Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

95 komentářů

Roman
27. července • 10:09

Mám přesně tento motor v Superbu 3 dohromady s DSG. Zatím najeto pouhých 800 km. Na dálnici spotřeba 6l při 140 na tachometru, ve městě 7-8l. Celkově zatím průměr 6.9, což je lepší, než jsem čekal.
S DSG spolupracuje výborně, nemám pocit nedostatku výkonu. Na normální ježdění naprostá pohoda.
Vypínání válců není nijak cítit ani slyšet.
Ve spolupráci s adaptivním tempomatem a asistenty auto jede doslova samo.

líný pracovník
21. února • 16:28

Mám v práci firemní vůz i k soukromým účelům Superb II, zakoupený těsně před ukončením výroby tohoto typu, 1,4 TSI benzín 92 kW, 6ti manuál, jen základní výbava. Jasně není to stíhačka, jezdím sám nebo s manželkou (někdy ve třech lidech) + bagáž, po dálnici není problém držet 140 - 150, jen dlouhé táhlé kopce v naložení chtějí nahoře už podřadit na 5, jinak ale žádný problém i pro svižnou jízdu. Jelikož se o vůz starám sám, kašlu na doporučení a olej měním po 10tis - 12500 km, ročně najezdím jen něco přes 20 tis. takže výměna vždy před zimou a před létem, zatím bez poruch, jen běžné opotřebení (destičky atd.) Ovšem pokud bych si měl vybrat auto sám jako soukromá osoba, tak něco menšího a Škodovku pravděpodobně ne, nejspíš něco ve stylu Dokker, Rifter, Berlingo a v benzínu.

Amper
20. února • 12:39

můj úhel pohledu mi říká, že bych uchlastaný a nepovedený TSI nechtěl ani za nic, ty polední škodárny stojej za velký kulový nejen vzhledem, instalací kurvítek mé oblibě škodáren moc nepřidalo...

Robin
19. února • 11:11

Měl jsem Superb 2.8, měl jsem Superb 3.6 a kdyby se aktuální Superb dělal kupříkladu s 3.0 TFSI, pořídíl bych jej. Takhle jsem dal Škodovce vale.

Alda
19. února • 10:43

málo přechválenej článek, osobně téesíčko ani zadarmo, no za ty prachy to je výsměch, škoda peněz

Roman Houmal
18. února • 15:19

Díky, ale superba opravdu ne. Hrozná motorizace, přepálená cena. Já bych to teda rozhodně nechtěl, ostatně jako nic co má škodovka momentálně v nabídce.

Stary pes
17. února • 8:12

Mam tento motor v octavia s DSG. V Octavia ide velmi pekne a da sa zajazdit aj slusna spotreba, ale Superb je o kus vacsie auto. Na okresne cesty ten motor bude stacit, ale pri plnom zatazeni a po dialnici bude na hrane. Do Superb by som preferoval minimalne dvojliter ak hovorime o benzine. Ten starsi 6 valec v benzine, to bola top motorizacia v benzine do takehoto auta. Este k 1.5ke. Podla mna ma ten motor v mojom aute o 10 az 15k viac ako je v dokladoch. Nemam tam filter /na stastie som to stihol/ a aj bez sport modu ide akoze dost zivo...

AKM
16. února • 0:27

Malolitrážní mrdka. Objem ničím nenahradíš Pokud nemá aspoň 3.0 tak se tomuhle šidítku vyhnout obloukem.

Zeman
16. února • 1:43

To jo, potom se Vám ale dneska blbě nakupuje že? :-D

AKM
16. února • 9:53

Máš pravdu, ale i dnes se dají sehnat. Škoda že Škoda dávala do Supů dávat 3,0 . Mě se třeba hodně líbila dřívější generace Supu právě s tímto motorem. Škoda že již není v současné motorizaci. Byla by dobrá motorizace z Audi třeba A6 třílitr má.

