Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Michal  |  19. 02. 2019 13:46

Dobrá volba.Konečně sparovali i slabší motor s 4*4

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 14:13

takový motor mám ve vysavači vorwerk

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 02. 2019 14:21

Vitara je ale lehká tak to bude stačit na přesun z A do B

Odpovědět  |   | 
Verny  |  19. 02. 2019 14:43

Já jsem na ty tříhrnky 1,0 prostě alergickej. A nasadit na něj navíc pohon 4x4 je úplný zvěrstvo. Cena za čtyřkolku není úplně mimo, ale v kontextu s tím motorem je 0,5 mega za jinak podprůměrné auto dost nesmyslná. Ale třeba se najde nějaký bonitní důchodce ze samoty v Brdských vrších který si to koupí.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 02. 2019 15:03

Dacie ve 4kolce stoji podobně s tou výbavou.

Odpovědět  |   | 

správně a má chudší výbavu a nehodí se s dieslem do města.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 02. 2019 08:48

Duster je s automatem a 4x4 v benzínu, ale jdi ty brepto....navíc, Suzuki není Dacia, to poznáte v provozu. Ale jinak dobrý troll..

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 02. 2019 08:42

A tato Vitara je s automatem?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  19. 02. 2019 15:23

Za jak dlouho se to na lesní cestě rozsype? Ono totiž zatímco s 3l se budete do kopce rozjíždět na volnoběch tak tohle budete muset vytočit do omezovače a doufat, že to bude stačit

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 02. 2019 15:30

Vitara vydrží víc.Za cenu 3l V6 můžeš mit 2-4Vitary.

Odpovědět  |   | 
,,,  |  19. 02. 2019 17:10

Tolik nesmyslů na dvou řádcích......

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  05. 03. 2019 14:04

jazdny styl ´´neurotic´´ to sa clovek ani nediví... ukludni sa

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 02. 2019 15:57

1230 kg, 1.0L, spotreba 7.7Litra

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 02. 2019 16:43

Z mým autem jezdí lidi normálně za 8/9 litrů a já za 7něco průměr tak Vitara pujde přes 6l.Výbava docela slušná takže ta cena je ok.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 02. 2019 17:07

??????????

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 02. 2019 17:18

Copak?

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 02. 2019 17:36

Kde ja rozoberám vybavu, cenu? Čo to má spoločné s tými tromi údajmi, ktoré sú aj v članku?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 02. 2019 18:12

Snažím se ti ulehčit rozhodování či kúpiť alebo ne.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 02. 2019 18:21

Jednu máme v rodine. Jendu má kamarad. Staré dobre 1.6. Takže majitelia 1.6 určite moju náražku pochopia. Teda ten prvý komentar.

Odpovědět  |   | 

výbava asi se rovná hmotnosti, néé?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 02. 2019 08:52

Když sjedu z cesty s jakýmokliv SUV a hrnu se terénem, tak mi spotřeba roste exponencionálně u té Vitary bych odhadoval na 10-15 litrů/100km, pokud z toho nakonec vyjde 7,7, je to dobré.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 02. 2019 16:28

To auto je totálny bakeliťák.Škarede malé a drahé.Vo vnutri to vyzera ako z 90-tych rokov a dať za to takmer 22 000 Eur je totálne šialenstvo.Ja som na tomto aute videl jazdiť len penzistov. Za tie prachy jednoznačne Mokka X 1.4 turbo 4x4 Enjoy aktualne 19 740 Eur.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  19. 02. 2019 17:55

Taky mám ten pocit, že současná Vitara je typický auto pro chataře na důchod. No ale Mokka, je v tom případě pro důchodce bez rozumu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 02. 2019 18:57

to nemyslíš vážně nahradit, byť malýho a zdechlýho japonce, fejkovym oplem

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 02. 2019 20:01

Važený.Ani tie uznavane japonske autá už nie su tak kvalitné ako na začiatku milenia.Napr. problemy s kvalitov japonskych plechov.Aj Honda udajne mala problemy s novym 1,5 turbo benzinovym motorom atd.Aj ked hovoria že Subaru su kvalitne auta oni su ale jednoducho škarede ako aj Suzuki alebo Honda.Všetko či v Japonsku či v Europe sa proste vyraba z reciklovanych materialov preto už ta kvalita nie je ako kedysi.Vyrobcovia potrebuju aby bola spotreba aby bol predaj preto už tie autá a hlavne sučiastky v nich už tolko nevydržia ako kedysi.Tu Mokku som dal len ako priklad.Aj T-rock je určite lepšia volba ako toto čudo.Jedine pekne Japonske auta robi Mazda.Tie Suzuki su važne strašne škarede a hlavne vo vnutri.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 02. 2019 20:50

Mazda se rychle okouka... zajimave jsou akorat nektere kousky Toyota/Lexus.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  20. 02. 2019 08:39

Zrovna Toyota dela snad celkove nejosklivejsi auta.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  05. 03. 2019 14:06

to hej, na 6ku sa fakt neda pozerat ... je tak hnusna a nadcasova a nie gycova, ze des ...

Odpovědět  |   | 
znalec  |  20. 02. 2019 08:12

To je pravda - Honda nic moc, toyota takisto, Mazda diesel pruser, Subaru podobne.
+ korozia, korozia..

Ale oproti Opelu to je stale celkom dobre.

Odpovědět  |   | 
homer  |  20. 02. 2019 10:15

vsechny problemy vsech japoncu hrave prekona jedinej model oplu

Odpovědět  |   | 
Jano  |  19. 02. 2019 19:07

Myslis ten známy oplátky 1.4 turbo, ktory sa kazí uz vo fabrike a na ktory Opel neuznáva reklamácie?

Suzuki ti da na 1.0 záruku 3 roky a poistenie na dalsich 7rokov.

Opel ti da záruku 2 roky a poruchu aj tak neuzná.


Mokka je cisty fail v porovnani s vitarou

Odpovědět  |   | 

opel už se ztoho dostává, psa už ty sračky ruší.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 02. 2019 22:09

1.4 boosterjet je velice dobrý motor jak již dokázal ve Vitaře S a teď Swift sport a někdo tu napíše raději Mokka s 1.4t 😀

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 02. 2019 15:59

Ja nehovorim že Opel je kvalitnejšie auto ako Suzuki ale ide o to že Suzuki robi jednoducho škarede auta.Ak niekto kupuje auto len podla štatistik poruchovosti a nezaleži mu na tom ako to auto vyzera je to jasne že jeho vec.Ja osobne ked som kupoval auto v prvom rade som riešil design vnutorny priestor a potom tie ostatne veci ako motor,vybavu atd.Suverenne najškaredšie japonske auta robi Mitsubishi.Ale aby som len nehanil podla mna jedine pekne Suzuki ktoré bohužial už nevyrabaju bolo Kizashi.Ale tiež tam ten vnutorny design nebol bohviečo ale zvonku bolo paradne.

Odpovědět  |   | 
Milos  |  21. 02. 2019 12:19

tak kazdy ma svoje kriteria na vyber auta, vnutorny design beriem az na druhom mieste, urcite motor, podvozok, brzdy, bezpecnost a technicke parametre su prvorade pri volbe auta, predsa len na design sa da zvyknut, a skor design uprednostnujem pri zariadeni bytu alebo v zahrade...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 02. 2019 15:16

To je pravda že každy ma ine kriteria na vyber auta.Ale ked to zoberiem z tejto stranky že napr. Leon,Golf a Octavia su tachnicky totožne auta tak viac menej si vyberam podla designu.To iste plati o Ceed a i30 alebo Opel Grandland a Peugeot 3008.A zvykat si na to že mam napr.škaredu pristrojovku alebo podsvietanie alebo nema napr Led denne svietenie ale obyč.žiarovky a dam za auto napr. 20 000 eur ale v testoch o meter lepšie zabrzdi ako konkurencia tak to nie. Každopadne každy si kupi to čo mu vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 02. 2019 09:02

Podle plastu poznáš auto, komiku!! Oproti Mokka je to automat, víme... A jedna nakonec, proč tedy má furt Opel akce typu "Opel víkend", či "100 vozů Opel" a podobně, když je to tak skvělé auto, lidé ho kupují jako housky?? Když se kouknu na ojetiny, tak Vitara si stále cenu drží i jako jetá. Čím to bude, inženýre??

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  21. 02. 2019 08:38

Ale tato testovaná Vitara 4x4 benzín není automat. A s touto kombibací se, dle článku, ani automat nenabízí.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  19. 02. 2019 20:09

7,7 spotreba je podla palubaku, alebo skutocna? Lebo ak podla palubaku, tak je urcite vyssia a na trojvalec je to vela. Toto auto maju kamarati polovnici, klasika 4x4 a 4valec a 120k a v zime na snehu v kopcoch ten motor musi slapat...Neviem ako by trojvalec zvladal dlhodobo takuto zataz.. Ja by som ho nekupil a cena za trojvalec nie je dobra. Je to auto aj do terenu, ak by slo o trojvalec na beznu cestu, tak by som to asi prehryzol...skusal som 3valec vo Focuse, mal 125k a siel pekne.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  19. 02. 2019 20:28

Vitara je dobré auto. Jsem rád že měli čtyřkolku. Ale lákal by mě asi větší motor. Nm to na papíře samozřejmě má, ale litr beru tak do města na kategorii Fabia.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 02. 2019 21:58

Píšete o nekvalitních plastech v interiéru. Vím pouze, že jsou ve dveřích použity tvrdé plasty. Tvrdý plast se nerovná nekvalitní. Interiéry Suzuki byly vždy strohé, ale za to vydrží roky. Třeba Kadjar, snaží se o pocit luxusu, plasty mekčené a půlka interiéru vrže již po 1. km. A ten je cenovkou krapet jinde. A tato Vitara pro důchodce na chatu? S motorizací 1.4 a 4x4 je to perfektní vůz. Sám ho nevlastním, ale měl jsem možnost se svézt a bylo to dobré svezení. Na sněhu je all grip bezchybný. Stejný systém elektromagnetické spojky využívá i BMW xdrive.

Odpovědět  |   | 
Bobcat  |  19. 02. 2019 22:23

1.4 4x4 to je ono

Odpovědět  |   | 
KWR  |  20. 02. 2019 00:09

BMW nepoužívá elektromagnetickou spojku ale vícelamelovou spojku v olejové lázni, tedy stejný princip jako Volvo, VW, Ford a další, jenom v obráceném gardu, k zadku se připojuje předek. Elektromagnetickou spojku používá třeba CR-V.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 02. 2019 09:39

Máte pravdu. Omlouvám se za mylnou informaci.

Odpovědět  |   | 

A ty lamely se spojí jak?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 02. 2019 09:03

Ty tvrdé plasty jsou fakt všude, prostě se s tím ve fabrice příliš nemazlí, hledí na funkčnost.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  20. 02. 2019 18:35

Jako rodák z brdských lesů….

...by si mal vediet ako vyzera normalny motor.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A