Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

47 komentářů

Anti-automat
20. února • 18:35

Jako rodák z brdských lesů…....by si mal vediet ako vyzera normalny motor.

Petr
19. února • 21:58

Píšete o nekvalitních plastech v interiéru. Vím pouze, že jsou ve dveřích použity tvrdé plasty. Tvrdý plast se nerovná nekvalitní. Interiéry Suzuki byly vždy strohé, ale za to vydrží roky. Třeba Kadjar, snaží se o pocit luxusu, plasty mekčené a půlka interiéru vrže již po 1. km. A ten je cenovkou krapet jinde. A tato Vitara pro důchodce na chatu? S motorizací 1.4 a 4x4 je to perfektní vůz. Sám ho nevlastním, ale měl jsem možnost se svézt a bylo to dobré svezení. Na sněhu je all grip bezchybný. Stejný systém elektromagnetické spojky využívá i BMW xdrive.

šofér
20. února • 9:03

Ty tvrdé plasty jsou fakt všude, prostě se s tím ve fabrice příliš nemazlí, hledí na funkčnost.

KWR
20. února • 0:09

BMW nepoužívá elektromagnetickou spojku ale vícelamelovou spojku v olejové lázni, tedy stejný princip jako Volvo, VW, Ford a další, jenom v obráceném gardu, k zadku se připojuje předek. Elektromagnetickou spojku používá třeba CR-V.

petr r. (petrumr)
20. února • 17:28

A ty lamely se spojí jak?

Petr
20. února • 9:39

Máte pravdu. Omlouvám se za mylnou informaci.

Bobcat
19. února • 22:23

1.4 4x4 to je onoB-]

Kenny
19. února • 20:28

Vitara je dobré auto. Jsem rád že měli čtyřkolku. Ale lákal by mě asi větší motor. Nm to na papíře samozřejmě má, ale litr beru tak do města na kategorii Fabia.

Stary pes
19. února • 20:09

7,7 spotreba je podla palubaku, alebo skutocna? Lebo ak podla palubaku, tak je urcite vyssia a na trojvalec je to vela. Toto auto maju kamarati polovnici, klasika 4x4 a 4valec a 120k a v zime na snehu v kopcoch ten motor musi slapat...Neviem ako by trojvalec zvladal dlhodobo takuto zataz.. Ja by som ho nekupil a cena za trojvalec nie je dobra. Je to auto aj do terenu, ak by slo o trojvalec na beznu cestu, tak by som to asi prehryzol...skusal som 3valec vo Focuse, mal 125k a siel pekne.

Peter
19. února • 16:28

To auto je totálny bakeliťák.Škarede malé a drahé.Vo vnutri to vyzera ako z 90-tych rokov a dať za to takmer 22 000 Eur je totálne šialenstvo.Ja som na tomto aute videl jazdiť len penzistov. Za tie prachy jednoznačne Mokka X 1.4 turbo 4x4 Enjoy aktualne 19 740 Eur.

šofér
20. února • 9:02

Podle plastu poznáš auto, komiku!! Oproti Mokka je to automat, víme... A jedna nakonec, proč tedy má furt Opel akce typu "Opel víkend", či "100 vozů Opel" a podobně, když je to tak skvělé auto, lidé ho kupují jako housky?? Když se kouknu na ojetiny, tak Vitara si stále cenu drží i jako jetá. Čím to bude, inženýre??

Marek71
21. února • 8:38

Ale tato testovaná Vitara 4x4 benzín není automat. A s touto kombibací se, dle článku, ani automat nenabízí.

Jano
19. února • 19:07

Myslis ten známy oplátky 1.4 turbo, ktory sa kazí uz vo fabrike a na ktory Opel neuznáva reklamácie?Suzuki ti da na 1.0 záruku 3 roky a poistenie na dalsich 7rokov.Opel ti da záruku 2 roky a poruchu aj tak neuzná.
Mokka je cisty fail v porovnani s vitarou

Petr
19. února • 22:09

1.4 boosterjet je velice dobrý motor jak již dokázal ve Vitaře S a teď Swift sport a někdo tu napíše raději Mokka s 1.4t 😀

Peter
20. února • 15:59

Ja nehovorim že Opel je kvalitnejšie auto ako Suzuki ale ide o to že Suzuki robi jednoducho škarede auta.Ak niekto kupuje auto len podla štatistik poruchovosti a nezaleži mu na tom ako to auto vyzera je to jasne že jeho vec.Ja osobne ked som kupoval auto v prvom rade som riešil design vnutorny priestor a potom tie ostatne veci ako motor,vybavu atd.Suverenne najškaredšie japonske auta robi Mitsubishi.Ale aby som len nehanil podla mna jedine pekne Suzuki ktoré bohužial už nevyrabaju bolo Kizashi.Ale tiež tam ten vnutorny design nebol bohviečo ale zvonku bolo paradne.