Invia
16. února • 13:38

Stačilo by, kdyby byl srovnávací mini test, nebo alespoň nějaké srovnávací jízdní dojmy mezi 1.5TSI a 1.4TSI. Jsem se snažil najít a moc toho není.

Piri Pipi
16. února • 21:23

Pod 2.0 je to pro danou kategorii vždycky takový kompromis :-|

Kenny
16. února • 16:26

Jízda je podle mě subjektivně dost podobná. Jen 1.4 byl chloupek ostřeji nastavený

CF
16. února • 11:47

Jenže VW Group má nějakou hiearchii a těžko bude vypůjčovat šestiválce od Audi do Škody, když je nedá ani do VW, nehledě na to, že Sup je slušným konkurentem Passatu.. A ještě, aby dostal šestiválec.. Myslím, že v dohledné době můžeme pořád očekávat motory od 1-2l litry v kombinaci s elektrem.

Kenny
16. února • 11:41

Je pravda že 3L šestiválec by Superbu slušel. Ani moc, ani málo. Jen pěkné svezení bez kompromisů. Takhle samé opičky a kudrlinky, ale pocit z jízdy takový znásilněný. Vypadáš stejně, mluvíš stejně, ostatní ale nechápou proč jsi smutný.

Michal
16. února • 8:40

Proc? Stara avie po Vencovi z JeZeDe ma 3.5 litr. Na nej si neprijdes!

ortodoxní škodovkář
15. února • 19:43

píča kunda samopal kokot se mi zamotal

Logarex
16. února • 16:32

Tak se odmotej a raději řekni, jakou motorizaci bys pro Superb chtěl ty ;-)

ortodoxní škodovkář
15. února • 17:54

nejlepší motor všech dob je 1,9 TDI

Logarex
15. února • 15:54

Nemůžu si pomoct, ale Supíček je stále taková kočka :-):-):-)

Looky
15. února • 16:22

Ono ano, vzhledově je to perfektní včetně kombíku. Zejména ve světlejších barvách kdy víc vyniknou linie. Akorát uvnitř je to lehce nuda a nad motory se vznáší mírný otazník.

Logarex
15. února • 17:25

1.5TSI je dobrý motor B-] všechny moderní jsou na emise přidušené. Doba kdy jel kdejaký blbý 2.0 jako z praku je pryč ...

Radek
15. února • 15:10

Jak dlouho muze fungovat to cemu vy rikate motor?!Nejake 3 valce se nedaji ani nazyvat motory.Proc lidem nenapisete kolik maji navic vyvazovacich hrideli,lozisek,hydraulickych napinaku atd,aby vami zminovany motor mohl normalne kultivovane fungovat?Parkrat prosvihnete vymenu oleje a muzete se s radoby motorem rozloucit.Spotreba je mnohem vyssi a zivotnost kratsi.Clovek vyviji spalovaci motory od pradavna a ted chcete s trivalci zmenit svet?Je mi z toho spatne.To co se dnes vyrabi nema s automobilem nic spolecneho jen to,ze se pohybuje po silnici.Je to jen nastrojená špína ktera nema zadnou zivotnost a jen z lidi taha penize.V dnesni dobe dokaze tzv.automobil ridit i negramot,protoze elektronika dela vsechno za vas.Trivalec maximalne do dilny a to jako kompresor jinak bych ho nechtel ani videt!A nepotrebuji vedet jak uzasnej motor to je kdyz nikde nenapisete,ze zivotnost je znacne omezena a nesnazte se vyvratit rčeni,ze neni ohne bez koure a obsah nicim nenahradis!!Je to jen a jen svata pravda a souhlasit bude jen skutecny ridič!!!

nathan
15. února • 18:01

Tesat do kamene.

Peter
15. února • 16:04

Už som to minule písal, kamoš má autopožičovňu. Trojkové Leony tsi. Krátke 1,2. Kombi 1,4. A všetky v pohode cez 200 tisíc, dokonca ani olej nemenil skôr ako je predpísané, až po 200 tisíc skrátil interval z 30 na 20. A jazdia a jazdia.

Joe Doe
15. února • 13:31

"Je to o úhlu pohledu"Nedobre se na to divas, Veverko....

mpolan
15. února • 12:19

Celkem dobré auto, nebýt toho na zadek těžkého designu.

Vuřtohryz
15. února • 12:04

Posláním tohoto webu je nabídnout možnost neomezeného ukájení se komunitě škůdkařů. A tuto svou funkci plní velice dobře!:-D

..
15. února • 13:26

Ano, krasna prace ze Skodovky, to se musi nechat B-]

Álois
15. února • 12:22

Můžou se ukájet na rozdíl od tebe, protože tu tvoji žížalku mezi nohama ukojit ani nejde, jak je malá

ortodoxní škodovkář
15. února • 12:09

táááák :-P:-P

Michal
15. února • 12:03

Tsi jsou ve spotřebě fakt dobrý ale jízda na dálnici už fakt zvedá příděl benzínu(140=8l).Sám jsem si koupil tsi 162kw ale nejezdím dálnice a kolem 15tkm ročně-jezdit dálnice a 30t ročně tak mám naftu.Trasu Znojmo-Kolín jsem stabilně jezdil 6,5-6,6l na sto.Při eco a dodržení 90ky a rádce řazení za 7,5l.

ortodoxní škodovkář
15. února • 11:19

Sup je nejlepší B-]

...
15. února • 10:26

Tenhle motor má problém i s Golfem Variant. Co pak v Superbu. Motor do města. V Superbu minimálně dvoulitr.

Radek
15. února • 15:11

Presne tak!

Karel
15. února • 13:11

Jasně že dvoulitr.....Jako třeba dvoulitr TDI s naprosto totožným výkonem? :-O

Zelí
15. února • 13:49

VR6 začíná na 220kw neboli 300koních. To žádné dvoulitrové tdi nemá. O zvuku a charakteru ani nehovořím.

Zelí
15. února • 10:42

Souhlas. Nejlépe šestiválec VR6...

Vuřtohryz
15. února • 10:23

Aneb jak by pravil hlavní koncernový redaktůrek a ústřední škodomil: "Dává smysl. Ale jiný" :-D:-D

Álois
15. února • 12:20

Jsi psychický nemocný člověk, jdi se léčit!!!

pirate
15. února • 11:11

Zajímalo by mě, jaké duševní procesy člověka donutí sednout k počítači a napsat takový blábol, jaký jsi ze sebe vypotil.

chytrak
15. února • 9:53

kritiku motoru moc nechápu. Známý ho má v golfu, a je s ním nadmíru spokojenej,a jako šetřílek jezdí dlouhodobě pod 5 litrů. Což pro normálního člověka znamená pod 6. Není důvod aby to v superbu žralo 8. To je prostě kravina. Realita bude okolo sedmi spíš pod.

Josef
16. února • 10:10

V časopise Svět motorů testovali tuto benzínovou motorizaci se 150 koníky a reálná spotřeba byla 7,7 l/100 km. Tabulková hodnota je 5,4 l/100 km.

