Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

67 komentářů

Tomasss
11. prosince • 20:12

Tohle je přesně ono... jde o to, aby auto zapadlo do prostředí a do provozu.
Kdysi jsem měl osypky z automatu v Subaru (jezdil jsem s ním asi dva dny v ČR) ... a když jsme byli v Austrálii, tak jsem půjčil tehdy nového Outbacka s CVT a 2,5 benzínem. (rok 2010). Najel jsem s ním cca 12.tis km / měsíc a musím říci, že jsem ho vychvaloval do nebes. Spotřeba byla úsměvná ... 6,7l průměr.... (uznávám, že v Austrálii je to někdy o tom" "jeď 200 Km rovně a pak odboč doprava" :-)). Ale zkrátka mne to auto přesvědčilo, že se nejmenuje Outback jen tak. V Australském "Outbacku" (neboli vnitrozemí) to bylo skvělé auto na nezpevněných cestách, kde se to dalo valit stovkou.

mpolan
12. prosince • 7:40

Ty spotřeby jsou krásné, to se musí nechat. Jenže to je právě specifikum ježdění v USA či Austrálii. Spousta volného místa bez osídlení. U nás, kde je co pět kilometrů vesnice, takových spotřeb sotva dosáhneme. Ježdění po střední Evropě je samé brzdy, rozjezd, zatáčky... Pak to letí nahoru.
Když mám možnost jet v podobně klidných podmínkách, pak třeba Clio s 1,2 jede za necelých pět litrů. U nás klidně o litr více.

Joe Doe
12. prosince • 9:22

Tak ono sa da aj u nas, ale musis mat vhodne auto.
Ja som to raz dal od ukrajinskej hranice do Zvolena s priemerom 3.5 litra - 3 dospleli a batozina + klimatizacia, ale ja mam hybrid ;)

mpolan
12. prosince • 14:32

Asi to nebude hybrid velikosti Altimy, co? :-)

Marek71
12. prosince • 9:38

Tak to je hodně slušné. Auris?

bzzz
12. prosince • 8:44

+ mam pocit, ze ve zminovanych zemich (ikdyz USA jsou velke a rozmanite) byvaji ostatni citelnejsi a da se snaze predvidat (+ respekt k tamni policii). U nas je to od extremu do extremu, prilis defenzivni az agresivni magori, lepici zadku/rozestupu, slalomari atd - a na ty vsechny musi rekneme rozumny ridic reagovat.Treba ty obce u nas co par km... bezne se jezdi mac a na hranici znacky na brzdy (pri vyjezdu naopak plyn na podlahu).

mpolan
12. prosince • 14:30

Jo, to je taky pravda.
Já tedy jezdím jinak, než popisuješ. K obcím obvykle dojíždím plynule, rozjíždím se podle podmínek. Někdy taky naplno, někdy na to kašlu, když vidím vesnici za pár set metrů. Přesto ta spotřeba není nic extra. Kdybych jezdil tebou popisovaným stylem, i ten malý motor si dokáže vzít šest a půl, sedm litrů.

Zdeny
11. prosince • 19:19

KONEČNĚ!
KOnečně něco jinýho, než ten českoněmecken hnus! Děkuji recenzentovi za krásný zpestření už tak šedých dnů, kdy člověk na cestách nepotká nic, než německý hujdy. Jak tu píše Bureš (asi dupe, když mu na jehomooudra nikod nelajkuje), než cokoliv od Škody, tak 100x tento Nissan! Vzhled, parametry, tvary, vše... Škoda NEVER!

Majko
11. prosince • 19:42

Nabudúce vyskúšajte Kia Sedona. V6, tiché a pohodlné naozajstné MPV. Piati členovia sa odvezú úplne krásne.

Samuel
11. prosince • 14:33

Mám rovnakú skúsenosť v USA s Kia Optima 2.4 GDI a automatom. 5000 km som urobil s priemernou spotrebou okolo 5,8l/100. Pritom som spotrebu vôbec neriešil, jazdil som v rámci limitov, ale keď napr. bolo treba predbiehať, kľudne som predbiehal s kick-downom a v meste som spotrebu tiež moc neriešil. Je veľká škoda, že sa u nás predáva len veľmi málo takýchto áut

anonym
11. prosince • 21:57

5,8 je vyborna hodnota. V sedanu jsem s tim nejel, ale mel jsem pujcene 2 ruzne Santa Fe a v nem stejny motor zral jako prase. Prisaham, ze mi obe zraly vice nez sestivalcove Sorento. V Americe byl motor 2.4 nebo 2.5 mnoho let zaklad v autech stredni tridy. A byly obrovske rozdily v naladeni, a to i v ramci jedne automobilky. Vzpominam si, ze jsem mel pujceny Nissan Roque (X trail) s motorem 2.5 a jel paradne, i kdyz docela zral. O neco pozdeji jsem mel Altimu jako tu z clanku a motor pusobil docela pridusene, ale s vybornou spotrebou.

Samuel
12. prosince • 13:04

Ešte som zabudol uviesť, že tá KIA bola FE verzia, čo je myslím Fuel Efficient, takže to malo možno nejaké drobné úpravy na zlepšenie spotreby. Každopádne som to sám nechápal...

Miro
11. prosince • 18:16

5,8l na 2.4 vyborny vysledok, ved za tolko nejazdi ani ich 2l

Jiri
11. prosince • 10:56

A když se nic ne potento nebude hummer h2 ale Chevrolet suburban 8.1 litrů beeenziiiin.

Kosanovič
11. prosince • 10:53

Rozbředlý kýbl gumových medvídků pro US potřeby možná fajn, ale v Evropě neprodejné.

Jiri
11. prosince • 10:51

185 koní se mu zda málo, ale tady z litrovejch motoru delaj doslova rakety. Trochu si to srovnejte.

Petr
11. prosince • 11:47

Altima 2.5 CVT - 0-100 9,6s
Superb 1,4TSi DSG 0-100 8,6sA rozdily v pruznem ani nemluve.
Cim to teda je?

Joe Doe
11. prosince • 12:33

Odpoviem ti citatom z testu Octavie 1 s 1.4 motorom - "auto je subjektivne zive".Je to o tom, s akou konotaciou prezentujes cislo - konotacia, samozrejme, zavisi od tvojho umyslu :)

Holy Roman (emperor)
11. prosince • 14:10

Neni dulezite jak auto zrychluje, ale jaky z toho ma ridic pozitek. Stejne tak neni dulezite kdo vyhral zavod, ale kdo z ucastniku se citi jako vitez. :-D :-D :-D

Petr
11. prosince • 15:24

Ano u Altimy mas pozitek z toho, ze to nejede. Tak ted uz to chapu.
Krom zvuku a kultivovanosti bude vzdy malorazka s turbem jizdne lepsi. Navic atmosfera s variatorem. Nechapu ty ody. U nas by to kupovali jen exoti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Holy Roman (emperor)
11. prosince • 16:13

Hele a nemas pocit, ze Ti po tom, kdo by takova auta kupoval, muze byt akorat tak kulovy? Nebo to beres tak, ze kdo nevidi svet tvyma ocima, nema pravo na existenci? B-]

Petr
11. prosince • 17:44

Nemam.

Holy Roman (emperor)
11. prosince • 17:49

Tak to je mi Te skutecne lito. Zere Te hodne, ze nemuzes nechat popravit lidi, kteri se protivi tvym preferencim? Pracujes na tom, aby jsi uchvatil moc? Protoze pokud ne, jsi na tom jeste hure, nez se muze zdat. :-P

Petr
11. prosince • 18:00

Jsem hoden opovrzeni. Ale prvni dulezity krok k lecbe je uvedomeni.
A uvedomelej ja jsem.

Holy Roman (emperor)
11. prosince • 10:49

To tedy neignoruje! Po necem takovem me srdce touzi a verim, ze nejsem zcela osamocen. Lec vubec netusim, kde to normalne koupit a neresit indidivualni dovoz.

Bureš
11. prosince • 13:51

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Holy Roman (emperor)
11. prosince • 14:07

Jenze zrovna tenhle clanek o Skode nebyl. Uznavam, je to necekane neobvykle, lec je to tak. :-P

Mirek
11. prosince • 18:02

To je nejspíš další blbeček za Autofora. Zavřeli jim tam diskuzi, tak si léčí své mindráky tady.

Holy Roman (emperor)
11. prosince • 11:11

Individualni dovoz povazuji u techto spotrebnich vozu za neprakticky. A naklady na vlastnictvi a udrzbu takto individualne dovezeneho spotrebniho vozu delaji celou zalezitost nerentabilni. Individualni dovoz dava smysl jen v pripade veteranu a nejakych rarit, kde jde pise o investici nez o spotrebu.

Holy Roman (emperor)
11. prosince • 11:04

Designove se mi libi Nissan Maxima, ale snesl bych zrejme i tu Altimu. Nejak mi neni jasne, proc japonske automobilky v teto tride na Evropu zcela zanevrely.

Marek71
11. prosince • 11:21

Protože to evropský zákazník nechce. Já mám třeba už třetí sedan a plně mi vyhovuje, nepotřebuji převážet vzduch v kombíku nebo mít "terénní" auto na jízdu převážně po městě. Ale většina zákazníku to vidí jinak, takže sedany tady moc neletí, s výjimkou, samozřejmě, aut jako A8, BMW 7, Mercedes S a podobně, což je ale minimum.,

bzzz
11. prosince • 13:18

Co/kdo je evropsky zakaznik? Navic treba OCT i SUP vypadaji v kombu daleko lepe ;-) S detma je asi debata sedan vs kombi bezpredmetna a pokud mate vice konicku (treba i to kolo davam mnohem radeji do 'kufru' nez na strechu), byva kombi praktictejsi.

Marek71
11. prosince • 13:48

No prostě Evropan ty sedany moc nechce. Ono to není tak, že Japonci se na Evropu v sedanech vykašlali, ale proč by to tady nabízeli, když poptávka po nich je nízká. I evropské automobilky spíš přechází na crossovery a SUV a když se objeví něco jako teď Peugeot 508, tak je z toho málem svátek :-)Ano, někdo potřebuje prostor, jen mi nejde do hlavy, že kdysi byl sedan docela běžný a teď najednou všichni potřebují buď prostor (kombi) nebo něco, co vypadá jako tereňák, ale na polňačku se nepodívá jak je rok dlouhý. Já mám sedan a líbí se mi jeho elegantní tvary, líbí se mi, že má oddělený prostor pro posádku a zavazadla a dokonce mi nejdou ani sklápět sedačky a nevadí mi to, nepotřebuji to. A jelikož jezdím dálky, tak se vsadím, že s obdobně celkým SUV bych měl spotřebu tak o dva litry vyšší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Holy Roman (emperor)
11. prosince • 14:35

"Evropan sedany nechce" mi hodne pripomina socik. Tehdy se take mimo jine tez mym jmenem (resp. vsech obcanu Ceskoslovenska ...) funkcionari rezimu vyjadrovali k ruznym zalezitostem. A pritom se mne na nazor nikdo nikdy neptal. A uz vubec ne na to, zda vubec stojim o to, aby se zrovna oni k temto vecem mym jmenem vyjadrovali.Myslim, ze jista cast lidi kupuje SUV mimo jine i proto, ze mezi vetsimi sedany neni az tak z ceho vybirat. Pokud clovek netouzi pro premii, nabidka je velice omezena a clovek tak musi pristoupit na radu kompromisu.Jiste, v urcite dobe se vetsi japonske sedany prilis dobre neprodavaly, viz Hodna Legend. Dnes se ovsem jak podminy tak i preference zakazniku meni a situace je tedy jina. A napriklad prave ty Nissany se hodne posunuly v oblasti designu k necemu pro evropany podstatne akceptovatelnejsimu. Uz nevypadaji jak opuchla ropucha. ;-) Soucasny Nissan Maxima by, dle meho nazoru, za jistych podminek mohl najit radu zajemcu i v Evrope.

Marek71
11. prosince • 14:57

Tak proč teda ty sedany zmizely z nabídkyv Evropě? A jinde se v pohodě prodávají? Já měl za to, že preference zákazníkú se mění a sedany nechtějí. I když já sedan mám a vyhovuje mi a taky bych přivítal větší nabídku na trhu. Ale prostě asi jsem výjimka a "všichni" teď chtějí SUV a pod., je to prostě teď móda.

Holy Roman (emperor)
11. prosince • 16:09

Poptavka po sedanech zcela nepochybne poklesla, o tom neni sporu. Chapu take, ze pro vyrobce pusobici pouze na EU trhu to muze znamenat problem, kdyz duvodne ocekavatelne prodeje nemuseji dostacovat na rentabilitu vyvoje a vyroby. Ovsem proc z prodeje japonci stahli modely, ktere se bezne prodavaji jinde a tudiz i bez podilu EU trhu se musi jejich existence vyplatrit, mi nejak unika. Ostatne, ani neni jasne, zda je to rozhodnuti samotnych automobilek, ci jejich lokalnich dealerskych siti.I kdyby se tech Nissanu Maxima prodalo v CR treba jen 20 rocne. Chapu, ze homologace stoji nejake ty penize, lec je platna pro celou EU. A verim, ze prodeje v cele EU v prubehu cele zivotnosti modelu by byly alespon v radu stovek kusu, takze by si na tu homologaci snad i vydelaly. Vzdyt se staci podivat na takove Subaru Legacy. V Nemecku je clovek nepotka cela leta a presto v nabidce jsou.

Marek71
11. prosince • 16:22

Z čeho toto vychází? Protože já bych si to netroufl takto kategoricky říct... že není sporu.
"Poptavka po sedanech zcela nepochybne poklesla, o tom neni sporu."Prostě to spíš vidím tak, že preference kupců se přesunuly k jinému typu karoserie a pro "pár" zákazníků nemá smysl vyrábět sedan. zvlášť, jak píšeš, pro automobilky, které prodávají primárně ne EU trhu. Prostě to ekonomicky nevycházelo. Proč např. Peugeot, zcela opustil sedany jako 406 a namísto toho je to samý cross nebu "SUV"? Až te%d přišel s 506.U Japonců nevím, asi se jim nechce kvůli pár kusům držet pro to auto podporu, servis, zázemé. Klidně se zeptejte u zastoupení třeba Nissanu.

mpolan
12. prosince • 7:35

Zrovna s Peugeotem ses vůbec netrefil, ten měl sedan vždycky. A naopak, nová 508 není sedan ale liftback, takže bys celkem mohl říci, že i Peugeot tuto skupinu opouští.
Proč odešly asijské automobilky je celkem jasné: 90% trhu sedanů dělá firemní prodej a ten se úzce zaměřoval na evropské značky. Asijské v tehdejší době nebyly schopny dodat jednak potřebné specifikace (nedovážely je) a jednak potřebná množství aut. Soukromí kupující to už neutáhli, aby se Japoncům vyplatila homologace nových aut pro Evropu.
Jsem rád, že Toyota zkouší návrat Camry a že se udržela Corolla, ale to je tak vše. Smiřme se zkrátka s tím, že "nejnáročnější" automobilní trh se nechal překecat na horší řešení za vyšší ceny.

anonym
11. prosince • 21:17

Netroufl by sis rict, ze poptavka po sedanech poklesla, ale vidis to tak, ze preference kupcu se presunuly k jinemu typu karoserie. Tomu rikam slovni ekvilibristika, klobouk dolu.

Marek71
12. prosince • 8:07

Jo, to jsem se spletl... špatně přečetl.

bzzz
11. prosince • 14:05

Kdyby mi sedan opravdu stacil, tak litam v posledni generaci SAAB 9-3 ;-) A litr/dva rozdil ve spotrebe (nastesti) neresim (neresil jsem drive za +/- 9 benzin, dnes +/- 6 nafta), uprednostnuji pohodli a bezpecnost.

Marek71
11. prosince • 14:28

Jasně, každý dle svých priorit. Já taky upřednostňuji pohodlí na dlouhých cestách a proto mám sedan :-)

xxc
12. prosince • 15:30

To je aké pohodlie, pozerať cez zapršané okno dozadu?

Marek71
12. prosince • 15:47

Jaké "zapršané okno dozadu" máš na mysli? Nic takového u svého auta nepozoruji. A i kdyby... podle tebe je jediným parametrem pohodlí to, jestli má auto stěrač na zadním okně?

Bureš
11. prosince • 14:35

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

fero
11. prosince • 10:30

Spotrebu plne chapem. Mal som pozicanu Impalu 3.6 V6 a po cca 5k km po zapadnom pobrezi sa spotreba pohybovala okolo 7.5litru. Pohodicka

homer
11. prosince • 12:35

neni tam náhodou paliva cejchovaný na galony?

Aladin
11. prosince • 14:05

V Taurusu si můžeš přepnout veškeré ukazatele na naše normy. Též jsem jezdil s V6 za 7.6-7.8. a 4 lidi ve voze. Po San Franciscu v těch kopcovitých uličkách 8.6l. Je to o plynulosti a zahřátém motoru. Tady by to žralo mnohem více, to je jasné. Nutno říci, že i tam tyto motory s nepřekonatelnou kulturou projevu mizí. Ford z V8 přešel na V6 EB, z V6 na 2.0EB, Honda dokonce na 1.5t a to i u větších modelů.

a
12. prosince • 0:32

Nová Honda Accord v USA má taky motor 2,0 turbo (250 k). Dokonce i s manuálem. V6 už nemá, to je pravda.

Marek71
11. prosince • 13:40

Ano, jednotka objemu pro benzin je galon a spotřeba (resp. hospodárnost provozu) se uvádí v MPG (míle na galon). Ale jde to přepožítat na evropsou míru l/100 km. A možná i ta auta to umožňují přepnout v palubáku, nevím...

Joe Doe
11. prosince • 10:14

"jak skvělé reakce může mít atmosférický motor, který není nadměrně přiškrcen emisními předpisy"Auto ma kalifornsku license plate a v Kalifornii platia jedny z najprisnejsich emisnych noriem...

Bureš
11. prosince • 13:51

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

mpolan
12. prosince • 7:29

Ani když to napíšeš miliónkrát, nebude to pravda.
Chcípni a přestaň kazit diskuse, ty špíno.

ferdoz
11. prosince • 10:11

Kvôli Altime nie je potrebné cestovať za veľkú mláku. Na ukrajine - teda aspoň na západnej - je to pomerne bežné vozidlo.

Lukáš
11. prosince • 9:40

Já dvě tyto Altimy před faceliftem (2.5 CVT) řídil v USA a asi jsem řídil úplně jiná auta. Byla to nejhorší auta, jaká jsem kdy v životě řídil! Absolutně bez zpětné vazby, gumové jak žvýkačka, z CVT jsem rostl, motor úplně mdlý, reakce jak retardovaný jedinec (při kick downu se jen zvednou otáčky a neděje se NIC!), reakce na otočení volantu nula, celé se to houpe, no prostě celé auto úplně špatně. Jako asi na přesun po rovné Route 66 na tempomat OK. Zkusil jsem mu dát za uši na Haleakala Hwy (kdo nezná, doporučuji vygooglit, jedna z nejkrásnějších klikatic na světě) a málem jsem se za volantem rozbrečel, že na tak úžasné silnici nemám jiné auto. Jakékoliv jiné auto než Altimu. Jinak obě ty Altimy byly z půjčovny a obě se chovaly naprosto stejně, ale pochybuji, že bych měl dvakrát štěstí na vylágrované kusy.

