Minitest Seat Leon ST Cupra 4Drive Performance Carbon: Rodinné stříbro

hrabive hrabe  |  30. 08. 2018 16:51

A cemu timhle spanelsti soudruzi prospeli? Nejvetsi devizou toho auta je zachovani "prakticnosti" pri jiste mire agility. S karbonovymi spoilery kousek nad zemi ta prakticnost bere ponekud za sve. Nejak mi to nedava smysl.

Odpovědět  |   | 
echo  |  30. 08. 2018 22:18

puncu vyjímečnosti

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2018 19:23

Pořád je to "jen Seat", tedy auto, které je v koncernu hierarchicky ještě pod Škodou ne? No a za ty peníze? Škaredej Seat? Proč?

Odpovědět  |   | 
Tias  |  30. 08. 2018 20:08

Je to jen Seat, ale řekni mi jiný kombik, co děla stovku za 4,9, je 4x4 a prodává se od 850 tisíc? To je cena 1,5 golfu v lepší výbavě.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 20:17

Správne, v tom je ten vtip. Buď mám na VW, alebo len na Škodu alebo Seat, teda ak je reč o koncerne fauvé.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  31. 08. 2018 09:21

Nebo mám na VW, ale vím, že Cupra je lepší jak podělaný Golf a tak si raději koupím Cupru... Cupra mi z rodinky nakoňovaných koncernistů připadá nejzajímavější.

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2018 20:35

Ten povzdech je spíš obecně. Nechápu vůbec existenci té značky a myslím, že ani samotné VW vlastně neví, co s ním.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  30. 08. 2018 20:55

Existence seatu v koncernu je vyrábět auta, která nejsou tak bezpohlavní jak vw a škoda, což taky dělá, že ty to nechápeš je tvůj problém, lidi to chápou půl milionu prodaných aut ročně a to zatím neprodává nic v Číne, barcelonsky závod, který jede na stoprocent svý kapacity.

Odpovědět  |   | 
oody wallen  |  30. 08. 2018 22:15

Ale ze se nam ti spanelsti soudruzi odvazali, coz!?

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2018 23:11

"která nejsou tak bezpohlavní" - hezky diplomaticky řečeno, že je vlastně nudný, jen ne tak moc. Koncern VW má na všech svých značkách velice rozpoznatelný rukopis - všechno působí stejně, jenom loga jsou jiná. Což samozřejmě neznamená, že je to špatně. Je to prostě jejich cesta. Jenže Seat je úplně stejně bezpohlavní, jako VW, nebo Škoda. Nedělá ani výjimečná, ani líbivá auta. Je to "jen" VW ze Španěl. Audi má být to dražší, VW takový zlatý střed a Škoda má hrát roli chudšího VW. No a co teda Seat? Občas si uvzlyknou, že má být jejich Alfou Romeo, to v člověku vyvolává očekávání krásných a zajímavých aut. Nicméně realita je trochu jinde. Žádná krásná ani zajímavá auta. Je to spíš takový Španělský Renault, než Alfa Romeo. Třeba ji jednou nastartují a marketing nás přesvědčí, že jsou to emoce na 4 kolech, tak jako nás přesvědčoval u Audi, že je to luxusní značka. Ale zatím spíš působí, jako značka zbytečná.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  31. 08. 2018 07:11

Seaty jsou líbivá auta, rozhodně nejhezčí z tria vw škoda seat, jejich design je velmi povedeny. Tobě spíš vadi, že si soudruzi s vw ho dovolili srovnávat s tvojí alfou :) Tak samozřejmě srovnavat seat s alfou je spíše marketingový počin a tak to chápej, nemá byt něčim co má jít ve šlépějích alfy, má se stát novodobou alfou, tedy přizpůsobit nabídku poptávku nabídce jestli mi rozumíš. Líbí se mi obě značky jak seat tak alfa, jejich zaměření, ale srovnávat se nedaj z jednoho prostého důvodu a sice, že alfa má samozřejmě lepší podmínky pro vlastní tvorbu než seat, který je limitovanej tím co mu ve Wolfsburgu dovolí udělat, jeho produkce je samozřejmě více orientována na masy, prodává tudíž více aut než alfa a musí, jeho auta působí sportovně i jsou sportovně/ji naladěny podvozkove v porovnání s kocern sourozenci a to že se jedna o techniku vw není na škodu přeci, díky tomu nabízí to co mnohým alfam chybí.. spolehlivost. Nicméně alfy mám rád, ne proto čím ta značka kdysi byla, ale proto že jeji vrcholné modely chyti za srdce ostatně tak jako chyti model cupra od seatu.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  31. 08. 2018 07:14

Přizpůsobit nabídku poptavce.. Ještě že jsem si to po sobě přečetl :D respektive ušít to na míru zákazníkům.

