Minitest Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo: Je vrcholná verze nejlepší?

Petr  |  02. 01. 2018 15:30

Komfort tam je, ale jen na tech 18” kolech. Na tech 20” uz je slyset bouchani od napravy a drnca to. Odhlucneni - tam je na tom imho Passat a Superb uplne stejne. Nevim, v cem jim to prislo lepsi. Takova A4 uz je jina liga- ta je fakt tissi. No a kvalitni interier? Maximalne sedacky - zbytek je tak na urovni Golfa. Plasty apod. nektere lacine detaily a infotainment vypada jak 10let starej. Ale na druhou stranu - za ty prachy to je fajn. Kdyby to posadili o 100tkc vys, je to nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 01. 2018 17:12

Je tam nutné to "IMHO"?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 01. 2018 17:42

Neni

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 01. 2018 18:17

...co sa tyka pohonu /akonahle sa nejedna o jednoduchu 2k/, tak vedzte ze vsetko co nema Torsena dalej neuvazujem a necitam.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 01. 2018 22:30

Jakou píšete prosím řečí?
A pokud jsem to dobře dešifroval, tak stejně nemáte co říct....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 18:23

pozeram ze Torsen je pojem neznamym. No nic, potom v pohode a v klude.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 01. 2018 21:26

tak zrovna Torsen je v té větě nejpochopitelnější.
ikdyž pro moje potřeby (chalupa na horách v kopci) haldex(volvo) plus dobré gumy plně dostačující.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 22:41

...na taku hovadinu /mam to tiez/ staci felda. Nic v zlom.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2018 11:14

Vy bydlite spolu ve stejne chalupe? Podivej, kazdy neni vyjezdeny a nema 'dokonaly' cit. Pro mnohe je auto 'nutne zlo' priblizovadlo. Ano i s jednou hnanou napravou a spravnym clovekem za volantem se da sjet horsi teren. Ale kdyz mas treba v aute rodinu/deti, tak posledni vec kterou chces resit, je jestli se v urcitem obdobi kazdy tyden dostanes k chalupe (na vylet do hor apod) nebo zpet domu. Ctyrkolka (a treba i s automatem) spouste ridicu zprijemni/zjednodusi jizdu, co je na tom spatneho? Nebo si maji vsichni poridit jedno auto na silnici a druhe (suv, offroad) na vikend?

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 01. 2018 14:18

ještě si zapomněl na redukční převodovku a uzávěrky všech diferáků , sání na střechu a automatický dohušťování pneu za jízdy - bez tohodle základu nemá cenu ani startovat

Odpovědět  |   | 
jj284b  |  05. 01. 2018 07:26
Ramon  |  06. 01. 2018 09:25

K tomu testu Buick Regal Sportback vs Audi A5 Quattro AWD - Neni to tak, ze Audi ma klasicke quattro (a teda torsen) aktualne uz len pri 6-valcoch ..?
Test bol nakruteny s A5 2,0T a mam za to, ze v tom aute je haldex.

Odpovědět  |   | 
Sandy  |  21. 05. 2018 22:08

Mám ho. Škoda, že jsem si ho pořádně neotestoval... Ty, kdo uvažují o koupi bych upozornil na pár věcí: ovládání ledasčeho fakt není moc logické. Když něco svítí, nevím, jestli to funguje, nebo ne. Popisky jsou divnné, nejasné. Zapnout - je zapnuto, nebo vypnuto?? Atd. Není intuitivní ovvládní klimatizace... Fučí moc, nejede vůbec, ... A hlavně! Systém OnStar u Opel v roce 2020 končí. Takže řada funkcí včetně navigace prostě nebude...Vypne se a bez náhrady. A to nikomu při prodeji neřeknou. Proto ty akce a slevy atd. Doprčic, už mi stojí v garáži. Pokud jde o svezení, to je opravdu královské... Bohužel, celý ten jejich přístup a tak mi zkazil radost z auta....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 34 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A