Minitest Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT: 50x a stále poprvé

37 komentářů

Artie
16. května • 21:34

Vlani na jeseň som vážne uvažoval o tom, že by som ho kúpil. Potom mi stačila návšteva autosalónu a nadšenie opadlo. Interiér vykradnutý technologicky aj materiálovo, najmä od stredového stĺpika dozadu a dielenské spracovanie kufra katastrofa. Cítil som sa ako v aute zo začiatku milénia.

blekota
9. ledna • 20:22

Zdravim ťa, prepáč, zareagujem na to dielenské spracovanie kufra. Uvažujem nad kúpou auta,bude to zrejme súčasné ASX. Potrebujem auto s vyšším podvozkom, 4x4, okolnosti sa vyvinuli tak, že to bude musieť byť automat, a iné iné lacnejšie som v tejto kombinácii nenašiel. Ale netvrdím, že je to len vec ceny, vlastním Mitsubishi a som zatiaľ spokojný. K veci: Interiér je taký, aký je, no comment, aj s Dusterom sa dá žiť, a vedel by som si predstaviť, keby ponúkal normálny motor a automat. Čo sa týka kufra, tu treba povedať dôležitú vec: z nejakých dôvodov, zrejme posadnutosťou slovenského a českého trhu objemom kufra, ponúka lokálny importér za príplatok (!!!) zaujímavú vychytávku: tzv "sadu na zväčšenie kufra" z nejakých základných 408 na 488 litrov, ktorá spočíva v tom, že z kufra vyhodia všetko vybavenie a kufor "vykuchajú" až do tej miery, že kobercom pokryjú plechové dno kufra. Otázka je,či si nevidel práve túto geniálnu "úpravu", lebo tá je absolútne strašná. Kufor z výroby prichádza v pomerne štandardnom vyhotovení s dvojitým dnom (nie je delené), kde pod prvým dnom máš klasickú výplň, umožňujúcu ukotvenie rezervy a povinnej výbavy, takže normálne má auto štandardný charakter batožinového priestoru ako každé iné auto.

Lukáš Vaňura
27. května • 11:40

Mám ASX 2016, je to mé cca 17té auto a musím říct, že stále prožívám velké zklamání. Auto moc poruchové není, ale co se týče jízdního komfortu, tak je to bída! Udělali auto tak, aby jezdilo, ale jsou použitá nejlevnější řešení. Brzdy, řízení, sedačky, ovládání, zatlumení, ochrana podvozku, plechy, lak to vše je na úrovni aut nejnižší třídy. Plech karosérie se při dotyku prohne, plasty se také prohýbají a vypadají jak takový ten plast z kterého jsou barely a kánoe. Takže pokud někdo přechází z Fiat Punto nebo Škoda Favorit, tak bude nadšený. Pokud ale přechází z auta nižší střední třídy (Škoda Oktavia, Ford Mondeo, KIA Sportage), tak bude nešťastný. A je to auto tak na 150tis.km a prodat. Pak už je vše uvolněné, auto drnčí, vrže a skřípe. Problém je dílenské zpracování, které je nejjednodušší možné, plasty secvaknuté nerozebíratelné, žádné šrouby, maximálně plastové kolíčky, které se časem uvolní. Auto jezdí, ale radost z jízdy v něm není. Prostě je to spotřebák dělaný na co nejnižší výrobní náklady. S pověstnou kvalitou Mitsubishi to už nemá nic společného.

ZZahradník
19. května • 0:09

Podle některých jantarů byl konec milénia zlatou érou automobilismu, prý poslední kvalitní auta :-D.

Milanius
16. května • 15:48

Snad dnes jediné auto s rozumným motorem pro LPG. Elektro a eko cura**kum navzdory...

Kundaj & Hovnaj
18. května • 18:41

Tysynám ale pjeknej pračurág! Jeďiňe Tuscon! Tojesnat kašdýmu jasný!!!!

David M
16. května • 20:31

Jestli jezdíte hodně, tak naftu... Ale auto za 600k a v benzínu jen kvůli LPG? Opravdu?

