Minitest Seat Arona 1.0 TGI (CNG): Už nadešel čas dát zemnímu plynu sbohem?

19 komentářů

Vladik
1. května • 17:12

Tím jak uvalují na mnohem čistší CNG spotřební daň je jen důkazem toho že o žádnou ekologii nejde ale jen o vybrání maximálního množství prachů. LPG to samé ohledně dálničních známek. Žádná sleva i když jsou čistší za zas tolik jich nejezdí. Prý by to byl výpadek příjmů.

Pajošek
2. května • 3:58

Vždycky jde o prachy! Ekologie nebo bezpečnost jsou zástupná maskovací témata. Podívej se někdy na třenice a chování politiků. Jde pouze o to, zda jedna mocenská skupina urve od druhé a naopak. Proto si myslím, že na většinu alternativních paliv nedozrál čas.

Joe Doe
30. dubna • 9:19

"Nemožnost tažného zařízení"To musi byt nejaka regionalna uchylka... ludia si nechavaju montovat tazne zariadenie automaticky lebo 'co ked nahodou budem potrebovat' a ked sa ich clovek spyta 'tak kedy naposledy' tak vacsinou pocuje 'este ani raz'.

Q
30. dubna • 10:39

Nemožnost instalace tažného zařízení je objektivní minus, to nelze popřít. Najdou se lidé, zejména na venkově, co tažné zařízení pravidelně využívají. Pokud lze něco kritizovat, tak spíše, to, že tohle minus jsem ještě neviděl u žádného testu Škody Scala, která standardně nemůže táhnout přívěsný vozík (aby mohla, musí mít příplatek za tzv. přípravu pro tažné zařízení).

Driver
1. května • 15:15

Tažné zařízení vázané na výrobní homologaci je u běžných vozů VW-AG záležitost stará asi 5 let, a u luxusnějších ještě starší :-D

Q
4. května • 11:59

U běžných aut koncernu VW to má jen Škodovka. U Seatu nebo VW jsem na to zatím nenarazil.

Tom
30. dubna • 13:16

A ona ta scala nemůže mít vážně zařízení?
Myslím, že může. Jen si pletete pojmy a dojmy.

Q
30. dubna • 14:37

Neřekl jsem, že nemůže mít tažné zařízení, ale že nemůže táhnout přívěsný vozík. Když si u Scaly nepřiplatíte za tzv. přípravu pro tažné zařízení, nechá vám Škodovka napsat do TP do kolonky hmotností brzděného i nebrzděného přívěsu 0 kg. Samotné tažné tam pak hypoteticky namontovat jde, ale nesmělo by se na něm nic táhnout, takže jediné využití by bylo jako nosič kol.

Tom
1. května • 19:01

Takže jde. Jenže tady nejde ani objednat, to je ten rozdíl...

Lojza
29. dubna • 22:00

Při dnešních cenách benzínu uplne zbytečná motorizace. 66kw zdechlina. Cenový rozdíl v palivu se jen tak nevrátí, pokud ceny benalu zůstanou na stávající úrovni. K tomu připočíst na cng platit dvoje emise, evidencku, Zkrácený servisní interval na 15000km.ekonomicky nesmysl.

petr r. (petrumr)
29. dubna • 17:20

platba za auto na plyn to začne a skončí v jiným topením a odsáváním v sevisu. Už i ty mhd dostalo rozum, třeba u nás chtěli postavit čerpačku a vyšumělo to.

Takurcite
29. dubna • 12:21

282?Nejsem z rad vozicu vzduchu v Superbech a podobne.
Ale aby to sesekli o 120 litru, tak to je teda sila.
Takze nic...

Hustodrak
29. dubna • 8:12

Fuj to je ohyzdne auto. Když už v téhle třídě tak 2008 ta je pěkná.

Pajošek
2. května • 3:55

Neříkám že vůz chci, ale zrovna design má myslím Arona nebo Ateca velmi slušný.

julo19
29. dubna • 11:12

Typický seat keď nie hnusný zvonka tak zvnútra a tuto sa im to podarilo skĺbiť dokopy hnusne zvonka aj zvnútra a to si nájdi základnú výbavu

kokot
29. dubna • 11:56

Tak asi proto se na něj v celé EU čeká 6-9 měsíců - nestíhá se vyrábět. Asi nemá nikdo vkus. Pána tipuju tak na oktávku první generace nebo na dvojkový megan, k takovému rozumbradovi by to sedělo.

J
30. dubna • 11:24

A proto se jich jen v CZ za rok 2019 prodalo přes 1100, takže asi těžko to bude tak škaredé jak někdo píše. Mně to taky připomíná kozu, ale jak je vidět líbí se. Většinou za volantem sedí ženy.

julo19
30. dubna • 13:52

krásnych 0,4%

julo19
29. dubna • 12:05

Trafil si to presne, čakacia doba co vypovedá aj na také skvosty ako Lada a Dacia sa čaká rovnako, tie predaje 100000 ks ročne tomu plne zodpovedajú je to vzácnosť

Doporučujeme

Články odjinud