Josef
17. února • 18:27

Sice to psal jiný Josef a ne já, ale ta hodnota reálné spotřeby 7,7 litrů na 100 km se opravdu blíží realitě více než ta tabulková hodnota. Diskutovat o spotřebě je ale ztráta času, protože opravdová realita je ovlivněna mnoha faktory - užitečná zátěž (jinak to vypadá v prázdném autě pouze s řidičem a jinak v plně obsazeném a naloženém), styl jízdy (značný vliv - kdo jezdí brzda plyn, tak pod 10 litrů na 100 km se nikdy nedostane...), počasí, pneu (velikost kol a profil), silnice/terén, hustota provozu,...atd.Přitom stačí jediné - auto si s danou motorizací vypůjčit a ověřit si osobně podle vlastního způsobu užívání (styl ježdění, zátěž, charakter a dálky cestování,..). Rozhodně výsledek spotřeby je potom pro každého objektivní a vypovídající a je zbytečné o tom "kecat" na webu. Zejména ale každý pozná, jestli mu daný motor vyhovuje nebo ne.A co se týká diskutované motorizace - je na každém aby si vybral podle svého. Někomu bude 1,5 TSI vyhovovat a někomu ne a vybere si jiný motor (tedy, když už si vybírá Superba).Já osobně, pokud bych si musel kupovat Superba, tak bych volil 2.0 TSI 4x4 s automatem. Tato technika elegantnímu Superbu sluší nejlépe. Jenže cena je už přes milion a když se zvolí slušná odpovídající výbava a něco ještě "navíc", tak je to 1,2 milionu a možná už i 1,3 milionu a to se už může člověk podívat "jinam". Superb ale není špatný výběr, záleží na prioritách.Pokud bych musel volit Superba a k tomu hodně šetřit, tak bych volil 2,0 TDI 110 Kw s manuálem. S takovým autem bych "nesoutěžil", jezdil v pohodě a za málo (ten "nafťák" umí hodně šetřit - mám ho ve služební Octavii. Je to příjemný motor). Někdo to může samozřejmě vidět jinak a tvrdit, že ten diskutovaný 1,5 TSI je stejně úsporný a pod. Je to na každém jak se rozhodne, já nikoho nepřesvědčuji. Mně osobně ten 1,5 TSI připadá "vlažný" ve srovnání s dřívějším motorem 1,8 TSI, který se mi v Octavii líbil a ani v Superbu nebyl špatný.

Rumburak
16. února • 11:51

7.7 je pěkné :-)

Josef
16. února • 10:06

V časopise Svět motorů testovali tuto benzínovou motorizaci se 150 koníky a spotřeba byla 7,7 l/100 km. Tabulková hodnota je 5,4 l/100 km.

Georg
16. února • 8:42

Mám 1,5 s DSG v Karoqu.Zatím najeto 30tisic a jezdím za7litrů. Manželka jezdí v průměru za 6,2l. Jsem naprosto spokojen. Tytěž patametry jsam měl s Oct. 1,4 také s DSG. A na DSG nedám dopusti.

LOL
15. února • 13:48

až na těch cca 300kg rozdílu pohotovostní hmotnosti, širší pneu, s tím související zpřevodvání a tak...Těch důvodů je tedy docela dost.

mpolan
15. února • 12:18

Superb a Golf jsou trošku jiné třídy. Přidej k tomu novinářský přístup k řízení a máš výsledek.

...
15. února • 10:35

Jo, mám ho v Golfu Variant a nejezdím v průměru za 5, ikdyž bych to hravě dokázal, ale za 7-9 litrů podle (město a silnice, za 9 l i více dálnice) stylu jízdy. Motor do 180 km/h jede docela dobře, ale pokud chcete maximální zrychlení (ovšem nijak oslnivé), musíte ho držet v nejvyšších otáčkách. V průžném zrychlení by ho 2.0 TDI 110 kW asi utřel.

Kamil
15. února • 10:47

Srovnatelné motory 1.5 TSI v dynamice zašlape do země, nechápu co je na zrychlení za 9 sec. a Vmax vysoko přes 200 u základního motoru špatně. Kecy redaktora o potřebě klidné jízdy jsou totál mimo, stačí dvě hodiny využívat maximální potenciál motoru a papíry má v hajzlu.http://www.zeperfs.com/en/duel7756-7010.htm... http://www.zeperfs.com/en/duel6686-7010.htm... A 2.0 TDI 110 kW dynamicky také na tento motor nestíhá.http://www.zeperfs.com/en/duel7010-4468.htm...

Mirek
15. února • 11:24

Nevím, jak porovnání probíhá, ale pochybuji, že současně za stejných podmínek. Focus je předchozí verze, není to poslední verze. Tím ovšem nechci říci, že poslední je lepší, nevím jak na tom je.

