Minitest Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo: Je vrcholná verze nejlepší?

13 komentářů

Sandy
21. května • 22:08

Mám ho. Škoda, že jsem si ho pořádně neotestoval... Ty, kdo uvažují o koupi bych upozornil na pár věcí: ovládání ledasčeho fakt není moc logické. Když něco svítí, nevím, jestli to funguje, nebo ne. Popisky jsou divnné, nejasné. Zapnout - je zapnuto, nebo vypnuto?? Atd. Není intuitivní ovvládní klimatizace... Fučí moc, nejede vůbec, ... A hlavně! Systém OnStar u Opel v roce 2020 končí. Takže řada funkcí včetně navigace prostě nebude...Vypne se a bez náhrady. A to nikomu při prodeji neřeknou. Proto ty akce a slevy atd. Doprčic, už mi stojí v garáži. Pokud jde o svezení, to je opravdu královské... Bohužel, celý ten jejich přístup a tak mi zkazil radost z auta....

Antiautomat
2. ledna • 18:17

...co sa tyka pohonu /akonahle sa nejedna o jednoduchu 2k/, tak vedzte ze vsetko co nema Torsena dalej neuvazujem a necitam.

jj284b
5. ledna • 7:26
Ramon
6. ledna • 9:25

K tomu testu Buick Regal Sportback vs Audi A5 Quattro AWD - Neni to tak, ze Audi ma klasicke quattro (a teda torsen) aktualne uz len pri 6-valcoch ..?
Test bol nakruteny s A5 2,0T a mam za to, ze v tom aute je haldex.

homer
3. ledna • 14:18

ještě si zapomněl na redukční převodovku a uzávěrky všech diferáků , sání na střechu a automatický dohušťování pneu za jízdy - bez tohodle základu nemá cenu ani startovat

Tom
2. ledna • 22:30

Jakou píšete prosím řečí?
A pokud jsem to dobře dešifroval, tak stejně nemáte co říct....:-/

Antiautomat
3. ledna • 18:23

pozeram ze Torsen je pojem neznamym. No nic, potom v pohode a v klude.

Tom
3. ledna • 21:26

tak zrovna Torsen je v té větě nejpochopitelnější.
ikdyž pro moje potřeby (chalupa na horách v kopci) haldex(volvo) plus dobré gumy plně dostačující.

Antiautomat
3. ledna • 22:41

...na taku hovadinu /mam to tiez/ staci felda. Nic v zlom.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
4. ledna • 11:14

Vy bydlite spolu ve stejne chalupe? Podivej, kazdy neni vyjezdeny a nema 'dokonaly' cit. Pro mnohe je auto 'nutne zlo' priblizovadlo. Ano i s jednou hnanou napravou a spravnym clovekem za volantem se da sjet horsi teren. Ale kdyz mas treba v aute rodinu/deti, tak posledni vec kterou chces resit, je jestli se v urcitem obdobi kazdy tyden dostanes k chalupe (na vylet do hor apod) nebo zpet domu. Ctyrkolka (a treba i s automatem) spouste ridicu zprijemni/zjednodusi jizdu, co je na tom spatneho? Nebo si maji vsichni poridit jedno auto na silnici a druhe (suv, offroad) na vikend?

Petr
2. ledna • 15:30

Komfort tam je, ale jen na tech 18” kolech. Na tech 20” uz je slyset bouchani od napravy a drnca to. Odhlucneni - tam je na tom imho Passat a Superb uplne stejne. Nevim, v cem jim to prislo lepsi. Takova A4 uz je jina liga- ta je fakt tissi. No a kvalitni interier? Maximalne sedacky - zbytek je tak na urovni Golfa. Plasty apod. nektere lacine detaily a infotainment vypada jak 10let starej. Ale na druhou stranu - za ty prachy to je fajn. Kdyby to posadili o 100tkc vys, je to nesmysl.

Peter
2. ledna • 17:12

Je tam nutné to "IMHO"?

Petr
2. ledna • 17:42

Neni :-/

Doporučujeme

Články odjinud