Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

13 komentářů

E15
20. března • 10:49

Mít v Renaultu stejný motor jako v Mercedesu může někomu připadat super. A co teprve v Dacii ;-)

Futurista
20. března • 10:57

Tak hlavně, že někomu nevadí mít ten samej motor v Audi jako ve škodovce...

eFeFeF
24. března • 0:00

...a oboje to má Náskok díky technice! :-D

Kaa
20. března • 6:40

Mimochodem, ten motor se moc povedl.

DavKa
19. března • 19:27

Tak chlapi nelijte to pivo z oken, Za mě dobrá reportáž. Ačas ukáže. Nepřátelům kosočtverce vzkazuji. že je Renault v alianci s Nisanem dvojka ve světovém měřítku.
A jeho stroje se účastní F1. Tak bych raději moc nehanil.

Zelí
19. března • 11:17

Je to přímovstřik ?

Gargamel
19. března • 15:49

Dneska uz se to ani jinak nedela. Ale porad je to auto s kosoctvercem :-|

eFeFeF
23. března • 23:59

Škoda je zase auto s ptákem a VW auto se špatně poskládaným jeden a půl kosočtvercem.

šofér
21. března • 8:14

..a jak rád si s tím kosočtvercem hraješ, že :-D:-D:-D

Brutus
19. března • 16:46

A ty seš čur. k
Možná tě bude zajímat to, že je to přefaceliftovaný Nissan. Odborníku

Rosťa
19. března • 18:01

To bych až tak netvrdil. Jednak je kvalitnější a hlavně o polovinu levnější servis.

Laadis
19. března • 21:31

A na to jste přišel jak? Seděl jste v QQ a víte co je třeba servisní smlouva, kde jedna servisní prohlídka vyjde na 4000,-? (Takže na Kadjara stojí servis 2000,-?)

Milhaus
19. března • 12:05

Ano je

Doporučujeme

Články odjinud