Minitest Seat Leon ST Cupra 4Drive Performance Carbon: Rodinné stříbro

hrabive hrabe  |  30. 08. 2018 16:51

A cemu timhle spanelsti soudruzi prospeli? Nejvetsi devizou toho auta je zachovani "prakticnosti" pri jiste mire agility. S karbonovymi spoilery kousek nad zemi ta prakticnost bere ponekud za sve. Nejak mi to nedava smysl.

Odpovědět  |   | 
echo  |  30. 08. 2018 22:18

puncu vyjímečnosti

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2018 19:23

Pořád je to "jen Seat", tedy auto, které je v koncernu hierarchicky ještě pod Škodou ne? No a za ty peníze? Škaredej Seat? Proč?

Odpovědět  |   | 
Tias  |  30. 08. 2018 20:08

Je to jen Seat, ale řekni mi jiný kombik, co děla stovku za 4,9, je 4x4 a prodává se od 850 tisíc? To je cena 1,5 golfu v lepší výbavě.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 20:17

Správne, v tom je ten vtip. Buď mám na VW, alebo len na Škodu alebo Seat, teda ak je reč o koncerne fauvé.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  31. 08. 2018 09:21

Nebo mám na VW, ale vím, že Cupra je lepší jak podělaný Golf a tak si raději koupím Cupru... Cupra mi z rodinky nakoňovaných koncernistů připadá nejzajímavější.

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2018 20:35

Ten povzdech je spíš obecně. Nechápu vůbec existenci té značky a myslím, že ani samotné VW vlastně neví, co s ním.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  30. 08. 2018 20:55

Existence seatu v koncernu je vyrábět auta, která nejsou tak bezpohlavní jak vw a škoda, což taky dělá, že ty to nechápeš je tvůj problém, lidi to chápou půl milionu prodaných aut ročně a to zatím neprodává nic v Číne, barcelonsky závod, který jede na stoprocent svý kapacity.

Odpovědět  |   | 
oody wallen  |  30. 08. 2018 22:15

Ale ze se nam ti spanelsti soudruzi odvazali, coz!?

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2018 23:11

"která nejsou tak bezpohlavní" - hezky diplomaticky řečeno, že je vlastně nudný, jen ne tak moc. Koncern VW má na všech svých značkách velice rozpoznatelný rukopis - všechno působí stejně, jenom loga jsou jiná. Což samozřejmě neznamená, že je to špatně. Je to prostě jejich cesta. Jenže Seat je úplně stejně bezpohlavní, jako VW, nebo Škoda. Nedělá ani výjimečná, ani líbivá auta. Je to "jen" VW ze Španěl. Audi má být to dražší, VW takový zlatý střed a Škoda má hrát roli chudšího VW. No a co teda Seat? Občas si uvzlyknou, že má být jejich Alfou Romeo, to v člověku vyvolává očekávání krásných a zajímavých aut. Nicméně realita je trochu jinde. Žádná krásná ani zajímavá auta. Je to spíš takový Španělský Renault, než Alfa Romeo. Třeba ji jednou nastartují a marketing nás přesvědčí, že jsou to emoce na 4 kolech, tak jako nás přesvědčoval u Audi, že je to luxusní značka. Ale zatím spíš působí, jako značka zbytečná.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  31. 08. 2018 07:11

Seaty jsou líbivá auta, rozhodně nejhezčí z tria vw škoda seat, jejich design je velmi povedeny. Tobě spíš vadi, že si soudruzi s vw ho dovolili srovnávat s tvojí alfou :) Tak samozřejmě srovnavat seat s alfou je spíše marketingový počin a tak to chápej, nemá byt něčim co má jít ve šlépějích alfy, má se stát novodobou alfou, tedy přizpůsobit nabídku poptávku nabídce jestli mi rozumíš. Líbí se mi obě značky jak seat tak alfa, jejich zaměření, ale srovnávat se nedaj z jednoho prostého důvodu a sice, že alfa má samozřejmě lepší podmínky pro vlastní tvorbu než seat, který je limitovanej tím co mu ve Wolfsburgu dovolí udělat, jeho produkce je samozřejmě více orientována na masy, prodává tudíž více aut než alfa a musí, jeho auta působí sportovně i jsou sportovně/ji naladěny podvozkove v porovnání s kocern sourozenci a to že se jedna o techniku vw není na škodu přeci, díky tomu nabízí to co mnohým alfam chybí.. spolehlivost. Nicméně alfy mám rád, ne proto čím ta značka kdysi byla, ale proto že jeji vrcholné modely chyti za srdce ostatně tak jako chyti model cupra od seatu.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  31. 08. 2018 07:14

Přizpůsobit nabídku poptavce.. Ještě že jsem si to po sobě přečetl :D respektive ušít to na míru zákazníkům.

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 08. 2018 09:18

Nerozumíme si. To srovnání s Alfou jsem uvedl jen v otázce designu. Neřeším historii a už vůbec by mě nenapadlo je dávat do stejného segmentu. A k technice VW jsem neřekl půl slova. Beru to čistě obecně. Tak jak jsem psal. Když už marketing mluví o Alfě, tak bych čekal líbivá auta, ale Seat v tuto chvíli nevybočuje z designového průměru celého koncernu. Vypadají prostě úplně obycejně. Více emocí vyvolá i Peugeot. Což je škoda. Protože já bych byl rád, kdyby po cestách jezdilo více krásných aut a méně Fabii a golfů.

Odpovědět  |   | 
C. Rice  |  31. 08. 2018 23:27

JK: ty jsi tak trochu mimoň

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 09. 2018 12:04

Od céčkové rýže to nemůžu brát vážně.

Odpovědět  |   | 
Jbaba  |  30. 08. 2018 21:22

Proč? Protože se prodává a to velmi dobře. Když se podíváš na prodeje ve třídě kompaktů v Evropě tak to pochopíš velmi rychle, Golf, Octa, Leon, Rapid dokonale luxují tuhle třídu (a A3 navíc ještě prémiové kompakty) a dohromady dávají VW obrovský podíl na trhu, který by Golf sám nikdy neměl.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 21:39

Rapid by som sem neťahal, to je v podstate oj*b na zákazníkov, taký facelift dvojkovej Fabie. Ale ináč súhlas.

Odpovědět  |   | 
Jbaba  |  30. 08. 2018 22:00

Oj€b nebo spíše low-cost to je, ale do třídy subkompaktů patří. Samozřejmě nestojí proti klasickým kompaktům, ale dokonale luxuje prostor pro ostatní low-costy ve třídě jako je C-Elysee, 301 etc.

Odpovědět  |   | 
tom  |  31. 08. 2018 07:00

Aha odbornik. On ma ale podvozek roomstra...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 20:14

Buď nato mám a kúpim si originálny výrobok, teda Golf.

Alebo mi stačí trochu nižší štandard vo forme klonov, teda León, Octavia.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  30. 08. 2018 21:00

Existenci praktičtější Octavie ještě rozumím, ale Seatu moc ne. Měl být jako Alfa Romeo, ale design zůstal na půli cesty a technika je stejná jako u VW.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 21:37

Myslím že si to úplne trafil. 90% ľudí techniku nerieši. A Seat naozaj robí designovo zaujímavejšie autá než strohý VW a nudná Škoda, takže pre ľudí kupujúcich očami je to vhodné auto. Koncern tak pokryje jednou platformou viac trhu. Navyše si môžu zákazníci povedať že majú v podstate Golf za 85% ceny, takže Win-Win situation.

Odpovědět  |   | 
J. Vejman  |  30. 08. 2018 21:28

Alfa Romeo combi! Teď už rozumím této vizi

Odpovědět  |   | 
abcd leon přede  |  30. 08. 2018 22:14

Jo moc mu to sluší lvímu cupřátku :) škoda že zas jen přísně limitovaná edice o pouhých třista kusech s tím už jděte někam klucí jižanský, v ČR zas jen několik málo kousků co se dá spočtnout na prstech jedný ruky achjo, to už snad ani nemá cenu to auto poptávat.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  31. 08. 2018 05:59

Interiery v SEAToch sú vyslovene odpudivé toto sa ešte dá skúsnusť poloslepým - jedná sa v podstate o najvyššiu výbavu v nižších výbavách je totálny grc

Odpovědět  |   | 
Leopold I.  |  31. 08. 2018 11:41

Vypadá krásně

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  31. 08. 2018 19:00

...''elektronika zařadí na hranici omezovače na vyšší kvalt''...

A co ma podla Vas robit?

Odpovědět  |   | 
ondřej  |  31. 08. 2018 19:21

ahoj, neřadit

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 75 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 46 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry