Minitest Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo: Je vrcholná verze nejlepší?

Petr  |  02. 01. 2018 15:30

Komfort tam je, ale jen na tech 18” kolech. Na tech 20” uz je slyset bouchani od napravy a drnca to. Odhlucneni - tam je na tom imho Passat a Superb uplne stejne. Nevim, v cem jim to prislo lepsi. Takova A4 uz je jina liga- ta je fakt tissi. No a kvalitni interier? Maximalne sedacky - zbytek je tak na urovni Golfa. Plasty apod. nektere lacine detaily a infotainment vypada jak 10let starej. Ale na druhou stranu - za ty prachy to je fajn. Kdyby to posadili o 100tkc vys, je to nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 01. 2018 17:12

Je tam nutné to "IMHO"?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 01. 2018 17:42

Neni

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 01. 2018 18:17

...co sa tyka pohonu /akonahle sa nejedna o jednoduchu 2k/, tak vedzte ze vsetko co nema Torsena dalej neuvazujem a necitam.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 01. 2018 22:30

Jakou píšete prosím řečí?
A pokud jsem to dobře dešifroval, tak stejně nemáte co říct....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 18:23

pozeram ze Torsen je pojem neznamym. No nic, potom v pohode a v klude.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 01. 2018 21:26

tak zrovna Torsen je v té větě nejpochopitelnější.
ikdyž pro moje potřeby (chalupa na horách v kopci) haldex(volvo) plus dobré gumy plně dostačující.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 22:41

...na taku hovadinu /mam to tiez/ staci felda. Nic v zlom.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2018 11:14

Vy bydlite spolu ve stejne chalupe? Podivej, kazdy neni vyjezdeny a nema 'dokonaly' cit. Pro mnohe je auto 'nutne zlo' priblizovadlo. Ano i s jednou hnanou napravou a spravnym clovekem za volantem se da sjet horsi teren. Ale kdyz mas treba v aute rodinu/deti, tak posledni vec kterou chces resit, je jestli se v urcitem obdobi kazdy tyden dostanes k chalupe (na vylet do hor apod) nebo zpet domu. Ctyrkolka (a treba i s automatem) spouste ridicu zprijemni/zjednodusi jizdu, co je na tom spatneho? Nebo si maji vsichni poridit jedno auto na silnici a druhe (suv, offroad) na vikend?

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 01. 2018 14:18

ještě si zapomněl na redukční převodovku a uzávěrky všech diferáků , sání na střechu a automatický dohušťování pneu za jízdy - bez tohodle základu nemá cenu ani startovat

Odpovědět  |   | 
jj284b  |  05. 01. 2018 07:26
Ramon  |  06. 01. 2018 09:25

K tomu testu Buick Regal Sportback vs Audi A5 Quattro AWD - Neni to tak, ze Audi ma klasicke quattro (a teda torsen) aktualne uz len pri 6-valcoch ..?
Test bol nakruteny s A5 2,0T a mam za to, ze v tom aute je haldex.

Odpovědět  |   | 
Sandy  |  21. 05. 2018 22:08

Mám ho. Škoda, že jsem si ho pořádně neotestoval... Ty, kdo uvažují o koupi bych upozornil na pár věcí: ovládání ledasčeho fakt není moc logické. Když něco svítí, nevím, jestli to funguje, nebo ne. Popisky jsou divnné, nejasné. Zapnout - je zapnuto, nebo vypnuto?? Atd. Není intuitivní ovvládní klimatizace... Fučí moc, nejede vůbec, ... A hlavně! Systém OnStar u Opel v roce 2020 končí. Takže řada funkcí včetně navigace prostě nebude...Vypne se a bez náhrady. A to nikomu při prodeji neřeknou. Proto ty akce a slevy atd. Doprčic, už mi stojí v garáži. Pokud jde o svezení, to je opravdu královské... Bohužel, celý ten jejich přístup a tak mi zkazil radost z auta....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 75 N/A
Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superb…

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

21.  9.  2018 | | 23 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 21 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A