Tuhle kriplovinu jsme v práci dostali jako náhradní vozidlo od leasingovky za Kangoo, které muselo do servisu.. řízení jakž takž, i když na můj vkus lehce přeposilované.. ale ta převodovka... já jsem předtím nikdy automat neřídil, jenom krátce trojkovou Ovci RS.. ale tohle auto je v automatu ještě horší.. řadí si to ,kdy chce, když člověk dá kickdown, trvá to hodinu, než podřadí, když naopak jede po rovince rovnoměrné tempo, drží to nesmyslně dlouho vysoké otáčky.. nemůžu si pomoct, ale tohle auto mě od automatu a moderních vozidel (milion EGR, AdBlue, tříválec, StartStop...) odrazuje ještě víc..
Nějak mi tu chybí diskuzní odborníci, kteří všude píšou, že poslední poctivý Opel byl za dob GM. :-DBTW: Nová Astra L na platformě PSA EMP2 je již potvrzená pro rok 2021 (včetně kombi ST), výroba bude přímo v Rüsselheimu. Takže diesel 1.5 bude čtyřválec a nově má být i sportovní verze 1.6 Turbo PHEV s e-AWD.
"..Samotný motor je pak takový zvláštní úkaz,....Jedná se hliníkový řemenem poháněný agregát ..."Tak to je opravdu dost zvláštní. Asi jediný na světě
Podvozek to má výbornej. O3 a O4 by mohla závidět.
Tříválcový diesel s podměrečným objemem v nižší střední? No lepší nahrávku na smeč škodárně, vw a seatu dát nemohli.
Tak ty si asi ešte nesedel v Rapidke 1.4TDI. Naozaj pochybujem, že vie niekto vyrobiť horší motor ako tento. Tichý ako Zetro, spotreba horšia ako starý 4valec 1.6TDI, turbo diera ako svet a k tomu 5-kvalt za trest.
Konkurentem Astry je Octavia, Golf, Leon a ti už nic jiného než 4válcový dvoulitr nenabízejí.
Celý Rapid je auto za trest. Proto se nový Rapid musel přejmenovat na Scalu.
Já velmi oceňuji tradiční umístění displeje. Ty do prostoru trčící tablety jsou neskutečná zhovadilost, navíc velmi nevzhledná.
Cože?tříhrnek v dieslu?Zlatá 1,5 DCi od Rencka sice 85Kw,ale tichý,pružný,spolehlivý ;-)
Nafta a tichá??tichý znamená že když motor běží a chceš ho nastartovat a jenom podle tachometru vidíš že běží.
Zkuste se nekdy projet novym Meganem s 1.5 dCi. Neni to trhac asfaltu, ale taky to neni zadny lenoch a odvdeci se vam neskutecne nizkou spotrebou. Vetsina lidi, kteri v tom jeli jako spolujezdci a nevedeli jaky tam je motor si tipovali, ze je tam benzinak, tak tichy je.
Já s ním jezdím za 4,1 litru,žádný bláznění,Chorvatsko loni tam za 3,8 na pohodu a zpět za 4,1 l,jinak aktuální cena nafty od bagristy Pepy je 9,-Kč /litr --- co víc si přát???
Jsi hlupák, že se tím veřejně chlubíš, Pepe by tě měl poslat do hněda.
V Meganu kombi,dodávám...
1.4t od Hyundai to má stejně...je třeba se dívat na otáčkoměr. Občas motor i zapomenu po dojetí na místo vypnout.
Přesně tohle mám ve své i30 1.4l 100k MPI CVVT koupené před šesti lety jako nové a dnes s najetými 430 tkm bez doslova jakékoli závady. Často se mi stává, že startuju do nastartovaného motoru. Ještěže to má pojistku proti chybnému nastartování. Musím často koukat na otáčkoměr, jestli motor náhodou neběží.
Hyundai 1.4Mpi 430tkm za 6 rokov verimme a teraz inú rozprávku človeče.
Niekolko služobných kia ceed, 1.6 cvvt, ročne robili 80000 km.. Pri vyradení mal každý cez 300000 km bez poruchy.Odpredane zamestnancom
Tachometru?;-)
Tak jsem si myslel že co se týká kultivovanosti naftových motorů se nedá vymyslet nic horšího než 1,4 TDi od VW. Mám s tím osobní zkušenost, dosud ji máme ve služební fábii. A ejhle, zdá se že Oplu se to podařilo.
Marně přemýšlím, jestli tahle motorizace má nějakou zásadní výhodu proti zážehovým. Rozdíl spotřeby zanedbatelný, kultivovanost to nikdy nebude...