Milos
21. února • 12:19

tak kazdy ma svoje kriteria na vyber auta, vnutorny design beriem az na druhom mieste, urcite motor, podvozok, brzdy, bezpecnost a technicke parametre su prvorade pri volbe auta, predsa len na design sa da zvyknut, a skor design uprednostnujem pri zariadeni bytu alebo v zahrade...:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
21. února • 15:16

To je pravda že každy ma ine kriteria na vyber auta.Ale ked to zoberiem z tejto stranky že napr. Leon,Golf a Octavia su tachnicky totožne auta tak viac menej si vyberam podla designu.To iste plati o Ceed a i30 alebo Opel Grandland a Peugeot 3008.A zvykat si na to že mam napr.škaredu pristrojovku alebo podsvietanie alebo nema napr Led denne svietenie ale obyč.žiarovky a dam za auto napr. 20 000 eur ale v testoch o meter lepšie zabrzdi ako konkurencia tak to nie. Každopadne každy si kupi to čo mu vyhovuje.

petr r. (petrumr)
19. února • 19:46

opel už se ztoho dostává, psa už ty sračky ruší.

homer
19. února • 18:57

to nemyslíš vážně nahradit, byť malýho a zdechlýho japonce, fejkovym oplem:-/

Peter
19. února • 20:01

Važený.Ani tie uznavane japonske autá už nie su tak kvalitné ako na začiatku milenia.Napr. problemy s kvalitov japonskych plechov.Aj Honda udajne mala problemy s novym 1,5 turbo benzinovym motorom atd.Aj ked hovoria že Subaru su kvalitne auta oni su ale jednoducho škarede ako aj Suzuki alebo Honda.Všetko či v Japonsku či v Europe sa proste vyraba z reciklovanych materialov preto už ta kvalita nie je ako kedysi.Vyrobcovia potrebuju aby bola spotreba aby bol predaj preto už tie autá a hlavne sučiastky v nich už tolko nevydržia ako kedysi.Tu Mokku som dal len ako priklad.Aj T-rock je určite lepšia volba ako toto čudo.Jedine pekne Japonske auta robi Mazda.Tie Suzuki su važne strašne škarede a hlavne vo vnutri.

homer
20. února • 10:15

vsechny problemy vsech japoncu hrave prekona jedinej model oplu

znalec
20. února • 8:12

To je pravda - Honda nic moc, toyota takisto, Mazda diesel pruser, Subaru podobne.
+ korozia, korozia..Ale oproti Opelu to je stale celkom dobre.

bzzz
19. února • 20:50

Mazda se rychle okouka... zajimave jsou akorat nektere kousky Toyota/Lexus.

lamal_SK
5. března • 14:06

to hej, na 6ku sa fakt neda pozerat ... je tak hnusna a nadcasova a nie gycova, ze des ...

Jan
20. února • 8:39

Zrovna Toyota dela snad celkove nejosklivejsi auta.

Martin
19. února • 17:55

Taky mám ten pocit, že současná Vitara je typický auto pro chataře na důchod. No ale Mokka, je v tom případě pro důchodce bez rozumu.

Petoo55
19. února • 15:57

1230 kg, 1.0L, spotreba 7.7Litra

šofér
20. února • 8:52

Když sjedu z cesty s jakýmokliv SUV a hrnu se terénem, tak mi spotřeba roste exponencionálně u té Vitary bych odhadoval na 10-15 litrů/100km, pokud z toho nakonec vyjde 7,7, je to dobré.

Michal
19. února • 16:43

Z mým autem jezdí lidi normálně za 8/9 litrů a já za 7něco průměr tak Vitara pujde přes 6l.Výbava docela slušná takže ta cena je ok.

Petoo55
19. února • 17:07

??????????

Michal
19. února • 17:18

Copak?

Petoo55
19. února • 17:36

Kde ja rozoberám vybavu, cenu? Čo to má spoločné s tými tromi údajmi, ktoré sú aj v članku?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
19. února • 19:44

výbava asi se rovná hmotnosti, néé?

Michal
19. února • 18:12

Snažím se ti ulehčit rozhodování či kúpiť alebo ne.

Petoo55
19. února • 18:21

Jednu máme v rodine. Jendu má kamarad. Staré dobre 1.6. Takže majitelia 1.6 určite moju náražku pochopia. Teda ten prvý komentar.

Neurotic
19. února • 15:23

Za jak dlouho se to na lesní cestě rozsype?:-D Ono totiž zatímco s 3l se budete do kopce rozjíždět na volnoběch tak tohle budete muset vytočit do omezovače a doufat, že to bude stačit:-D

lamal_SK
5. března • 14:04

jazdny styl ´´neurotic´´ to sa clovek ani nediví... ukludni sa :-D

,,,
19. února • 17:10

Tolik nesmyslů na dvou řádcích......

Michal
19. února • 15:30

Vitara vydrží víc.Za cenu 3l V6 můžeš mit 2-4Vitary.

Michal
19. února • 15:03

Dacie ve 4kolce stoji podobně s tou výbavou.

šofér
20. února • 8:48

Duster je s automatem a 4x4 v benzínu, ale jdi ty brepto....navíc, Suzuki není Dacia, to poznáte v provozu. Ale jinak dobrý troll..

Marek71
21. února • 8:42

A tato Vitara je s automatem?

petr r. (petrumr)
19. února • 19:42

správně a má chudší výbavu a nehodí se s dieslem do města.

Verny
19. února • 14:43

Já jsem na ty tříhrnky 1,0 prostě alergickej. A nasadit na něj navíc pohon 4x4 je úplný zvěrstvo. Cena za čtyřkolku není úplně mimo, ale v kontextu s tím motorem je 0,5 mega za jinak podprůměrné auto dost nesmyslná. Ale třeba se najde nějaký bonitní důchodce ze samoty v Brdských vrších který si to koupí.

ortodoxní škodovkář
19. února • 14:13

takový motor mám ve vysavači vorwerk

Michal
19. února • 14:21

Vitara je ale lehká tak to bude stačit na přesun z A do B

Michal
19. února • 13:46

Dobrá volba.Konečně sparovali i slabší motor s 4*4

Doporučujeme

Články odjinud