválec je lepší než 1.5Tsi

moje jmeno
9. dubna • 12:16

Tak o problémech škubání té 1.5 jsem už zaslechl, ale k té 1.4 bez odpojovače opravdu nemám co vytknout. Dotaz zněl, zdali někdo jiný dělá lepší T motor v této kubatůře, z hlediska výše uvedených parametrů.

Nornik
9. dubna • 21:58

MB/Renault ... ta jejich 1.3T; stejne tak ma MB docela ok 1.6T

setr
9. dubna • 20:56

Mitsubishi 1,5 120kW, Honda 1,5 127kW...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
moje jmeno
10. dubna • 7:27

Konečně žádné mlácení slámy alá ACE. To Mitsu je parametrově skutečně zajímavé, ta Honda je pouze na podobné úrovní s TSI, resp. o dost menší krouťák. Je mi jasné, že tabulkové hodnoty jsou jen malá část pravdy, ale pro zevrubné porovnání to stačí. Takže se nám mraky lepších v tuto chvíli scvrkly na 1-2 modely. Renault 1,3TCe je výkonově i přes nesporné kvality neporovnatelný.

ACE
10. dubna • 13:31

Ty brebtale, já právě uvádím konkrétní údaje a néé něco vycucaný z prstu jako ty.

Shimi
10. dubna • 9:28

moje jmeno: Proč by měl být 1.3TCe 117 kW/260 Nm neporovnatelný?

Moje jméno
10. dubna • 10:32

Jj. Moje chyba. Měl jsem zato, že je jen ve verzi 103kW.

ACE
10. dubna • 13:40

Hele, než budeš psát další nesmysly, tak se alespoň okrajově podívej ke konkurenci, jestli pro tebe byl zastaralý 1.4 etalon, tak budeš překvapen co se tak porůznu nabízí. ;-)

ACE
9. dubna • 14:48

Lepší? Co si představuješ pod pojmem lepší? Vyšší výkon-těch je dost, spolehlivost?, úspornost? kultivovanost?, ale obecně vzato prakticky ve všech parametrech je mnohá konkurence na tom lépe.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nyte
10. dubna • 2:04

Která konkurence je na tom v mixu tebou zmíněného (+ spolehlivost) lépe, než 1.4 TSI 110 kW?

Maro
10. dubna • 21:37

Suzuki narodíl od TSI nežere olej :-P

Moje jméno
11. dubna • 12:13

Z 90% za zvýšenou spotřebu oleje může řidič. Olej jsem u 1.2TSI 77kW krom výměn na 30.000km doléval prvně na 227.000km po svižné cestě do Dánska. Bylo to celých 2.5dcl....

Karel Kolmáš
11. dubna • 16:05

Že jste nedoléval vy, ještě neznamená že to nežere :-D Ale jsem rád, že jste zřejmě spokojený ;-)

Moje jméno
11. dubna • 17:52

Každý klasický motor na světě olej žere. Pokud ale mezi jeho výměnami není třeba dolévat, asi se oba shodneme na faktu, že je to více než v normě.
P. S. Byl to služebák...

ACE
10. dubna • 13:29

Je otázka jak se dá zrovna ta spolehlivost ověřit a jestli v "této kubatůře" je myšlena konkrétně je 1.4 a přes to nejede vlak nebo nějaký rozumný přesah, nebo jestli je vhodné tam započítat i další motory v podobné cenové a výkonnostní kategorii bez ohledu na kubaturu a turbo. Ale obecně vzato daleko lepší ověřitelné parametry má 1.3 (Renault, Mercedes), nebo 1.5 Honda a to je jen nástřel. Takže spíš je otázka, které motory ta 1.4 něčím dotahuje.

mpolan
9. dubna • 9:05

Uvidíme, co e-TSI. Podle prvních testů to vypadá, že se docela povedl, i když odhlédneme od obvyklé místní nekritičnosti vůči VW.

Ffff
8. dubna • 18:22

Hybrid je výrazně pomalejší než předchozí 1.4T

Kaa
8. dubna • 18:37

Navíc MildHybrid je na nic, jenom ten systém navyšuje zbytečně cenu.

JirkaX
8. dubna • 19:06

hybrid je hlavně mpolan :-D

Mike
10. dubna • 16:59

Vitara je dobré auto ať s hybridem nebo bez.B-]

mpolan
8. dubna • 19:34

Už zase jsem to spackal:-(

Doporučujeme

Články odjinud