Minitest Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo: Je vrcholná verze nejlepší?

Petr  |  02. 01. 2018 15:30

Komfort tam je, ale jen na tech 18” kolech. Na tech 20” uz je slyset bouchani od napravy a drnca to. Odhlucneni - tam je na tom imho Passat a Superb uplne stejne. Nevim, v cem jim to prislo lepsi. Takova A4 uz je jina liga- ta je fakt tissi. No a kvalitni interier? Maximalne sedacky - zbytek je tak na urovni Golfa. Plasty apod. nektere lacine detaily a infotainment vypada jak 10let starej. Ale na druhou stranu - za ty prachy to je fajn. Kdyby to posadili o 100tkc vys, je to nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 01. 2018 17:12

Je tam nutné to "IMHO"?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 01. 2018 17:42

Neni

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 01. 2018 18:17

...co sa tyka pohonu /akonahle sa nejedna o jednoduchu 2k/, tak vedzte ze vsetko co nema Torsena dalej neuvazujem a necitam.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 01. 2018 22:30

Jakou píšete prosím řečí?
A pokud jsem to dobře dešifroval, tak stejně nemáte co říct....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 18:23

pozeram ze Torsen je pojem neznamym. No nic, potom v pohode a v klude.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 01. 2018 21:26

tak zrovna Torsen je v té větě nejpochopitelnější.
ikdyž pro moje potřeby (chalupa na horách v kopci) haldex(volvo) plus dobré gumy plně dostačující.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 22:41

...na taku hovadinu /mam to tiez/ staci felda. Nic v zlom.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2018 11:14

Vy bydlite spolu ve stejne chalupe? Podivej, kazdy neni vyjezdeny a nema 'dokonaly' cit. Pro mnohe je auto 'nutne zlo' priblizovadlo. Ano i s jednou hnanou napravou a spravnym clovekem za volantem se da sjet horsi teren. Ale kdyz mas treba v aute rodinu/deti, tak posledni vec kterou chces resit, je jestli se v urcitem obdobi kazdy tyden dostanes k chalupe (na vylet do hor apod) nebo zpet domu. Ctyrkolka (a treba i s automatem) spouste ridicu zprijemni/zjednodusi jizdu, co je na tom spatneho? Nebo si maji vsichni poridit jedno auto na silnici a druhe (suv, offroad) na vikend?

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 01. 2018 14:18

ještě si zapomněl na redukční převodovku a uzávěrky všech diferáků , sání na střechu a automatický dohušťování pneu za jízdy - bez tohodle základu nemá cenu ani startovat

Odpovědět  |   | 
jj284b  |  05. 01. 2018 07:26
Ramon  |  06. 01. 2018 09:25

K tomu testu Buick Regal Sportback vs Audi A5 Quattro AWD - Neni to tak, ze Audi ma klasicke quattro (a teda torsen) aktualne uz len pri 6-valcoch ..?
Test bol nakruteny s A5 2,0T a mam za to, ze v tom aute je haldex.

Odpovědět  |   | 
Sandy  |  21. 05. 2018 22:08

Mám ho. Škoda, že jsem si ho pořádně neotestoval... Ty, kdo uvažují o koupi bych upozornil na pár věcí: ovládání ledasčeho fakt není moc logické. Když něco svítí, nevím, jestli to funguje, nebo ne. Popisky jsou divnné, nejasné. Zapnout - je zapnuto, nebo vypnuto?? Atd. Není intuitivní ovvládní klimatizace... Fučí moc, nejede vůbec, ... A hlavně! Systém OnStar u Opel v roce 2020 končí. Takže řada funkcí včetně navigace prostě nebude...Vypne se a bez náhrady. A to nikomu při prodeji neřeknou. Proto ty akce a slevy atd. Doprčic, už mi stojí v garáži. Pokud jde o svezení, to je opravdu královské... Bohužel, celý ten jejich přístup a tak mi zkazil radost z auta....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy,…

V 70. letech vznikla v ČSSR studie tunelu z okolí Českých Budějovic až na Jadran. Nic z ní nebylo, takže do Chorvatska stále míříme většinou autem. Je za čím.

23.  6.  2018 | | 39 N/A