Minitest Peugeot 5008 1.6 PureTech GT-line: Kočkopes? Spíš něco za něco

Rembaz  |  26. 08. 2019 10:03

Svetlu vysku to ma tusim vyssiu ako napr. Kodiaq.
Kodiaq bez 4x4 je potom tiez MPV/Crossover?

Odpovědět  |   | 
Hubert Kačomil  |  26. 08. 2019 10:49

Tohle vše jsou jen komerční nezávazné pojmy. Nechápu, kdo se může stále rochnit v marketingovém pojmenování, vždyť je to zcela nepodstatné.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  26. 08. 2019 11:11

Veď práve. Pol článku o ničom.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  26. 08. 2019 10:59

Jenže potřebujete pak vědět i nájezdové úhly, možnost křížení a kolik vám to klesne po naložení a detail vypínání stabilizátoru. Takže i vyšší auto po stejném naložení může být níže.

Ano žádný koncernový osobní vůz není 4X4 , tedy nejen koncernové. Lepší pojmenování je AWD tak spíš IWD.

Odpovědět  |   | 
homer  |  26. 08. 2019 11:21

Jde o moznost vyberu: jsme znacka ktera zvladne implementaci 4x4 / jsme znacka ktera 4x4 neumi

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  26. 08. 2019 11:46

Nevie alebo nechce?

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  26. 08. 2019 11:59

I Hamdex je koupený a nepoužívá ho jen VW. Takže nechtějí , lépe řečeno spočítali si, že jim to za to nestojí. Tolik lidí, kteří něco takového kupovali a za něco takového si připlatí prostě není.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2019 12:01

Spíš nepotřebuje. Prodeje rostou i bez 4x4 a jak je vidět, vzhled a prostor dělá své. A dělat auto složitější jen kvůli tomu, že by si pár procent kupujících přálo 4x4 je zbytečnost.

Odpovědět  |   | 
homer  |  27. 08. 2019 09:46

jako ze nekdo pri smyslech si jde koupit suv za mio ktery umi 4×4 a nechce ho? To je stejna idiocie jako odmitnout klimosku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 08. 2019 16:59

Nic takového jsem nenapsal, ale aspoň už o tobě víme, že jsi idiot.

Odpovědět  |   | 
homer  |  27. 08. 2019 21:34

Musim bejt idiot totalni ponevadz tvoji genialni dedukci nechapu. Nechtit neco co temer neovlivni cenu ale z auta udela jinej level ( konkretne 4×4 a klima) neni idiocie?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 08. 2019 22:23

Skus si tie príspevky prečítať ešte raz. Možno to pomôže.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2019 10:10

Tak tedy pro blbce: když auto má umět 4x4, musí tomu být přizpůsobená konstrukce skeletu, podvozku, interiéru a dalších a dalších věcí. Tedy prodražení konstrukce od začátku i pro ty, kdo o takové věci nestojí. Pokud zájemců o 4x4 je méně jak 10 % (což u Peugeotu zjevně je), nemá smysl vůbec takovou variantu řešit, a mohou se zaměřit na jiné věci.

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 08. 2019 11:55

Kdo nestoji o 4x4 v tomhle segmentu a cene auta? I na pitomej nakup v lidlu chces dojet v zime v pohode kdyz na to mas ne? Mozna je to zbytecnost ve stredomori ale tady jsme na 50.rovnobezce!

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 08. 2019 12:22

Pobavilo.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  26. 08. 2019 11:01

Možná by bylo lepší sáhnout po GT a né GT edice. GT je kupodivu v nabídce v Německu a lepší nejen vzhledem.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 08. 2019 11:20

No a pak v Alpach na zasnezem kopci majitele techto nesmyslu toci koleckem a nevyjedou nic. Zlatej haldex, kterej staci 99% ridicu, aby vyjeli, co potrebuji a meli ten komfort.
To same nova 508, 2008,3008 - pro me naprosto nekoupitelna auta - slabe motory a bez moznosti 4x4.
Interiery maji zajimave, ale na interier to nejede. Navic to po par km vrze, jak stara almara. Kdo jel v nove 3008/5008, tak vi. Zlatej Golf se 100000Km na hrbu - vrze o polovic mene.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  26. 08. 2019 11:54

Ano Haldex mnohdy staří, ale u nových se váže jen na automat a naftu. Což může být s příplatkem skoro jedné třetiny toho 5008. 5008 je přeci jen větší než aby to nahradila nová Octavia s možností připojení další nápravy.Stejně Karoq který už jde o sto tisíc výš ani né v nejvyšší výbavě, než 5008 GT-Line od Peugeotu.

Já bych proti němu dával až Tiguana ale to může být i cca 250 000,- rozdíl v ceně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2019 12:02

Zasněžené kopce nevyjede mnohdy ani klasický offroad. Ale jestli myslíš zasněženou silnici, tu zvládám i s předokolkou bez točítek. V Alpách s řetězy naprosto s ledovým klidem.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 08. 2019 17:00

Ano, myslim zasnezenou silnici a ano, ty nandavas retezy, ja jedu. A vydam se i tam, kam ty ne.
Proste haldex je zlata vec.
Ano, vaze se jen na nektere motory a automat ( ne u kazdeho modelu).
Ale pokud chces silny motor v normalnim aute a ne premii, mas stejne jedinou sanci - koncern.
240k nafta a 280k bezin je vzdy ve ctyrkolce, ale je to uz prijemne a pouzitelne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2019 18:15

Zklamu tě, Petříčku. Já nemusím nasazovat řetězy, vyjedu i bez nich, stejně jako ty. Ale klidně si mysli, že díky 4x4 jsi nadčlověk s nadautem, na mé pravdě to nic nezmění. A machrování házením výkonů tě řadí tak někam do čtvrté cenové.

Odpovědět  |   | 
R  |  26. 08. 2019 19:34

to mpolan: aktuálně v Beskydech dost prší a ja jsem dojizdel k naši chatě (příjezd po trávě) s Octavií a žena s atecou...asi tak: ona vyjela az k chatě, ja stojím pod ni...4x4 i s Haldexem k nezaplacení... . a k 5008: pokud auto pro rodinu z tohoto koncernu tak Traveler apod

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 08. 2019 08:05

Traveller je trošku jiná velikostní i konstrukční kategorie. 5008 byla vůči Travelleru pohodlnější. O Rifteru ani nemluvím. Ten je sice prostorově fajn, ale jízdně a komfortem se na 5008 nechytá.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 08. 2019 19:37

Ne , nevyjedes. Pojd se vsadit. Porazeny posle auto do stromu. Beres?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 08. 2019 08:06

Pojď se vsadit? Je ti kolik, pět? Argumentace jak od malého děcka.
Ale jo, co já můžu o svém autě vědět, vždyť já s ním jen jezdím. Teoretik Péťa to má všechno perfektně načtené.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 08. 2019 11:56

Tak hlavne ty si musis ospravedlnit, ze mas jen predokolku. Vzpomen si na tuhle diskuzi, az budes nasazovat retezy. Jo, ja kdyz jel na hory s kamaradem, co rikal jak je 4x4 k prdu. Jak byl rad, ze jsem tam byl se 4kolkou.
A viz pispevek vyse. Dojezd k chate po namokle trave v mirnem kopci - predokola - neda to. Chtel bych te videt. Nasazoval bys retezy i v lete, machre.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  27. 08. 2019 17:16

po trávě se nejezdí jestli není tvoje a někde jsou řetězy povinné, tak polan řetezy na předku a ty na všech kolech a dalších 300 dní budeš vozit kardan a haldex, měníš tam olej a filtr?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 08. 2019 17:33

Ja nic nemenim. Nejsem otrokem auta. Od toho je servis.
A jinak uz chci videt, jak pokazde nandava retezy a predvida. Stalo se mi mnoho situaci, kdy pri vyjezdu na uzke silnici jsem musel zastavit a s predokolkou se jiz nerozjel - aneb musel jsem bud couvat jak idiot, nebo nasazovat retezy, jak idiot.
Mpolan nasadi retezy , jede se svou pleckou ja priposrazenej a pak zase resi, kdy je sunda. Proste pokud nekdo napise, ze staci predokolka, protoze on s tim vse zvladne, je to kokot. Kazdej ma jiny potreby. Pro nekoho je taky webasto kravina, protoze se to auto prece jen rychle vyhreje - ale vime jak.
Proste mpolan je mistni cip, co mu staci slaby vykon, 4 kolku nepotrebuje, staci mu tvrdy plast v interieru. Ale jsou lidi, kterym to nestaci a kteri si radi za ten komfort priplati.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  27. 08. 2019 18:30

Jsem myslel, že sem chodí lidi co si vše servisují a nevěří nikomu..... mění ten servis to co jsem psal? Nebo jim dáváš peníze a nejsi otrok auta abys kontroloval co tam dělají. Nemáš foto tych silnic kam jezdíš, jezdím hodně i vidím metr sněhu, ale silnice jsou suché. Já jezdím předokolkou i v práci a nemám žádný důvod abych pro jednu příhodu za deset let si kupoval 4x4 a zadokolkou jezdím jen když je pěkně. Já vyhledávám auta, kde je nejmenší komfort a řetězy nemám, ty jsem měl naposledy na vojně a nepoužil jsem je.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 08. 2019 18:45

V tom pripade asi moc nejezdis. Kazy rok se mi stane tam, kde jezdim minimalne 5x, ze predokolky jsou v haji a ja jedu dal.
A jsou to presne ty situace, kdy ani schopnosti Fittipaldiho nepomuzou - co pomuze je druha pohanena naprava. Predokolka stoji a musis bud nasadit retezy - to je opruz, nebo couvat a kolikrat klidne i pul km nekam, kde budes mit trakci a rozjedes se - no a pak se zase modlit, abys nemusel zastavit, protoze to pak znamena konecnou.
Proste pokud vse zvladnes jen predokolku - jsou to mirne podminky, ktere zvladne mozna i lepe nejaka zadokolka.
A ze vozim haldex k prdu 300dni v roce - no a co. Kdyz je ale potreba, vis, ze se na nej mohu spolehnout. Airbagy taky vozis a mozna je nikdy nepouzijes.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  28. 08. 2019 11:08

Záleží od výrobce, co předepisuje v servisním plánu. Ale ne vždy je dobré se na to spolehnout. Např. Volvo nepředepisovalo vůbec výmenu oleje v automatu, ale v servisu mi řekli, že je to blbost a měnil jsem po 60 tisíc. Taky ta převodovka řadila i ve 250 tisících úplně hladce a bez problémů. U haldexu taky nepředepisují výměnu oleje. Dle info od uživatelů a znalých servisů jsem si to nechal udělat ve 180 tis., olej v haldexu, kardanu, filtr...

Ano, nevýhoda AWD je vyšší hmotnost, vyšší spotřeba a v drtivé většině jízd neužitečnost, prostě to člověk tahá jako balast. Ale pak jsme jel na pár dní na Šumavu a jak se to hodilo

Neříkám, že jedině AWD a nic jiného... ostatně teď jezdím RWD a taky v pohodě. Jenom mi přijdou hloupé ty názory, že AWD je zbytečné a s předokolkou vyjede vše. Jak jsem psal, WAD vyjede vše co předokolka, většinou i bez řetězu, naopak to ale neplatí. Každý musí sám zvážit kam jezdí a co potřebuje. Ale takové to výkřiky, že AWD je zbytčné, jsou hloupé a jejich autor je pak akorát za hlupáka

Peugeout na AWD prostě rezignoval, nevyplatí se mu to, necílí na lidi, co to chtějí. Je to v pořáku, jejich volba.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 08. 2019 13:12

Mne sa hlavne páči, že nemá vzadu stredový tunel. To je napríklad pre mna väčšie výhoda ako možnosť 4x4.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  28. 08. 2019 14:27

To já mám tunel i teď, mám RWD Ale nijak mi to nepřekáží, ani nepřekáželo v předchozím AWD autě, protože vzadu jsem ještě nikdy neseděl a 95% cest jedu sám nebo dva lidi. Ale samozřejmě, pro někoho to může být problém...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 08. 2019 14:33

Tak ono 5008 si nie je namierené na ľudí čo prevážajú seba alebo max 2 ľudí.
3 isofixy vzadu hovoria jasne.

Keby človek chcel auto pre max 4ludi tak si podľa mna vyberie niečo iné s väčšími sedačkami vzadu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  28. 08. 2019 15:00

Jo, to je fakt

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2019 10:13

Vtipné čtení, fakt že jo. Krásně ukazuje, jak jsi tupý. Nakonec to více všechno ukazuje o tobě, ne o mně.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 08. 2019 13:46

Ale má pravdu. Jsou situace, kdy 4x4 vyjede v pohodě a předokolka nasazuje řetězy. A můžeš mít nejlepší zimní gumy a nepomůžeš si. Ostatně, jsem to zažil sám, známý se Subaru vyjel, já se o to pokusil (Octávka II) a po pár minutách marného snažení jsem nasadil řetězy. A nemyslím, že to bylo mnou, jezdím dost a umím jezdit i na sněhu, ale prostě to nešlo.

Odpovědět  |   | 
Xcr  |  26. 08. 2019 20:53

To ze nejaky mpolan vyjede dvojkolkou zasneceny kopecek, neznamena vubec, ale vubec nic.
Pokud nejsou protazene cesty, jsi v prd.... i s tvym extremnim ridicskym umenim.
Viz Rasto Chvala a jeho test 3008. Predpokladam, ze nejsi ani z poloviny tak dobry ridic, jako Rasto. Ale mozna nam vsem otevres oci a dozvime se, ze jsi Fittipaldi a vyjedes tou svoji lacinou popelnici az na Everest.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 08. 2019 13:42

Ano, mnohdy člověk vyjede zasněžený kopec nebo rozbředlý sníh i s předokolkou/zadokolkou. Jistěže záleží i na řidiči a jeho zkušenostech a schopnostech. Ale je fakt, že ta čtyřkolka (ano, stačí připojitelný haldex) bude vždy lepší než poháněná jedna náprava. Typicky třeba v situaci, kdy je nutné v kopci zastavit, např.

Prostě ten samý řidič s 4x4 vyjede všechno, co vyjede i s jednou poháněnou nápravou. Ale naopak to zdaleka nemusí platit.

Takže ano, tobě stačí předokolka, vyjel si s ní vše, co potřebuješ (třeba i pomocí retězů), ale není pravda, že předokolka stačí. Někdy stačit nemusí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 08. 2019 17:24

Ono nandavat retezy pokazde, kdyz by to bylo u predokolky treba - to my me asi trefil slak.
Ale ty asi nikam nejezdis, tak to nepotrebujes. Jenom kdyz uz si neco hraje na SUV a neni tam moznost 4x4 - je to fail.
Hlavne kdyz ja se svoji zehlickou, ktera ma 4x4 pak na hory i na cerstve zapadane silnici v klidu jedu a tyto nesmysly couvaji dolu, nasazuji retezy v mrazu, nebo je nemaji a cekaji na silnicare.
A teto chvili je uplne jedno, jestli mas torsena, nebo hladex. Dokonce bych torsena za haldex klidne vymenil a bylo by mi to u zadele. Ale za ultra grip kolecko ( nebo jak se ta jejich nesmyslnost jmenuje) bych neoriplatil ani halir.

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  28. 08. 2019 08:40

Tady jde Polane krásně vidět, jaké ty máš sám zkušenosti. Bydlíš na rovině, kde nijak moc nesneží a oblast patří k nejsušším a nejteplejším místům v ČR. Ty ani nevíš, jak vypadá zasnežená cesta.

A za druhé. Představ si, že máš ženu a bydlíš na horách/kopci. Vím, hodně obtížné si to představit, ale pokus se.
Až ti bude ženská volat, že zapadla někde v kopci na cestě domů/z domu (nedejbože s děckama v autě), ať seženeš traktor na vytažení a ty budeš odjetý někde daleko, pak začneš uvažovat “trochu” jinak.

Až se nekdy podíváš do kopců a u domů tam uvidíš stát převážně čtyřkolky, ano, má to svůj prozaický důvod. Na který snad přijdeš sám, pokud bys na nic nepřišel, jednoduše se těch lidi zeptej.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2019 10:14

Eh... zdechni, hloupé zvíře. Víš houby, ale keců plnou hubu, jako každý správný odpad.

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  28. 08. 2019 15:35

Opět vidím u tebe sebereflexi. Opět tě musím pochválit.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 08. 2019 11:34

Myslím si, že udělat MPV se vzhledem SUV je docela dobrý nápad, protože prodává vzhled SUV. Na trhu SUV se na nějaké schopnosti v terénu nehraje. MPV je momentálně neprodejné a vzhled SUV by mohl pomoct.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  26. 08. 2019 22:52

Hlavně je to snad první SUV, u kterého platí hned několik z tradičních mýtů propagátorů SUV.
- i ve druhé řadě je dost místa a do kufru se vejdou kola
- dá se do toho dobře nasedat, když starší člověk nemůže moc na nohy
- je z toho lepší výhled


Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 08. 2019 08:01

V Peugeote hlavne premýšľali.

Pretože 5008 v podstate nemá konkurenciu kvôli 3 samostatným sedačkam v druhej rade.
PseudoSUV ala Kodiaq bez 4x4 je veľa. Pokial človek potrebuje vzadu 3isofixy a vzhľad SUV tak ani nemá čo iné kúpiť v danej cenovej kategórii.

Respektíve ja o ničom inom neviem.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 08. 2019 14:56

Tak ono asi neni moc lidi, co toto resi. Ale uznavam, to je vec, ktera se nekomu muze hodit.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 08. 2019 15:32

To sa ti zda. Rodin s 3 detmi je celkom dost.
Aj ked obycajne idu uz do vacsich aut. Mna ale zase tie dodavky nelakaju. Cize 5008 je taky fajn kompromis.

Odpovědět  |   | 
R  |  27. 08. 2019 15:22

to Rembaz: celkem i souhlas, ale jak jsem psal i výše ja bych šel do Traveleru (ps: mel jsem minulou generaci 5008 a sedět v kufru šlo dospělým tak max na pul hodiny)

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 08. 2019 15:34

Ja som bol skusat sucasnu generaciu a posadil som tam svokru. A nestazovala si.
Ale bola to len skusobna jazda. Podla mna zalezi velmi od postavy.

Odpovědět  |   | 
R  |  28. 08. 2019 15:58

Správně: vzadu místo pro svokru

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 08. 2019 19:21

Vozil by si tam svoje deti?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 08. 2019 15:12

Ten kdo jezdí hory pravidelně tak tu 4kolku prostě má a kdo jednou za rok tak nasadí řetězy nebo bude couvat,plužit nebo posadí 2zadní cestující na přední blatníky a vyjede taky.

Odpovědět  |   | 
spiderwolf  |  26. 08. 2019 17:39

Já na horách bydlím 40 let a 4x4 nepotřebuji (dům v odlehlé oblasti (kde je jakékoliv auto v zimě stejně nepoužitelné), ani nejsem lesník, ale ten zase nemá SUV (pro jeho práci taktéž nepoužitelné)), ale chápu, že kuřbuřti z korporátu, co jezdí na hory pravidelně - aby se pravidelně vysmrděli z megapole, ji potřebují principiélně, jako penilní extrudér...

Odpovědět  |   | 
homer  |  27. 08. 2019 10:04

to me zajima jak fungujes dejme tomu prosinec-unor? Vodu mas, chleba si upeces, maso v mrazaku. Postu a doktora odlozis na jaro ale co kdyz si vsimnou ze uz mesic dva nejsi v praci?

Odpovědět  |   | 
spidewolf  |  28. 08. 2019 08:13

ne kazdej musi denne nekam dojizdet hrbolcit, jsem v kancelari cca. 1x za ctvrt roku, vetsinu veci vyresim na dalku pres internet... a ne, nejsem rentier, nededil jsem, ani jsem si nenakradl pri privatizaci... auto - jako prostredek dopravy na horach je v zime zcela nepouzitelne, dosad si sam mozne alternativy...

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 08. 2019 12:04

Takze se zivis hlavou bez nutnosti kontaktu a zaroven zvladas prezivani v pustine a nepotrebujes v zime ZADNEJ dopravni prostredek?

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 08. 2019 15:12

Auto je v zime nepouzitelny tak dosazuju alternativy: sneznice?lyze? rolba? sneznej skutr? vrtulnik? a koncim... Quad s pasama a traktor vylucuju protoze to jsou nepotrebne 4×4.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 08. 2019 19:19

A ten kdo na horách bydlí má co? Nikdy jsem čtyřkolku neměl a nechybí mi. Možná jednou za zimu bych ji ocenil, ale i tak jsem bez ní jel.

Odpovědět  |   | 
R  |  26. 08. 2019 19:37

No pokud mate jeste 120 tak to rozhodne 4x4 nepotřebuje

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 08. 2019 19:41

Nemám. A představa, že 120 je nějaký zázrak na sněhu, je nesmysl. Pořádná předokolka je lepší.

Odpovědět  |   | 
Julo19  |  26. 08. 2019 21:03

120 na snehu a hlavne v kopci na snehu je nepoužiteľná Felicia 1.6 to zvládala ďaleko lepšie, 120 až keď sa do kufra dali 2 mechy cementu

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 08. 2019 02:43

Neměla 120 motor vzadu že jste dávali 2pytle dopředu do kufru??

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  27. 08. 2019 08:38

Julka měla už 19. To sedí.

Odpovědět  |   | 
R  |  27. 08. 2019 15:27

to Julo: ano na zadní kapotu se kdysi dal dokoupit speciální nosic neco jako měly treba Triumphy a pak ty pytle cementu by tam šly, nebo vlastně za zadními sedadly bylo místo, jojo ja tam vozík nářadí, ale cement?

Odpovědět  |   | 
R  |  27. 08. 2019 15:29

-vozil- i celou basu nářadí pro jistotu

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 08. 2019 18:48

Bylo nás víc. Plechová basa s golou i momenťákem. K tomu nějaký ten kabel s fajfkou, svíčka, palec, těsnení pod hlavu, klíňák atd. To byly časy.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  27. 08. 2019 18:38

On měl na mysli žigulíka 1200.

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 08. 2019 18:51

Tak v něm jsem měl plechovou vaničku s pískem a lopatku na podsypání.

Odpovědět  |   | 
R  |  27. 08. 2019 19:10

A ja pytel s pískem, to jo teda jen jak někdo muže zaměnit naši 120 s bolševickým Vazem to nechápu

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 08. 2019 19:16

Jaký by mělo smysl do kufru stodváci dávat na sněhu balast? Leda tak na dálnici při bočním větru.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2019 10:16

Zatížení přední nápravy pro lepší ovladatelnost auta. Stodvacítka na sněhu nechtěla vůbec zatáčet.

Odpovědět  |   | 
R  |  28. 08. 2019 15:55

Ale to jsme řešili zkrácením předních pružin nebo úpravou odklonu předních kol

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A