Jestli někdo lítá po dálnici několikrát týdně a jezdí 140-150, tam nafty mají skutečně výhodu spotřeby. Pro Holanďana bude zase mít smysl jen hybrid od Toyoty. U nás má v hlavě plno lidí zafixováno, že se jezdí na naftu a nehodlají se porovnáváním jiných alternativ zabývat. Pro ty to je. A pak tu máme malinkaté % kamioňáků, autobusáků, bagristů, kteří mají garáž narvanou kanystry s naftou.
Fuj do holandska nemá hybrid cenu.Ta země je placka a už díky té omezené rychlosti na dálnici se dá na 99procent všech km jet bez brzd-takže skoro žádná rekuperace.Leda by jsi nabíjel doma.Kolega má O3 1.6tdi a do práce jezdí za 3,5l a ja O3 2.0tsi a jezdím za průměrem 6,5l navíc nemám tak kopcovitou trasu ale jezdím o něco rychlejc než on.Nafta má výhodu i mimo dálnici.Horší pak na emisích.
Kolem Amsterdamu se nejezdí, tam se stojí v kolonách. Myslíš, že má hybrid větší výhodu v kopcích?
Mám na mysli tenhle konkrétní motor - spotřeba není tak odlišná, k tomu vyšší vibrace a hlučnost, to prostě nedává smysl.
Je to čistě fleetová motorizace do zemí, kde ještě nezrušili daňové zvýhodnění nafty.
Ani tak se to nemůže vyplatit, leda by to zvýhodnění bylo opravdu obrovské.
Pár zemí v EU ještě stále má vysoké daňové zvýhodnění nafty, třeba Portugalsko nebo Řecko. A že bylo velké, se ukázalo ve Francii, kde si na to všichni zvykli a když Macronzačal to zvýhodnění postupně omezovat, tak z toho byly obrovské protesty v celé zemi, protože tam se do té doby diesel vyplatil i obyčejným soukromým uživatelům.
Marně přemýšlím :-D:-D:-D
No jo, přemýšlení je proces, který ty nedovedeš nikdy pochopit a realizovat.
Já nevím, uvnitř je to i koukatelné, ale z venku dost okoukané. Bohužel za 610tis je to celkem dost. Doprodejový Leon vyjde skoro o cca 150tis levněji.
To hej ale leon nie je kombi, je to menšie auto a bude v nižšej výbave, leon nie tiež nijaký dizajnovy skvost vonkajší vzhľad je tu od 2008 bez zmeny a interier je výslovne hnusný tie nechutné trojuholníky ako vyduchy dokomponovane tým zbytkom blee
Kup si brýle, nebo nějaké prášky na HOSIP.https://www.netcarshow.com/seat/2009-leon/1600x1200/... ... https://www.netcarshow.com/seat/2013-leon/1600x1200/... ... https://www.netcarshow.com/seat/2020-leon/1600x1200/... ...
S týmto štýlom začala v 2008 Ibiza a nakazilo sa tým všetko a nič to nemení na tom ze leon je už skoro 15 rokov dizajnovy hnus ci zvonka alebo zvnútra synonymum k menšej a nepraktickejsej octavii
Mirku, neurvalý burane, neurážej diskutující. Julo se vyjadřuje k vozu, ne k lidem? A o autech si může každý myslet co chce, aniž by mu nějaká žumpa začala nadávat. Je to jasné?
Nevšiml jsem si, že by Mirek někoho urážel. Jen Julovi napsal, ať si pořídí brejle. Což vzhledem k Julovým blábolům bylo ještě velmi slušné.
To byl úlet, patří to naprosto jinam.
Ještě přidejte fotku toho, kdo si koupí takový auto s tímto 3válcem.:-/
Skúsenosť je neprenosná.Každý si raz kúpi Opel :-)Ako sa hovorí, z každého auta raz bude Opel.sOpel vážne nie je dobre auto.Zastaraný dizajn, vysoké ceny, slabý výbava, krátka záruka, vysoký pokles hodnoty a otázna spoľahlivosť.A v tomto prípade aj zjavne nepodarený motor.
jsou auta, z kterých nikdy opel nebude.....:-D:-D:-Dani po půl milionu kilometrů
http://www.ifleet.cz/files/ifleet/images/page/... ...
:-D JJ, fleet manager není pracovní pozice, ale diagnóza....
No tříválec v benzínu si koupí jenom neznalec motorů a v naftě úplný zoufalec.
Navíc 1,5, to už je opravdu naprosté zoufalství. U litru se to dá jakž takž omluvit. U patnáctistovky ne. Jediný kdo vydělal, je výrobce. Ušetřil skoro čtvrtinu nákladů, zákazník prodělal.
Nojono: WTF? Jak navíc? Vždyť je to přesně naopak! Když R3, tak jedině v objemu 1.5 litru. Právěže všechny menší objemy nedávají smysl, natož aby se to u nich dalo omluvit.0.5 R1 - 1.0 R2 - 1.5 R3 - 2.0 R4 - 2.5 R5 - 3.0 R6
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.