Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Jiri  |  13. 12. 2018 20:25

Pane redaktor, nejdříve píšete že je to Off road, pak cros over, pak suv. Vy ani nevíte co to je.
https://m.youtube.com/watch...
Toto je Off road s pevnostními nárazníky, vyztužení podlahy, navijáky atd.
Chevrolet suburban 8.1 když se zadari bude doma. Cros over je pidi vozítko do města o nějaký cm víc než běžný auto. Suv je plnohodnotné velikostně vozidlo o nějaký cm víc než běžný auto co zvládne polnacku a kaluz 20 cm.
Off road brodivost metr když se někde opre je to jedno, vnější rám to dá, v nejhorším se vytáhne navijákem atd.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  13. 12. 2018 20:41

Jasně blbečku, upravený speciál versus sériovka

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 12. 2018 11:41

Ten mamlas si tu s "offroady" honí ego a péro pravidelně, neber ho vůbec vážně.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  14. 12. 2018 15:52

A co takhle zařazovat auta tam kam skutečně patří a nevymyslet si.

Odpovědět  |   | 
Erik Vrána  |  21. 11. 2019 15:37

Manželka si vybrala suzuki v autobazaru AAA auto, tak jsem jí ho pořídil, auto nám jezdí už dva roky bez poruch, takže jsem s nákupem velice spokojen.

Odpovědět  |   | 
Liptovská parenica  |  13. 12. 2018 21:42

nejlepší je Škodovka

Odpovědět  |   | 
pirate  |  14. 12. 2018 08:29

Není.

Odpovědět  |   | 
Haribo  |  14. 12. 2018 09:05

To bez debat, kdyz se nova Skoda Scala spravne obuje, projede mozne i nemozne Ale nova Vitara je sympaticke vozitko, skoda ze nema vetsi moznost krizeni naprav, pak by se s tim do terenu trosku dalo. I kdyz je to spolehlive a asistenti s pribrzdovanim kol v terenu take pomahaji. Klidne bych si ji jako kompaktni SUV na hrani koupil

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 12. 2018 09:55

Noooooo..koonečně slovo do pranice

Odpovědět  |   | 
Holy Roman (emperor)  |  14. 12. 2018 11:25

Ale pranici jen ve Skode! Tam je totiz nejlepsi!

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 12. 2018 22:31

dalsi trictvrtecni suzuka, ta znacka stale vyrabi auta asijskych rozmeru a snazi se je prodavat za plnou cenu.

Odpovědět  |   | 
Haribo  |  14. 12. 2018 09:08

Kdovijak velke to neni jiste, je to kompaktni SUV. Bud chces nebo nechces o nic nejde. Ale alespon nedavaji pod kapotu EA111 O kterem si jeste vyrobce dovoloval tvrdit, ze zadne problem nema

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 12. 2018 11:22

A kdo prodává SUV této velikosti s 4x4 za 500 tis. Chytrej pane?

Žvaníte.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  14. 12. 2018 12:46

Třeba Dacia.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 12. 2018 14:17

tak se svezte v obou a ohodnoťte.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  14. 12. 2018 21:08

Mě se obě auta nelíbí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 01. 2019 22:37

Já mám Vitaru, je bezva. Ale Duster se mi líbí taky.

Odpovědět  |   | 

správně dácia a kdo si dustra koupí a potom vyzkouší vitaru a zjistí cenu, tak provaz a první strom.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 12. 2018 13:48

A kdo ještě vyrábí SUV v této velikosti?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 12. 2018 14:18

Zdá se vám venku nebo uvnitř malá, nebo ji znáte jen z plakátu?

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 12. 2018 17:30

uvnitř je ještě menší než z venku

Odpovědět  |   | 
Stan  |  14. 12. 2018 19:27

Měl jsem možnost se povozit a je to dost líné, předjíždět musíte s velkou rezervou, ale uznávám, že je to jeden z mála SUV či Crossu, které můžete prohnat mimo města i slušným terénem.

Odpovědět  |   | 
JP  |  14. 12. 2018 23:14

Dovolte, abych přispěl svými poznatky k Vitaře. Téměř 3 roky cca 50.000km jezdím s Vitarou 1,6 benzín 4x4. Motor. Zkoušel jsem i přeplňovaný motor. Nepřeplňovaný se mi zdál tišší a dlouhodobá spotřeba byla na počítadle o více než 1 litr menší, při jízdě je pro mě zábavnější, krásně se vytáčí. Při předjíždění pokud má být rychle je potřeba za 3 a plyn do podlahy. Spotřeba v létě 5,5 l/100 km, v zimě 6,-. Podvozek. Na silnici dost dobrý, v terénu výborný. Vitara vylezla v terénu přes kořeny a kameny takové kopce, že jsem nechápal. Vnitřek. Výška sedadel pro nastupování a vystupování akorát. Špatné je, že není možná bederní opěrka a jsou méně pohodlná než byla v Octávii. Další problém je, že musím mít sedadlo v nejnižší poloze(horší výhled), abych mohl využít za jízdy loketních opěrek. Jinak si na místo nestěžuji. Palubní počítač je katastrofa. Zobrazuje jen pár údajů, neumí Česky. Kdyby tam nedali nic, tak je to jedno. Je tak o 25 let opožděný. Vyjímkou je přesný ukazatel dlouhodobé spotřeby. Výborně pracuje adaptabilní tempomat. Středový panel na přístrojové desce již umí Česky. Navigace je však nic moc. Raději jezdím podle telefonu. Kufr má pro někoho jen 375 litrů, ale je dobře tvarovaný. Nám stačí. Pro rybářskou dovolenou pod stanem sklopíme zadní sedadla.
Na modernizované Vitaře mě zaráží umístění radaru v předním nárazníku. Doposud v masce mezi světly.

Odpovědět  |   | 
homer  |  17. 12. 2018 19:32

napíšeš zajímavý uživatelský postřehy který při zkušební jízdě není šance postřehnout - za to máš plus, ALE máš zapotřebí psát ty píčoviny o spotřebě?

Odpovědět  |   | 
Jaro  |  24. 12. 2018 07:57

Musím sa ho zastať. Mám Vitaru 1.4, dlhodobá spotreba v lete 6,2 litra, v zime 7,2 (mám automat) a to jazdím denne do práce 15 km tam a 15 km nazad, z toho strávim cca 20 minút v kolóne a minimálne 1x týždenne idem do hôr. Škoda že Vitara nemá zobrazovanie dennej spotreby (ako napr. Golf). Takže 1.6 môže mať takú spotrebu.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 03. 2019 08:18

...aaaaa, zase zakomplexovanej internetovej hrdina, co si chodi na internet anonymne honit ego... Hadam, ze v skutecnosti jses mirne podvizivenej chudacek s plesi, nebo naopak prezrane prasatko co si tak 10 let na pindika prez bricho nevidelo, ze... Chudacku malej.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A