Minitest Seat Arona 1.0 TGI (CNG): Už nadešel čas dát zemnímu plynu sbohem?

Hustodrak  |  29. 04. 2020 08:12

Fuj to je ohyzdne auto. Když už v téhle třídě tak 2008 ta je pěkná.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  29. 04. 2020 11:12

Typický seat keď nie hnusný zvonka tak zvnútra a tuto sa im to podarilo skĺbiť dokopy hnusne zvonka aj zvnútra a to si nájdi základnú výbavu

Odpovědět  |   | 
kokot  |  29. 04. 2020 11:56

Tak asi proto se na něj v celé EU čeká 6-9 měsíců - nestíhá se vyrábět. Asi nemá nikdo vkus. Pána tipuju tak na oktávku první generace nebo na dvojkový megan, k takovému rozumbradovi by to sedělo.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  29. 04. 2020 12:05

Trafil si to presne, čakacia doba co vypovedá aj na také skvosty ako Lada a Dacia sa čaká rovnako, tie predaje 100000 ks ročne tomu plne zodpovedajú je to vzácnosť

Odpovědět  |   | 
J  |  30. 04. 2020 11:24

A proto se jich jen v CZ za rok 2019 prodalo přes 1100, takže asi těžko to bude tak škaredé jak někdo píše. Mně to taky připomíná kozu, ale jak je vidět líbí se. Většinou za volantem sedí ženy.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  30. 04. 2020 13:52

krásnych 0,4%

Odpovědět  |   | 
Pajošek  |  02. 05. 2020 03:55

Neříkám že vůz chci, ale zrovna design má myslím Arona nebo Ateca velmi slušný.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  29. 04. 2020 12:21

282?

Nejsem z rad vozicu vzduchu v Superbech a podobne.
Ale aby to sesekli o 120 litru, tak to je teda sila.
Takze nic...

Odpovědět  |   | 

platba za auto na plyn to začne a skončí v jiným topením a odsáváním v sevisu. Už i ty mhd dostalo rozum, třeba u nás chtěli postavit čerpačku a vyšumělo to.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  29. 04. 2020 22:00

Při dnešních cenách benzínu uplne zbytečná motorizace. 66kw zdechlina. Cenový rozdíl v palivu se jen tak nevrátí, pokud ceny benalu zůstanou na stávající úrovni. K tomu připočíst na cng platit dvoje emise, evidencku, Zkrácený servisní interval na 15000km.ekonomicky nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 04. 2020 09:19

"Nemožnost tažného zařízení"

To musi byt nejaka regionalna uchylka... ludia si nechavaju montovat tazne zariadenie automaticky lebo 'co ked nahodou budem potrebovat' a ked sa ich clovek spyta 'tak kedy naposledy' tak vacsinou pocuje 'este ani raz'.

Odpovědět  |   | 
Q  |  30. 04. 2020 10:39

Nemožnost instalace tažného zařízení je objektivní minus, to nelze popřít. Najdou se lidé, zejména na venkově, co tažné zařízení pravidelně využívají. Pokud lze něco kritizovat, tak spíše, to, že tohle minus jsem ještě neviděl u žádného testu Škody Scala, která standardně nemůže táhnout přívěsný vozík (aby mohla, musí mít příplatek za tzv. přípravu pro tažné zařízení).

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 04. 2020 13:16

A ona ta scala nemůže mít vážně zařízení?
Myslím, že může. Jen si pletete pojmy a dojmy.

Odpovědět  |   | 
Q  |  30. 04. 2020 14:37

Neřekl jsem, že nemůže mít tažné zařízení, ale že nemůže táhnout přívěsný vozík. Když si u Scaly nepřiplatíte za tzv. přípravu pro tažné zařízení, nechá vám Škodovka napsat do TP do kolonky hmotností brzděného i nebrzděného přívěsu 0 kg. Samotné tažné tam pak hypoteticky namontovat jde, ale nesmělo by se na něm nic táhnout, takže jediné využití by bylo jako nosič kol.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  01. 05. 2020 19:01

Takže jde. Jenže tady nejde ani objednat, to je ten rozdíl...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 05. 2020 15:15

Tažné zařízení vázané na výrobní homologaci je u běžných vozů VW-AG záležitost stará asi 5 let, a u luxusnějších ještě starší

Odpovědět  |   | 
Q  |  04. 05. 2020 11:59

U běžných aut koncernu VW to má jen Škodovka. U Seatu nebo VW jsem na to zatím nenarazil.

Odpovědět  |   | 
Vladik  |  01. 05. 2020 17:12

Tím jak uvalují na mnohem čistší CNG spotřební daň je jen důkazem toho že o žádnou ekologii nejde ale jen o vybrání maximálního množství prachů. LPG to samé ohledně dálničních známek. Žádná sleva i když jsou čistší za zas tolik jich nejezdí. Prý by to byl výpadek příjmů.

Odpovědět  |   | 
Pajošek  |  02. 05. 2020 03:58

Vždycky jde o prachy! Ekologie nebo bezpečnost jsou zástupná maskovací témata. Podívej se někdy na třenice a chování politiků. Jde pouze o to, zda jedna mocenská skupina urve od druhé a naopak. Proto si myslím, že na většinu alternativních paliv nedozrál čas.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 196 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro