vždycky když se dočtu že astra ma moc talcitek dal už nečtu.... ano ma asi o 2 tlačítka vic než golf.... ach jo český novináři :-/
Myslím si, že se Astra Opelu povedla a že bude mít mnoho spokojených zákazníků. Podobně jako i současná Insignia.
Obávám se že spíš ne, ale to ukáže jen čas.
Ano, ale jen s tímto motorem (1.6 litru). Jednačtyřka 110 kW je podle všeho docela průšvih, alespoň podle nejenom českých, ale i zahraničních majitelů této motorizace. Osobně jsem po Astře s 1.4 taky koukal, ale nakonec jsem po dlouhém brouzdání po diskuzních fórech plném nářků majitelů koupil jinde.
tata ma 1,4turbo v Mokka a za zatim 30000 km je spokojeny :-)
Od MY 17.5 už je i ta 1,4 bezproblémová
Turbo benzíny s malým objemem zabijí trh ojetin.
A to je dobře, nemyslíš??? Tedy pokud je tvá informace pravdou.
Zelí má zabitou hlavu.
Možná ji má Zelí i "zablitou"...
Ta spotřeba pokud odpovídá realitě je až děsivá. Při dodržování limitů 8...… To někdo chce???
Mam presne toto auto v kombi s automatom..dovolenka kosice - vodice (HR) tam a naspat cez madarsko na tempomate 140+ a plus zapchy bez budapest, hranice, myto nalozene auto na dovolenku ..priemerna spotreba 6,3 ..predpisovo mimo mesto nieco kopce, nieco rovina, nieco dole kopcom v lete sa mi podarilo za 5,3 ..na 200 koni a za tu cenu to nie je vobec zle. Neviem co si kto predstavuje pod sportovostou, ale skuste vypnut ESP a TC plus sport mode a verte, ze som vysmiaty od ucha k uchu. Za tie peniaze nic lepsie a vykonnejsie v novom aute nekupite.
Spotreba je super, mám ju v rodine
Kup si diesel s výkonem 200 koní, spotřeba nebude o moc nižší. Vše je o hlavě. Mám nový šestihrnek biturbo benzín objem 3342 cm3, 370 koní a na trase Písek - České Budějovice (cca 50 km) jsem měl průměrnou spotřebu 7.2 litrů na 100 km a za ČB (s využitím start-stop na semaforech) 7.4 litru. Celou dobu jsem jel 80-90 km/h v koloně (v zimě) a jednou jsem předjížděl. Cestou zpět jsem měl spotřebu přes 12 litrů, ale taky jsem tam měl i přes dvě kila (jsou tam hned). Jak říkám, vše je o hlavě.Moderní benzíny jsou dnes úplně někde jinde, než tomu bylo dříve.
Naftu nepotřebuju, to radši dobrej benzin co si vezme 5-6.
Dobrou volbou je 1.5 TSI 150 koní a budeš jezdit s lehkou nohou za 5-6 litrů. Při devadesátce 3.7 litru na 100 km. Máme jeho předchůdce 1.4 TSI 150 koní 7DSG. V Golfu 7 kombi. Auto není žádný lenoch. Na 1.4 jede super, výkonově téměř shodně s 2.0 TDI 170 koní v Passatu a se spotřebou blížící se dieselu.
Upřednostním Mazdu nebo Hondu spotřeba obdobná jen výkon vyšší a pocit z jízdy znatelně méně sterilní.
Dobrou volbou je leda tak auticko na klic, jake mel Krtecek. :-)1.5 TSI od Das Auto je snad vsechno mozne, jen ne dobra volba. Tedy pokud s autem clovek planuje jezdit. Na postavani pred garazi to asi staci. :-P
Mimochodem 1,4 a 1,5 TSi jsou při svém výkonu reálně nejúspornější benzíny na trhu. Takže z toho blábolu co jsi napsal je jasné že jsi VW hater navíc s velmi nízkým IQ.
A co byste nám doporučil, aby to byl benzín se spotřebou dieselu a slušnou dynamikou? Moc toho není, asi jako v retardované hlavě.
No konzerva se slušným motorem, kde ale zbytek auta trochu nestíhá - nevím - vedle v článku naceněný Ceed s 1.4 TGDI a maximální výbavou za cca 480tis mi přijde jako lepší volba.
Sice mu chybí cca 45kW (ale i těch 100 turbo kW je dostatečných) ale nevím, zda to stojí za příplatek 70tis....navíc záruka.
Podle mého má nízký krouťák při tom výkonu. Že by nějaký omezovač kvůli převodovce, jak je tomu zvykem u koncernu VW??? Dle mého názoru by takový motor měl dávat 300-320 Nm.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.