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 08. 2018 09:18

Nerozumíme si. To srovnání s Alfou jsem uvedl jen v otázce designu. Neřeším historii a už vůbec by mě nenapadlo je dávat do stejného segmentu. A k technice VW jsem neřekl půl slova. Beru to čistě obecně. Tak jak jsem psal. Když už marketing mluví o Alfě, tak bych čekal líbivá auta, ale Seat v tuto chvíli nevybočuje z designového průměru celého koncernu. Vypadají prostě úplně obycejně. Více emocí vyvolá i Peugeot. Což je škoda. Protože já bych byl rád, kdyby po cestách jezdilo více krásných aut a méně Fabii a golfů.

Odpovědět  |   | 
C. Rice  |  31. 08. 2018 23:27

JK: ty jsi tak trochu mimoň

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 09. 2018 12:04

Od céčkové rýže to nemůžu brát vážně.

Odpovědět  |   | 
Jbaba  |  30. 08. 2018 21:22

Proč? Protože se prodává a to velmi dobře. Když se podíváš na prodeje ve třídě kompaktů v Evropě tak to pochopíš velmi rychle, Golf, Octa, Leon, Rapid dokonale luxují tuhle třídu (a A3 navíc ještě prémiové kompakty) a dohromady dávají VW obrovský podíl na trhu, který by Golf sám nikdy neměl.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 21:39

Rapid by som sem neťahal, to je v podstate oj*b na zákazníkov, taký facelift dvojkovej Fabie. Ale ináč súhlas.

Odpovědět  |   | 
Jbaba  |  30. 08. 2018 22:00

Oj€b nebo spíše low-cost to je, ale do třídy subkompaktů patří. Samozřejmě nestojí proti klasickým kompaktům, ale dokonale luxuje prostor pro ostatní low-costy ve třídě jako je C-Elysee, 301 etc.

Odpovědět  |   | 
tom  |  31. 08. 2018 07:00

Aha odbornik. On ma ale podvozek roomstra...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 20:14

Buď nato mám a kúpim si originálny výrobok, teda Golf.

Alebo mi stačí trochu nižší štandard vo forme klonov, teda León, Octavia.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  30. 08. 2018 21:00

Existenci praktičtější Octavie ještě rozumím, ale Seatu moc ne. Měl být jako Alfa Romeo, ale design zůstal na půli cesty a technika je stejná jako u VW.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 21:37

Myslím že si to úplne trafil. 90% ľudí techniku nerieši. A Seat naozaj robí designovo zaujímavejšie autá než strohý VW a nudná Škoda, takže pre ľudí kupujúcich očami je to vhodné auto. Koncern tak pokryje jednou platformou viac trhu. Navyše si môžu zákazníci povedať že majú v podstate Golf za 85% ceny, takže Win-Win situation.

Odpovědět  |   | 
J. Vejman  |  30. 08. 2018 21:28

Alfa Romeo combi! Teď už rozumím této vizi

Odpovědět  |   | 
abcd leon přede  |  30. 08. 2018 22:14

Jo moc mu to sluší lvímu cupřátku :) škoda že zas jen přísně limitovaná edice o pouhých třista kusech s tím už jděte někam klucí jižanský, v ČR zas jen několik málo kousků co se dá spočtnout na prstech jedný ruky achjo, to už snad ani nemá cenu to auto poptávat.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  31. 08. 2018 05:59

Interiery v SEAToch sú vyslovene odpudivé toto sa ešte dá skúsnusť poloslepým - jedná sa v podstate o najvyššiu výbavu v nižších výbavách je totálny grc

Odpovědět  |   | 
Leopold I.  |  31. 08. 2018 11:41

Vypadá krásně

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  31. 08. 2018 19:00

...''elektronika zařadí na hranici omezovače na vyšší kvalt''...

A co ma podla Vas robit?

Odpovědět  |   | 
ondřej  |  31. 08. 2018 19:21

ahoj, neřadit

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

včera | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A