Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Verny  |  13. 01. 2018 17:26

Při představení v r.2010 se mi ASX vyloženě líbilo. Čím víc japončíci zasahují de designu tím ho víc a víc prasí. Takže když to shrnu, Zastaralá technika, plastový a neútulný interiér, prkenný podvozek a zprasený design. Jediné čím je toto auto schopné oslovit je cena a to ještě velmi nenáročného motoristu který se v současné velmi pestré nabídce vůbec neorientuje.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  13. 01. 2018 18:02

Mal som to ako náhradné auto mesiac dozadu, v nafte a awd a potvrdzujem. Je to zastarale auto každým colom.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 01. 2018 18:41

a Vy ste zato uplne novy unikat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 01. 2018 21:49

Přefaceliftovou verzi maji moji známí, několikrát jsem v tom jel. Na 18" kolech velice tvrdé, v noci velice špatně osvětlují světla cestu, moje potkávací světla svítí podstatně lépe, než dálková na tomto autě, výkon motoru je dostačující na klidnou jízdu pro toho, kdo nikam nespěchá a nepotřebuje předjíždět. Při předjíždění, s nutnosti co nejrychleji, jezapotřebí řádně podřadit a za nelibé zvukové kulisy motoru to provést. Tohle auto si kupují lidé asi z důvodu, že je to dnes in mít SUV a za nízkou cenu, jiný důvod pro to nevidím.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 01. 2018 21:57

Ještě dodám, že jsem s tímto autem jel trasu asi 200 km a normálním předpisovým tempem se podařilo docílit spotřeby 5,8 l/100 km dle palubního počítače. Délka dálnice byla asi 20 km, zbytek okresky a obce. Při spotřebě 8,3 l/100 km, kterou uvádi v testu, si nedovedu představit, kde a jak jezdili, když na tuto hodnotu nevystoupala ani na dálnici.

Odpovědět  |   | 
R2  |  16. 01. 2018 10:40

Se stejnym motorem jsem mel moznost jet po dalnici v Lanceru, spotreba pri relativne normalnim dalnicnim tempu se pohybovala mezi 9-10 l/100 km, opravdu je ASX o tolik uspornejsi? Osobne si myslim, ze jde o klasicky problem, kdy novinar behem testovani auta vetsinou nejezdi ekonomicky, chce si prece trosicku vyzkouset, co to auto umi.
Navic jste musel jet hodne nenarocnou trasu s prevelice lehkou nohou, u ASX je spotreba dle NEDC 5,7-5,8 l/100 km, kdo ma trochu povedomi o "narocnosti" tohoto testu, tak si asi umi predstavit, nakolik je realne s normovanou spotrebou jezdit.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 02. 2019 20:56

Neumíš jezdit a píšeš tady uplný hovadiny který si si vicucal z prstu

Odpovědět  |   | 
Roman  |  28. 02. 2019 20:59

Neumíš jezdit a píšeš tady uplný hovadiny který si si vicucal z prstu

Odpovědět  |   | 
L.  |  16. 01. 2018 09:20

No a na tomto Dacia postavila svuj prodejni uspech. Proc ne jini?

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  13. 01. 2018 17:50

Ten motor je tragédie. Jel jsem v tom kdysi a fakt to nejede. Zlatý foukaný tři válec!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 01. 2018 18:40

Hm, tak uz viem preco sa stavaju take nehody ako ta teraz pri Prahe, superb vs autobus. Sedacka je OK, volant je OK, ale to medzi tym...

Odpovědět  |   | 
 |  13. 01. 2018 19:16

antiatd. pokoj. alebo skus napisat co je na tom aute take skvele. Ja si myslim, ze ty co to auto poznaju tak napisu len to co im to auto dalo. Teda nic moc.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  14. 01. 2018 02:09

S prvnim ASX jsem v praci drive jezdil jako se sluzebakem, nafta 1,6 a AWD. Interne jsem mu zacal rikat nakopnuta ropucha,coz se hned chytilo. Zkratka, to auto fakt neni zadnej zazrak. Design jsem ohodnotil vyse,interier hnusne plastovej a jeste me vzdy dojimal hnusnej plechovej zvuk zabouchnuti dveri.
..treba to neni uplna tragedie, ale nevim vubec o nicem, cim by me to auto nadchlo....

Odpovědět  |   | 
pepe  |  14. 01. 2018 06:51

+ odolný motor
- zbytek

Odpovědět  |   | 
fela  |  15. 01. 2018 07:42

Išiel som v tomtou aute, r.v. 2017.
Jedna vec ma okamžite zarazila a odradila - to auto je príliš tvrdé, bolo v ňom cítiť nerovnosti, o ktorých v iných autách ani nemáte potuchy (jazdené na tej istej ceste mnohokrát)

Odpovědět  |   | 
k22  |  15. 01. 2018 13:24

Předjíždění si třeba naplánovat s každým autem - myslím si to od doby, kdy jsem viděl na vrakáči Porsche 911, resp. jen jeho zadní světla, víc z něho nezbylo, prý ho v protisměru překvapil kamón (určitě polský)

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 01. 2018 07:29

Pred dvema lety jsem zabloudil do mitsubishi na zkusebni jizdu. Po par kilometrech v ASX jsem neveril, ze si to auto muze nekdo koupit. Souhlasim se vsim vyse zminenem. Tvrde, hlucne, neutulne, automat rve, nejede, interier hruza. Zkusil jsem zaroven i outlandera ve 2.4 benzinu. Jo, to uz bylo lepsi, ale za ty penize to rozhodne nestalo. Opravdu technicky zastarale auto. Vyhovoval mi akorat tak prostorny interier, vyhled z vozu a odhlucneni na dalnici.
Ubehly 2 roky a hledal jsem SUV. Zanovni automat s dualni klimou, vyhrivanyma sedackama, tiche na dalnici. No a kdyz jsem dostal od dealera nabidku na rok stareho outlandera s najetyma 40tis km, v zaruce jako na novy vuz, za 400tis kc, nebylo co resit. Za ty penize bych mel tak akorat dustera nebo mrnouse od oplu.
Manzelka je velmi spokojena. Ja tvrdim, ze mam za ty penize to nejlepsi, co jsem mohl koupit. Ale ze bych z toho auta byl nejak odvareny, to teda ne. Mame s nim momentalne najeto 20 tis km. Vymenil jsem akorat olej, zarovky za lepsi, sterace za lepsi a orginalni radio. Jinak OK.

Odpovědět  |   | 
KarelN  |  17. 03. 2018 16:29

Pokud bych s tímto autem nejezdil, z příspěvků bych si udělal obrázek, že ASX je nejhorším autem které si můžete koupit. Pro nezaujaté bych ovšem rád uvedl, že jsou to induviduální pohledy. Motor skutečně není žádný "trhač asfaltu" ale pro plynulou, pohodovou jízdu dostačující, motor Mivec1,6 je hodnocen jako jeden z vůbec nejspolehlivějších motorů v dnešní době. Interiér je funkční a solidně provedený. Podvozek společný s Ountlanerem, mírně zvýšený a tuhý, ale asi proto že je to SUV ne? Na českosilničnívýmoly docela odolný.
Tak pokud nehledáte auto zábavné, hravé-dravé-silné s unikátním designem a sportovním posezem 15cm nad silnicí, tak doporučuji vyzkoušet a zvážit, co vlastně od auta očekáváte. Protože na český sen" octávku f plný palbě po německým důchodci" to fakt nemá.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  11. 06. 2018 15:27

Ahoj kde koupím nejkvalitnější střešní zahrádku na ASX?

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  14. 06. 2018 14:10

Já jsem koupil zahrádku na auto levně z eshopu www.neumax.cz

Odpovědět  |   | 
Erik  |  20. 06. 2018 20:42

Já u nich kupoval střešní box Neumann, mám ho na autě denně na slunci v zimě a pořád vypadá jako nový

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A