Na Véčku se mi líbí praktičnost a možnost luxusních sedadel. Nakonec jsem ale stejně vybral třídu R, která nabízí nesrovnatelně vyšší komfort při cestování ve vyšších rychlostech a šestiválec mi opravdu nechybí -mám V8.
Je zajímavé, že se zde neobjevil jediný příspěvek "odborníků", kteří opakovaně všude možně v diskusích kritizují prostor na zadních sedadléch i velikost zavazadlového prostoru i v případě velkých aut a řeší problém prostoru a místa v autě obecně. V případě tohoto diskutovaného hodně povedeného auta se vůbec neobjevil jejich projev "spokojenosti" a "chvály"... :-)
SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé sеznamkа prо dоspělé, kteří сhtějí nаjít sехuálníhо pаrtnera
Mh.. 6val vam chybat nebude? uz nam chyba.. nechyba tomu kto ho nemal pod kapotou.. ako niekto pisal obdobne vyssie.. tesim sa na nadpis clanku o par rokov: 4 valec vam chybat nebude! novy 1,0 twin turbo 2valec je najvaaac ppc.!!
Šestiválec samozřejmě chybět bude. Jen jej zřejmě nezvolilo tolik zákazníků aby se jim oplatilo dělat pro tolik motorizací homologace ...bohužel. Počet Nm na papíře od moderních motorů sice bývá vysoký, ale vždycky to není to samé.
Šestiválec by nechyběl jedině v případě že by tam nabízeli i V8
Nový řadový se tam stejně nevleze, tam je to pasé. Ale na dovču je to lepší auto než cokoliv jiného.
Tak hlavně že ten šestiválec nebude chybět jak nám zase redakce cpe....samé výhody a pozitiva, už se těším na příští generaci s tříválcem....3-[
Ono to je od redakce stejně hloupé tvrzení, jako kdyby prohlásili, že není třeba V-Klasse nebo Multivan, protože stejnou službu nabízí H1 nebo Renault Traffic.
No, pokud máte jediný požadavek "odvézt z bodu A do bodu B", tak na to vám stačí koupit si za půl milionu holoverzi Vita, Transportera, H1 nebo Traffica a další a máte hotovo.Ale to pak stejně můžete argumentovat, proč si kupovat BMW 7 za 3 miliony, když Dacia Logan za 250 tisíc vás z Prahy do Brna odveze taky... Pokud to nevíte, tak to auto není jednoduše pro Vás...
Jezdim s V220 tim starsim motorem 2.2 lobsah. S prazdnym autem po okrskach ale i dalnicich zasadne na Economy rezim,kdy automat drzi nizke otacky,protoze nad cca 2000 ot. Je ten motor dost az protivne hlucny. V zatackach se to naklani jako kazda dodavka k tomu docela slabe brzdy,..nevim k cemu kdo potrebuje 230koni
Avantgarde nebo exclusive?
Mi se to moc nezdá, že by motor byl slyšet na dálnici, bude to točit při 200 3t ot. a to bude větší aerodynamický hluk. A VW už konkurence není, s DSG u Caravelle zažiješ rozjezdy jako se 105kou se studeným motorem. MB zase neumí 8 sedadel a 4x4.
Odkdy V-Klasse neumí 4x4? :-O Odkdy V-Klasse neumí 8 (2+3+3) sedadel? :-OBudu se muset podívat do garáže, zda mi ten nápis 4matic z kufru nespadl a nezmizela mi jedna sedačka... :-DJinak motor je bohužel hlučnější než je na cenovku obvyklé, lepší odhlučnění by si to zasloužilo.
Od posledního FCL to nejde.
Tak buď kecá konfigurák nebo Vy, ale já tam normálně vidím možnost si objednat/nakonfigurovat 4x4 i 8 míst...Kde to info berete?
Myslis ze mas neco hogo-fogo ale ani ti nepozinkovali kastli.
To je problém druhomajitele, ne můj... B-]
Záleží s čím ho srovnáváš. Vůči Caravelle nebo Transporteru to je tichošlápek, ale bráno optikou "luxusního dostavníku" ten motor je slyšet více, než by bylo vhodné. Platí to ale jen v první řadě sedadel. V druhé už méně a vzadu všechno splývá jen do takového příjemného, uspávajícího šumění. Na dlouhé cesty ideální.Pro tohle auto opravdu není konkurence.
Vážně je dost hlučnej. Byl jsem si ho tenhle týden zkoušet a jsem zklamanej.
Jel jsem starší 250 s 2,1 motorem, motor je slyšet typicky dieslově v menších rychlostech v zátahu, na dálnici je příkladné ticho a pohoda. Jen těch 190 koní bylo málo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.