Minitest Seat Leon ST Cupra 4Drive Performance Carbon: Rodinné stříbro

hrabive hrabe  |  30. 08. 2018 16:51

A cemu timhle spanelsti soudruzi prospeli? Nejvetsi devizou toho auta je zachovani "prakticnosti" pri jiste mire agility. S karbonovymi spoilery kousek nad zemi ta prakticnost bere ponekud za sve. Nejak mi to nedava smysl.

Odpovědět  |   | 
echo  |  30. 08. 2018 22:18

puncu vyjímečnosti

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2018 19:23

Pořád je to "jen Seat", tedy auto, které je v koncernu hierarchicky ještě pod Škodou ne? No a za ty peníze? Škaredej Seat? Proč?

Odpovědět  |   | 
Tias  |  30. 08. 2018 20:08

Je to jen Seat, ale řekni mi jiný kombik, co děla stovku za 4,9, je 4x4 a prodává se od 850 tisíc? To je cena 1,5 golfu v lepší výbavě.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 20:17

Správne, v tom je ten vtip. Buď mám na VW, alebo len na Škodu alebo Seat, teda ak je reč o koncerne fauvé.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  31. 08. 2018 09:21

Nebo mám na VW, ale vím, že Cupra je lepší jak podělaný Golf a tak si raději koupím Cupru... Cupra mi z rodinky nakoňovaných koncernistů připadá nejzajímavější.

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2018 20:35

Ten povzdech je spíš obecně. Nechápu vůbec existenci té značky a myslím, že ani samotné VW vlastně neví, co s ním.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  30. 08. 2018 20:55

Existence seatu v koncernu je vyrábět auta, která nejsou tak bezpohlavní jak vw a škoda, což taky dělá, že ty to nechápeš je tvůj problém, lidi to chápou půl milionu prodaných aut ročně a to zatím neprodává nic v Číne, barcelonsky závod, který jede na stoprocent svý kapacity.

Odpovědět  |   | 
oody wallen  |  30. 08. 2018 22:15

Ale ze se nam ti spanelsti soudruzi odvazali, coz!?

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2018 23:11

"která nejsou tak bezpohlavní" - hezky diplomaticky řečeno, že je vlastně nudný, jen ne tak moc. Koncern VW má na všech svých značkách velice rozpoznatelný rukopis - všechno působí stejně, jenom loga jsou jiná. Což samozřejmě neznamená, že je to špatně. Je to prostě jejich cesta. Jenže Seat je úplně stejně bezpohlavní, jako VW, nebo Škoda. Nedělá ani výjimečná, ani líbivá auta. Je to "jen" VW ze Španěl. Audi má být to dražší, VW takový zlatý střed a Škoda má hrát roli chudšího VW. No a co teda Seat? Občas si uvzlyknou, že má být jejich Alfou Romeo, to v člověku vyvolává očekávání krásných a zajímavých aut. Nicméně realita je trochu jinde. Žádná krásná ani zajímavá auta. Je to spíš takový Španělský Renault, než Alfa Romeo. Třeba ji jednou nastartují a marketing nás přesvědčí, že jsou to emoce na 4 kolech, tak jako nás přesvědčoval u Audi, že je to luxusní značka. Ale zatím spíš působí, jako značka zbytečná.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  31. 08. 2018 07:11

Seaty jsou líbivá auta, rozhodně nejhezčí z tria vw škoda seat, jejich design je velmi povedeny. Tobě spíš vadi, že si soudruzi s vw ho dovolili srovnávat s tvojí alfou :) Tak samozřejmě srovnavat seat s alfou je spíše marketingový počin a tak to chápej, nemá byt něčim co má jít ve šlépějích alfy, má se stát novodobou alfou, tedy přizpůsobit nabídku poptávku nabídce jestli mi rozumíš. Líbí se mi obě značky jak seat tak alfa, jejich zaměření, ale srovnávat se nedaj z jednoho prostého důvodu a sice, že alfa má samozřejmě lepší podmínky pro vlastní tvorbu než seat, který je limitovanej tím co mu ve Wolfsburgu dovolí udělat, jeho produkce je samozřejmě více orientována na masy, prodává tudíž více aut než alfa a musí, jeho auta působí sportovně i jsou sportovně/ji naladěny podvozkove v porovnání s kocern sourozenci a to že se jedna o techniku vw není na škodu přeci, díky tomu nabízí to co mnohým alfam chybí.. spolehlivost. Nicméně alfy mám rád, ne proto čím ta značka kdysi byla, ale proto že jeji vrcholné modely chyti za srdce ostatně tak jako chyti model cupra od seatu.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  31. 08. 2018 07:14

Přizpůsobit nabídku poptavce.. Ještě že jsem si to po sobě přečetl :D respektive ušít to na míru zákazníkům.

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 08. 2018 09:18

Nerozumíme si. To srovnání s Alfou jsem uvedl jen v otázce designu. Neřeším historii a už vůbec by mě nenapadlo je dávat do stejného segmentu. A k technice VW jsem neřekl půl slova. Beru to čistě obecně. Tak jak jsem psal. Když už marketing mluví o Alfě, tak bych čekal líbivá auta, ale Seat v tuto chvíli nevybočuje z designového průměru celého koncernu. Vypadají prostě úplně obycejně. Více emocí vyvolá i Peugeot. Což je škoda. Protože já bych byl rád, kdyby po cestách jezdilo více krásných aut a méně Fabii a golfů.

Odpovědět  |   | 
C. Rice  |  31. 08. 2018 23:27

JK: ty jsi tak trochu mimoň

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 09. 2018 12:04

Od céčkové rýže to nemůžu brát vážně.

Odpovědět  |   | 
Jbaba  |  30. 08. 2018 21:22

Proč? Protože se prodává a to velmi dobře. Když se podíváš na prodeje ve třídě kompaktů v Evropě tak to pochopíš velmi rychle, Golf, Octa, Leon, Rapid dokonale luxují tuhle třídu (a A3 navíc ještě prémiové kompakty) a dohromady dávají VW obrovský podíl na trhu, který by Golf sám nikdy neměl.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 21:39

Rapid by som sem neťahal, to je v podstate oj*b na zákazníkov, taký facelift dvojkovej Fabie. Ale ináč súhlas.

Odpovědět  |   | 
Jbaba  |  30. 08. 2018 22:00

Oj€b nebo spíše low-cost to je, ale do třídy subkompaktů patří. Samozřejmě nestojí proti klasickým kompaktům, ale dokonale luxuje prostor pro ostatní low-costy ve třídě jako je C-Elysee, 301 etc.

Odpovědět  |   | 
tom  |  31. 08. 2018 07:00

Aha odbornik. On ma ale podvozek roomstra...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 20:14

Buď nato mám a kúpim si originálny výrobok, teda Golf.

Alebo mi stačí trochu nižší štandard vo forme klonov, teda León, Octavia.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  30. 08. 2018 21:00

Existenci praktičtější Octavie ještě rozumím, ale Seatu moc ne. Měl být jako Alfa Romeo, ale design zůstal na půli cesty a technika je stejná jako u VW.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  30. 08. 2018 21:37

Myslím že si to úplne trafil. 90% ľudí techniku nerieši. A Seat naozaj robí designovo zaujímavejšie autá než strohý VW a nudná Škoda, takže pre ľudí kupujúcich očami je to vhodné auto. Koncern tak pokryje jednou platformou viac trhu. Navyše si môžu zákazníci povedať že majú v podstate Golf za 85% ceny, takže Win-Win situation.

Odpovědět  |   | 
J. Vejman  |  30. 08. 2018 21:28

Alfa Romeo combi! Teď už rozumím této vizi

Odpovědět  |   | 
abcd leon přede  |  30. 08. 2018 22:14

Jo moc mu to sluší lvímu cupřátku :) škoda že zas jen přísně limitovaná edice o pouhých třista kusech s tím už jděte někam klucí jižanský, v ČR zas jen několik málo kousků co se dá spočtnout na prstech jedný ruky achjo, to už snad ani nemá cenu to auto poptávat.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  31. 08. 2018 05:59

Interiery v SEAToch sú vyslovene odpudivé toto sa ešte dá skúsnusť poloslepým - jedná sa v podstate o najvyššiu výbavu v nižších výbavách je totálny grc

Odpovědět  |   | 
Leopold I.  |  31. 08. 2018 11:41

Vypadá krásně

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  31. 08. 2018 19:00

...''elektronika zařadí na hranici omezovače na vyšší kvalt''...

A co ma podla Vas robit?

Odpovědět  |   | 
ondřej  |  31. 08. 2018 19:21

ahoj, neřadit

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A