Minitest Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT: 50x a stále poprvé

Kosanovič  |  15. 05. 2020 08:22

Střep.

Odpovědět  |   | 
Hanyz  |  15. 05. 2020 08:50

A proč? Máš ho? Jezdíš v něm? Nic nevíš. A s tím hlukem od kol atd. byl bych opatrný. Mitsu přidalo hodně odhlučnění - motorové přepážky, podlahy nad tlumičem výfuku, v podbězích kol, atd... Dokonce i spodní kryt motoru má odhlučnění, což nebývalo. Oproti předchozím modelům zásadně jinak. LED svítí velmi dobře, motor táhne pěkně do omezovače, jen se taky musí zaběhnout, že...

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  15. 05. 2020 09:01

Jako predokolka s tímto motorem by to mělo být dobré auto pro ty co jezdí krátké vzdálenosti a po městě, nebo jako auto na "důchod". Pro ty kdo potřebují dotykové displeje, mraky asistentů apod. to není.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 05. 2020 09:59

Hluk od kolies je relativna velicina. Jo, nemam ho rad ale rad mam aspon istu uroven, pretoze mi to celkom dost povie o povrchu. Ale...

Ked nepocujes motor, tak ho vnimas viac.

Druha vec su zvolene pneu. Vlani meskala dodavka novych zimnych tak som dal na dva
tyzdne stare Nokiany. Prehodil na zmeskane Micheliny a uroven hluku dramaticky klesla.

Teraz prechod na letne 17 Dunlopy z roku 2015. Ten hluk od nich mi pride hrozny.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 05. 2020 22:17

Vidíš a já to mám s pneu opačně.Staré zimní Nokiany wra3(už klouzali) byli na zimní tiché a dal jsem Misliny Alpin6 a hluk jak kráva.Teď letní MPS4 a super skoro ticho.U nafty slyšíš motor a u benzínu pneu.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  16. 05. 2020 11:23

Je to střep.

Odpovědět  |   | 

Přidalo, souhlasím, hlavně na těch předních podbězích. Kufr a zadní podběhy z obou stran se ještě pořád vyplatí odhlučnit, aby to bylo komplet (viz: https://www.2din.cz/mitsubishi-montaze/mitsub... ... ).

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  15. 05. 2020 09:28

Málo muziky za daný peníz.

Odpovědět  |   | 
kari  |  15. 05. 2020 09:33

A zase a zase a zase....."blbuvzdorné" auto s "nesmrtelným" motorem, které by sloužilo majitely dlouhá léta, ale pokud chcete 4x4, tak tam narvou to nejhorší, co kdy v převodovkách vzniklo. CTV. Nedají možnost ani toho pětikvaltu (moc nechápu, proč tam není šestikvalt). S manuálem by to bylo o poznání lepší a škoda, že není šestikvalt. Věřím, že pak by si takové auto kopil například šedesátník před důchodem a vydrželo by s ním do doby, než by přišel o řidičák. Ale i mladší lidé hledající "poctivé" a trvanlivé auto by si přišli na své.

Odpovědět  |   | 
Paco28  |  17. 05. 2020 12:33

Nedávno jsem jezdil v Toyota Camry Hybrid a moc mile mě překvapila CVT: úplně jiná úroveň ve srovnání s Audi A4 Cabrio neblahé paměti, jehož CVT bylo líné, kvičící a celkově téměř nepoužitelné. Camry s CVT: neslyšná převodovka, otáčky vždy přiměřené bez držení vysokých, všechno fungovalo tak - téměř - rychle, jak očekávám od měničového automatu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  18. 05. 2020 11:53

Toyota používá E-CVT, konstrukčně úplně jiná nesmrtelná převodovka kde se nemá co pokazit

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  18. 05. 2020 17:08

Moje zkušenost je opačná. eCVT v RAV4 hybrid se chová úplně jako CVT, jako kdyby tam snad ani žádný elektromotor nebyl. Takže jen klasické vytí motoru bez odpovídající akcelerace. Mimochodem v tom autě není otáčkoměr, takže vlastně nikdo neví, kolik to točí, třeba málo a ten kravál je daný mizerným odhlučněním.

Odpovědět  |   | 
Kejsy  |  15. 05. 2020 09:37

Mitsu je pro jantary

Odpovědět  |   | 
TINY  |  15. 05. 2020 19:21

Sám jsi jantar

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  16. 05. 2020 11:23

Max. asx

Odpovědět  |   | 
McQ  |  15. 05. 2020 10:45

jen poznámka, vědí vůbec kritici CVT, jak a proč tak funguje? a je lepší CVT nebo 8 a více stupňové dvojspojky? parametry jako plynulost, zrychlení, hluk, spotřeba, trvanlivost ... proč vlastně převodovku ke spalovacímu motoru?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 05. 2020 17:03

Nevedia.

A uz vobec netusia, aky je rozdiel medzi klasickou CVT a tym, co Toyota oznacuje ako e-CVT.

Odpovědět  |   | 
Miloš Zelený  |  15. 05. 2020 11:35

Opravdu mě dokáže pobavit v "záporech" to, že se nabízí jen jedna motoverze a že je 4×4 dostupné jen v automatu...
2,0l je snad málo? Nebo všichni chtějí snad 1,2 tsi?? Nebo do asx 2,2did??-to ať si koupí outlendera!
Nerozumím....
Opravdu beru, že lze hodnotit jen ten zastaralý a levný interiér jako negativum!!
Jinak auto je naprosto spolehlivé a za tuto cenu i výborné!!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 05. 2020 11:45

Souhlasím, ten, kdo bydlí na horách či má chalupu bez asfaltky a nechce Dustera tak tomu ta čtyřkolka za ty peníze poslouží. Vitara je sice modernější ale dražší a když najedete cca 10 tisíc km ročně, proč ne?
Mnoho lídí nechte sousedům svou károu vytírat zrak.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  16. 05. 2020 11:25

Oproti starým verzím se nezlepšilo. InStyle výbava není a když vidím interiér a 1 že 3 tlačítek je funkčních....

Odpovědět  |   | 
karelN  |  18. 05. 2020 16:33

Mýlíte se drahý příteli, ta změna je proti předchozímu typu s motorem 1,6 poměrně zásadní. Zabudováním motoru 2.0 a změnou přední části karoserie došlo ke snížení hluku a také jízdní vlastnosti jsou kupodivu příjemnější. Leč to asi může posoudit pouze ten, kdo s ASX jezdí delší dobu a vyzkouší oba typy.
Přínosné v diskusi by bylo, pokud by se vyjadřovali i majitelé ASX, z příspěvků bohužel spíše vyplývá, že se vyjadřují ti, kteří v něm ani neseděli ani neřídili.
Můj subjektivní pocit po vyzkoušení ASX 2.0 s automat.převodovkou byl takový, že bych tuto kombinaci rozhodně nezvolil.

Odpovědět  |   | 
Paco28  |  17. 05. 2020 12:35

Pokud je kára nová a nikoliv z AAA, pak sousedi vždy zezelenají. Kde na to ten hajzl vzal?! Krade!

Odpovědět  |   | 
ZZahradník  |  18. 05. 2020 17:11

Ovšem pokud to nové auto vypadá jako 15 let staré akorát naleštěné, tak se obávám, že nezezelenají.

Odpovědět  |   | 
hustodrak  |  16. 05. 2020 07:53

to auto bylo zastaralé už před deseti lety.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2020 11:12

Nekupuji auto pro parádu, ani pro sousedy....kupuji takové auto, které mi dokonale poslouží k mým potřebám a to Mitsubishi ASX 2020 INTENSE dokonale splňuje....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 05. 2020 20:29

Asx nema šanci obstát před Dusterem za 400k ... Leda snad kvůli automatu, který Duster neumí.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2020 22:52

Tohle psal jiný Josef a ne já. Mým potřebám nejlépe vyhovuje sportovní sedan.

Odpovědět  |   | 
Milanius  |  16. 05. 2020 15:48

Snad dnes jediné auto s rozumným motorem pro LPG. Elektro a eko cura**kum navzdory...

Odpovědět  |   | 
David M  |  16. 05. 2020 20:31

Jestli jezdíte hodně, tak naftu... Ale auto za 600k a v benzínu jen kvůli LPG? Opravdu?

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  18. 05. 2020 18:41

Tysynám ale pjeknej pračurág! Jeďiňe Tuscon! Tojesnat kašdýmu jasný!!!!

Odpovědět  |   | 
Artie  |  16. 05. 2020 21:34

Vlani na jeseň som vážne uvažoval o tom, že by som ho kúpil. Potom mi stačila návšteva autosalónu a nadšenie opadlo. Interiér vykradnutý technologicky aj materiálovo, najmä od stredového stĺpika dozadu a dielenské spracovanie kufra katastrofa. Cítil som sa ako v aute zo začiatku milénia.

Odpovědět  |   | 
ZZahradník  |  19. 05. 2020 00:09

Podle některých jantarů byl konec milénia zlatou érou automobilismu, prý poslední kvalitní auta .

Odpovědět  |   | 
blekota  |  09. 01. 2021 20:22

Zdravim ťa, prepáč, zareagujem na to dielenské spracovanie kufra.

Uvažujem nad kúpou auta,bude to zrejme súčasné ASX. Potrebujem auto s vyšším podvozkom, 4x4, okolnosti sa vyvinuli tak, že to bude musieť byť automat, a iné iné lacnejšie som v tejto kombinácii nenašiel. Ale netvrdím, že je to len vec ceny, vlastním Mitsubishi a som zatiaľ spokojný.

K veci: Interiér je taký, aký je, no comment, aj s Dusterom sa dá žiť, a vedel by som si predstaviť, keby ponúkal normálny motor a automat. Čo sa týka kufra, tu treba povedať dôležitú vec: z nejakých dôvodov, zrejme posadnutosťou slovenského a českého trhu objemom kufra, ponúka lokálny importér za príplatok (!!!) zaujímavú vychytávku: tzv "sadu na zväčšenie kufra" z nejakých základných 408 na 488 litrov, ktorá spočíva v tom, že z kufra vyhodia všetko vybavenie a kufor "vykuchajú" až do tej miery, že kobercom pokryjú plechové dno kufra. Otázka je,či si nevidel práve túto geniálnu "úpravu", lebo tá je absolútne strašná.

Kufor z výroby prichádza v pomerne štandardnom vyhotovení s dvojitým dnom (nie je delené), kde pod prvým dnom máš klasickú výplň, umožňujúcu ukotvenie rezervy a povinnej výbavy, takže normálne má auto štandardný charakter batožinového priestoru ako každé iné auto.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

dnes | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie