Minitest Renault Megane 1.3 TCe EDC 103 kW: Malá motorová revoluce

74 komentářů

Roman
12. dubna • 20:51

Děkuji panu Mihálikovi za pěkný článek a krásnou češtinu :-). Auto si stoprocentně nekoupím, ale hezky jsem si početl a i zasmál...

Roman
5. dubna • 19:01

Seděl sem v něm a je tam málo místa i ve předu. Exteriér a motor by mi vyhovoval ale ten interiér mne odrazuje od koupě.

Peter
5. dubna • 20:49

Tým že je dosť nizky aj vpredu sa mi zdal stiesnený a vzadu celé zle.Vzadu výhlad ako z tanku podobne ako Mazda 3.

qwertz
4. dubna • 20:05

Megane je typicky francouzske auto, na prvnim miste design zato funkcnost hrozna. Treba ta debilita s pakovym lankovym mechanismem pro otvirani kapoty, to muze mit fakt jen francouz (to bude fakt prdel, az lanko prestane fungovat). Infotainment priserny, razeni gumove, kvalita interieru o tridu niz nez v golfu.Dana motorizace asi nebude vyslovene spatna, ale hitparada to rozhodne neni:
Golf 1.5TSI 96kW, zrychlení 0-100 za 9.1s, spotřeba dle spritmonitor 6.15L
Megane TCe 140, zrychlení 0-100 za 9.5s, spotřeba dle spritmonitor 6.65LGolf 1.5TSI 110kW, zrychlení 0-100 za 8.3s, spotřeba dle spritonitor 6.88L
Megane TCe 160, zrychlení 0-100 za 8.2s, spotřeba dle spritmonitor 7.9L (velmi málo dat)

J. Kytler
26. dubna • 8:10

Akorát za cenu Megana nemáš ani Golfa s 1,0 TSI ;-)

Kaa
5. dubna • 8:15

Papír snese hodně. Zkoušel jsem oba motory hned po sobě. 1.5TSi na tuto 1.3TCe nemá ani náhodou a to jak kultivovaností, tak projevem.
A mimochodem ta vychvalovaná 1.5TSi je dokonce horší než stará 1.4TSi.

Verny
5. dubna • 10:46

Mám bezprostřední srovnání Karoq 1,5 TSi 110 Kw manuál, Kadjar 1,3 TCe 103 K manuál. To TCe má bezprostřednější odezvu,subjektivně je živější, má příjemnější zvuk, a rozdíl ve spotřebě je 0,5L ve prospěch Kadjaru. To je ale bohužel jediné v čem je Renault lepší.

qwertz
5. dubna • 11:59

Statisticky je ta spotřeba prakticky identická 7.5L
https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/1636... ...
https://www.spritmonitor.de/en/overview/41-Renault/14... ... Zrychlení 0-100:
Karoq 1.5TSI za 8.4
Kadjar TCe 140 za 10.4Ten rozdíl je naprosto brutální a váš dojem o lepím zátahu TCe je naprosto mimo realitu. Což není nic divného, protože většina řidičů u motorů se znatelnou turbodírou a následným kopancem pociťuje iluzi "lepšího zátahu". Mimochodem TCe 160 je na tom podobně bledě s časem 9.9s. Možná je to tím rozdílem objemu, každopadně rozdíl je to veliký.

Cyril
5. dubna • 10:57

Bezprostřednější odezvu? To jako 2 sekundy znamená bezprostřední?
čas 8:00
https://www.garaz.cz/clanek/srovnani-ford-focu... ...

Verny
5. dubna • 14:38

Během dvou dnů jsem jel s oběma auty a motory. Rozdíl byl pro mě jasně rozeznatelný a vítěz byl jednoznačně 1,3 TCE. Dvousekundovou prodlevu bych nepřehlédl. Sám ještě jezdím v starém TDi, takže vím o čem mluvím.

mpolan
5. dubna • 11:19

Je zajímavé, že jsou jediní, komu se to povedlo. Všude jinde si ten motor chválí, nemají s ním problém. A takové věci by každá zdejší redakce rozmázla, protože tady francouzská auta obecně leží pisálkům v žaludku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Cyril
5. dubna • 11:27

Všude jinde si ho chválí ve srovnání se starou 1.2, což byla plečka k pohledání.

mpolan
5. dubna • 12:55

Ale neblábol. I když jo, ty jsi vlastně Cyril z hospody, tak to je jasné.

F&K
5. dubna • 8:54

Papír snese sice hodně, ale v reálných měřeních různých redakcí 1.5 TSI v dynamice bez problémů 1.3 TCe smázne. A naměřené decibely v autech také mluví ve prospěch 1.5 TSI (mimochodem je daleko tišší než 1.4 TSI).
http://www.zeperfs.com/en/duel7010-7656.htm...
http://www.zeperfs.com/en/duel7010-7809.htm...

mpolan
5. dubna • 9:36

DSG proti manuálu? Hm, to se to pak krásně lže s čísly...

qwertz
5. dubna • 8:51

Argumentovat papírem v situaci, kdy exaktně změřené fyzikální hodnoty neodpovídají vašim subjektivním dojmům je trochu úsměvné. Ano, pokud si motor vybíráte podle toho, jak se vám líbí jeho zvukový projev nebo velikost turbodíry, pak to dává nějaký smysl. Ale ten motor objektivně více žere a méně jede než TSI.

Peter
4. dubna • 21:19

Je to tak.Oni skor hraju na svetielka lištičky atd ale to auto je konštrukčne skor taky priemer.

qwertz
4. dubna • 20:06
Peter
4. dubna • 21:17

Treba si toto video pozrieť a všetko je povedané.Presne tam hovoria o Megane čo som aj písal predtým.Akurat ma prekvapila ta " prodleva "motora tce lebo všade ten motor chvalia.

Pepe
28. května • 12:14

Soused prodává má najeto 1500km a papa olij a moc nejede n úkor spotřeby. Benzín oleji taky dobre ne.

Peter
4. dubna • 16:13

Motor je vraj ozaj super však ho robili s Mercedesom ale pan redaktor nespomenul dalšie veci ktoré su problemom pri tomto aute.Napr. ked si da vodič sedadlo uplne dole pasažier za ním si nevmestí chodidla pod sedačku.Stredový tunel tlačí vodiča do pravého kolena ale hlavne zastaralý podvozok ktorý pri svižnejšej jazde je dosť nervozny.Toto auto je postavene prakticky na starej technike zabalené do noveho /možno modernejšieho /kabátu.Aj výhlad šikmo dozadu/mrtvy uhol/ aj vzad je zlý.Takže konštrukčne to auto nie je bohviečo až na ten motor ktorý tie predaje možno zachrani.Ináč ani v Grandtoure ani GrandCoupe/miesto nad hlavou/nie je v zadu moc miesta.Aj ten infotaiment je dosť komlikovaný a pomalý.Takže až na ten motor v podstate celé zle,preto su tie predaje aj pri relatívne nižšej cene slabučké.

Julo19
5. dubna • 4:51

😀 jako keby si opisoval Octaviu popis presne sedí

Pepe
28. května • 12:11

Ale octavia vzadu jde dělat víc věcí než meganovi 3 mám vyzkoušeno

tom
5. dubna • 16:02

Ano, ale ta octavia se začala vyrábět pred 23 lety. A skončila pred 15. Tour je levné auto pro dva, jak se pise výše, takze to nepocitam;-)

Marex
5. dubna • 3:21

Koukám, že Renault má s tím místem uvnitř neskutečné problémy, stejně tak s prostorem pro pravou nohu. Stejně tragické je v tomto i Clio IV, oproti třeba Rio, natož pak o 20 čísel menšímu Swiftu 2018, což už je pak totální ostuda pro Renault.

Radim
13. dubna • 18:26

Já si megana koupil mám 180cm a žádný problém vepředu a ani za sebou nevidím zase jen žvásty

jano
4. dubna • 17:23

Ty máš hádam sedem vysokých,takého geniálneho odborníka ,ako Ty sa tak nevidí. Kolko áut si už testoval ANI JEDNO a jazdíš na 30 r. rachotine.

Peter
4. dubna • 18:05

Volkswagen Golf 1.4 tsi 92 kw rok vyroby 2018.Ked som ho vyberal bol som testovsť 5 aut.Megane,Astra,Mazda 3,Giulietta a Golf.Bola to jednoznačná volba.Toto je moje piate auto a je novééé a nie 30 r. rachotina.

Peter
4. dubna • 16:15

A ešte som zabudol gumene preposilovane riadenie.

