Minitest Nissan Qashqai dCi 130 X-Tronic ProPILOT: O krok blíže k samojízdě

4 komentáře

leprousek jeneral
3. září • 13:31

Nemylim-li se, hodne ceskych motoristu by jiste uvitalo system automatickeho preskakovani krateru, kterymiz mohou ceske silnice smele soutezit s mesicni krajinou. :-))

Jarda.
2. září • 11:13

821 tyček za malé SUV s podměrečným motorem, usoplenou CVT převodovkou a jenom s předním pohonem? Děkuji, ale ještě jsem se do hlavy nepraštil.

R
2. září • 12:56

Cena je opravdu šílena, a ještě s naftou 😄

symbian
2. září • 11:01

Nechtěli by jste někdy otestovat více aut a srovnat ty systémy třeba na celkové trase 1000+ km? To, co je zde popisováno, má třeba zde oblíbený Passat už 5 let. U jiných značek to bylo velmi podobné (přičemž velmi záleží na třídě vozidla). Často se liší tím, jestli přejíždí od čáry k čáře nebo se drží uprostřed pruhu, přičemž se to liší i dle rychlosti vozidla a profilu silnice. Tvrdit, že auto reaguje jen na bílé pruhy, je poměrně odvážné. Rozpoznávání jízdních pruhů se děje z černobílého obrazu, kde se řeší rozdíl kontrastů (velmi zjednodušeně, u většiny dnešní produkce). Auto tedy dokáže jet i ve žlutých pruzích, ale neumí je upřednostňovat.Otestovat tyto systémy vyžaduje čas a zkušenosti. Musíte otestovat různé podmínky - slunečný den, západ slunce, ranní protisluníčko, noc, déšť. Shrnout to na tři odstavce je výrazně lepší než u většiny testů, kde redaktor napíše, že systémy vypnul, ale všechny tyto systémy by si zasloužily u každého auta/koncernu samostatný článek. To samé infotaintment a navigace - co nefunguje, co je pomalé, důvody, řešení. Obecné konstatování, že je to pomalé/rychlé/přehledné je příliš obecné.

Doporučujeme

Články odjinud