anonym
11. prosince • 21:34

Ja jsem mel pujcenou Altimu dvakrat a pripadala mi v pohode, nemel jsem pocit, ze se moc lisi od evropskych aut. Ovsem Toyota Camry, dalsi harcovnik pujcoven, to byla hruza, tam do puntiku sedi tvoje hodnoceni Altimy, jeste bych pridal otresny interier. Byla docela pohodlna, ale to bylo vsechno. Casto jsem videl tady v diskuzi stesky lidi, kteri by chteli Camry v Evrope, ale to auto by v Evrope nemelo sanci. Mel jsem ji mimochodem pujcenou hned po Altime, jezdil jsem stejne trasy a byl to obrovsky rozdil. A nakonec i ta spotreba byla horsi nez Altima. Nova generace je mozna lepsi, to nevim.

Bureš
11. prosince • 13:51

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Sir_CHerokee
11. prosince • 9:33

Pěkný zajímavý článek. Ta váha...klobouk dolů. Ten náš evropský downsizing nemusí zjevně být spotřebitelsky ani efektivitou nejideálnějším řešením....jen si to tu moc nepřiznáváme.

Ne321
11. prosince • 9:17

Ona ta spotreba tam neni tak uplne o aute jako o tamnich podminkach. V USA se jezdi plynule, bez zacp, jeste stale pomaleji nez v Evrope ani ne tak kvuli limitum, protoze ty se neustale zvysuji, ale proto ze se s rezervou + 10 mph dodrzuji. Vysledek je ten, ze ve Statech jsem schopny jezdit s full size SUV s osmilitrovym benzinem nekde lehce pres deset litru, zatimco tady bych nesel pod patnact. Normalni sedan sestivalec dokaze jezdit za osm litru a clovek nemusi ject ani zadny extremni economy run. Ta cisla spotreby z Ameriky jsou tak minus dva az tri litry proti tomu za kolik by to auto jezdilo v evropskych podminkach.

duder
11. prosince • 10:58

Taky si myslím.Nižší rychlosti (kdo by tady u nás po takových cestách jezdil poctivě 90-120, občas na dálnici možná až 130?) a dlouhé rovné trasy (hádám, že se jednalo o nějaký roadtrip po jihozápadě). V normálním provozu u nás by to bylo více.

Bureš
11. prosince • 13:51

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Mirek
11. prosince • 18:00

Jdi se léčit.

Joe Doe
11. prosince • 12:30

2006 Taurus s trojlitrovym 6-valcom - priemer 8 litrov.
Plynula jazda, nizke rychlosti, spravne nafukane pneu (ked som preberal auto, boli tak na 2/3 potrebneho tlaku).

duder
11. prosince • 13:06

Já měl s Grand Cherokee 3,6 V6 na cca 6 tis. km průměrnou okolo 10 litrů (moc jsem to nesledoval). A jsem si jistý (byť odzkoušeno nemám), že u nás bych za tolik schopen jezdit nebyl.

Aladin
11. prosince • 9:16

No to ne. V US si měl půjčit Tauruse, Impalu nebo Mustanga. Dobrý je zprostředkovatel driveusa de. Každopádně dík za fanouškovský článek. Altima je oblíbený vůz.

Bureš
11. prosince • 13:50

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Tom
12. prosince • 7:02

Vzal sis rano prasek? Vrat se na clanek a zjistis, ze je o normalnim aute s normalnim motorem o normalnim objemu s normalnimi jizdnimi vlastnostmi a velmi peknou spotrebou. Nic z toho ta tvoje Skoda nenabizi. :-)

Doporučujeme

Články odjinud