Jano
4. dubna • 21:15

Rencek ma aktualne skor ceny vyssie. Nechápem, kto si to moze kupovať

mpolan
5. dubna • 8:49

Vyšší ceny? Základ Méganu za třista tisíc je vyšší cena? Podívej se, co za to dostaneš u jakékoli konkurence. A prosím, skladovky nechme spát, tam se dá najít sleva i u Renaultu.

Petr Pan
5. dubna • 11:05

Základ Meganu není 300 tisíc. Je ale opravdu nízko, 364 900 a akční cena je ještě o 30 níž. Kompenzují tím ty prodeje u nás, na Megana opravdu člověk narazí tak jedou za týden.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alík
5. dubna • 16:03

Petr Pan: V podstatě souhlas. Tím, že je v Česku nekritický obdiv ke Škodovce, tak zde musí jít Renault relativně pod cenu. No a to mě právě vyhovuje, protože poměr cena/výkon.
On Renault ve zbytku světa taky tak levný není.
Já na rozdíl od mnohých lidí v Česku úchylkou na Škodovku netrpím. Byť jsem jí jako služební taky nafasoval (Octavie III. 1,4 TSI, nejezdí špatně).

qwertz
5. dubna • 16:23

Agrumentace pomatenym českem je jen iluze. Naprosta většina prodejů ŠA je v zahraničí a na náročných trzích typu Švýcarsko, UK nebo Německo prodá škodovka mnohem více aut (u prvních dvou je to cca dvojnásobek). Tyto zákazníky lze z falešného obdivu k domácí značce podezřívat jen ztěží.

Mirek
5. dubna • 21:30

Hm, dvojnásobek. Opravdu? A kolikrát že je lidí v Německu, Anglii... více?http://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/20... ... Deset nejúspěšnějších trhů pro značku ŠKODA v roce 2017 (země a dodávky vozů zákazníkům):1. Čína - 325 000
2. Německo - 173 300
3. Česká republika - 95 000
4. Velká Británie - 80 100
5. Polsko - 66 600
6. Rusko - 62 300
7. Francie - 27 300
8. Turecko - 25 000
9. Itálie - 24 700
10. Rakousko - 24 300

qwertz
6. dubna • 11:04

Nevím jestli neumíte chápat kontext diskuze nebo to děláte schválně, každopádně vytrhávání jednotlivých příspěvků z diskuze je u vás tak nějak běžné, takže mě to nepřekvapuje.Předřečník komentoval oblíbenost ŠA na domácím trhu a tomu přizpůsobenou cenovou politiku Renaultu. I průměrně inteligentní šimpanz pochopí, že řádově dvojnásobek v tomto kontextu znamená, že ŠA prodá na daném trhu řádově dvojnásobek aut než Renault a nikoliv dvojnásobek oproti česku. Což btw například pro Švýcarsko znamená:
12/2018: 1953 ŠA vs. 900 R
1-12/2018 19160 ŠA vs. 12729 R
1-12/2017 20618 ŠA vs. 13873 RTakže argument o domácím trhu škodovky je směšný.

Mirek
6. dubna • 12:57

Jen podprůměrně inteligentní šimpanz nechápe, že místní trh je úchylka, když je vidět, že na počet obyvatel je zde Škoda v prodejích vysoce nad běžnými průměry jiných zemí. Buď se naučíš správně formulovat text k tomu, co tím chceš říci, nebo dodatečně druhé neurážej a nepřekrucuj to, co píšeš.
Argumentuješ, že jde o prodeje Renault vs. Škoda, ale on píše o nekritickém obdivu ke Škodě a z toho pramenící prodeje a jen upozorňuje, že Renault kvůli tomu má nižší ceny, aby tady dosáhl na nějaké prodeje.
Ale když ty napíšeš, že
"Agrumentace pomatenym českem je jen iluze. Naprosta většina prodejů ŠA je v zahraničí a na náročných trzích typu Švýcarsko, UK nebo Německo prodá škodovka mnohem více aut (u prvních dvou je to cca dvojnásobek)",
tak toto nelze jinak pochopit, než ve vztahům k naším prodejům Škody, pokud k tomu nenapíšeš ten vztah k Renaultu. A klidně si pindej dále.

homer
6. dubna • 23:05

proč úchylka? dostanu nabídku novýho auta za 110,- Kč/denně s dph bez akontace s limitem 20.000 km/rok a 5% spoluúčastí a vona je to škoda. Dalších 30 automobilek na trhu to může podstřelit ale žádná to nedokáže. Proč?

Alík
6. dubna • 12:04

qwertz: Samozřejmě záleží na úhlu pohledu. Pokud se v Rakousku, které má přibližně stejný počet obyvatel jako ČR, prodá 24 300 škodovek a v ČR 95 000 škodovek, tak to o oblíbenosti značky něco vypovídá. V tomto kontextu jsem to také měl na mysli. No a proto Renaultu nezbývá, než být levnější. Což je pro mě dobře.

mpolan
5. dubna • 11:18

Kouknu na úvodní stránku Renaultu, Mégane "již od 299 900", takže...

qwertz
5. dubna • 11:45

"Nabídka platí od 12. 3. do 7. 4. 2019", takže?

mpolan
5. dubna • 12:54

Platí? Platí. Navíc tyhle nabídky platí průběžně celoročně od doby, co je poprvé zavedou.

qwertz
5. dubna • 14:12

Dobře. Takže máte mimořádnou časově omezenou akci, která podle vás platí "pořád" v holobyt segmentu, který v česku téměř nikdo nekupuje (škodovka proto nejnižší řady prakticky zrušila) a ten kdo to kupuje, jde hlavně do Dacie. Ostatní si koupí lépe vybaveného Golfa v akci za 350

Varan komodský
5. dubna • 14:38

Škoda i vw je drahá. 1.5tsi style, dsg, 670tis, kolik dostaneš slevu jako jednotlivec třeba i na ič? 8%, to máš 600tis. I30 máš za 510tis. Octavia i Golf v akci jsou s R3 1.0, což jsou nepoužitelné motory. Ne z hlediska výkonu, z hlediska konstrukce.

Alík
4. dubna • 16:50

Peter: Mám Megana IV s motorem SCe. Nesportuji, nezávodím, chci pohodlné a přeposilované auto. Takže já jsem spokojený. Ještě by mohlo být houpavé, jako byli Francouzi kdysi. Zlatá R11... Samozřejmě jezdím dle možností svižně, abych nebyl špuntem provozu. Jinak recenze je opravdu dobře napsaná.

Peter
4. dubna • 18:00

A prave s tymto motorom 1.6 sce ho ma kolega.Nema ho ani rok a už sa ho chce zbaviť.Hned na začiatku mal problem ked natankoval plnu nadrž tak ho nemohol naštartovať až ked znovu neotvoril nadrž.Samozrejme v Renaulte mu povedali že si vymyšla takže evidentne to nechceli riešiť takže problem bude asi s palivovom systeme a on teraz nemože tankovať do plna.Ma GrandCoupe vybavu Intens /inač chodi vysvieteny ako koltočiar/ 5 kvalt tuha naprava.Dal zan 15 500 Eur a ked zistil že kdejaka embečka 1.2 tsi ho klepne tak sa mi zda že je z toho dosť frustrovany.

MirecBA
27. prosince • 22:58

mal som Megana II s 1.6 83kW a mal som podobny problem po natankovani. Hned po nastartovani motor zhasol, nasledne chytil ztazja na x-ty pokus. Cim problem nekoncil, dalsich xxkm motor nesiel do max otacok a mal extra nizku spotrebu porovnatelnu s DCi. V renaulte na nic neprisli, trvalo to cca 6 mesiacov a potom to ako prislo aj odislo. Tiez mi neverili, ale pumpa bola pri nich a tak si to vychutnali, ale aj tak na nic neprisli

Alík
4. dubna • 21:50

Peter: Je to možné, neříká se mi to lehce, ale Renault má někdy potíže s udržením kvality dílenského zpracování. Viz např. spasování panelů karoserie. Moje auto je v tomto ohledu OK. Stran motoru SCe, jedná se o motor Nissanu. Samo zřejmě dá se narazit na nepodařený kus. Já s tím motorem problém nemám. Není to žádný trhač asfaltu, ale při pohodové jízdě jezdím město dlouhodobě za 6,9.
U Renaulta je to tak, že záleží na co narazíš. Jsou spousty spokojených uživatelů, kteří nikam nepíší, ale každý nespokojený se samozřejmě na netu ukáže.
Nedávno jsem měl Megane III. 1,6 16V a sloužil naprosto v pohodě. Objeli jsme s ním celou Evropu (hlavně Španělsko).
Takže ano, není to bezchybná značka, ale vesměs se to dá. Zvláště poměr cena/výkon.
Dealer mě slevil sto tisíc oproti ceníku a to už stojí za to.
Koneckonců, když se člověk podívá do fóra jiných značek, všude je něco. Je to prostě sériovka a většinou se snaží skoro všude zákazníka s reklamací ojebat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
5. dubna • 16:28

Alik:Nie som si istý či motor 1.6 sce je robený s Nissanom.Od 2010-2018 som jazdil s Renault Laguna 2.0 16 v 140 k benzin a tento motor bol robený určite s Nissanom.Laguna III bola fakt super auto /myslim že mnohý ju podcenuju/ ale pri tomto motore ktorý bol inač super bol jediný problém a to spotreba.Priemer okolo 9 litrov.Je jasné že každý si vybere auto ktoré sa mu páči ale len chcem povedať že Renault na to že vyraba autá povedzme 100 rokov tak dosť zaspal dobu.Vydel som tabulku 100 najpredavanejších aut roka 2018 a Renault tam mal len 2 autá.Clio a Captur.Kde je taký Talisman,Kadjar alebo priekopník MPV Scenic.Myslím že aj korejci Hyudai,Kia čo sa týka podvozku,technologii,jazdnych vlastnosti/multilink/,riadenia,prevodoviek atd su momentalne lepšie ako Renault.Každopadne prajem vela štastnych bezporuchovych kilometrov.

Alík
6. dubna • 11:51

Peter: Souhlas. Renault trochu zaspal, protože buď měla jeho auta špatnou pověst nebo to byly šedé myšky. Nebo oboje :-) . Před Meganem III jsem měl Lagunu II v 1,6 16V to je originál renaulťácký motor. A na to, jakou špatnou pověst ta auta měla, tak já zase (bohudík) nic. Nakonec jsem jí prodal známému a ten s ní jezdí dodnes.Jinak SCe je opravdu atmosférický Nissan. Používal se v Qashqaii. Od renaulťácké 1,6 se liší tím, že má rozvodový řetěz (na rozdíl od Škodovky prý bezproblémový) a nemá na ventilech hydroštely, ale vymezovací podložky. Seřízení ventilů se dělá po 150 kkm a je to pro mechanika prý opravdický opruz :-)
Snad Renault chytí s novým designem druhý dech. No a špatné povědomí mezi motoristickou veřejností bude napravovat ještě dlouhá léta. Tak uvidíme.

JohnST
4. dubna • 15:58

Mne sa zda, ze mnohi nam tu chcu nahovorit, ze Ranaultu sa podarilo oklamat fyziku.B-]

verny
4. dubna • 14:27

Mám stejný motor jen s manuálním 6-to kvaltem ve vypůjčeném Kadjaru. A musím jen souhlasit s autorem, ten motor patří k naprosté špičce v dané kategorii přeplňovaných benzínů do 1,5L co se týká kultivovanosti, projevu, bezprostření odezvy na plyn a spotřeby. S o hodně větším a těžším Kadjarem mám zatím při svém stylu jízdy 5,9. Jsou to spíš silnice 1 třídy, okresky a příměsto. Ale zase se nijak neomezuji. Ten motor má spotřebu téměř jako diesel.

Petf
4. dubna • 13:12

Zdravím. Může zde pan redaktor srovnat recenzovaný motor 1.3tce 103kw a motor od Suzuki boosterjet 1.4 103kw? Děkuji.

Petf
4. dubna • 13:18

Vitara x Megane

Jirka Jindra
4. dubna • 11:50

Jen bych doplnil k tomu menšímu místu na zadních sedadlech. Je to auto principialně pro solistu, popř. pro dvojici, kdy se vzadu sedí jen vyjmečně.
Kdo chce rodinné auto, je tu verze kombi (Grandtour), která má větší rozvor a tím je to vzadu úplně jiné auto. To mají Frantíci běžně - podobně konkurenční Peugeot 308.

Pepe
28. května • 12:09

To je na hovno

Petr Pan
5. dubna • 10:51

A proč to tedy nedělají jako třídvéřák? Proč ani RS není třídvéřák?

mpolan
5. dubna • 11:14

Protože o ně nebyl zájem. I ten "sportovní" řidič ocení druhé dveře, když potřebuje odvézt někam děti.

Q
4. dubna • 19:50

K čemu je skoro 4,4 m hatchback, když se do něj nevlezou čtyři dospělí lidé? Kombík má být pro toho, kdo chce větší kufr.

mpolan
5. dubna • 8:43

K čemu je ti pětimetrové kupé (třeba Mustang), když v něm neodvezeš skříň? Asi stejná logika.

