Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

26 komentářů

JP
14. prosince • 23:14

Dovolte, abych přispěl svými poznatky k Vitaře. Téměř 3 roky cca 50.000km jezdím s Vitarou 1,6 benzín 4x4. Motor. Zkoušel jsem i přeplňovaný motor. Nepřeplňovaný se mi zdál tišší a dlouhodobá spotřeba byla na počítadle o více než 1 litr menší, při jízdě je pro mě zábavnější, krásně se vytáčí. Při předjíždění pokud má být rychle je potřeba za 3 a plyn do podlahy. Spotřeba v létě 5,5 l/100 km, v zimě 6,-. Podvozek. Na silnici dost dobrý, v terénu výborný. Vitara vylezla v terénu přes kořeny a kameny takové kopce, že jsem nechápal. Vnitřek. Výška sedadel pro nastupování a vystupování akorát. Špatné je, že není možná bederní opěrka a jsou méně pohodlná než byla v Octávii. Další problém je, že musím mít sedadlo v nejnižší poloze(horší výhled), abych mohl využít za jízdy loketních opěrek. Jinak si na místo nestěžuji. Palubní počítač je katastrofa. Zobrazuje jen pár údajů, neumí Česky. Kdyby tam nedali nic, tak je to jedno. Je tak o 25 let opožděný. Vyjímkou je přesný ukazatel dlouhodobé spotřeby. Výborně pracuje adaptabilní tempomat. Středový panel na přístrojové desce již umí Česky. Navigace je však nic moc. Raději jezdím podle telefonu. Kufr má pro někoho jen 375 litrů, ale je dobře tvarovaný. Nám stačí. Pro rybářskou dovolenou pod stanem sklopíme zadní sedadla.
Na modernizované Vitaře mě zaráží umístění radaru v předním nárazníku. Doposud v masce mezi světly.

homer
17. prosince • 19:32

napíšeš zajímavý uživatelský postřehy který při zkušební jízdě není šance postřehnout - za to máš plus, ALE máš zapotřebí psát ty píčoviny o spotřebě?

Petr
12. března • 8:18

...aaaaa, zase zakomplexovanej internetovej hrdina, co si chodi na internet anonymne honit ego... :-D Hadam, ze v skutecnosti jses mirne podvizivenej chudacek s plesi, nebo naopak prezrane prasatko co si tak 10 let na pindika prez bricho nevidelo, ze... Chudacku malej.

Jaro
24. prosince • 7:57

Musím sa ho zastať. Mám Vitaru 1.4, dlhodobá spotreba v lete 6,2 litra, v zime 7,2 (mám automat) a to jazdím denne do práce 15 km tam a 15 km nazad, z toho strávim cca 20 minút v kolóne a minimálne 1x týždenne idem do hôr. Škoda že Vitara nemá zobrazovanie dennej spotreby (ako napr. Golf). Takže 1.6 môže mať takú spotrebu.

Stan
14. prosince • 19:27

Měl jsem možnost se povozit a je to dost líné, předjíždět musíte s velkou rezervou, ale uznávám, že je to jeden z mála SUV či Crossu, které můžete prohnat mimo města i slušným terénem.

homer
13. prosince • 22:31

dalsi trictvrtecni suzuka, ta znacka stale vyrabi auta asijskych rozmeru a snazi se je prodavat za plnou cenu.

šofér
14. prosince • 11:22

A kdo prodává SUV této velikosti s 4x4 za 500 tis. Chytrej pane?Žvaníte.

homer
14. prosince • 13:48

A kdo ještě vyrábí SUV v této velikosti?

šofér
14. prosince • 14:18

Zdá se vám venku nebo uvnitř malá, nebo ji znáte jen z plakátu?

homer
14. prosince • 17:30

uvnitř je ještě menší než z venku:-D

MUDr. Chocholoušek
14. prosince • 12:46

Třeba Dacia.

petr r. (petrumr)
15. prosince • 18:26

správně dácia a kdo si dustra koupí a potom vyzkouší vitaru a zjistí cenu, tak provaz a první strom.

šofér
14. prosince • 14:17

tak se svezte v obou a ohodnoťte.

MUDr. Chocholoušek
14. prosince • 21:08

Mě se obě auta nelíbí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
10. ledna • 22:37

Já mám Vitaru, je bezva. Ale Duster se mi líbí taky.

Haribo
14. prosince • 9:08

Kdovijak velke to neni jiste, je to kompaktni SUV. Bud chces nebo nechces o nic nejde. Ale alespon nedavaji pod kapotu EA111 :-D O kterem si jeste vyrobce dovoloval tvrdit, ze zadne problem nema :-D

Liptovská parenica
13. prosince • 21:42

nejlepší je Škodovka

k22
14. prosince • 9:55

Noooooo..koonečně slovo do pranice B-]

Holy Roman (emperor)
14. prosince • 11:25

Ale pranici jen ve Skode! Tam je totiz nejlepsi! B-]

Haribo
14. prosince • 9:05

To bez debat, kdyz se nova Skoda Scala spravne obuje, projede mozne i nemozne :-) Ale nova Vitara je sympaticke vozitko, skoda ze nema vetsi moznost krizeni naprav, pak by se s tim do terenu trosku dalo. I kdyz je to spolehlive a asistenti s pribrzdovanim kol v terenu take pomahaji. Klidne bych si ji jako kompaktni SUV na hrani koupil ;-)

pirate
14. prosince • 8:29

Není.

Jiri
13. prosince • 20:25

Pane redaktor, nejdříve píšete že je to Off road, pak cros over, pak suv. Vy ani nevíte co to je.
https://m.youtube.com/watch...
Toto je Off road s pevnostními nárazníky, vyztužení podlahy, navijáky atd.
Chevrolet suburban 8.1 když se zadari bude doma. Cros over je pidi vozítko do města o nějaký cm víc než běžný auto. Suv je plnohodnotné velikostně vozidlo o nějaký cm víc než běžný auto co zvládne polnacku a kaluz 20 cm.
Off road brodivost metr když se někde opre je to jedno, vnější rám to dá, v nejhorším se vytáhne navijákem atd.

Erik Vrána
21. listopadu • 15:37

Manželka si vybrala suzuki v autobazaru AAA auto, tak jsem jí ho pořídil, auto nám jezdí už dva roky bez poruch, takže jsem s nákupem velice spokojen.

Mara
13. prosince • 20:41

Jasně blbečku, upravený speciál versus sériovka

Jiri
14. prosince • 15:52

A co takhle zařazovat auta tam kam skutečně patří a nevymyslet si.

mpolan
14. prosince • 11:41

Ten mamlas si tu s "offroady" honí ego a péro pravidelně, neber ho vůbec vážně.

Doporučujeme

Články odjinud