Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Zelí  |  19. 03. 2019 11:17

Je to přímovstřik ?

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  19. 03. 2019 12:05

Ano je

Odpovědět  |   | 
Gargamel  |  19. 03. 2019 15:49

Dneska uz se to ani jinak nedela. Ale porad je to auto s kosoctvercem

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  19. 03. 2019 16:46

A ty seš čur. k
Možná tě bude zajímat to, že je to přefaceliftovaný Nissan. Odborníku

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  19. 03. 2019 18:01

To bych až tak netvrdil. Jednak je kvalitnější a hlavně o polovinu levnější servis.

Odpovědět  |   | 
Laadis  |  19. 03. 2019 21:31

A na to jste přišel jak? Seděl jste v QQ a víte co je třeba servisní smlouva, kde jedna servisní prohlídka vyjde na 4000,-? (Takže na Kadjara stojí servis 2000,-?)

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 03. 2019 08:14

..a jak rád si s tím kosočtvercem hraješ, že

Odpovědět  |   | 
eFeFeF  |  23. 03. 2019 23:59

Škoda je zase auto s ptákem a VW auto se špatně poskládaným jeden a půl kosočtvercem.

Odpovědět  |   | 
DavKa  |  19. 03. 2019 19:27

Tak chlapi nelijte to pivo z oken, Za mě dobrá reportáž. Ačas ukáže. Nepřátelům kosočtverce vzkazuji. že je Renault v alianci s Nisanem dvojka ve světovém měřítku.
A jeho stroje se účastní F1. Tak bych raději moc nehanil.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  20. 03. 2019 06:40

Mimochodem, ten motor se moc povedl.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 03. 2019 10:49

Mít v Renaultu stejný motor jako v Mercedesu může někomu připadat super. A co teprve v Dacii

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  20. 03. 2019 10:57

Tak hlavně, že někomu nevadí mít ten samej motor v Audi jako ve škodovce...

Odpovědět  |   | 
eFeFeF  |  24. 03. 2019 00:00

...a oboje to má Náskok díky technice!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro