Minitest Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC 2WD: Staromilcova volba

54 komentářů

Luck
30. dubna • 19:59

1. Auto škoda fabia
2. Auto škoda Superb 2.0
3. Auto opel Mokka
4. Auto Mitsubishi ASX 1.6 mivec Je mi 38, vyblbnul jsem se, užil jsem si. Mimochodem pro “trhače asfaltu” auto co dá z 0 na 100km za dýl jak 5 vteřin není trhač :-) ať s ním jezdíte rychle, jak chcete. Tak nechápu proč vůbec komentujete ASX s atmosférou 86kw

AM
28. ledna • 19:46

Nadčasovo pekné auto - pri pohľade zo zadu po poslednom facelifte to platí dvojnásobne. Interiér úplne v pohode - 3 kolieska na stredovom paneli majú aj najnovšie autá /Karoq/. Dobrý výhľad - úzky A stĺpik. Na dlhšej trase vyšší vodič veľmi ťažko hľadá pohodlný posed - na sedačke sa "neuhniezdi". Vzadu ešte horšie - operadlá skoro rovno. Tvrdé pruženie, ale dosť dobre sedí na ceste. 1.6 mivec spoľahlivý, ale bez hydraulických zdvihátok, na LPG absolútne nevhodný. Odhlučnenie zúfalé - zvonku sa zdá tichý, ale vo vnútri od 2000 ot. vyššie čoraz viac pripomína šijací stroj + hluk od predných kolies. Žiadne plastové podbehy - holý plech. Teoreticky má zmysel v základe s akože 3000€ zľavou. Lenže za tú cenu už môžte mať nepríťažlivý a neimidžový 1.6 Duster 4x4, ktorý je slušne odhlučnený a má komfortnejšie pruženie. Nastriekať od nova spodok dinitrolom bude treba v oboch prípadoch.

Babiško
28. ledna • 17:59

Bežne sa s nim da jezdit za5.6 litru na 100km ,takže aj ja si plánujem ho kupit,žiadne turbo etc a kedze mna bolieva chrbát,nenávidim autá s tzv nizkým sedákom..nieviem čo je v tom dobré!!chodievam len po okreskách a nikam sa neponáhlam!!

k22
28. ledna • 14:23

Tak jsem se schválně podíval na km77.com, jak je na tom tenhle stařík s losím testem...možná se zdější odbotníci budou divit, ale ASX dost krutě podrtil např. VW T-ROC!Navíc tehle motor je jeden z posledních držáků, co bude jezdit satisíce km BEZ větších servisních nákladů - bez karbonizace, výyměny drahých vstříků, částicových filtrů atd.A že v kopci na dálnici (kolik že těch dálnic u nás máme) neudrží 130ku? Stačí podřadit!

Jur
29. ledna • 15:49

Tak naco tam je ten tempomat, když ti stačí podřazovat ;-)

Peter
27. ledna • 20:58

Strašne škaredé auto.Vo vnutri je ten design hadam z 90-tych rokov.Tam osadili niektoré tlačítka ktoré mali na sklade ešte v minulom storočí.To isté Toyota aj Honda.Podľa mna najkrajšie japonské autá su Mazdy.Sedel niekto napr. v Suzuki Vitara ?To už ten nový Duster je hádam na tom lepšie.A kvalitou išli japonské autá tiež dole a nehovoriac o tom že servis maju / aspon na Slovensku / strašne drahý.Strašne škaredé auto.

PanHajzl
28. ledna • 8:58

Kdysi,kdyz jsem byl zamestnanec, tak jsme meli Asx s kamnopalem jako sluzebak....byla to jeste prvni verze, ale i tak musim souhlasit, vevnitr hnusne plastovy a z vnejsku taky hnus...interne jsme mu rikali rozkopnuta ropucha (bylo i zelene). Motor tak nejak jel, ucel to splnilo,ale bylo to fakt hnusne auto. Byvaly kolega si koupil pak Asx v benalu predohrab, verim,ze ten motor je spolehlivy, ale jizdni potencial tragicky.

verny
27. ledna • 16:54

V době uvedení na trh jsem s tím jel, už tehdy takové nemasné neslané, podvozek byl kostitřas, kabina sice prostorná ale neútulná. Prostě podprůměr. A po přečtení článku jsem nabyl dojem že dnes je to asi nejhorší nové auto na trhu. SUV které nemá 4x4, motor je líný a hlučný, převodovka jen s 5 kvalty dlouhá a navíc ani neumí řadit, podvozek tvrdý. Nechápu jak za tenhle křáp může někdo dát 395 Tis.

Mirek
27. ledna • 20:43

Já zase nechápu, proč čtou všichni tak jako ty. Není to SUV, je to levný crossover. S tímhle do terénu vůbec nelze jet, stačí trochu vlhko a neprojedeš skoro nikde. Má to můj známý a měl problém projet pitomou hliněnou, mokrou polní cestu porostlou trávou s velice mírným sklonem.https://www.mitsubishi-motors.cz/modely/asx/...

mpolan
27. ledna • 20:59

Je to stejně SUV jako Qashqai, Karoq nebo cokoli jiného v téhle třídě. To, že u nás už nenabízí verzi s pohonem všech kol z ASX najednou nedělá jiné auto. O crossoverech má smysl se bavit u aut jako Peugeot 2008, 3008, které možnost 4x4 ani nemají.

Mirek
27. ledna • 21:40

Qashkai je crossover a sám výrobce udává, že je to crossover. O Karoqu se nebavím a vůbec bych tyhle dvě auta vedle sebe ani nestavěl, ASX je opravdu levné auto do města... zkrátka crossover. Tvůj názor je vedlejší, nebo zkus přesvědčit Mitsubishi, že kecají. Kvůli tomu jsem dal odkaz na stránky Mitsubishi, aby i tys měl možnost si to ověřit, přečíst. Já v tom autě jezdil a do terénu bych s tím rozhodně nešel. Navíc to má zadní "půlpodběhy", tedy jen poloviční podběh a špína se dostane hezky daleko.

mpolan
28. ledna • 11:30

ASX je levné auto do města... levné je jen kvůli tomu, že je už opravdu hodně staré, jinak je to stejná třída jako Karoq.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
28. ledna • 17:26

Tak jestli tyhle dvě auta chceš porovnávat, tak to musím politovat tvou zaslepenost. ASX je tvrdé, nekomfortní, zastaralé, levně udělané auto. Kdybych měl volit, tak jednoznačně půjdu pro Karoq. Ano, rozměrově jsou podobné, ale technicky a jízdně naprosto jinde.Velice mne dráždilo vytí motoru při jakémkoliv pokusu o dynamičtější jízdu a mohl jsem spočítat veškeré kamínky na cestě, 18" kola, jak je auto tvrdé. Levné je již hodně dlouho, neboť by to za více peněz nikdo nekoupil. Za tyhle peníze, s 1,6 benzínem, to již známí kupovali před necelými čtyřmi roky.

mpolan
28. ledna • 19:37

Ale Mirečku, já porovnávám pouze kategorie a velikost, abys i při své zaslepenosti pochopil, že jak ASX, tak Karoq jsou SUV. Nic jiného jsem neřešil.To, že neustále předhazuješ další a další vsuvky, jak ASX zbytečně shazovat, z tebe lepšího neudělá.

Mirek
28. ledna • 20:15

Ještě drobnost, když jsi nic jiného neřešil, tak proč popíráš stále to, kam ASX řadí automobilka a všichni, kteří auto testují? A pokud to řadíš podle velikosti, tak víš jaké auta k tomu můžu přirovnávat? A pokud tě najednou nezajímá, jak si na tom auto stojí kvalitou, jízdními vlastnostmi, tak co se s prominutím sereš na diskuze o testech aut, když ti stačí velikost a máš vybráno. Všechno není super a ASX je zrovna to auto tohoto typu.

mpolan
29. ledna • 7:22

Je to marný, je to marný, je to marný...

Mirek
29. ledna • 10:53

Ano, je to marný, je to marný. Ty reaguješ na můj příspěvek a začneš se ohánět něčím jiným, než já řešil.

Mirek
28. ledna • 20:07

Crossover, crossover mpolanečku. Nebudu chválit něco, co si chválu nezaslouží. Já s tím narozdíl od tebe jezdil, ty se jen trapně snažíš stále podsouvat SUV a srovnávat s nesrovnatelným.

Mirek
28. ledna • 17:36

Ještě taková drobnost, prodává se proto, že je móda "SUV" a to ASX je levná cesta k autu, které vypadá na něco, co ovšem není, ale vypadá. Nenavážím se do přátel, kteří si koupí blbost, jejich rozhodnutí, jejich peníze, ale již něco naznačili, že to byl krok dost vedle. Jenže u nich zrovna zabrala ta touha po ujíždění na módní vlně "SUV" a k tomu "kus auta a za tak málo".

mpolan
27. ledna • 18:09

Zase se podívej, kolik stojí velikostně srovnatelná SUV ostatních značek... T-roc o více než sto tisíc dražší, Karoq o sto tisíc, Qashqai o padesát tisíc... i padesát tisíc je dost důvodů pro výběr ASX.U spousty aut navíc kupec dostane "jen" litrový tříválec, kterým stále lidi nevěří, bez ohledu na reálné výkony.

JirkaX
27. ledna • 20:15

Rozdíl skoro deset let musí být znát i na ceně. Neměl bych problém si připlatit. A určitě nejsem sám.

mpolan
27. ledna • 20:56

Samozřejmě, že ten rozdíl tam bude znát. Stačí se podívat na uspořádání a vzhled palubní desky, to je na dnešní dobu pravěk. Jasně, ty nemáš problém si připlatit, ale plno jiných lidí uvidí nízkou cenu a půjdou do toho bez přemýšlení. S bonusem "nesmrtelné" atmosférické šestnáctistovky. Nezapomínej, že u nás stále panuje velký odpor vůči malým turbomotorům.

DAS
27. ledna • 16:17

Proc ne, muze to dobre slouzit. Co ale moc nechapu, proc rezignuji zcela na 4WD. Pokud clovek chce 4WD, tak lze za rozumne penize krome Dustera poridit jen S-Cross nebo Vitaru. Kdyz jsem dnes zjistil v konfiguratoru Nissanu, že model qashqai nelze v žádné výbavě a motoru obědnat ve ctyrkolce, tak jsem lehce zavravoral - to jako vsichni chteji jen mene ohybat zada pri nastupovani a mit lepsi vyhled? Nikdo nejezdi na hory? No jeste, že zatím Suzuki drží ceny svých modelů na velmi dobré úrovni.

ladis
27. ledna • 18:26

Qashqai může být 4x4 s novou naftovou 1,7 (150k) za 558 000,- Kč s DPH https://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/cz/bro... ... B-]

DAS
27. ledna • 19:11

Diky, to jsem minul. Ale porad u me trva, ze za ty penize mam SCross 1.4 T Benzin s automatem a 4x4 prakticky v plne. Zde je to naftovy zaklad...Byt je asi Nissan o neco vetsi auto.

Jur
27. ledna • 17:26

Tohle auto i s tímto motorem mám doma taky, 4 roky staré, najeto 40 tisíc byla to moje chyba že jsem si myslel že budu mít větší pohodlné auto na dovolené,na D1 neudrží v kopcích tempomat rychlost, čilii se vypíná.Spotčeba kolem 7 litrů.Mám ho už půl roku na netu na prodej a ozval se jeden člověk.Máme ještě trojkovou fabku se 4 válcem v turbu, hádejte které z nich má nalepenou dálniční zmámku.

znalec
28. ledna • 13:12

Celkom verim.Jazdil som nejaku dobu na ASX s motorom HDI, nejaka vyssia vybava - a bolo to tragicke!ASX je ako auto konstrukcne z 80tycho rokov. Slaba dynamika, nedrzi na ceste, naklana sa, vysoky hluk, info system z praveku.Vyhodene peniaze.

Vlk z Vlkohradu
27. ledna • 18:12

Hlavně moc nevychvaluj Škodovku před japoncem, nebo se ihned dostaneš v nemilost některých místních "znalých" diskutérů a obratem ti bude vysvětleno, že máš dálniční známku na nejdražším krámu co může být a pak přijde i pár urážek na tvoji osobu B-]

mpolan
27. ledna • 18:16

To ty musíš vědět nejlíp, že, pejsku? Na urážky jsi expert...

mpolan
27. ledna • 17:15

Odpověděl sis sám... A řekl bych, že nejde ani o výhled či pohodlí při nastupování. Pro spoustu lidí to je spíš nepohodlné, protože se musí škrábat nahoru. Prostě je to momentálně móda, tak jdou lidi s módou.Navíc, na hory se dá bez problémů jet i s předokolkou, sám tak taky jezdím.

Roman
31. ledna • 15:05

Škrábat nahoru? Naposledy se mi stalo, že jsem se při nastupování do auta škrábal nahoru, když sem se škrábal do LIAZKY . Mluvit o nastupování do SUV jako o škrábání nahoru, sorry jako, ale to je fakt pitomost !!!3-[

Honzas
28. ledna • 12:44

Škrábat nahoru??? To musíš bejt sakra velkej chlap, tak 120 cm hádám.

MM
28. ledna • 10:13

Chlape ty fakt asi nevies o com pises. Nahoru? Ty si si asi poplietol ASX s nejakym Landcruiserom a podobne. Skor do osobakov sa ide dole k zemi. Ale do mid size suv a crossoverov sa ide +- rovno co je velka vyhoda. Teda pokial nemas vysku 1,30m :)

mpolan
28. ledna • 11:32

Vím o čem píšu. Třeba do ix35 se dobře nastupuje mně s výškou 177 cm, ale už jeho majitelka měřící o deset čísel méně do něj nastupovala nahoru. Ještě menší lidi to pak mají daleko horší, ale to sobec hledící na vše pouze svým pohledem neuvidí.

Jarmilek
28. ledna • 13:14

Cha cha :-D Mpolan ne jen odborník na vše od pěstovaní cibule až po vesmírné lety, ale taky empatická osobnost s vysokou socialní inteligencí. Ty mě bavíš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
28. ledna • 13:52

A hele, třetí jelimánek do party k Burešovi a jeho pejskovi.

znalec
28. ledna • 13:11

pocet trpajzlikov v populacii sa zmensuje.Vacsina ludi ma okolo 180 cm, zeny okolo 170 cm.Zatial to zial technologie velmi neriesiesia - co je velka skoda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
28. ledna • 13:51

Žen okolo 170 cm tedy moc nepotkávám. Ano, mladé holky jsou vyšší, ale dospělá populace je stále průměrově spíš kolem 165 cm.

Futurista
27. ledna • 21:40

Nahoru jsem se škrábal maximálně jen do Range Roveru, a to jen když jsem byl línej si ho po jízdě snížit. Takže o tom to asi nebude.

Vlk z Vlkohradu
27. ledna • 18:07

No ty jsi ale chytrolín, co tvůj příspěvek, to perla. mpolan je tupej jako poleno

mpolan
27. ledna • 18:09

Ahoj, pejsku, ty ses vrátil?

Vlk z Vlkohradu
27. ledna • 18:16

Já jsem tady pořád a sleduji ty tvoje zvratky co sem dáváš

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
27. ledna • 22:08

A že jich je :-D

mpolan
27. ledna • 18:31

Ty beze mne nemůžeš být, pejsku? Ale já ti říkal, že mě kluci fakt neberou, zkus to u Bureše.

Jarmilek
27. ledna • 17:36

Škrábat nahoru? Teoretik promluvil.

mpolan
27. ledna • 18:04

Teoretik má v terénních autech naježděno víc, než ty kdy za život dokážeš. Ale nechám tě v představách a snech.

JirkaX
27. ledna • 19:59

Ale tohle jsou SUV, jestli ti to ještě nedošlo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
27. ledna • 20:58

Jo, proto se do SUV blbě nastupuje jen menším lidem, do terénních aut i větším.Ideálem je rozumně velké MPV, má sedadla výše, než běžný hatchback a přitom to není vysoká koza jako SUV.

Mirek
27. ledna • 20:35

ASX není SUV, je to levný crossover, a to je rozdíl, tady navíc pohon 4x4 moc nehledej.

JirkaX
27. ledna • 20:51

Ale hlavně to není tereňák jak psal. Pro píšeš o 4x4 netuším.

Mirek
27. ledna • 21:30

Jen tak, aby to bylo jasné, vzhledem k prvnímu příspěvku "4WD".

Vlk z Vlkohradu
27. ledna • 18:08

mpolan, zdejší největší kecal, snílek, chytrolín a urážeč ostatních

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
27. ledna • 22:07

Naprostý souhlas!

mpolan
27. ledna • 23:03

To je dost, že jsi přivedl i svou druhou přezdívku. :-)

Doporučujeme

Články odjinud