Minitest Seat Leon ST Cupra 4Drive Performance Carbon: Rodinné stříbro

28 komentářů

Anti-automat
31. srpna • 19:00

...''elektronika zařadí na hranici omezovače na vyšší kvalt''...A co ma podla Vas robit?

ondřej
31. srpna • 19:21

ahoj, neřadit

Leopold I.
31. srpna • 11:41

Vypadá krásně B-]

julo19
31. srpna • 5:59

Interiery v SEAToch sú vyslovene odpudivé toto sa ešte dá skúsnusť poloslepým - jedná sa v podstate o najvyššiu výbavu v nižších výbavách je totálny grc

abcd leon přede
30. srpna • 22:14

Jo moc mu to sluší lvímu cupřátku :) škoda že zas jen přísně limitovaná edice o pouhých třista kusech s tím už jděte někam klucí jižanský, v ČR zas jen několik málo kousků co se dá spočtnout na prstech jedný ruky achjo, to už snad ani nemá cenu to auto poptávat.

J. Vejman
30. srpna • 21:28

Alfa Romeo combi! Teď už rozumím této vizi :-D:-D

Peter
30. srpna • 20:14

Buď nato mám a kúpim si originálny výrobok, teda Golf.Alebo mi stačí trochu nižší štandard vo forme klonov, teda León, Octavia.

Sir_CHerokee
30. srpna • 21:00

Existenci praktičtější Octavie ještě rozumím, ale Seatu moc ne. Měl být jako Alfa Romeo, ale design zůstal na půli cesty a technika je stejná jako u VW.

Peter
30. srpna • 21:37

Myslím že si to úplne trafil. 90% ľudí techniku nerieši. A Seat naozaj robí designovo zaujímavejšie autá než strohý VW a nudná Škoda, takže pre ľudí kupujúcich očami je to vhodné auto. Koncern tak pokryje jednou platformou viac trhu. Navyše si môžu zákazníci povedať že majú v podstate Golf za 85% ceny, takže Win-Win situation.

JK
30. srpna • 19:23

Pořád je to "jen Seat", tedy auto, které je v koncernu hierarchicky ještě pod Škodou ne? No a za ty peníze? Škaredej Seat? Proč?

Jbaba
30. srpna • 21:22

Proč? Protože se prodává a to velmi dobře. Když se podíváš na prodeje ve třídě kompaktů v Evropě tak to pochopíš velmi rychle, Golf, Octa, Leon, Rapid dokonale luxují tuhle třídu (a A3 navíc ještě prémiové kompakty) a dohromady dávají VW obrovský podíl na trhu, který by Golf sám nikdy neměl.

Peter
30. srpna • 21:39

Rapid by som sem neťahal, to je v podstate oj*b na zákazníkov, taký facelift dvojkovej Fabie. Ale ináč súhlas.

tom
31. srpna • 7:00

Aha odbornik. On ma ale podvozek roomstra...

Jbaba
30. srpna • 22:00

Oj€b nebo spíše low-cost to je, ale do třídy subkompaktů patří. Samozřejmě nestojí proti klasickým kompaktům, ale dokonale luxuje prostor pro ostatní low-costy ve třídě jako je C-Elysee, 301 etc.

Tias
30. srpna • 20:08

Je to jen Seat, ale řekni mi jiný kombik, co děla stovku za 4,9, je 4x4 a prodává se od 850 tisíc? To je cena 1,5 golfu v lepší výbavě.

JK
30. srpna • 20:35

Ten povzdech je spíš obecně. Nechápu vůbec existenci té značky a myslím, že ani samotné VW vlastně neví, co s ním.

Aleš
30. srpna • 20:55

Existence seatu v koncernu je vyrábět auta, která nejsou tak bezpohlavní jak vw a škoda, což taky dělá, že ty to nechápeš je tvůj problém, lidi to chápou půl milionu prodaných aut ročně a to zatím neprodává nic v Číne, barcelonsky závod, který jede na stoprocent svý kapacity.

JK
30. srpna • 23:11

"která nejsou tak bezpohlavní" - hezky diplomaticky řečeno, že je vlastně nudný, jen ne tak moc. Koncern VW má na všech svých značkách velice rozpoznatelný rukopis - všechno působí stejně, jenom loga jsou jiná. Což samozřejmě neznamená, že je to špatně. Je to prostě jejich cesta. Jenže Seat je úplně stejně bezpohlavní, jako VW, nebo Škoda. Nedělá ani výjimečná, ani líbivá auta. Je to "jen" VW ze Španěl. Audi má být to dražší, VW takový zlatý střed a Škoda má hrát roli chudšího VW. No a co teda Seat? Občas si uvzlyknou, že má být jejich Alfou Romeo, to v člověku vyvolává očekávání krásných a zajímavých aut. Nicméně realita je trochu jinde. Žádná krásná ani zajímavá auta. Je to spíš takový Španělský Renault, než Alfa Romeo. Třeba ji jednou nastartují a marketing nás přesvědčí, že jsou to emoce na 4 kolech, tak jako nás přesvědčoval u Audi, že je to luxusní značka. Ale zatím spíš působí, jako značka zbytečná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
C. Rice
31. srpna • 23:27

JK: ty jsi tak trochu mimoň

JK
1. září • 12:04

Od céčkové rýže to nemůžu brát vážně.

Aleš
31. srpna • 7:11

Seaty jsou líbivá auta, rozhodně nejhezčí z tria vw škoda seat, jejich design je velmi povedeny. Tobě spíš vadi, že si soudruzi s vw ho dovolili srovnávat s tvojí alfou :) Tak samozřejmě srovnavat seat s alfou je spíše marketingový počin a tak to chápej, nemá byt něčim co má jít ve šlépějích alfy, má se stát novodobou alfou, tedy přizpůsobit nabídku poptávku nabídce jestli mi rozumíš. Líbí se mi obě značky jak seat tak alfa, jejich zaměření, ale srovnávat se nedaj z jednoho prostého důvodu a sice, že alfa má samozřejmě lepší podmínky pro vlastní tvorbu než seat, který je limitovanej tím co mu ve Wolfsburgu dovolí udělat, jeho produkce je samozřejmě více orientována na masy, prodává tudíž více aut než alfa a musí, jeho auta působí sportovně i jsou sportovně/ji naladěny podvozkove v porovnání s kocern sourozenci a to že se jedna o techniku vw není na škodu přeci, díky tomu nabízí to co mnohým alfam chybí.. spolehlivost. Nicméně alfy mám rád, ne proto čím ta značka kdysi byla, ale proto že jeji vrcholné modely chyti za srdce ostatně tak jako chyti model cupra od seatu.

JK
31. srpna • 9:18

Nerozumíme si. To srovnání s Alfou jsem uvedl jen v otázce designu. Neřeším historii a už vůbec by mě nenapadlo je dávat do stejného segmentu. A k technice VW jsem neřekl půl slova. Beru to čistě obecně. Tak jak jsem psal. Když už marketing mluví o Alfě, tak bych čekal líbivá auta, ale Seat v tuto chvíli nevybočuje z designového průměru celého koncernu. Vypadají prostě úplně obycejně. Více emocí vyvolá i Peugeot. Což je škoda. Protože já bych byl rád, kdyby po cestách jezdilo více krásných aut a méně Fabii a golfů.

Aleš
31. srpna • 7:14

Přizpůsobit nabídku poptavce.. Ještě že jsem si to po sobě přečetl :D respektive ušít to na míru zákazníkům.

oody wallen
30. srpna • 22:15

Ale ze se nam ti spanelsti soudruzi odvazali, coz!? :-))

Peter
30. srpna • 20:17

Správne, v tom je ten vtip. Buď mám na VW, alebo len na Škodu alebo Seat, teda ak je reč o koncerne fauvé.

Stan
31. srpna • 9:21

Nebo mám na VW, ale vím, že Cupra je lepší jak podělaný Golf a tak si raději koupím Cupru... Cupra mi z rodinky nakoňovaných koncernistů připadá nejzajímavější.

hrabive hrabe
30. srpna • 16:51

A cemu timhle spanelsti soudruzi prospeli? Nejvetsi devizou toho auta je zachovani "prakticnosti" pri jiste mire agility. S karbonovymi spoilery kousek nad zemi ta prakticnost bere ponekud za sve. Nejak mi to nedava smysl.

echo
30. srpna • 22:18

puncu vyjímečnosti

Doporučujeme

Články odjinud