Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

92 komentářů

Milhaus
8. ledna • 16:19

Yetina je absolutně nepoužitelný auto na dálnici a o vysavačích a tsi a o tom jaký to jsou srajdy nemá asi nikdo pochyb, nechtěl bych to ani zadarmo. Karoq vypadá na první i druhý pohled jako nijaké nicotné a laciné auto.

pejvlik
16. května • 13:39

Měl jsem 14 let Fabku 1.2 a byl jsem s ní naprosto spokojený. Výkon do města dostačující a spotřeba do 6 litrů po městě.
Plánuji rodinu a větší Karoq se mi moc líbil. Mám objednáno právě s 1.0. zkušební jízda mě mile překvapila. Dodání snad v červenci.
Jenom nechápu to srovníání s TRoc? Mě ve škodovce říkali, že konkurent Karoqu je Tiguan. Alternativa k TRoc prý vyjde u škodovky na podzim 2018. p.s. o auta se moc nezajímám, až nyní když kupuji nové si pročítám články a fóra. Opravdu se musím smát lidem v diskuzích o nových autech, kteří mají nutkavou potřebu všem sdělit, že auto ve článku je špatné, drahé a určitě nikdy by si ho nekoupili. :-D

Josef
8. srpna • 16:38

Nedejte na řeči jezdím Německo a Chorvatsko a super motor ať si to každý skusi bude mluvit jinak každý chce mít vysoký obsah motoru jen aby se ukázal že je silnější každý motor udělá službu co má ať je taky jaký je

Mr T
23. května • 16:43

Samozřejmě že Karoq je v jedné rodinně společně s VW T-Roc, protějšek Tiguanu je Kodiak. Je to špatně, ale ono to ve výsledku nikomu nevadí.A obecně je lepší brát jakékoliv informace od prodejce čehokoliv (nejen aut) s nadhledem.

melta
16. května • 13:59

Nevěřím té spotřebě. Upřímně, ani tomu prohlášení, jak se těšíte na tříválcový SUV. Speciálně do města je tenhle motor na píp. Za neuvěřitelnejch půl milionu +

Václav Brož
14. srpna • 14:27

Dobrý den pane Melta,dřív než cokoliv napíši,bude to jen můj objektivní názor a buď si to přečtete a budete to respektovat,ale nemám zájem o nějaké hádky a pletky,děkuji.Tak a nyní k jádru věci,mám jednolitrového Karoqa zhruba 5 měsíc za cenu 556 000 ve výbavě Style,dlouho jsem přemýšlel o tomto motoru,protože jsem měl i motor http ve Fabii a to byl opravdu nedostačující agregát,ale po testovacích jízdách,které mi byly nabídnuty v autorizovaném servisu jak s motorem 1,5 Tsi tak i s mou 1 Tsi a nebyl krom ceny žadný rozdíl,na dotaz prodejce jaký je můj roční nájezd km mi řekl,že je zbytečné vrážet peníze do silnějšího motoru.A trochu to shrnu,ať Vás nenudím,auto pocitově úžasné,velké auto,jízdní vlastnost super,jel jsem s rodinou na dovolenou ve 4 lidech a spotřeba 4,8 l/100 km,podotýkám,jel jsem předpisově,ale když chci to rozjet,není to problém se dostat na 200 za hodku,vyzkoušeno.Jsem zatím z auta nadšen,jsem škodovácký odjakživa,před tímto autem jsem měl Roomstera 1,2 Tsi a kam se hrabe na 1 Tsi.Mějte pěkný den.

Jirka
16. srpna • 9:51

Váš názor je a bude vždy pouze subjektivní. Nikoliv objektivní...

pejvlik
16. května • 17:05

vidíte, nevěříte a přeci tomu tak je. za mě spotřeba u 1.2 htp naprosto super. mimo město i pod 6 litrů.
proč by 1.0 tsi neměl být dobrý do města? tam bude naopak skvělý! a půl milionu dneska stojí i nová oktávka, takže za mě cena ok, navíc pokud se vyjedná zajímavá sleva...

Dano
17. května • 19:46

TSi čka nie sú do mesta. Ten turbo efekt pri nízkych otáčkach a ešte aj 3 valec ktorý nemá rád otáčky pod 1500 bude na poťahovanie v kolónach strach... To nepíšem zo srandy ,ale z praxe s 1,2TSi, keby som jazdil iba mesto tak ten motor vyhodím z auta asi... Prechod z brzdenia motorom a následne pridanie a 2 sekundy nič... Zlatá atmosféra na toto. Okresky sú ale iná liga, tam je TSi a jeho nízke otáčky pohoda za volantom... 2200 otáčiek, ticho a kľud, no nádhera...

spiderwolf
14. května • 13:58

Tento motor bude naopak ten nejprodávanější, už s ním je to auto drahé vzhledem k hodnotě, kterou nabízí. 1.5 TSI není o moc lepší volba, už jen díky notně unylému charakteru motoru. O dieselech snad nemá cenu diskutovat, jde o technologické mrtvoly...

řidič
14. května • 9:49

Děkuji za test, vidím, že jsme při koupi Vitary 1,6 atmo neprohloupili a ještě trochu ušetřili.
Po měsíci ježdění krátké/ delší trasy + 1x s koly na zadním tažném spotřeba 6,3l. Najeto 1000 km....
Auto průbežně proženu ať nezleniví, jinak běžné jízdy blízko horního rychlostního limitu.
Bylo to za minutu dvanáct, od května už ten motor neobjednáte. Jako všude je nahrazen......třiválcem 1,0
:-(

xind
14. května • 6:25

skuste se projet v tomto a pak sednout do vw , to je neskutečny rozdil,treba octavia vs golf extrem rozdil, v te octavii si pripadate jak v papirove krabici vsechno krehke vrzave plastove ..je to hruza

Octavia 1.0 TSI
13. května • 21:04

Cesta ze severu Itálie přes Švýcarsko, Rakousko a Německo 2 dospělí + 2 děti + zavazadla - Ø 99 km/h, 5,3 l/100 km, měřeno dotankováním. Motor najeto 9000 km. Nejčastěji 140 km/h tacho. Do 160 km/h jede v Octavii tiše a zlehka, pak už tomu člověk trochu stojí na krku a spotřeba jde na 6,5 litru. Diesel už jen na tahání přívěsů, tam je u TSI znát převodovka a setrvačník stavěný na nižší Nm. Další nevýhodou je vysoká citlivost lehké Octavie s tímto motorem na boční vítr a trochu nižší trakce, málo se to v testech zmiňuje. Jinak nadstandardní základní motorizace.

MOJE JMÉNO
13. května • 20:11

Většina názorů je opravdu legračních. Auto této velikosti s 85kW, 200Nm a zrychlením 0-100 pod 11s, je pro běžné ježdění dostačující. Spousta lidí nepotřebuje trhat rekordy a silnější vůz ani nepotřebují. Dříve se do podobných vozů strkaly 110tikoňové 16istovky, které nikomu divné nepřipadaly, i přes to, že dynamika byla horší než s tímto malým litrem. Pokud si to zákazníky najde (o čemž i já pochybuji), tak je to v pořádku a není třeba tuto záležitost pohrdlivě kritizovat. Zatím každý, koho znám byl z tohoto motoru vždy více než pozitivně překvapen. Neříkám nadšen, ale překvapen. Někdy se s něčím podobným svezte a třeba si názor trochu poupravíte.

Mechanik
14. května • 19:25

Já s těma sráčema jezdim každou chvíly a překvapí mě to vždy jenom na heveru, když na tom jdu něco dělat. S timhle křoviňákem sem tu čest ještě neměl ale čtyřválcovejch TSIček sem si už užil dost.

EL
16. května • 18:16

Jaký motor zvolit u ojeté Octavie? TSI nebo TDI?

Josef
13. května • 21:42

V podstatě jsem v tomto kontextu opakovaně doporučoval, aby si každý dané auto/motorizaci pořádně vyzkoušel osobně a potom se teprve rozhodl a základě osobní zkušenosti. Každý má jiné představy o dostatečnosti výkonu a má i jiné požadavky a potřeby například se způsobem používání auta (jestli převážně dálnice a dlouhé štreky, jestli převážně plně naložené auto, časté používání apřívěsů, atd.).
Já jsem měl zkušenosti s náhradní Octavií 1,2 TSI a celkem jsem byl pozitivně překvapen - čekal jsem to o dost horší. Ale stejně bych zůstal o mé služební motorizace 2,0 TDI nebo případně 1,8 TSI. Vyhovuje mi alespoň minimální rezerva výkonu. V případě Octavie považuji za výkonově "perfektní" motor 2,0 TSI a model RS obecně. To ale jen v případě té Octavie. (Jsou jiná lepší auta a lepší motory.)
Řada jiných uživatelů to může ale vidět jinak a je to v pořádku, protože jak jsem už uvedl, každý jsme jiný a máme jiné požadavky a představy....
A informace z "diskusí" brát opravdu s velkou rezervou, zejména pak informace od "znalců".

Toky
14. května • 12:41

Mňa by zaujímalo ako je na tom tento Karoq 1.0TSi v manuále s rozjazdom z nuly do kopca, prípadne pri prejazde spomalovacími retardérmi a zaradenom prvom stupni v otáčkach kedy ešte netlačí turbo. Či nemá snahu skapať motor, necuká a podobne.

MOJE JMÉNO
14. května • 12:55

Čtyřválec TSI s podobným manévrem neměl absolutně žádný problém. Jak je to u litru nevím. Předpokládám, že min. použitelná spodní hranice pro rozjezd bude o min. 200 otáček vyšší, tzn. cca 2000RPM. Pravidelnost (cukavost) chodu též bude o něco horší než u čtyřválce. Nejlepší však je si to někde osobně vyzkoušet a nedat na řeči kolem.

Josef
14. května • 19:40

Souhlasím, nejlepší je to vyzkoušet. Logicky vzato, výrobce při vývoji modelu s danou motorizací přece není hňup, aby nesladil komponenty do harmonického celku (převodovka, motor, spojka,..), a proto když chybí motoru krouťák, tak instaluje do auta kratší převody a když je motor citlivější na záběr, tak přiměřené "zjemní" ovladací síly a zdvih pedálu tak, aby to bylo pro řidiče příjemné a přirozené, atd.. Problémy spiš nastanou v případě vyšších rychlostí v provozu v plně naloženém autě třeba na dálnici, kdy hold už výkon motoru chybí. Ten kdo bude jezdit defenzivně maximálně 90 km/hod a jen výjimečně na dálnicích, tak s tímto 3 válcovým motorem může být spokojen. V takovém režimu bude mít výkonu dostatek a asi bude čatěji podřazovat na nižší (kratší/"silnější") převodové stupně . Nejlepší je to ale samozřejmě pořádně vyzkoušet osobně za volantem v reálných podmínkách provozu (nejenom 2-4 km po rovince ve městě kolem autosalonu).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toky
15. května • 9:49

Svojho času som skúšal focus 1.0 ecoboost a práve prejazdy na 1ke cez retardéry či rozjazdy z nuly boli také váhavé, furt som sa bál že skape a že aj skapal. Chcelo to hodne inú prácu so spojkou. Ale kľudne to mohlo byť tým že som bol zvyknutý na iné auto a možno som zlý šofér.

Josef
15. května • 20:07

Každý člověk je jiný, Toky, a proto jsem psal o pořádném vyzkoušení. Někomu trvá zvyknout si ("naladit" se) na jiný motor, jinou spojku (jiný charakter, jinou techniku, jiné nastavení,...) pár km a někdo jiný potřebuje více km,. To ale neznamená, že je někdo špatný šofér, ale každý je jiný a někdo na zvyknutí a přizpůsobení potřebuje delší čas a více km. A když se nedaří, tak proč se trápit, vybere se jiné auto (jinou motorizaci, automatickou převodovku,...), přece proto je ta pestrá nabídka trhu. Proč zůstávat u stereotypní volby a neyzkoušet (a koupit) něco jiného? Nebo naopak za každou cenu se nutit do "převratných" novinek nebo do aut (motorů) keré zkrátka člověku nevyhovují (nesedí). Mně vyhovují víceválcové velkoobjemové motory a propracovanější auta vyšších tříd. Za to ale člověk musí víc zaplatit. Dokážu se ale přizpůsobit a jezdit i s malými auty s malými motory (vyzkoušel jsem třeba i CityGo). Samozřejmě ale na taková auta nelze klást požadavky jako na velká s velkými motory a je nespravedlivě je kritizovat a hanit. Naopak zase není možné počítat s provozními náklady levných miniaut u velkých "dražších" aut s velkými motory. To ale snad samozřejmé a určitě to zná každý. Neexistuje špatné auto, existuje jen špatný výběr a platí pravidlo, že není možné očekávat u auta za 300 tisíc Kč to, co posktytuje auto za milion a více Kč.

DRSG
13. května • 20:25

.... dlouhodobá REÁLNÁ spotřeba na dálnici při běžných 130-140 ??? Diky předem za odpověď :-)

MOJE JMÉNO
13. května • 20:39

S tímto litrem jsem nikdy nejel. Nicméně mám celkem slušnou a hlavně velmi průkaznou zkušenost s výrazně slabší čtyřválcovou Octavií 1.2TSI (77kW, 175Nm) - to znamená, ještě tou uchlastanou, kde se zbytečně vstřikuje palivo při zátěži z důvodu chlazení. Viz přehled za necelých čvrt mega km: http://www.spotreby.cz/skoda-octavia-ii-facelift... ...
Co se týká té dálnice.. V přehledu, pokud Vás to zajímá, si najděte časové období druhá půlka dubna 2016, kdy jsem s totálně, ale totálně přetíženým vozem jel do Dánska a v Německu kde to šlo, tak trvale 160kou. Doufám, že tato odpověď Vám dá představu o tom, za kolik se s podobným vozem dá jezdit.

Zemanko
13. května • 17:37

Nový šef VW rozdelil svoje imanie na tzv Volumen autá sem patri skodovka,seat etc
potom premiovku sem patri Audi a potom tzv superpremie ako Bentley,lambroghinin a Porsche..
čiže od volumen ako názov hovori pre masy vyrabajuce autá...:-D

Autoto
13. května • 10:32

Je to dobry motor a simply clever reseni - poroucha se vam sekacka? Date motor z Karoqu. Poroucha se Karoq? Date motor ze sekacky. Skodovka ma vyborny marketing :)

DRSG
13. května • 1:17

Tak to bych šel raději do Qashqaie, tu není co řešit. Navíc rok dva a Karoq bude jedno z nejvíce kradených aut v ČR.

Daniel
12. května • 18:17

Předražený krám a motorek pod kapotou ze stěrače.Nechápu jak to někdo může koupit.Raději 3.0 6V a na lpg .

MOJE JMÉNO
13. května • 20:03

Jmenujte prosím alespoň jeden konkrétní nový vůz (nikoliv ojetou plečku) s touto motorizací za cenu Karoqa. Rád si do toho ten plyn dám. Jsem opravdu zvědavý na Vaši odpověď.

Joe Doe
14. května • 9:37

Mazda CX-5 zacina na cennikovych 560 000 a ma normalny motor a velmi slusnu vybavu. A v reale jazdi za tolko, co tento trojvajec pripadne za menej.Ja by som si tych 40-tisic rad priplatil.

MOJE JMÉNO
14. května • 9:51

Volba jistě dobrá, ale určitě tato Mazda nemá v základu motor 3.0 6V - je to tak- že? Já bych totiž rád obdržel odpověď od rozumbrady Daniela. Jenomže on už nejspíš zjistil, že by k Vašemu navýšení ceny musel přidat ještě jednu nulu... Pak by mu však už asi na to LPG nezbylo dost financí B-]

petr r. (petrumr)
12. května • 18:47

A proč lpg? Vy srovnáváte uplně jinou kategorii aut a lpg se už dávno nenosí, to je stejný jak si někdo do města koupí diesla když může mět benzín.

Q
13. května • 9:35

LPG se nenosí u výrobců aut. Ale je oblíbené u zákazníků. Důkazem jsou stovky tisíc přestavěných LPG aut u nás. I já jsem jedno takové měl.

Mechanik
12. května • 19:12

Lpg se už nenosí jo:-D

Sir CHerokee
12. května • 21:48

Tak lpg se nenosilo nikdy. :-D

pacho
12. května • 22:09

LPG si dávajú len socky , čo nemajú na benzín.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Davos
13. května • 0:20

Bože, to je humus tento motor. Moje Volvo xc90 2.4 D5 160kw jezdí po městě za ca 8,mimo město se dostanu za 6.9l. Kam jsme se to dostali...

Marek71
14. května • 11:30

To je nová XC90? Pokud ano, tak tam už taky pěkně řádí ekologie, jak u benzinu tak u nafty jsou to všechno 4-válcové dvoulitry. A dávat 4-válec do tak velkého auta je stejně nedůstojné jako 3-válec litr v Karoqu, bohužel. konkurence (Q7, X5...) pořád nabízí v těchto autech pořád 6-válec třílitr jako důstojnou motorizaci. A co jsem četl i testy a hodnocení majitelů, tak ten dcoulitr zrovna kultivovaností neoplývá, samozřejmě v porovnání s 6-válcem...PS:
Mám taky Volvo, motor D5, ale je to ještě starší 5-válec 165 kW (Polestar) a spotřeba dlouhodobě 7,6 a to jezdím většinou dálky. A je to automat AWD, samozřejmě :-)

mpolan
12. května • 17:08

Nejhorším vtipem celého testu je to srovnání. Karoq třikrát jinak a k tomu, aby to nevypadalo fakt blbě, tak Qashqai. To je hodně, hodně trapné.

Tom
12. května • 22:18

A proc? Kaskaj ma taky vlecenou napravu.

Aladin
12. května • 14:42

Zdá se mi, že za totožnou cenu 540tis má lepší nabídku Tuscon. Zákazník dostane klidný vyvážený motor R4 1.6T 130kw a lepší podvozek. Otázka je, o kolik se Hyundai prodraží třeba během 5 let na provozních nákladech (servis+pojistka).

k22
12. května • 19:06

A kolik bude stát servis Karoqu - jo a nezapomeň připlatit si záruku, na víc než 100000 km ti ji ale nedají...B-]

Tom
12. května • 22:18

A proc maji v koonfiguratoru az 150 00 km?

j
12. května • 14:37

Je to krám. Nejsem padlej na hlavu, abych daval pul milionu za auto s litrovym motorem, jeste trivalcem a jeste s filrem pevnych castic. Navic se na nej ceka rok. Zlata Kia Sportage!!! Nesjspolehlivejsi auto ze vsech. Karoq je kram.

MOJE JMÉNO
13. května • 20:00

Kolik jste s tím Karoqem najezdil od doby jeho prodeje, když porovnáváte kvalitu ? Budu hádat - ani jste v něm neseděl a jen jste si pochválil miláčka v garáži. Tím KIU nehaním, ani neschvaluji cenu a motorizaci Karoqa, ale podobné hospodské výkřiky tomu vašemu jsou k smíchu B-]

Mechanik
12. května • 14:59

Sportáž, nejspolehlivější auto ze všech... Taky dobej vtip:-D

Anti-automat
12. května • 13:12

Budete jazdit tak ako Vam to nadiktujeme. A nie ze nie. V pripade, ze cistou nahodou si nekupite nove auto kazde tri roky /tak krucinal mate etse byty, zalozte ich/, jednoducho na to nebudete mat, nieco podobne ako kastovnna India.Kseft sa musi tocit,s PozdravomVas FasoBrusel.

Sir CHerokee
12. května • 21:46

Opravdu se i dnes najdou lidé, kteří netuší, jak EU funguje. Popsaný diktát tu byl za Komoušů, kdy byly pořadníky na auta a výběr byl následující trabant, moskviš, škoda a žigul po známosti. To byl skutečný diktát.

Anti-automat
13. května • 11:46

Takze tretinove platy, odpad v potravinach a arizacia...pardon, nieco ine. To, co dostaneme jednorazovo rocne, to odvadzame kazdy den. Dost blby obchod, ze. Ze sa ozval zrovna syr a dzoudou, to ma naozaj neprekvapuje. Ale klud, dlho na nas parazitovat nebudete. Historia to dokazala xyz krat. Nic v zlom, je to dane.

jean
13. května • 14:32

Arizácia? Takže už si aj okradnutý žid? Doteraz sme ťa mali len za senilného bolševika...

Anti-automat
14. května • 22:34

Citim sa ako okradnuty obcan suverenneho statu.
Mas nieco proti okradnutym zidom?

Joe Doe
12. května • 18:27

Len taka poznamka na okraj... kedze nemas ani sajnu, ako funguje EU a narodne staty, tak radsej mlc.

Mechanik
12. května • 12:34

Tvé až 14 litrů. To v tý litrový hajtře nemůže sthinout shořet ne?:-D:-D

audax
12. května • 10:47

v rámci plnenia prísnych noriem ekologickej ochrany životného prostredia sa výroba sústredí v budúcnosti na 0,1 litrový polvalec s náhonom na jedno koleso a bude to ECO-Boost-šQrteny šQaroQ

dpcstb
21. května • 9:48

ked to bude mat 130 koni, tak preco nie. btw kazde auto bez uzamykatelnych diferencialov ma v podstate nahon na jedno koleso

Rosťa
12. května • 10:00

Průměr 6.5?? Proboha proč dělají takové malé motory? Impreza v atmo dvoulitru jezdí za 7.3.

Tom
12. května • 22:16

A kolik ma ta impreza vykon? Ono nejde porovnavat jen objem. A co treba stavba auta? Impreza nizka, mala svetlost, tohle presne naopak. Spise bych rekl, ze to je naopak tvoje porovnani super vysledek pro 1,0.

Rosťa
12. května • 22:59

156 koní, 4x4 a skoro o 200 kg těžší než Karoq. Problém těchto 3 válců je v tom, že se k udávané spotřebě dá přiblížit jen defenzivní jízdou. Kdežto u větších objemů docílíte minimálního rozdílu uměním jízdy. V rodině máme i 2008 1.2 tříválec a u ní je kombinovaná spotřeba 6.7l.

MOJE JMÉNO
13. května • 19:56

A Ty si Rosťo opravdu myslíš, že ta Tvoje brzo ohnilá Impreza projde nesmyslnými eko-normami stejně tak, jako musel projít ten Karoq? :-D
....a vo tom to je !

Rosťa
14. května • 6:28

Dokud se mně to netýká tak nad tím neuvažuji. Nemyslím si, že prohnije.
A za ty ekonomy můžou takový honiči jako ty, kteří chtějí co největší výkon s co nejmenšími náklady. Kdyby se zůstalo u atmosfér s max. 80 koňmi na litr tak výrobci mohli investovat do techniky na snížení emisí.
Místo toho investovali do motorů s kterým chce každý jouda lítat stovku pod deset a nejlépe za 5l.
Na příznivou spotřebu musíš s atmosférou umět jezdit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MOJE JMÉNO
14. května • 7:13

1) Prohnije dřív než konkurence a stejně rychle jako mazda
2) Octavia byla služební... to k tomu "honiči"
3) Ke služebnímu autu mám doma primitivní atmosféru s 55kW, která na ježdění do Lidlu více než dostačuje
4) A ty si fakt myslíš, že s malým turbomotorem není potřeba umět jezdit? Z hlediska spotřeby je na jízdní styl mnohem náchylnější než Tvoje velká atmosféra.Ale jinak s Tvým vyjádřením 80k/l souhlasím.

Joe Doe
14. května • 9:31

Kuva... Mazdy nehniju o nic viac ci menej ako ine auta. Mam osobne skusenosti asi s 15 kusmi od roku 1997 do 2016 - kupovane na SK, v CZ, v DE a v UK.Ani jedna nemala problemy s koroziou.

Toper
14. května • 10:53

Mazda rezne, s tím nic nenaděláš, ze všech značek má obecně nejvíce problémů s korozí. Pravidelně taky "vyhrává" žebříčky o nemizernější ochranu před korozí. Rezavá Mazda prostě nikoho neohromí.Jestli tys neměl za 20 let problémy s rzí u mazdy, možná to bylo způsobeno tím, že si za těch 20 let vystřídal 15 aut. Projevit se to jednoduše nestihlo.

Toper
12. května • 12:07
Rosťa
12. května • 12:50

Možná......Nemyslím si, že vzorek dvou aut je vhodný k porovnání (totožné auta).
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/47-Subaru/4...Ale přidávám odkaz na foto palubního pc, kdyby jsi mně nevěřil. Na zimních 7.8 a od přežití 7.3. Rozsah 30% město, 30% venkov a 40% dálnice. http://www.uschovna.cz/zasilka/YWW889ZFFG4YFZ8N-...Je to o umění jezdit. Se služebním Rapidem 1.6tdi 77kw jezdím v průměru za 4.2l (má už najeto 240tkm).

stealth01
12. května • 14:05

Ano. To je slušná spotřeba. Ja mám semtam s osmiválcem 4.0 TDI a autem s hmotnosti 2.5 tuny a permanentní ctyrkolkou okolo sedmi taky při jemnem zacházení s plynem. Jinak 8-9 dlouhodobě.

Sir CHerokee
12. května • 21:44

To ale nevyužíváš vůbec potenciál vozu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
12. května • 23:16

Ne. Takto to vypadá, když třeba na trase Brno-Praha nevyuzivam potenciál vozu:https://photos.app.goo.gl/woZH3TCW5zvpaMRj6...

turbo
12. května • 9:31

Zacalo to poslednim superbem, nasledoval kodiaq a ted tohle. Design ve skodovce vylozene upada. Kufr karoqu jakoby delal nejaky student, ktery musel zustat po skole. VW vyrazne skodovce utekl. Od superbu II skoda neudelala hezke auto....Vylozene hnus a popravde, jedine auto u kteryho fakt nevim kde ty zakazniky hleda. Dokazu pochopit ze si nekdo koupi korejce, francouze, ktere jsou dost specificke, ale tohle?A k redakci. Samozrejme je nutne otestovat vsechny modely skody se vsemi motory. To je jasne. A vsechny vychalit. Co by v VW dostalo na frak, ve skodovce funguje na vybornou.

Joe Doe
12. května • 16:13

ja si myslim, ze o par mesiacov nam sem redakcia drbne test tej istej motorizacie v inej vybave a farbe....

turbo
12. května • 19:39

mozna i za 14 dni:-D

petr r. (petrumr)
12. května • 9:48

Ten motor je i ve VW, vy nečtete články? A musíte se zamyslet, když kupujete auto, kde bydlíte a kam jezdíte. Jestli bydlíte někde v horách, tak si ten článek jen přečtite a nemyslete si, že všichni bydlí v horách jak vy. A k tomu hnus nehnus- ukažte fotku manželky, která se vám líbí a posudte kolik lidí napíše, že je hnusná a neví proč jste si jí vybral. Asi tak :-|

turbo
12. května • 11:21

co ja vidim tak stejna technika v Trocu jede rychlejs...

petr r. (petrumr)
12. května • 18:39

Kdyby ste se zajímal o auta, tak byste zjistil, že třeba fábia II kombi byla rychlejší než krátká, která byla i lehčí s motorem HTP dvouvačka.

turbo
12. května • 19:43

sice to je vec osobniho vkusu, ale skoda designove upada. Proti VW designu nerekne nikdo ani popel, ciste linky, passat, tiguan, hezky auta. Do skodovky zacali davat horsi techniku stejnou, ale hur naladenou, levnejsi. Designove jsou skodovky osklivejsi, mene ciste. Cil levnejsi auto, pro lidi co neresi vzhled a znacku. Skoda, jak jsem psal vyse, posledni sebevedoma skodovka byl superb 2, od te doby upadek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MOJE JMÉNO
13. května • 19:53

Svatá pravda. Proti nádhernému, širokému (hlavně zezadu) a naprosto originálnímu a ze všech stran pohledově nezaměnitelnému Superbu II je Superb III jen odporná šeď průměru, která naprosto zapadne v davu a není absolutně ničím zajímavá a vyjímečná. Superb III je skoro na úrovni staré Thalie !......:-D... no, každý máme na design holt jiný názor. Podle mne byl Sup II pouze z nouze ctnost oproti trojce, která je jedna z nejosobitějších (spolu s Yetinou 1) a nejúspěšnějších Škodovek.

Joe Doe
14. května • 9:29

Superb II mal sice vsetky atributy, ktore mu pripisujes, ale len preto, lebo bol nezamenitelne hnusny :)

MOJE JMÉNO
24. května • 8:03

Očividně jsi můj příspěvek nedočetl... B-]

homer
13. května • 3:40

Sup2 je stejnej krasavec jako f2 a rumstr. Proto vyhazeli ty patlaly a privedli Kabane

xman
13. května • 0:48

A to vam nedochazi, ze VW skodovce hezci auta proste nedovoli?

turbo
13. května • 14:33

Prave ze dochazi a proto sem proti skodovce tak zaujatej.

Rosťa
12. května • 13:12

T-roc je taky menší

Znalec
12. května • 9:29

1.0 tsi v o3 kombi ke hodnotený ako super motor.V porovnateľnom mrkvacovi je to ledva základ.Preco?

Sir CHerokee
12. května • 21:43

1,0 TSi není super motor a ani být nemůže. To zkrátka u tříválce nejde. Je to nesmysl, jen pro pseudozelenou Evropu.

Velkopřevor
12. května • 9:04

Tak tohle už je provokace.........ale přeji redakci těžce vybojované prémie!

petr r. (petrumr)
12. května • 9:37

Vy si jako myslíte, že redakce ten motor a vše co je spojený vyrábí? Kupte si knížku pro děti jak se co dělá.

Mirek
12. května • 8:27

Máte chybu v tabulce 1.0 tsi je 3-válec.

Franta
12. května • 13:41

Ta Plechovka nemá ani víceprvkové zavěšení!!!!!! Za hoodně peněz málo muziky!!!!

PetrMlady
12. května • 8:58

Auto slušné. Ale chce to 2.0TDI a 4x4 ;-)

petr r. (petrumr)
12. května • 9:34

Ale někdo nejezdí do hor nebo kopců. Mně by to stačilo.

Sir CHerokee
12. května • 21:42

To není adekvátní motor pro tuto třídu. Proč toho bobka trápit?

MOJE JMÉNO
13. května • 19:44

A on Ti někdo brání koupit si auto za mega ?

Doporučujeme

Články odjinud