Kamil
15. února • 11:31

Ne, je to poslední tříválcová verze (2019). Předchozí čtyřválec na tom byl lépe.http://www.zeperfs.com/en/duel5573-6658.htm...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
15. února • 21:31

Máš pravdu, že v tabulce je Focus IV, trochu jsem se v tom vrtal a přehlédl jsem se. Ale stejně to není úplně dobře, Focus má přece i motor 1.5 EB s výkonem 134 kW, nedodává se však s automatem.A samozřejmě, porovnávat tam jde vše, není to tedy porovnání nejednou, nejsou stejné podmínky.

Kamil
15. února • 23:22

Focus má 1.5 se 134kW a co jako? To je soupeř pro 2.0 TSI 140kW ne pro 1.5 110 kW.

Mirek
16. února • 9:41

To nemáš pravdu, je to stejná objemová kategorie. Jestli přijede Focus s 2.0 motorem, tak ten budeš přirovnávat potom k čemu? A proč potom bereš porovnání s i30, která má motor objemu jen 1.4 l? Nemícháš to trochu dle své potřeby?

Kamil
16. února • 9:56

Ale dnes v době přeplňování se motory už dávno neporovnávají podle objemu, ale podle výkonu. Hyundai v kategorii 140-160 hp nemá nic jiného než foukanou 1.4, Renault 1.3 a přesto jsou to konkurenti, protože mají podobný výkon. Nechceš mi snad tvrdit, že Mazda dvoulitr se 118 koníky se má porovnávat s VW nebo Honda dvoulitry s 300 hp jenom proto, že mají stejný objem.Jestli přijede Focus s dvoulitrovým motorem, tak jej budu porovnávat s podobně výkonnými motory konkurence bez ohledu na objem.

Mirek
16. února • 16:39

A na tu další hloupost, že se porovnávají výkony a ne výkon z objemu jsi přišel kde? Vem si jen jakékoliv závody, čím jsou dány kategorie, není to náhodou například objem motoru? Jako příklad tady máš motor F1, tam je striktně dán objem, výkon nikoho nezajímá. Motory formule 1 jsou čtyřtaktní přeplňované šestiválce o objemu 1600 cm3 (± 10 cm3). Všechny válce musí mít stejný objem. Otáčky nesmí přesáhnout 15 tisíc za minutu. Úhel rozevření válců musí být 90 stupňů. Minimální hmotnost pohonné jednotky je 145 kg. Může mít jediný výfuk. To, že někdo není schopen ten výkon z daného objemu dostat, není chyba toho, kdo jej z tohoto objemu dostal. Píšeš samé hlouposti. A míchat do toho tímto způsobem atmosférické motory, tak to už zacházíš hodně daleko. Podívej se co kdo chce za takový motor, kolik stojí. Odvíjí se to od výkonu, ale také od objemu. Samozřejmě, že atmosférické motory mají nižší výkon a proto se to dohání objemem, ale to je jiná kategorie motorů, pleteš páté přes deváté. Tady se porovnává stejná koncepce motorů s přibližně stejným objemem. To porovnání, kdyby bylo dle tebe, tak okamžitě kulhá na obě nohy, neboť chválíš motor a nehledíš při tom na hmotnost auta, Focus je cca o 50 kg těžší. Dorovnej hmotnosti aut a potom vykládej, jak je který motor výborný. potom už asi nebude moc psát o zašlapávání konkurence.

Kamil
16. února • 16:51

Svět produkčních aut není o závodech a jejich pravidlech. Dostat výkon z přeplňovaného motoru umí kdokoliv, to není žádná věda. V dnešní době naopak platí, že je vždy lepší ten motor, který daný výkon dostává z většího objemu a z většího počtu válců, protože silně přefoukané motory mají horší kulturu běhu, větší turbolag a konec konců i větší šanci dříve umřít než motory se stejným výkonem, ale větším počtem válců a větším objemem. Takže když třeba VW prodává dvoulitrovou naftu se 176kW, tak to není žádná výhra a je daleko lepší mít se stejným výkonem šestiválcový třílitr, protože bude mít daleko luxusnější běh i lepší podání výkonu i když maximum je stejné. Stejně tak třeba čtyřválcový dvoulitr nafoukaný na 300 koní bude vždy horší motor než šestiválec se soft turbem a se stejným výkonem. To, že ten dvoulitr má litrový výkon 150 hp není žádné umění ani výhra, naopak, ten šestiválec s nižším litrovým výkonem je po všech stránkách lepší motor.

Mirek
16. února • 18:24

A proč to píšeš? To, jak se na to tak dívám, vím lépe než ty. Já ti jen oponoval, že ten VW motor 1.5 TSI není to, co píšeš, že zadupe ostatní, jak uvádíš. Já ti jen dal příklad, že to není zdaleka pravda, že Ford má v objemu 1,5 l výkonnější motor. Ty tady evidentně pleteš nesmysly a chceš automaticky řadit motor stejného objemu, ale s větším výkonem, k motorům s objemem 2,0 l, aby náhodou ten VW motor "neutrpěl". Kdybych si měl vybrat motor, jako že to začíná být pomalu problém, tak rozhodně do maloobjemových nepůjdu.A nepochopil jsi tem příměr s F1. To byl příklad toho, jak se přirovnávají motory stejné koncepce a jejich vlastnosti, podle objemu, ne podle výkonu. To, že sis převzal zařazení motoru závodní do běžného provozu jen potvrzuje, že buď nejsi schopný nic pochopit, nebo to děláš záměrně. O to tady přece vůbec nešlo.

...
15. února • 10:57

Koukal jsem na dynamiku a u Superba si myslím, že to bude vzhledem k jeho hmotnosti ve prospěch TDI (ve vyšších rychlostech), 70 N.m navíc bude znát, obvzláště v kopcích na dálnici. Nejsem zastáncem TDI, ale .....

Kamil
15. února • 11:14

O zrychlení rozhoduje průběh výkonu a ten má benzín lepší, pokud řidič umí řadit ve správných otáčkách (u DSG to za něj udělá elektronika) tak benzín naftu rozšlape i v tom pružném zrychlení, viz 40-140 o sekundu lepší benal.http://www.zeperfs.com/en/duel5621-4334.htm...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
...
15. února • 11:21

To se pořád bavíme o prázdných autech. Přidej si 2 spolucestující a uvidíš ten rozdíl ve prospěch TDI. Stále se bavíme o pružném zrychlení na dálnici a jízdě v kopcích na dálnici nad dálniční rychlostní limity. Měl jsem VW CC 125 kW TDI DSG a ten by toho Golfa, který má o 200-300 kg méně neskutečně utřel, ikdyž mají tabulkově stejné zrychlení 0-100 a maximálku podobnou.

Kamil
15. února • 11:47

Ve firmě máme Golfy VII starší s 1.4 TSI, novější s 1.5 TSI a hromadu s 2.0 TDI, všechno 110 kW s dsg. Dokud ta auta nepostavíš vedle sebe, tak se zdá s přehledem nejrychlejší 1.4 TSI, následována 2.0 TDI a 1.5 TSI se zdá pocitově zdaleka nejpomalejší. Když je postavíš vedle sebe a roztáhneš je všechny z 0-200, tak je všechno jinak a 1.5 TSI je nejrychlejší a 2.0 TDI zdaleka nejpomalejší. A je mi jasné čím ten pocit rychlosti u 1.4 a 2.0 tdi vzniká, 1.4 TSI má už od poměrně nízkých otáček jadrný zvuk, který graduje a vyvolává pocit (hen, hen) v řidiči, že to jede. Dtto nafta, ta sice chrochtá daleko méně příjemně než benzín, ale ten kravál opět vyvolává pocit, že to jede. 1.5 je tichá (nebo lépe utlumená, nebo oboje), takže se dlouho zdá, že se vůbec nic neděje a jenom opravdu při vytočení se jakoby něco děje (začne být slyšet nějaký zvuk), ale přímé srovnání (s plynem na podlaze a s dsg, takže neovlivněné schopnostmi/neschopnostmi řidiče) ukáže jasnou pravdu. Klidně ti někde na D5 v noci při minimálním provozu s naloženým Golfem 1.5 TSI předvedu, že tomu naloženému 2.0 TDI ujedu kopec nekopec.

Kenny
15. února • 12:54

Myslim ze rozdily nemusi byt tak markantni. Je v nabidce vice motoru, tak si kazdy vybere ten svuj podle sve pravdy a zakaznik je spokojeny a vyrobce taky. Zda to objektivne jede nekomu o vterinku nebo kW jinak nez druhemu, no a co? Mluvite take jen o reci cisel, dulezita je pocitova spokojenost. Barva zvuku, nastaveni charakteristiky motoru, jeho reakce, jak se projevuje, zahriva, je zprevodovany, jaky ma pristup k servisnim mistum. Ja treba nemam rad pomaly nabeh teploty u nafty, proto bych ji u auta s velkym poctem zastaveni na jednotku delky nechtel. Naopak na dalkove jizdy beznou cestouvni rychlosti je mi nafta zas blizsi. Podobne veci se mi zda malo zohlednujete. Ale ze na plny plyn (ten jsem nemel x let) si honite triko ze nekomu ujedete o pul delky? Takove veci podle me neni rozhodujici. Motor proste musi autu, jeho pouziti a ridici sedet. To je podle me podstatne.

...
15. února • 12:43

Asi máš pravdu, jde možná jen o subjektivní pocit. Já jezdím hlavně s 3.3 biturbo benzín s 370 koníkama a ten Golf se mi zdá strašně líný. 270 Km/h tam mám u Mýta mrknutím oka.

Moik
15. února • 12:07

Jo to je docela jasná věc, benzín jede líp. Ale kdo chce jezdit v otáčkách do 3500 bude nakonec rychlejší v tom TDI.

Kamil
15. února • 12:37

Takto bráno jistě ano, nafta má v 3500 maximální výkon, benal ani zdaleka ne.

Thomas Fuk
15. února • 22:16

To je sice pravda (byť u té nafty je to už pár let cca o 1250 výš), ale pokud ta auta pojedou knedlík za sebou, tak dojedou do cíle v plusminus stejném čase, ovšem to naftové bude mít o třetinu paliva v nádrži víc...:-D

Kamil
15. února • 23:27

U té diskutované nafty 2.0 TDI je maximální výkon 110 kW k dispozici už ve 3500 ot.

Kankunen
15. února • 11:34

Nechci vám do toho kecat, ale nafta má delší kvalty, takže na kolech bude ten krouťák podobný. Problém u TSI bude, že spotřeba lítá ve velkém rozsahu.

Logarex
16. února • 16:34

Nooo, tomu se říká porovnání B-] Dík za link a (snad) inspiraci pro další autory ;-)

Kamil
15. února • 18:23

Pěkný rozbor.

Kamil
15. února • 12:01

Souhlas, když TSI i TDI poženeš s plynem na podlaze přes dvě stě po dálnici (německé ;-)), tak si ta nafta řekne o 3 litry méně, při předpisové 130-140 ten rozdíl nebude ani litr.

Vóša
15. února • 9:26

Doufám, že BREXIT definitivně dorazí celý tenhle emisolevácký koncern a hned za nímpůjdou všechny Škodomilské redakce .

Karek K.
15. února • 15:56

Vóša si na důchod také koupí Superba, vůbec se nebojím ;-)

Hyundai YES!👍
17. února • 7:54

Uvažuj. On by, stejně jako já, do auta jménem Škoda = Předražené tradice nikdy nesedl. http://predrazenatradice.cz... = realita.

ortodoxní škodovkář
15. února • 17:19

voša už důchod má ,ale invalidní na palici :-D:-D:-D

Logarex
15. února • 17:27

:-D diagnóza není důchod

Thomas Fuk
15. února • 22:12

Ale důchod se na ni dá získat.:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zeman
16. února • 2:21

Tak to já chci taky důchod :-D Ne že se všechny peníze zase prošustrují na řepku a do hloupého Agrofertu :-P

Logarex
16. února • 3:23

Vzhledem k zásluhám o stát Vy Miloši důchod ani Superba nedostanete. Musí stačit žlutý gumový člun :-P

Kenny
15. února • 12:44

:-D Brexit dorazi na vsechny co jsou mimo UK +- uplne stejne, nevim co resite ;-) Kazdopadne Superb je krasne auto B-]

Álois
15. února • 12:59

Vóša je Vošického hulibrk a jeho řiťopich, tak co od něj čekáte jiného? :-D

Kenny
15. února • 13:36

Je celkem jedno kdo je to zac. At je to opravdu nejaky levak z kriveho Hacka a nebo spis jen takova sranda si na neho hrat. Kazdopadne diskuze je pak pestrejsi a kazdy ma pravo se primerenym zpusobem vyjadrit. Jsem pro at jsou lide kreativni. My ctenari a prispivatele jsme pak korenim kazdeho webu, jeho DNA a podle toho se tam sdruzujeme. Casem se tedy vygeneruji weby seriozni, povrchni, recesisticke apod. Jen mi prislo divne do toho tahat Brexit, ale nevadi. Akorat si myslim, ze mas spatne poradi. V pripade Vosickeho znacky ocekavam ze prvni je ritopich a pak az hulibrk. To bude mit vetsi grady, uaaaa jeeeej. Nez poradi co jsi napsal ty. A nic jineho necekam neboj, vidim jak to na svete chodi. Ale mam radost ze cteni o Supovi na patek, hned ten vikend lepe zacina.

Álois
15. února • 12:18

Jsi psychický nemocný člověk, jdi se léčit!!!

pirate
15. února • 9:35

xD

><
15. února • 9:10

Z testu jsem se o tom aute nedozvedel vubec nic. Motor je nejdriv strasnej, pak dobrej, pak auto hrabe pri rejdu, coz hrabe i mohe octa 77kw v dehtu. Podle me tenhle motor supebu sedne. To, ze nekdo neumi jezdit normalne ani s automatem, je velkej smutek.

Jan
15. února • 20:13

Souhlas, také jsem se z článku moc nedozvěděl.

OnlyTruth
15. února • 9:24

mas pravdu , a veta To, ze nekdo neumi jezdit normalne ani s automatem, je velkej smutek. .. ma velmi pobavila :-D uplna pravda

Thomas Fuk
15. února • 22:11

Chlapci, vynechte úvahy na téma "profesionalita" "redaktorů" autorevue. To bychom se dostali, kam nechcete. berte život jako muzikál..:-P

ijon
15. února • 8:56

Pokud vím, Škoda sice již měří spotřebu podle WLTP, ale přepočítává jí zpět podle NEDC, což je povolené kvůli flotilovým emisím. Nicméně jsou ty hodnoty poněkud, jak to jen slušně říct, nereálné. Seat už běžně uvádí WLTP, které jsou cca o litr vyšší (menší Leon uvádí u 1.5 6,2 litru).

Thomas Fuk
15. února • 22:09

Co jste požil, že tak krásně plácáte páté přes deváté???

ijon
16. února • 7:07

Katalog Škodovky: "V současné době jsme dle právních předpisů stále povinni uvádět hodnoty získané podle standardu NEDC. V případě, že se jedná o nové vozidlo, které je homologováno na základě měřicího cyklu WLTP, jsou hodnoty měřicího cyklu NEDC odvozeny od měřicího cyklu WLTP. Uvedení hodnot získaných podle měřicího cyklu WLTP je až do okamžiku jeho povinného zavedení dobrovolné." Pokud tomu rozumíte více než mému plácání...

Doporučujeme

Články odjinud