Josef
16. května • 11:12

Nekupuji auto pro parádu, ani pro sousedy....kupuji takové auto, které mi dokonale poslouží k mým potřebám a to Mitsubishi ASX 2020 INTENSE dokonale splňuje....

Josef
16. května • 22:52

Tohle psal jiný Josef a ne já. Mým potřebám nejlépe vyhovuje sportovní sedan.

Mirek
16. května • 20:29

Asx nema šanci obstát před Dusterem za 400k ... Leda snad kvůli automatu, který Duster neumí.

hustodrak
16. května • 7:53

to auto bylo zastaralé už před deseti lety.

Miloš Zelený
15. května • 11:35

Opravdu mě dokáže pobavit v "záporech" to, že se nabízí jen jedna motoverze a že je 4×4 dostupné jen v automatu...
2,0l je snad málo? Nebo všichni chtějí snad 1,2 tsi?? Nebo do asx 2,2did??-to ať si koupí outlendera!
Nerozumím....
Opravdu beru, že lze hodnotit jen ten zastaralý a levný interiér jako negativum!!
Jinak auto je naprosto spolehlivé a za tuto cenu i výborné!!

Petr
17. srpna • 20:51

Souhlasím s Váma mám ho také a super.

Lukáš
30. července • 15:36

Mám ASX 1.6DI-D 4x4 a ano, auto vše projede a z místa A do místa B dojede. Ale to je tak vše. Je to auto pro důchodce, kteří od auta nečekají moc. 1.6i byla pomalejsi, ale pro premistovani stačila a měla slušnou spotřebu. 2.0i je žravý motor, ale na dvoulitr líný. A v kombinaci s CVT nepoužitelný. A ve 4x4 se nedodává s manuálem? CVT do 4x4 je velká degradace.

Paco28
17. května • 12:35

Pokud je kára nová a nikoliv z AAA, pak sousedi vždy zezelenají. Kde na to ten hajzl vzal?! Krade! ;-)

ZZahradník
18. května • 17:11

Ovšem pokud to nové auto vypadá jako 15 let staré akorát naleštěné, tak se obávám, že nezezelenají. ;-)

Anonym
16. května • 11:25

Oproti starým verzím se nezlepšilo. InStyle výbava není a když vidím interiér a 1 že 3 tlačítek je funkčních....

karelN
18. května • 16:33

Mýlíte se drahý příteli, ta změna je proti předchozímu typu s motorem 1,6 poměrně zásadní. Zabudováním motoru 2.0 a změnou přední části karoserie došlo ke snížení hluku a také jízdní vlastnosti jsou kupodivu příjemnější. Leč to asi může posoudit pouze ten, kdo s ASX jezdí delší dobu a vyzkouší oba typy.
Přínosné v diskusi by bylo, pokud by se vyjadřovali i majitelé ASX, z příspěvků bohužel spíše vyplývá, že se vyjadřují ti, kteří v něm ani neseděli ani neřídili.
Můj subjektivní pocit po vyzkoušení ASX 2.0 s automat.převodovkou byl takový, že bych tuto kombinaci rozhodně nezvolil.

šofér
15. května • 11:45

Souhlasím, ten, kdo bydlí na horách či má chalupu bez asfaltky a nechce Dustera tak tomu ta čtyřkolka za ty peníze poslouží. Vitara je sice modernější ale dražší a když najedete cca 10 tisíc km ročně, proč ne?
Mnoho lídí nechte sousedům svou károu vytírat zrak.

McQ
15. května • 10:45

jen poznámka, vědí vůbec kritici CVT, jak a proč tak funguje? a je lepší CVT nebo 8 a více stupňové dvojspojky? parametry jako plynulost, zrychlení, hluk, spotřeba, trvanlivost ... proč vlastně převodovku ke spalovacímu motoru?

Joe Doe
15. května • 17:03

Nevedia.A uz vobec netusia, aky je rozdiel medzi klasickou CVT a tym, co Toyota oznacuje ako e-CVT.

Kejsy
15. května • 9:37

Mitsu je pro jantary

Anonym
16. května • 11:23

Max. asx

TINY
15. května • 19:21

Sám jsi jantar

kari
15. května • 9:33

A zase a zase a zase....."blbuvzdorné" auto s "nesmrtelným" motorem, které by sloužilo majitely dlouhá léta, ale pokud chcete 4x4, tak tam narvou to nejhorší, co kdy v převodovkách vzniklo. CTV. Nedají možnost ani toho pětikvaltu (moc nechápu, proč tam není šestikvalt). S manuálem by to bylo o poznání lepší a škoda, že není šestikvalt. Věřím, že pak by si takové auto kopil například šedesátník před důchodem a vydrželo by s ním do doby, než by přišel o řidičák. Ale i mladší lidé hledající "poctivé" a trvanlivé auto by si přišli na své.

Paco28
17. května • 12:33

Nedávno jsem jezdil v Toyota Camry Hybrid a moc mile mě překvapila CVT: úplně jiná úroveň ve srovnání s Audi A4 Cabrio neblahé paměti, jehož CVT bylo líné, kvičící a celkově téměř nepoužitelné. Camry s CVT: neslyšná převodovka, otáčky vždy přiměřené bez držení vysokých, všechno fungovalo tak - téměř - rychle, jak očekávám od měničového automatu.

eCVThater
18. května • 17:08

Moje zkušenost je opačná. eCVT v RAV4 hybrid se chová úplně jako CVT, jako kdyby tam snad ani žádný elektromotor nebyl. Takže jen klasické vytí motoru bez odpovídající akcelerace. Mimochodem v tom autě není otáčkoměr, takže vlastně nikdo neví, kolik to točí, třeba málo a ten kravál je daný mizerným odhlučněním.

Jan
18. května • 11:53

Toyota používá E-CVT, konstrukčně úplně jiná nesmrtelná převodovka kde se nemá co pokazit

Trenér
15. května • 9:28

Málo muziky za daný peníz.

Kosanovič
15. května • 8:22

Střep.

Hanyz
15. května • 8:50

A proč? Máš ho? Jezdíš v něm? Nic nevíš. A s tím hlukem od kol atd. byl bych opatrný. Mitsu přidalo hodně odhlučnění - motorové přepážky, podlahy nad tlumičem výfuku, v podbězích kol, atd... Dokonce i spodní kryt motoru má odhlučnění, což nebývalo. Oproti předchozím modelům zásadně jinak. LED svítí velmi dobře, motor táhne pěkně do omezovače, jen se taky musí zaběhnout, že...

Petr
17. srpna • 20:48

Já mám již druhé asx teď 2litr automat 4x4 v benzínu a jsem naprosto spokojen auto bez kravin a zbytečností. Na dovolenou nás doveze super i na delší cesty a do lesa se také nebojí.

Michal Karjala
1. října • 2:43

Přidalo, souhlasím, hlavně na těch předních podbězích. Kufr a zadní podběhy z obou stran se ještě pořád vyplatí odhlučnit, aby to bylo komplet (viz: https://www.2din.cz/mitsubishi-montaze/mitsub... ... ).

Anonym
16. května • 11:23

Je to střep.

Joe Doe
15. května • 9:59

Hluk od kolies je relativna velicina. Jo, nemam ho rad ale rad mam aspon istu uroven, pretoze mi to celkom dost povie o povrchu. Ale...Ked nepocujes motor, tak ho vnimas viac.Druha vec su zvolene pneu. Vlani meskala dodavka novych zimnych tak som dal na dva
tyzdne stare Nokiany. Prehodil na zmeskane Micheliny a uroven hluku dramaticky klesla.Teraz prechod na letne 17 Dunlopy z roku 2015. Ten hluk od nich mi pride hrozny.

Michal
15. května • 22:17

Vidíš a já to mám s pneu opačně.Staré zimní Nokiany wra3(už klouzali) byli na zimní tiché a dal jsem Misliny Alpin6 a hluk jak kráva.Teď letní MPS4 a super skoro ticho.U nafty slyšíš motor a u benzínu pneu.

Medvěd
15. května • 9:01

Jako predokolka s tímto motorem by to mělo být dobré auto pro ty co jezdí krátké vzdálenosti a po městě, nebo jako auto na "důchod". Pro ty kdo potřebují dotykové displeje, mraky asistentů apod. to není.

Doporučujeme

Články odjinud