Minitest Opel Astra 1.6 Turbo: Talentovaný tichošlápek

23 komentářů

honza
24. srpna • 20:17

vždycky když se dočtu že astra ma moc talcitek dal už nečtu.... ano ma asi o 2 tlačítka vic než golf.... ach jo český novináři :-/

Josef
24. srpna • 13:40

Myslím si, že se Astra Opelu povedla a že bude mít mnoho spokojených zákazníků. Podobně jako i současná Insignia.

ACE
25. srpna • 10:02

Obávám se že spíš ne, ale to ukáže jen čas.

Vlk z Vlkohradu
24. srpna • 15:23

Ano, ale jen s tímto motorem (1.6 litru). Jednačtyřka 110 kW je podle všeho docela průšvih, alespoň podle nejenom českých, ale i zahraničních majitelů této motorizace. Osobně jsem po Astře s 1.4 taky koukal, ale nakonec jsem po dlouhém brouzdání po diskuzních fórech plném nářků majitelů koupil jinde.

honza
24. srpna • 20:40

tata ma 1,4turbo v Mokka a za zatim 30000 km je spokojeny :-)

mk
24. srpna • 15:53

Od MY 17.5 už je i ta 1,4 bezproblémová

Zelí
24. srpna • 7:53

Turbo benzíny s malým objemem zabijí trh ojetin.

Ginter
24. srpna • 8:40

A to je dobře, nemyslíš??? Tedy pokud je tvá informace pravdou.

mpolan
24. srpna • 13:00

Zelí má zabitou hlavu.

Josef
24. srpna • 13:36

Možná ji má Zelí i "zablitou"...

ACE
24. srpna • 5:30

Ta spotřeba pokud odpovídá realitě je až děsivá. Při dodržování limitů 8...… To někdo chce???

Oto
8. dubna • 15:13

Mam presne toto auto v kombi s automatom..dovolenka kosice - vodice (HR) tam a naspat cez madarsko na tempomate 140+ a plus zapchy bez budapest, hranice, myto nalozene auto na dovolenku ..priemerna spotreba 6,3 ..predpisovo mimo mesto nieco kopce, nieco rovina, nieco dole kopcom v lete sa mi podarilo za 5,3 ..na 200 koni a za tu cenu to nie je vobec zle. Neviem co si kto predstavuje pod sportovostou, ale skuste vypnut ESP a TC plus sport mode a verte, ze som vysmiaty od ucha k uchu. Za tie peniaze nic lepsie a vykonnejsie v novom aute nekupite.

milan
25. srpna • 1:25

Spotreba je super, mám ju v rodine

Ginter
24. srpna • 8:57

Kup si diesel s výkonem 200 koní, spotřeba nebude o moc nižší. Vše je o hlavě. Mám nový šestihrnek biturbo benzín objem 3342 cm3, 370 koní a na trase Písek - České Budějovice (cca 50 km) jsem měl průměrnou spotřebu 7.2 litrů na 100 km a za ČB (s využitím start-stop na semaforech) 7.4 litru. Celou dobu jsem jel 80-90 km/h v koloně (v zimě) a jednou jsem předjížděl. Cestou zpět jsem měl spotřebu přes 12 litrů, ale taky jsem tam měl i přes dvě kila (jsou tam hned). Jak říkám, vše je o hlavě.Moderní benzíny jsou dnes úplně někde jinde, než tomu bylo dříve.

ACE
24. srpna • 16:10

Naftu nepotřebuju, to radši dobrej benzin co si vezme 5-6.

Ginter
24. srpna • 16:34

Dobrou volbou je 1.5 TSI 150 koní a budeš jezdit s lehkou nohou za 5-6 litrů. Při devadesátce 3.7 litru na 100 km. Máme jeho předchůdce 1.4 TSI 150 koní 7DSG. V Golfu 7 kombi. Auto není žádný lenoch. Na 1.4 jede super, výkonově téměř shodně s 2.0 TDI 170 koní v Passatu a se spotřebou blížící se dieselu.

ACE
25. srpna • 9:49

Upřednostním Mazdu nebo Hondu spotřeba obdobná jen výkon vyšší a pocit z jízdy znatelně méně sterilní.

kuchtik lampeduzsky
24. srpna • 16:44

Dobrou volbou je leda tak auticko na klic, jake mel Krtecek. :-)1.5 TSI od Das Auto je snad vsechno mozne, jen ne dobra volba. Tedy pokud s autem clovek planuje jezdit. Na postavani pred garazi to asi staci. :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Verny
27. srpna • 7:11

Mimochodem 1,4 a 1,5 TSi jsou při svém výkonu reálně nejúspornější benzíny na trhu. Takže z toho blábolu co jsi napsal je jasné že jsi VW hater navíc s velmi nízkým IQ.

Ginter
25. srpna • 6:11

A co byste nám doporučil, aby to byl benzín se spotřebou dieselu a slušnou dynamikou? Moc toho není, asi jako v retardované hlavě.

HAFTAN
23. srpna • 19:09

No konzerva se slušným motorem, kde ale zbytek auta trochu nestíhá - nevím - vedle v článku naceněný Ceed s 1.4 TGDI a maximální výbavou za cca 480tis mi přijde jako lepší volba.

HAFTAN
23. srpna • 19:12

Sice mu chybí cca 45kW (ale i těch 100 turbo kW je dostatečných) ale nevím, zda to stojí za příplatek 70tis....navíc záruka.

Ginter
24. srpna • 8:43

Podle mého má nízký krouťák při tom výkonu. Že by nějaký omezovač kvůli převodovce, jak je tomu zvykem u koncernu VW??? Dle mého názoru by takový motor měl dávat 300-320 Nm.

Doporučujeme

Články odjinud