Minitest Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT: 50x a stále poprvé

Kosanovič  |  15. 05. 2020 08:22

Střep.

Odpovědět  |   | 
Hanyz  |  15. 05. 2020 08:50

A proč? Máš ho? Jezdíš v něm? Nic nevíš. A s tím hlukem od kol atd. byl bych opatrný. Mitsu přidalo hodně odhlučnění - motorové přepážky, podlahy nad tlumičem výfuku, v podbězích kol, atd... Dokonce i spodní kryt motoru má odhlučnění, což nebývalo. Oproti předchozím modelům zásadně jinak. LED svítí velmi dobře, motor táhne pěkně do omezovače, jen se taky musí zaběhnout, že...

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  15. 05. 2020 09:01

Jako predokolka s tímto motorem by to mělo být dobré auto pro ty co jezdí krátké vzdálenosti a po městě, nebo jako auto na "důchod". Pro ty kdo potřebují dotykové displeje, mraky asistentů apod. to není.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 05. 2020 09:59

Hluk od kolies je relativna velicina. Jo, nemam ho rad ale rad mam aspon istu uroven, pretoze mi to celkom dost povie o povrchu. Ale...

Ked nepocujes motor, tak ho vnimas viac.

Druha vec su zvolene pneu. Vlani meskala dodavka novych zimnych tak som dal na dva
tyzdne stare Nokiany. Prehodil na zmeskane Micheliny a uroven hluku dramaticky klesla.

Teraz prechod na letne 17 Dunlopy z roku 2015. Ten hluk od nich mi pride hrozny.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 05. 2020 22:17

Vidíš a já to mám s pneu opačně.Staré zimní Nokiany wra3(už klouzali) byli na zimní tiché a dal jsem Misliny Alpin6 a hluk jak kráva.Teď letní MPS4 a super skoro ticho.U nafty slyšíš motor a u benzínu pneu.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  16. 05. 2020 11:23

Je to střep.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  15. 05. 2020 09:28

Málo muziky za daný peníz.

Odpovědět  |   | 
kari  |  15. 05. 2020 09:33

A zase a zase a zase....."blbuvzdorné" auto s "nesmrtelným" motorem, které by sloužilo majitely dlouhá léta, ale pokud chcete 4x4, tak tam narvou to nejhorší, co kdy v převodovkách vzniklo. CTV. Nedají možnost ani toho pětikvaltu (moc nechápu, proč tam není šestikvalt). S manuálem by to bylo o poznání lepší a škoda, že není šestikvalt. Věřím, že pak by si takové auto kopil například šedesátník před důchodem a vydrželo by s ním do doby, než by přišel o řidičák. Ale i mladší lidé hledající "poctivé" a trvanlivé auto by si přišli na své.

Odpovědět  |   | 
Paco28  |  17. 05. 2020 12:33

Nedávno jsem jezdil v Toyota Camry Hybrid a moc mile mě překvapila CVT: úplně jiná úroveň ve srovnání s Audi A4 Cabrio neblahé paměti, jehož CVT bylo líné, kvičící a celkově téměř nepoužitelné. Camry s CVT: neslyšná převodovka, otáčky vždy přiměřené bez držení vysokých, všechno fungovalo tak - téměř - rychle, jak očekávám od měničového automatu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  18. 05. 2020 11:53

Toyota používá E-CVT, konstrukčně úplně jiná nesmrtelná převodovka kde se nemá co pokazit

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  18. 05. 2020 17:08

Moje zkušenost je opačná. eCVT v RAV4 hybrid se chová úplně jako CVT, jako kdyby tam snad ani žádný elektromotor nebyl. Takže jen klasické vytí motoru bez odpovídající akcelerace. Mimochodem v tom autě není otáčkoměr, takže vlastně nikdo neví, kolik to točí, třeba málo a ten kravál je daný mizerným odhlučněním.

Odpovědět  |   | 
Kejsy  |  15. 05. 2020 09:37

Mitsu je pro jantary

Odpovědět  |   | 
TINY  |  15. 05. 2020 19:21

Sám jsi jantar

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  16. 05. 2020 11:23

Max. asx

Odpovědět  |   | 
McQ  |  15. 05. 2020 10:45

jen poznámka, vědí vůbec kritici CVT, jak a proč tak funguje? a je lepší CVT nebo 8 a více stupňové dvojspojky? parametry jako plynulost, zrychlení, hluk, spotřeba, trvanlivost ... proč vlastně převodovku ke spalovacímu motoru?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 05. 2020 17:03

Nevedia.

A uz vobec netusia, aky je rozdiel medzi klasickou CVT a tym, co Toyota oznacuje ako e-CVT.

Odpovědět  |   | 
Miloš Zelený  |  15. 05. 2020 11:35

Opravdu mě dokáže pobavit v "záporech" to, že se nabízí jen jedna motoverze a že je 4×4 dostupné jen v automatu...
2,0l je snad málo? Nebo všichni chtějí snad 1,2 tsi?? Nebo do asx 2,2did??-to ať si koupí outlendera!
Nerozumím....
Opravdu beru, že lze hodnotit jen ten zastaralý a levný interiér jako negativum!!
Jinak auto je naprosto spolehlivé a za tuto cenu i výborné!!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 05. 2020 11:45

Souhlasím, ten, kdo bydlí na horách či má chalupu bez asfaltky a nechce Dustera tak tomu ta čtyřkolka za ty peníze poslouží. Vitara je sice modernější ale dražší a když najedete cca 10 tisíc km ročně, proč ne?
Mnoho lídí nechte sousedům svou károu vytírat zrak.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  16. 05. 2020 11:25

Oproti starým verzím se nezlepšilo. InStyle výbava není a když vidím interiér a 1 že 3 tlačítek je funkčních....

Odpovědět  |   | 
karelN  |  18. 05. 2020 16:33

Mýlíte se drahý příteli, ta změna je proti předchozímu typu s motorem 1,6 poměrně zásadní. Zabudováním motoru 2.0 a změnou přední části karoserie došlo ke snížení hluku a také jízdní vlastnosti jsou kupodivu příjemnější. Leč to asi může posoudit pouze ten, kdo s ASX jezdí delší dobu a vyzkouší oba typy.
Přínosné v diskusi by bylo, pokud by se vyjadřovali i majitelé ASX, z příspěvků bohužel spíše vyplývá, že se vyjadřují ti, kteří v něm ani neseděli ani neřídili.
Můj subjektivní pocit po vyzkoušení ASX 2.0 s automat.převodovkou byl takový, že bych tuto kombinaci rozhodně nezvolil.

Odpovědět  |   | 
Paco28  |  17. 05. 2020 12:35

Pokud je kára nová a nikoliv z AAA, pak sousedi vždy zezelenají. Kde na to ten hajzl vzal?! Krade!

Odpovědět  |   | 
ZZahradník  |  18. 05. 2020 17:11

Ovšem pokud to nové auto vypadá jako 15 let staré akorát naleštěné, tak se obávám, že nezezelenají.

Odpovědět  |   | 
hustodrak  |  16. 05. 2020 07:53

to auto bylo zastaralé už před deseti lety.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2020 11:12

Nekupuji auto pro parádu, ani pro sousedy....kupuji takové auto, které mi dokonale poslouží k mým potřebám a to Mitsubishi ASX 2020 INTENSE dokonale splňuje....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 05. 2020 20:29

Asx nema šanci obstát před Dusterem za 400k ... Leda snad kvůli automatu, který Duster neumí.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 05. 2020 22:52

Tohle psal jiný Josef a ne já. Mým potřebám nejlépe vyhovuje sportovní sedan.

Odpovědět  |   | 
Milanius  |  16. 05. 2020 15:48

Snad dnes jediné auto s rozumným motorem pro LPG. Elektro a eko cura**kum navzdory...

Odpovědět  |   | 
David M  |  16. 05. 2020 20:31

Jestli jezdíte hodně, tak naftu... Ale auto za 600k a v benzínu jen kvůli LPG? Opravdu?

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  18. 05. 2020 18:41

Tysynám ale pjeknej pračurág! Jeďiňe Tuscon! Tojesnat kašdýmu jasný!!!!

Odpovědět  |   | 
Artie  |  16. 05. 2020 21:34

Vlani na jeseň som vážne uvažoval o tom, že by som ho kúpil. Potom mi stačila návšteva autosalónu a nadšenie opadlo. Interiér vykradnutý technologicky aj materiálovo, najmä od stredového stĺpika dozadu a dielenské spracovanie kufra katastrofa. Cítil som sa ako v aute zo začiatku milénia.

Odpovědět  |   | 
ZZahradník  |  19. 05. 2020 00:09

Podle některých jantarů byl konec milénia zlatou érou automobilismu, prý poslední kvalitní auta .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A