Minitest Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC 2WD: Staromilcova volba

DAS  |  27. 01. 2019 16:17

Proc ne, muze to dobre slouzit. Co ale moc nechapu, proc rezignuji zcela na 4WD. Pokud clovek chce 4WD, tak lze za rozumne penize krome Dustera poridit jen S-Cross nebo Vitaru. Kdyz jsem dnes zjistil v konfiguratoru Nissanu, že model qashqai nelze v žádné výbavě a motoru obědnat ve ctyrkolce, tak jsem lehce zavravoral - to jako vsichni chteji jen mene ohybat zada pri nastupovani a mit lepsi vyhled? Nikdo nejezdi na hory? No jeste, že zatím Suzuki drží ceny svých modelů na velmi dobré úrovni.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2019 17:15

Odpověděl sis sám... A řekl bych, že nejde ani o výhled či pohodlí při nastupování. Pro spoustu lidí to je spíš nepohodlné, protože se musí škrábat nahoru. Prostě je to momentálně móda, tak jdou lidi s módou.Navíc, na hory se dá bez problémů jet i s předokolkou, sám tak taky jezdím.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  27. 01. 2019 17:36

Škrábat nahoru? Teoretik promluvil.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2019 18:04

Teoretik má v terénních autech naježděno víc, než ty kdy za život dokážeš. Ale nechám tě v představách a snech.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  27. 01. 2019 18:08

mpolan, zdejší největší kecal, snílek, chytrolín a urážeč ostatních

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  27. 01. 2019 22:07

Naprostý souhlas!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2019 23:03

To je dost, že jsi přivedl i svou druhou přezdívku.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 01. 2019 19:59

Ale tohle jsou SUV, jestli ti to ještě nedošlo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 01. 2019 20:35

ASX není SUV, je to levný crossover, a to je rozdíl, tady navíc pohon 4x4 moc nehledej.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 01. 2019 20:51

Ale hlavně to není tereňák jak psal. Pro píšeš o 4x4 netuším.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 01. 2019 21:30

Jen tak, aby to bylo jasné, vzhledem k prvnímu příspěvku "4WD".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2019 20:58

Jo, proto se do SUV blbě nastupuje jen menším lidem, do terénních aut i větším.Ideálem je rozumně velké MPV, má sedadla výše, než běžný hatchback a přitom to není vysoká koza jako SUV.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  27. 01. 2019 18:07

No ty jsi ale chytrolín, co tvůj příspěvek, to perla. mpolan je tupej jako poleno

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2019 18:09

Ahoj, pejsku, ty ses vrátil?

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  27. 01. 2019 18:16

Já jsem tady pořád a sleduji ty tvoje zvratky co sem dáváš

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2019 18:31

Ty beze mne nemůžeš být, pejsku? Ale já ti říkal, že mě kluci fakt neberou, zkus to u Bureše.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  27. 01. 2019 22:08

A že jich je

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  27. 01. 2019 21:40

Nahoru jsem se škrábal maximálně jen do Range Roveru, a to jen když jsem byl línej si ho po jízdě snížit. Takže o tom to asi nebude.

Odpovědět  |   | 
MM  |  28. 01. 2019 10:13

Chlape ty fakt asi nevies o com pises. Nahoru? Ty si si asi poplietol ASX s nejakym Landcruiserom a podobne. Skor do osobakov sa ide dole k zemi. Ale do mid size suv a crossoverov sa ide +- rovno co je velka vyhoda. Teda pokial nemas vysku 1,30m :)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2019 11:32

Vím o čem píšu. Třeba do ix35 se dobře nastupuje mně s výškou 177 cm, ale už jeho majitelka měřící o deset čísel méně do něj nastupovala nahoru. Ještě menší lidi to pak mají daleko horší, ale to sobec hledící na vše pouze svým pohledem neuvidí.

Odpovědět  |   | 
znalec  |  28. 01. 2019 13:11

pocet trpajzlikov v populacii sa zmensuje.Vacsina ludi ma okolo 180 cm, zeny okolo 170 cm.Zatial to zial technologie velmi neriesiesia - co je velka skoda.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2019 13:51

Žen okolo 170 cm tedy moc nepotkávám. Ano, mladé holky jsou vyšší, ale dospělá populace je stále průměrově spíš kolem 165 cm.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  28. 01. 2019 13:14

Cha cha Mpolan ne jen odborník na vše od pěstovaní cibule až po vesmírné lety, ale taky empatická osobnost s vysokou socialní inteligencí. Ty mě bavíš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2019 13:52

A hele, třetí jelimánek do party k Burešovi a jeho pejskovi.

Odpovědět  |   | 
Honzas  |  28. 01. 2019 12:44

Škrábat nahoru??? To musíš bejt sakra velkej chlap, tak 120 cm hádám.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  31. 01. 2019 15:05

Škrábat nahoru? Naposledy se mi stalo, že jsem se při nastupování do auta škrábal nahoru, když sem se škrábal do LIAZKY . Mluvit o nastupování do SUV jako o škrábání nahoru, sorry jako, ale to je fakt pitomost !!!

Odpovědět  |   | 
Jur  |  27. 01. 2019 17:26

Tohle auto i s tímto motorem mám doma taky, 4 roky staré, najeto 40 tisíc byla to moje chyba že jsem si myslel že budu mít větší pohodlné auto na dovolené,na D1 neudrží v kopcích tempomat rychlost, čilii se vypíná.Spotčeba kolem 7 litrů.Mám ho už půl roku na netu na prodej a ozval se jeden člověk.Máme ještě trojkovou fabku se 4 válcem v turbu, hádejte které z nich má nalepenou dálniční zmámku.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  27. 01. 2019 18:12

Hlavně moc nevychvaluj Škodovku před japoncem, nebo se ihned dostaneš v nemilost některých místních "znalých" diskutérů a obratem ti bude vysvětleno, že máš dálniční známku na nejdražším krámu co může být a pak přijde i pár urážek na tvoji osobu

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2019 18:16

To ty musíš vědět nejlíp, že, pejsku? Na urážky jsi expert...

Odpovědět  |   | 
znalec  |  28. 01. 2019 13:12

Celkom verim.Jazdil som nejaku dobu na ASX s motorom HDI, nejaka vyssia vybava - a bolo to tragicke!ASX je ako auto konstrukcne z 80tycho rokov. Slaba dynamika, nedrzi na ceste, naklana sa, vysoky hluk, info system z praveku.Vyhodene peniaze.

Odpovědět  |   | 
ladis  |  27. 01. 2019 18:26

Qashqai může být 4x4 s novou naftovou 1,7 (150k) za 558 000,- Kč s DPH https://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/cz/bro... ...

Odpovědět  |   | 
DAS  |  27. 01. 2019 19:11

Diky, to jsem minul. Ale porad u me trva, ze za ty penize mam SCross 1.4 T Benzin s automatem a 4x4 prakticky v plne. Zde je to naftovy zaklad...Byt je asi Nissan o neco vetsi auto.

Odpovědět  |   | 
verny  |  27. 01. 2019 16:54

V době uvedení na trh jsem s tím jel, už tehdy takové nemasné neslané, podvozek byl kostitřas, kabina sice prostorná ale neútulná. Prostě podprůměr. A po přečtení článku jsem nabyl dojem že dnes je to asi nejhorší nové auto na trhu. SUV které nemá 4x4, motor je líný a hlučný, převodovka jen s 5 kvalty dlouhá a navíc ani neumí řadit, podvozek tvrdý. Nechápu jak za tenhle křáp může někdo dát 395 Tis.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2019 18:09

Zase se podívej, kolik stojí velikostně srovnatelná SUV ostatních značek... T-roc o více než sto tisíc dražší, Karoq o sto tisíc, Qashqai o padesát tisíc... i padesát tisíc je dost důvodů pro výběr ASX.U spousty aut navíc kupec dostane "jen" litrový tříválec, kterým stále lidi nevěří, bez ohledu na reálné výkony.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 01. 2019 20:15

Rozdíl skoro deset let musí být znát i na ceně. Neměl bych problém si připlatit. A určitě nejsem sám.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2019 20:56

Samozřejmě, že ten rozdíl tam bude znát. Stačí se podívat na uspořádání a vzhled palubní desky, to je na dnešní dobu pravěk. Jasně, ty nemáš problém si připlatit, ale plno jiných lidí uvidí nízkou cenu a půjdou do toho bez přemýšlení. S bonusem "nesmrtelné" atmosférické šestnáctistovky. Nezapomínej, že u nás stále panuje velký odpor vůči malým turbomotorům.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 01. 2019 20:43

Já zase nechápu, proč čtou všichni tak jako ty. Není to SUV, je to levný crossover. S tímhle do terénu vůbec nelze jet, stačí trochu vlhko a neprojedeš skoro nikde. Má to můj známý a měl problém projet pitomou hliněnou, mokrou polní cestu porostlou trávou s velice mírným sklonem.https://www.mitsubishi-motors.cz/modely/asx/...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 01. 2019 20:59

Je to stejně SUV jako Qashqai, Karoq nebo cokoli jiného v téhle třídě. To, že u nás už nenabízí verzi s pohonem všech kol z ASX najednou nedělá jiné auto. O crossoverech má smysl se bavit u aut jako Peugeot 2008, 3008, které možnost 4x4 ani nemají.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 01. 2019 21:40

Qashkai je crossover a sám výrobce udává, že je to crossover. O Karoqu se nebavím a vůbec bych tyhle dvě auta vedle sebe ani nestavěl, ASX je opravdu levné auto do města... zkrátka crossover. Tvůj názor je vedlejší, nebo zkus přesvědčit Mitsubishi, že kecají. Kvůli tomu jsem dal odkaz na stránky Mitsubishi, aby i tys měl možnost si to ověřit, přečíst. Já v tom autě jezdil a do terénu bych s tím rozhodně nešel. Navíc to má zadní "půlpodběhy", tedy jen poloviční podběh a špína se dostane hezky daleko.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2019 11:30

ASX je levné auto do města... levné je jen kvůli tomu, že je už opravdu hodně staré, jinak je to stejná třída jako Karoq.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 01. 2019 17:26

Tak jestli tyhle dvě auta chceš porovnávat, tak to musím politovat tvou zaslepenost. ASX je tvrdé, nekomfortní, zastaralé, levně udělané auto. Kdybych měl volit, tak jednoznačně půjdu pro Karoq. Ano, rozměrově jsou podobné, ale technicky a jízdně naprosto jinde.Velice mne dráždilo vytí motoru při jakémkoliv pokusu o dynamičtější jízdu a mohl jsem spočítat veškeré kamínky na cestě, 18" kola, jak je auto tvrdé. Levné je již hodně dlouho, neboť by to za více peněz nikdo nekoupil. Za tyhle peníze, s 1,6 benzínem, to již známí kupovali před necelými čtyřmi roky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 01. 2019 17:36

Ještě taková drobnost, prodává se proto, že je móda "SUV" a to ASX je levná cesta k autu, které vypadá na něco, co ovšem není, ale vypadá. Nenavážím se do přátel, kteří si koupí blbost, jejich rozhodnutí, jejich peníze, ale již něco naznačili, že to byl krok dost vedle. Jenže u nich zrovna zabrala ta touha po ujíždění na módní vlně "SUV" a k tomu "kus auta a za tak málo".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2019 19:37

Ale Mirečku, já porovnávám pouze kategorie a velikost, abys i při své zaslepenosti pochopil, že jak ASX, tak Karoq jsou SUV. Nic jiného jsem neřešil.To, že neustále předhazuješ další a další vsuvky, jak ASX zbytečně shazovat, z tebe lepšího neudělá.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 01. 2019 20:07

Crossover, crossover mpolanečku. Nebudu chválit něco, co si chválu nezaslouží. Já s tím narozdíl od tebe jezdil, ty se jen trapně snažíš stále podsouvat SUV a srovnávat s nesrovnatelným.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 01. 2019 20:15

Ještě drobnost, když jsi nic jiného neřešil, tak proč popíráš stále to, kam ASX řadí automobilka a všichni, kteří auto testují? A pokud to řadíš podle velikosti, tak víš jaké auta k tomu můžu přirovnávat? A pokud tě najednou nezajímá, jak si na tom auto stojí kvalitou, jízdními vlastnostmi, tak co se s prominutím sereš na diskuze o testech aut, když ti stačí velikost a máš vybráno. Všechno není super a ASX je zrovna to auto tohoto typu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 07:22

Je to marný, je to marný, je to marný...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 01. 2019 10:53

Ano, je to marný, je to marný. Ty reaguješ na můj příspěvek a začneš se ohánět něčím jiným, než já řešil.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  27. 01. 2019 20:58

Strašne škaredé auto.Vo vnutri je ten design hadam z 90-tych rokov.Tam osadili niektoré tlačítka ktoré mali na sklade ešte v minulom storočí.To isté Toyota aj Honda.Podľa mna najkrajšie japonské autá su Mazdy.Sedel niekto napr. v Suzuki Vitara ?To už ten nový Duster je hádam na tom lepšie.A kvalitou išli japonské autá tiež dole a nehovoriac o tom že servis maju / aspon na Slovensku / strašne drahý.Strašne škaredé auto.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  28. 01. 2019 08:58

Kdysi,kdyz jsem byl zamestnanec, tak jsme meli Asx s kamnopalem jako sluzebak....byla to jeste prvni verze, ale i tak musim souhlasit, vevnitr hnusne plastovy a z vnejsku taky hnus...interne jsme mu rikali rozkopnuta ropucha (bylo i zelene). Motor tak nejak jel, ucel to splnilo,ale bylo to fakt hnusne auto. Byvaly kolega si koupil pak Asx v benalu predohrab, verim,ze ten motor je spolehlivy, ale jizdni potencial tragicky.

Odpovědět  |   | 
k22  |  28. 01. 2019 14:23

Tak jsem se schválně podíval na km77.com, jak je na tom tenhle stařík s losím testem...možná se zdější odbotníci budou divit, ale ASX dost krutě podrtil např. VW T-ROC!Navíc tehle motor je jeden z posledních držáků, co bude jezdit satisíce km BEZ větších servisních nákladů - bez karbonizace, výyměny drahých vstříků, částicových filtrů atd.A že v kopci na dálnici (kolik že těch dálnic u nás máme) neudrží 130ku? Stačí podřadit!

Odpovědět  |   | 
Jur  |  29. 01. 2019 15:49

Tak naco tam je ten tempomat, když ti stačí podřazovat

Odpovědět  |   | 
Babiško  |  28. 01. 2019 17:59

Bežne sa s nim da jezdit za5.6 litru na 100km ,takže aj ja si plánujem ho kupit,žiadne turbo etc a kedze mna bolieva chrbát,nenávidim autá s tzv nizkým sedákom..nieviem čo je v tom dobré!!chodievam len po okreskách a nikam sa neponáhlam!!

Odpovědět  |   | 
AM  |  28. 01. 2019 19:46

Nadčasovo pekné auto - pri pohľade zo zadu po poslednom facelifte to platí dvojnásobne. Interiér úplne v pohode - 3 kolieska na stredovom paneli majú aj najnovšie autá /Karoq/. Dobrý výhľad - úzky A stĺpik. Na dlhšej trase vyšší vodič veľmi ťažko hľadá pohodlný posed - na sedačke sa "neuhniezdi". Vzadu ešte horšie - operadlá skoro rovno. Tvrdé pruženie, ale dosť dobre sedí na ceste. 1.6 mivec spoľahlivý, ale bez hydraulických zdvihátok, na LPG absolútne nevhodný. Odhlučnenie zúfalé - zvonku sa zdá tichý, ale vo vnútri od 2000 ot. vyššie čoraz viac pripomína šijací stroj + hluk od predných kolies. Žiadne plastové podbehy - holý plech. Teoreticky má zmysel v základe s akože 3000€ zľavou. Lenže za tú cenu už môžte mať nepríťažlivý a neimidžový 1.6 Duster 4x4, ktorý je slušne odhlučnený a má komfortnejšie pruženie. Nastriekať od nova spodok dinitrolom bude treba v oboch prípadoch.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A