Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Verny  |  13. 01. 2018 17:26

Při představení v r.2010 se mi ASX vyloženě líbilo. Čím víc japončíci zasahují de designu tím ho víc a víc prasí. Takže když to shrnu, Zastaralá technika, plastový a neútulný interiér, prkenný podvozek a zprasený design. Jediné čím je toto auto schopné oslovit je cena a to ještě velmi nenáročného motoristu který se v současné velmi pestré nabídce vůbec neorientuje.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  13. 01. 2018 18:02

Mal som to ako náhradné auto mesiac dozadu, v nafte a awd a potvrdzujem. Je to zastarale auto každým colom.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 01. 2018 18:41

a Vy ste zato uplne novy unikat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 01. 2018 21:49

Přefaceliftovou verzi maji moji známí, několikrát jsem v tom jel. Na 18" kolech velice tvrdé, v noci velice špatně osvětlují světla cestu, moje potkávací světla svítí podstatně lépe, než dálková na tomto autě, výkon motoru je dostačující na klidnou jízdu pro toho, kdo nikam nespěchá a nepotřebuje předjíždět. Při předjíždění, s nutnosti co nejrychleji, jezapotřebí řádně podřadit a za nelibé zvukové kulisy motoru to provést. Tohle auto si kupují lidé asi z důvodu, že je to dnes in mít SUV a za nízkou cenu, jiný důvod pro to nevidím.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 01. 2018 21:57

Ještě dodám, že jsem s tímto autem jel trasu asi 200 km a normálním předpisovým tempem se podařilo docílit spotřeby 5,8 l/100 km dle palubního počítače. Délka dálnice byla asi 20 km, zbytek okresky a obce. Při spotřebě 8,3 l/100 km, kterou uvádi v testu, si nedovedu představit, kde a jak jezdili, když na tuto hodnotu nevystoupala ani na dálnici.

Odpovědět  |   | 
R2  |  16. 01. 2018 10:40

Se stejnym motorem jsem mel moznost jet po dalnici v Lanceru, spotreba pri relativne normalnim dalnicnim tempu se pohybovala mezi 9-10 l/100 km, opravdu je ASX o tolik uspornejsi? Osobne si myslim, ze jde o klasicky problem, kdy novinar behem testovani auta vetsinou nejezdi ekonomicky, chce si prece trosicku vyzkouset, co to auto umi.
Navic jste musel jet hodne nenarocnou trasu s prevelice lehkou nohou, u ASX je spotreba dle NEDC 5,7-5,8 l/100 km, kdo ma trochu povedomi o "narocnosti" tohoto testu, tak si asi umi predstavit, nakolik je realne s normovanou spotrebou jezdit.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 02. 2019 20:56

Neumíš jezdit a píšeš tady uplný hovadiny který si si vicucal z prstu

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 02. 2019 20:59

Neumíš jezdit a píšeš tady uplný hovadiny který si si vicucal z prstu

Odpovědět  |   | 
L.  |  16. 01. 2018 09:20

No a na tomto Dacia postavila svuj prodejni uspech. Proc ne jini?

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  13. 01. 2018 17:50

Ten motor je tragédie. Jel jsem v tom kdysi a fakt to nejede. Zlatý foukaný tři válec!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 01. 2018 18:40

Hm, tak uz viem preco sa stavaju take nehody ako ta teraz pri Prahe, superb vs autobus. Sedacka je OK, volant je OK, ale to medzi tym...

Odpovědět  |   | 
 |  13. 01. 2018 19:16

antiatd. pokoj. alebo skus napisat co je na tom aute take skvele. Ja si myslim, ze ty co to auto poznaju tak napisu len to co im to auto dalo. Teda nic moc.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  14. 01. 2018 02:09

S prvnim ASX jsem v praci drive jezdil jako se sluzebakem, nafta 1,6 a AWD. Interne jsem mu zacal rikat nakopnuta ropucha,coz se hned chytilo. Zkratka, to auto fakt neni zadnej zazrak. Design jsem ohodnotil vyse,interier hnusne plastovej a jeste me vzdy dojimal hnusnej plechovej zvuk zabouchnuti dveri.
..treba to neni uplna tragedie, ale nevim vubec o nicem, cim by me to auto nadchlo....

Odpovědět  |   | 
pepe  |  14. 01. 2018 06:51

+ odolný motor
- zbytek

Odpovědět  |   | 
fela  |  15. 01. 2018 07:42

Išiel som v tomtou aute, r.v. 2017.
Jedna vec ma okamžite zarazila a odradila - to auto je príliš tvrdé, bolo v ňom cítiť nerovnosti, o ktorých v iných autách ani nemáte potuchy (jazdené na tej istej ceste mnohokrát)

Odpovědět  |   | 
k22  |  15. 01. 2018 13:24

Předjíždění si třeba naplánovat s každým autem - myslím si to od doby, kdy jsem viděl na vrakáči Porsche 911, resp. jen jeho zadní světla, víc z něho nezbylo, prý ho v protisměru překvapil kamón (určitě polský)

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 01. 2018 07:29

Pred dvema lety jsem zabloudil do mitsubishi na zkusebni jizdu. Po par kilometrech v ASX jsem neveril, ze si to auto muze nekdo koupit. Souhlasim se vsim vyse zminenem. Tvrde, hlucne, neutulne, automat rve, nejede, interier hruza. Zkusil jsem zaroven i outlandera ve 2.4 benzinu. Jo, to uz bylo lepsi, ale za ty penize to rozhodne nestalo. Opravdu technicky zastarale auto. Vyhovoval mi akorat tak prostorny interier, vyhled z vozu a odhlucneni na dalnici.
Ubehly 2 roky a hledal jsem SUV. Zanovni automat s dualni klimou, vyhrivanyma sedackama, tiche na dalnici. No a kdyz jsem dostal od dealera nabidku na rok stareho outlandera s najetyma 40tis km, v zaruce jako na novy vuz, za 400tis kc, nebylo co resit. Za ty penize bych mel tak akorat dustera nebo mrnouse od oplu.
Manzelka je velmi spokojena. Ja tvrdim, ze mam za ty penize to nejlepsi, co jsem mohl koupit. Ale ze bych z toho auta byl nejak odvareny, to teda ne. Mame s nim momentalne najeto 20 tis km. Vymenil jsem akorat olej, zarovky za lepsi, sterace za lepsi a orginalni radio. Jinak OK.

Odpovědět  |   | 
KarelN  |  17. 03. 2018 16:29

Pokud bych s tímto autem nejezdil, z příspěvků bych si udělal obrázek, že ASX je nejhorším autem které si můžete koupit. Pro nezaujaté bych ovšem rád uvedl, že jsou to induviduální pohledy. Motor skutečně není žádný "trhač asfaltu" ale pro plynulou, pohodovou jízdu dostačující, motor Mivec1,6 je hodnocen jako jeden z vůbec nejspolehlivějších motorů v dnešní době. Interiér je funkční a solidně provedený. Podvozek společný s Ountlanerem, mírně zvýšený a tuhý, ale asi proto že je to SUV ne? Na českosilničnívýmoly docela odolný.
Tak pokud nehledáte auto zábavné, hravé-dravé-silné s unikátním designem a sportovním posezem 15cm nad silnicí, tak doporučuji vyzkoušet a zvážit, co vlastně od auta očekáváte. Protože na český sen" octávku f plný palbě po německým důchodci" to fakt nemá.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  11. 06. 2018 15:27

Ahoj kde koupím nejkvalitnější střešní zahrádku na ASX?

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  14. 06. 2018 14:10

Já jsem koupil zahrádku na auto levně z eshopu www.neumax.cz

Odpovědět  |   | 
Erik  |  20. 06. 2018 20:42

Já u nich kupoval střešní box Neumann, mám ho na autě denně na slunci v zimě a pořád vypadá jako nový

Odpovědět  |   | 
kutil  |  16. 04. 2020 12:04

Ahoj, kamarád ASX měl a docela se mi líbilo a tak když byla možnost, tak jsem ho ve verzi 1.6DI-D 4x4 z roku 2016 koupil. Testovací jízda proběhla dobře, auto vypadalo celkem slušně, interiér zastaralý, ale to mi vyhovovalo. A po cca roce co ho mám můžu jasně potvrdit výtky uváděné výš. Je to uskákaná, špatně odtlumená plechovka, všude je vidět co největší snaha ušetřit, podvozek není skoro nijak ošetřený, vše je plastové a na volno, auto skřípe, vrže a drnčí. Pootevřená okna drnčí, v palubce drnčí, hluk od pneumatik je šílený, motor nad 2000ot je taky dost hlučný. I když mám lepší výbavu, chybí bederní opěrka a i při mé výšce 190cm si připadám v autě utopený. Na druhou stranu má auto tempomat, automatickou klimatizaci, 4x4, ESP, navigaci, couvací kameru a čidla, automatická světla i stěrace, hill-holder, start-stop atd. Světla nejsou žádný zázrak, ale jde to. Jezdí celkem dobře, motor není trhač asfaltu, ale dá se jezdit pod 5 litrů a do 110km/h je i motor celkem tichý. Ale jak se to přišlápne nebo přijdou kopce, jde spotřeba hodně nahoru. Parametry jsou 84kW/270Nm, což na 1.6 není špatné. Navíc se dá motor čipnout na 103kW/320Nm. Předchozí auto byla KIA Sportage 2.0CRDI 4x4 z roku 2007 a to bylo proti ASX výrazně ve všem lepší! Takže přechod do ASX byl strašný! Ale jak šel čas a na Sportage člověk zapomíná, tak se dá ASX akceptovat. Prostě dojede z A do B, není to ale žádná radost, navíc díky vyšším pneu auto na dálnici dost plave. Na nové silnici celkem v pohodě, ale v horším terénu hodně nestabilní. Ano je to levné auto s malou poruchovostí.

Odpovědět  |   | 
Beertino  |  07. 02. 2021 15:15

Zdravím. ASX 1,6 benzin mám 8 let. Pravda, žádný závodník to není, ale: je nanejvýš spolehlivé a opravdu ekonomické. Má najeto 160tis km (většinou krátké vzdálenosti do 20km několikrát denně), průmérná spotřeba 6,5-7,0l.

Za tu dobu jsem 2x provedl ochranný nástřik podvozku a dutin, 1x vyměnil brzdové destičky, olej měním po 15tis km, preventivně jsem vyměnil zapalovací svíčky a 1x vyměnil špatnou žárovku tlumeného světlonetu. Toť vše.

Jsem s ASX naprosto spokojený a myslím, že v brzké době ho vyměním za nové. Za ASX 2,0 opět benzin, atmosférický čtyřválec, který dnes již v podstatě žádná jiná automobilka nenabízí.

Atmosférám s nepřímým vstřikováním zdar!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia