Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

21 komentářů

Marťan
23. února • 8:04

Na Véčku se mi líbí praktičnost a možnost luxusních sedadel. Nakonec jsem ale stejně vybral třídu R, která nabízí nesrovnatelně vyšší komfort při cestování ve vyšších rychlostech a šestiválec mi opravdu nechybí -mám V8.

Josef
15. února • 19:25

Je zajímavé, že se zde neobjevil jediný příspěvek "odborníků", kteří opakovaně všude možně v diskusích kritizují prostor na zadních sedadléch i velikost zavazadlového prostoru i v případě velkých aut a řeší problém prostoru a místa v autě obecně. V případě tohoto diskutovaného hodně povedeného auta se vůbec neobjevil jejich projev "spokojenosti" a "chvály"... :-)

Nicole Laposa
15. února • 5:18

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé sеznamkа prо dоspělé, kteří сhtějí nаjít sехuálníhо pаrtnera

JA-NE
14. února • 8:25

Mh.. 6val vam chybat nebude? uz nam chyba.. nechyba tomu kto ho nemal pod kapotou.. ako niekto pisal obdobne vyssie.. tesim sa na nadpis clanku o par rokov: 4 valec vam chybat nebude! novy 1,0 twin turbo 2valec je najvaaac ppc.!!

Teo
14. února • 0:11

Šestiválec samozřejmě chybět bude. Jen jej zřejmě nezvolilo tolik zákazníků aby se jim oplatilo dělat pro tolik motorizací homologace ...bohužel. Počet Nm na papíře od moderních motorů sice bývá vysoký, ale vždycky to není to samé.

vana
14. února • 7:39

Šestiválec by nechyběl jedině v případě že by tam nabízeli i V8

Kankunen
14. února • 7:18

Nový řadový se tam stejně nevleze, tam je to pasé. Ale na dovču je to lepší auto než cokoliv jiného.

Twan
13. února • 22:29

Tak hlavně že ten šestiválec nebude chybět jak nám zase redakce cpe....samé výhody a pozitiva, už se těším na příští generaci s tříválcem....3-[

jogurt
15. února • 11:55

Ono to je od redakce stejně hloupé tvrzení, jako kdyby prohlásili, že není třeba V-Klasse nebo Multivan, protože stejnou službu nabízí H1 nebo Renault Traffic.

Pavel F.
15. února • 23:00

No, pokud máte jediný požadavek "odvézt z bodu A do bodu B", tak na to vám stačí koupit si za půl milionu holoverzi Vita, Transportera, H1 nebo Traffica a další a máte hotovo.
Ale to pak stejně můžete argumentovat, proč si kupovat BMW 7 za 3 miliony, když Dacia Logan za 250 tisíc vás z Prahy do Brna odveze taky... Pokud to nevíte, tak to auto není jednoduše pro Vás...

Petr
13. února • 19:36

Jezdim s V220 tim starsim motorem 2.2 lobsah. S prazdnym autem po okrskach ale i dalnicich zasadne na Economy rezim,kdy automat drzi nizke otacky,protoze nad cca 2000 ot. Je ten motor dost az protivne hlucny. V zatackach se to naklani jako kazda dodavka k tomu docela slabe brzdy,..nevim k cemu kdo potrebuje 230koni

P
13. února • 19:18

Avantgarde nebo exclusive?

Kankunen
13. února • 18:20

Mi se to moc nezdá, že by motor byl slyšet na dálnici, bude to točit při 200 3t ot. a to bude větší aerodynamický hluk. A VW už konkurence není, s DSG u Caravelle zažiješ rozjezdy jako se 105kou se studeným motorem. MB zase neumí 8 sedadel a 4x4.

Pavel F.
15. února • 22:55

Odkdy V-Klasse neumí 4x4? :-O
Odkdy V-Klasse neumí 8 (2+3+3) sedadel? :-O
Budu se muset podívat do garáže, zda mi ten nápis 4matic z kufru nespadl a nezmizela mi jedna sedačka... :-D
Jinak motor je bohužel hlučnější než je na cenovku obvyklé, lepší odhlučnění by si to zasloužilo.

Kankunen
18. února • 7:49

Od posledního FCL to nejde.

Pavel F.
18. února • 23:36

Tak buď kecá konfigurák nebo Vy, ale já tam normálně vidím možnost si objednat/nakonfigurovat 4x4 i 8 míst...
Kde to info berete?

homer
16. února • 1:05

Myslis ze mas neco hogo-fogo ale ani ti nepozinkovali kastli.

Pavel F.
16. února • 11:02

To je problém druhomajitele, ne můj... B-]

mpolan
14. února • 9:06

Záleží s čím ho srovnáváš. Vůči Caravelle nebo Transporteru to je tichošlápek, ale bráno optikou "luxusního dostavníku" ten motor je slyšet více, než by bylo vhodné. Platí to ale jen v první řadě sedadel. V druhé už méně a vzadu všechno splývá jen do takového příjemného, uspávajícího šumění. Na dlouhé cesty ideální.
Pro tohle auto opravdu není konkurence.

Axel Toronto (xax41)
13. února • 22:15

Vážně je dost hlučnej. Byl jsem si ho tenhle týden zkoušet a jsem zklamanej.

Kankunen
14. února • 7:16

Jel jsem starší 250 s 2,1 motorem, motor je slyšet typicky dieslově v menších rychlostech v zátahu, na dálnici je příkladné ticho a pohoda. Jen těch 190 koní bylo málo.

Doporučujeme

Články odjinud