Minitest Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo: Je vrcholná verze nejlepší?

Petr  |  02. 01. 2018 15:30

Komfort tam je, ale jen na tech 18” kolech. Na tech 20” uz je slyset bouchani od napravy a drnca to. Odhlucneni - tam je na tom imho Passat a Superb uplne stejne. Nevim, v cem jim to prislo lepsi. Takova A4 uz je jina liga- ta je fakt tissi. No a kvalitni interier? Maximalne sedacky - zbytek je tak na urovni Golfa. Plasty apod. nektere lacine detaily a infotainment vypada jak 10let starej. Ale na druhou stranu - za ty prachy to je fajn. Kdyby to posadili o 100tkc vys, je to nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 01. 2018 17:12

Je tam nutné to "IMHO"?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 01. 2018 17:42

Neni

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 01. 2018 18:17

...co sa tyka pohonu /akonahle sa nejedna o jednoduchu 2k/, tak vedzte ze vsetko co nema Torsena dalej neuvazujem a necitam.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 01. 2018 22:30

Jakou píšete prosím řečí?
A pokud jsem to dobře dešifroval, tak stejně nemáte co říct....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 18:23

pozeram ze Torsen je pojem neznamym. No nic, potom v pohode a v klude.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 01. 2018 21:26

tak zrovna Torsen je v té větě nejpochopitelnější.
ikdyž pro moje potřeby (chalupa na horách v kopci) haldex(volvo) plus dobré gumy plně dostačující.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 01. 2018 22:41

...na taku hovadinu /mam to tiez/ staci felda. Nic v zlom.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 01. 2018 11:14

Vy bydlite spolu ve stejne chalupe? Podivej, kazdy neni vyjezdeny a nema 'dokonaly' cit. Pro mnohe je auto 'nutne zlo' priblizovadlo. Ano i s jednou hnanou napravou a spravnym clovekem za volantem se da sjet horsi teren. Ale kdyz mas treba v aute rodinu/deti, tak posledni vec kterou chces resit, je jestli se v urcitem obdobi kazdy tyden dostanes k chalupe (na vylet do hor apod) nebo zpet domu. Ctyrkolka (a treba i s automatem) spouste ridicu zprijemni/zjednodusi jizdu, co je na tom spatneho? Nebo si maji vsichni poridit jedno auto na silnici a druhe (suv, offroad) na vikend?

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 01. 2018 14:18

ještě si zapomněl na redukční převodovku a uzávěrky všech diferáků , sání na střechu a automatický dohušťování pneu za jízdy - bez tohodle základu nemá cenu ani startovat

Odpovědět  |   | 
jj284b  |  05. 01. 2018 07:26
Ramon  |  06. 01. 2018 09:25

K tomu testu Buick Regal Sportback vs Audi A5 Quattro AWD - Neni to tak, ze Audi ma klasicke quattro (a teda torsen) aktualne uz len pri 6-valcoch ..?
Test bol nakruteny s A5 2,0T a mam za to, ze v tom aute je haldex.

Odpovědět  |   | 
Sandy  |  21. 05. 2018 22:08

Mám ho. Škoda, že jsem si ho pořádně neotestoval... Ty, kdo uvažují o koupi bych upozornil na pár věcí: ovládání ledasčeho fakt není moc logické. Když něco svítí, nevím, jestli to funguje, nebo ne. Popisky jsou divnné, nejasné. Zapnout - je zapnuto, nebo vypnuto?? Atd. Není intuitivní ovvládní klimatizace... Fučí moc, nejede vůbec, ... A hlavně! Systém OnStar u Opel v roce 2020 končí. Takže řada funkcí včetně navigace prostě nebude...Vypne se a bez náhrady. A to nikomu při prodeji neřeknou. Proto ty akce a slevy atd. Doprčic, už mi stojí v garáži. Pokud jde o svezení, to je opravdu královské... Bohužel, celý ten jejich přístup a tak mi zkazil radost z auta....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 43 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 226 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A