Q
5. dubna • 14:44

Od kupe nebo roadsteru nikdi neocekava prepravni kapacitu. Obycejny hatchback ma byt prakticke auto. Udelat z toho auto pro dva muzou premiovky, tam je to trochu jine.

Petr Pan
5. dubna • 10:55

Ale tohle je hatchback ty tele :) hatchback je primárně levné přemisťovadlo, ne sportovní americké kupé.

mpolan
5. dubna • 11:16

Jenže princip je stejný. Je to velké auto, a přitom nemá schopnosti velkého auta.
Mégane je prostě auto pro mladou rodinu s menšími dětmi. Není to stěhovák, ani auto pro tým basketbalistů. To akorát v zaostalé ČR se pořád očekává, že malé auto musí odvézt celou domácnost, psa, tchyni a ještě dva vozíky piva.
Sám jsi tele.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
5. dubna • 15:57

Nizsi střední je male auto?

Marek71
8. dubna • 11:28

V podstatě ano, pro rodinu s většími dětmi nebo pro odvoz 4 dospělých, případně ještě batožinu je to malé auto. Na západ od ČR jako "větší" rodinná auta slouží auta velikosti Passat, příp. Mercedes třídy E a podobná velikost.

Michal
4. dubna • 14:30

Ta 308 krátká je vzadu pro nohy tragédie.Rencek je na tom podobně z místem vzadu?

pacho
4. dubna • 20:02

kedy, už konečne všetci pochopíte, že SK ako aj CZ trh je špecifický= Ideálny rodinný automobil je fábia, musí mať veľký kufor, veľa miesta vzadu, a najlepšie v social edition, aby veľa nestál. Samozrejme, že podľa neho môže vyrábať akorát škoda, a pre ostatné automobilky sú nezaujímavé. Skúste si položiť otázku, prečo malé comby, ala fabia, sa prestane ako posledné v európe vyrábať?. Keď si na túto otázku odpoviete, tak hádam pochopíte aj filozofiu, už spomenutéj 308čky. Pre zákazníka, nie je podstatný priestor na zadných sedadlách, ale dajú prednosť pre pohodli v predu, príjemným jazdným vlastnostiam, tichému podvozku a hlavne kultivovanému a spoľahlivému motoru, a obratnému v meste. Napr. polomer otáčania, konkrétne pri 308-čke je menší o pol metra, oproti škodovkám, čo je aj riadne cítiť. škoda si to nemôže jednoducho dovoliť, lebo celú kabínu, má natlačenú do predu, len preto aby bolo dostatok miesta na zadných sedačkách.

Milan1
4. dubna • 23:25

Prestane sa vyrábať (možno) pretože na malých SUV je rovnakýnáklad a väčší vývar. Preto.

Jano
4. dubna • 21:12

To je bullshit.Škodovky su uplne obyčajne auta, nejaky Česky trh je uplne zanedbateľný.Kufor maju rovnako velky ako ine modely, priestoru vzadu maju napr korejci viac.

Milan1
4. dubna • 14:54

Megane hatch je vzadu malý. Kombi o trochu lepšie, ale žiadna sláva. Čo je inak dosť záhada, pretože s Pulsarom (ktorý sa už nevyrába) sú prakticky dvojičky a Pulsar má vzadu snáď o 10-15cm na kolená viac miesta.

Kamil
4. dubna • 16:56

No malý...má ho bratr a já mám 178 cm a "za sebe" si sednu úplně v pohodě. Bratr má 192 a to si sednout za něj je už horší :o))

Milan1
4. dubna • 23:28

No vidíš. Je malý.

Aladin
4. dubna • 12:07

Přesně takto postaven byl Nissan Almera N16. Podezírám Renault, že vycházel z tohoto vozu. Dlouhá kapota, vpředu ok, vzadu málo místa, kufr ok. Vyplývaly z toho určité vlastnosti dobré pro jízdu. Ale chápu, že u této třídy je velké plus udělat co nejlepší poměr mezi vnějšími a vnitřními rozměry kabiny. Až už z hlediska vhodnosti parkování nebo převozu třeba i dětí.

Aladin
4. dubna • 11:33

Články od pana Mihálika má cenu vždy číst. Auta ho baví, rozumí jim a umí hezky psát. Naproti tomu trio Lažanský, Fuglevič, Kadera, tam to nemá cenu ani rozklikávat.

Doporučujeme

Články odjinud