Minitest Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi 90 kW: Nekřič na mě, prosím

Anonym  |  25. 04. 2020 09:27

No tříválec v benzínu si koupí jenom neznalec motorů a v naftě úplný zoufalec.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  25. 04. 2020 21:47

Navíc 1,5, to už je opravdu naprosté zoufalství. U litru se to dá jakž takž omluvit. U patnáctistovky ne. Jediný kdo vydělal, je výrobce. Ušetřil skoro čtvrtinu nákladů, zákazník prodělal.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 04. 2020 08:11

Nojono: WTF? Jak navíc? Vždyť je to přesně naopak! Když R3, tak jedině v objemu 1.5 litru. Právěže všechny menší objemy nedávají smysl, natož aby se to u nich dalo omluvit.

0.5 R1 - 1.0 R2 - 1.5 R3 - 2.0 R4 - 2.5 R5 - 3.0 R6

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  25. 04. 2020 09:28

Ještě přidejte fotku toho, kdo si koupí takový auto s tímto 3válcem.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  25. 04. 2020 21:49

JJ, fleet manager není pracovní pozice, ale diagnóza....

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  25. 04. 2020 15:33

Skúsenosť je neprenosná.
Každý si raz kúpi Opel

Ako sa hovorí, z každého auta raz bude Opel.

sOpel vážne nie je dobre auto.
Zastaraný dizajn, vysoké ceny, slabý výbava, krátka záruka, vysoký pokles hodnoty a otázna spoľahlivosť.

A v tomto prípade aj zjavne nepodarený motor.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  25. 04. 2020 21:51

jsou auta, z kterých nikdy opel nebude.....
ani po půl milionu kilometrů

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  25. 04. 2020 09:40

Já nevím, uvnitř je to i koukatelné, ale z venku dost okoukané. Bohužel za 610tis je to celkem dost. Doprodejový Leon vyjde skoro o cca 150tis levněji.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  25. 04. 2020 16:47

To hej ale leon nie je kombi, je to menšie auto a bude v nižšej výbave, leon nie tiež nijaký dizajnovy skvost vonkajší vzhľad je tu od 2008 bez zmeny a interier je výslovne hnusný tie nechutné trojuholníky ako vyduchy dokomponovane tým zbytkom blee

Odpovědět  |   | 
Inkvizitor  |  25. 04. 2020 19:28

Mirku, neurvalý burane, neurážej diskutující. Julo se vyjadřuje k vozu, ne k lidem? A o autech si může každý myslet co chce, aniž by mu nějaká žumpa začala nadávat. Je to jasné?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 04. 2020 19:54

To byl úlet, patří to naprosto jinam.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  27. 04. 2020 11:21

Nevšiml jsem si, že by Mirek někoho urážel. Jen Julovi napsal, ať si pořídí brejle. Což vzhledem k Julovým blábolům bylo ještě velmi slušné.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  25. 04. 2020 20:36

S týmto štýlom začala v 2008 Ibiza a nakazilo sa tým všetko a nič to nemení na tom ze leon je už skoro 15 rokov dizajnovy hnus ci zvonka alebo zvnútra synonymum k menšej a nepraktickejsej octavii

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 04. 2020 09:58

Marně přemýšlím, jestli tahle motorizace má nějakou zásadní výhodu proti zážehovým. Rozdíl spotřeby zanedbatelný, kultivovanost to nikdy nebude...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  25. 04. 2020 11:18

Marně přemýšlím

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 04. 2020 11:56

No jo, přemýšlení je proces, který ty nedovedeš nikdy pochopit a realizovat.

Odpovědět  |   | 
Q  |  25. 04. 2020 12:16

Je to čistě fleetová motorizace do zemí, kde ještě nezrušili daňové zvýhodnění nafty.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 04. 2020 14:45

Ani tak se to nemůže vyplatit, leda by to zvýhodnění bylo opravdu obrovské.

Odpovědět  |   | 
Q  |  25. 04. 2020 16:00

Pár zemí v EU ještě stále má vysoké daňové zvýhodnění nafty, třeba Portugalsko nebo Řecko. A že bylo velké, se ukázalo ve Francii, kde si na to všichni zvykli a když Macronzačal to zvýhodnění postupně omezovat, tak z toho byly obrovské protesty v celé zemi, protože tam se do té doby diesel vyplatil i obyčejným soukromým uživatelům.

Odpovědět  |   | 
Fuj  |  25. 04. 2020 12:32

Jestli někdo lítá po dálnici několikrát týdně a jezdí 140-150, tam nafty mají skutečně výhodu spotřeby. Pro Holanďana bude zase mít smysl jen hybrid od Toyoty. U nás má v hlavě plno lidí zafixováno, že se jezdí na naftu a nehodlají se porovnáváním jiných alternativ zabývat. Pro ty to je. A pak tu máme malinkaté % kamioňáků, autobusáků, bagristů, kteří mají garáž narvanou kanystry s naftou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 04. 2020 14:54

Mám na mysli tenhle konkrétní motor - spotřeba není tak odlišná, k tomu vyšší vibrace a hlučnost, to prostě nedává smysl.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 04. 2020 18:28

Fuj do holandska nemá hybrid cenu.Ta země je placka a už díky té omezené rychlosti na dálnici se dá na 99procent všech km jet bez brzd-takže skoro žádná rekuperace.Leda by jsi nabíjel doma.Kolega má O3 1.6tdi a do práce jezdí za 3,5l a ja O3 2.0tsi a jezdím za průměrem 6,5l navíc nemám tak kopcovitou trasu ale jezdím o něco rychlejc než on.Nafta má výhodu i mimo dálnici.Horší pak na emisích.

Odpovědět  |   | 
Fuj  |  25. 04. 2020 19:32

Kolem Amsterdamu se nejezdí, tam se stojí v kolonách. Myslíš, že má hybrid větší výhodu v kopcích?

Odpovědět  |   | 
verny  |  25. 04. 2020 10:01

Tak jsem si myslel že co se týká kultivovanosti naftových motorů se nedá vymyslet nic horšího než 1,4 TDi od VW. Mám s tím osobní zkušenost, dosud ji máme ve služební fábii. A ejhle, zdá se že Oplu se to podařilo.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  25. 04. 2020 10:04

Cože?tříhrnek v dieslu?Zlatá 1,5 DCi od Rencka sice 85Kw,ale tichý,pružný,spolehlivý

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 04. 2020 10:26

Nafta a tichá??tichý znamená že když motor běží a chceš ho nastartovat a jenom podle tachometru vidíš že běží.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  25. 04. 2020 10:44

Tachometru?

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  25. 04. 2020 14:17

Přesně tohle mám ve své i30 1.4l 100k MPI CVVT koupené před šesti lety jako nové a dnes s najetými 430 tkm bez doslova jakékoli závady. Často se mi stává, že startuju do nastartovaného motoru. Ještěže to má pojistku proti chybnému nastartování. Musím často koukat na otáčkoměr, jestli motor náhodou neběží.

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  25. 04. 2020 18:55

Hyundai 1.4Mpi 430tkm za 6 rokov verimme a teraz inú rozprávku človeče.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  25. 04. 2020 19:06

Niekolko služobných kia ceed, 1.6 cvvt, ročne robili 80000 km..

Pri vyradení mal každý cez 300000 km bez poruchy.

Odpredane zamestnancom

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 04. 2020 16:50

1.4t od Hyundai to má stejně...je třeba se dívat na otáčkoměr. Občas motor i zapomenu po dojetí na místo vypnout.

Odpovědět  |   | 
Vydut  |  25. 04. 2020 17:09

Zkuste se nekdy projet novym Meganem s 1.5 dCi. Neni to trhac asfaltu, ale taky to neni zadny lenoch a odvdeci se vam neskutecne nizkou spotrebou. Vetsina lidi, kteri v tom jeli jako spolujezdci a nevedeli jaky tam je motor si tipovali, ze je tam benzinak, tak tichy je.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  25. 04. 2020 18:40

Já s ním jezdím za 4,1 litru,žádný bláznění,Chorvatsko loni tam za 3,8 na pohodu a zpět za 4,1 l,jinak aktuální cena nafty od bagristy Pepy je 9,-Kč /litr --- co víc si přát???

Odpovědět  |   | 
Jan  |  25. 04. 2020 18:41

V Meganu kombi,dodávám...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 04. 2020 21:51

Jsi hlupák, že se tím veřejně chlubíš, Pepe by tě měl poslat do hněda.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  25. 04. 2020 10:43

Já velmi oceňuji tradiční umístění displeje. Ty do prostoru trčící tablety jsou neskutečná zhovadilost, navíc velmi nevzhledná.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  25. 04. 2020 12:10

Tříválcový diesel s podměrečným objemem v nižší střední? No lepší nahrávku na smeč škodárně, vw a seatu dát nemohli.

Odpovědět  |   | 
1933  |  25. 04. 2020 13:21

Tak ty si asi ešte nesedel v Rapidke 1.4TDI. Naozaj pochybujem, že vie niekto vyrobiť horší motor ako tento. Tichý ako Zetro, spotreba horšia ako starý 4valec 1.6TDI, turbo diera ako svet a k tomu 5-kvalt za trest.

Odpovědět  |   | 
Fuj  |  25. 04. 2020 13:27

Celý Rapid je auto za trest. Proto se nový Rapid musel přejmenovat na Scalu.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  25. 04. 2020 14:20

Konkurentem Astry je Octavia, Golf, Leon a ti už nic jiného než 4válcový dvoulitr nenabízejí.

Odpovědět  |   | 
Emil Nádeníček  |  25. 04. 2020 14:33

Podvozek to má výbornej. O3 a O4 by mohla závidět.

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 04. 2020 19:06

"..Samotný motor je pak takový zvláštní úkaz,....Jedná se hliníkový řemenem poháněný agregát ..."

Tak to je opravdu dost zvláštní. Asi jediný na světě

Odpovědět  |   | 
NoFear  |  27. 04. 2020 17:12

Nějak mi tu chybí diskuzní odborníci, kteří všude píšou, že poslední poctivý Opel byl za dob GM.
BTW: Nová Astra L na platformě PSA EMP2 je již potvrzená pro rok 2021 (včetně kombi ST), výroba bude přímo v Rüsselheimu. Takže diesel 1.5 bude čtyřválec a nově má být i sportovní verze 1.6 Turbo PHEV s e-AWD.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

včera | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 84 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan