Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

.  |  19. 11. 2019 17:32

jsem zvědaví na novou oktávku, jestli bude pohodlná, tak jsou bez práce..

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 11. 2019 09:09

1. Octavia je o triedu nizsie.
2. V z globalneho hladiska si Skoda a Mazda nekonkuruju.

Odpovědět  |   | 
QR  |  19. 11. 2019 17:38

Problém je, že tento motor je zmetek. Sice trochu pozměnili materiál povrchů, ale principiální nedostatek neodstranili, pouze posunuli do vyšší nájezdů po záruce..

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  19. 11. 2019 18:07

Tak u Mazdy dokonce i prodejci říkají "Diesel bych vám nedoporučoval"

Odpovědět  |   | 
Pecka  |  19. 11. 2019 19:51
Nereknu  |  20. 11. 2019 14:17

Mazda Motors Deutschland GmbH Téměř 6 000 modelů Mazda s nově představeným letos s benzínovým motorem se vznětovým zapalováním (Skyactiv -X, kód motoru: HF) má problémy s dodávkou paliva. Jak japonský dovozce oznámil, modely Mazda3 a CX-30 mají možnost, aby řídicí modul motoru / převodovky (PCM) vypočítal nesprávný poměr vzduch / palivo. V extrémních případech to může vést ke ztrátě výkonu nebo úmrtí motoru. “DX Mazda CX-5 1 036 600 Kč Mazda CX-5 669 900 Kč719-300 Ke Mazda CX-5

Odpovědět  |   | 
Jan V.  |  20. 11. 2019 14:45

Tvl. to se jim to vy.sralo hodně rychle, vždyť sotva začali tento motor dodávat.

Odpovědět  |   | 
Jardus  |  20. 11. 2019 15:56

Vysralo znamená, musíme upravit SW. Kdo to dnes v době, kdy SW je alfou, omegou nedělá? Prostě Mazda se pustila do rizika a musí si to vyzrat. To nezpochybnuju.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 16:16

Tak to tvrdili taky u tech mazd s pilinami, ze stačí upravit SW 😀😀😀 dva roky lhali a podvádějí jeste dnes.

Odpovědět  |   | 
Jardus  |  20. 11. 2019 15:56

Vysralo znamená, musíme upravit SW. Kdo to dnes v době, kdy SW je alfou, omegou nedělá? Prostě Mazda se pustila do rizika a musí si to vyzrat. To nezpochybnuju.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 16:50

Upravit SW to tvrdí teď. Za chvíli budou tvrdit, že je auto nevhodné do města a pak, že s ním jezdíte pro rohlíky. Bla bla bla

Odpovědět  |   | 
Jardus  |  20. 11. 2019 15:54

Další, co někde slysel a mudruje. Bavíme se o M6 s motorem D184, který byl výrazně přepracován a z OSOBNI zkušenosti mohu říct, že je to velmi dobrý motor, kde olej nepribyva a po zahřátí se chová jako benzín, kde zajímavá špička přijde mezi 3.4-4tis.otackami.
Chce to jen koupit pro případ, že jezdím dálky a ne do obchodu pro rohlíky, viz.troll "neřeknu", kdy všichni víme o koho se jedna.
Takže kecy typu Mazda rezaví, diesel špatně, sice mají reálný základ, ale jsme v roce 2019, kde se Mazda a my všichni, co kupujeme její produkty, nacházíme.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 16:22

Nejdřív SW pak rohlíky, bla bla bla... Furt ty same kecy od trolli farmy. Ve státech Beneluxu se ty motory běžné měnili. Nejedna se o jedno auto, ale o celou sérii aut vyrobených v r. 2012-3013. Podívej se na video trolle.
https://www.garaz.cz/clanek/mazda-3-musi-do-se...

Odpovědět  |   | 
Jardus  |  20. 11. 2019 19:32

Troll jsi tu ty... 😉😜

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 16:29
Nereknu  |  20. 11. 2019 16:58

Tady je rok 2019

Mazda Motors Deutschland GmbH Téměř 6 000 modelů Mazda s nově představeným letos s benzínovým motorem se vznětovým zapalováním (Skyactiv -X, kód motoru: HF) má problémy s dodávkou paliva. Jak japonský dovozce oznámil, modely Mazda3 a CX-30 mají možnost, aby řídicí modul motoru / převodovky (PCM) vypočítal nesprávný poměr vzduch / palivo. V extrémních případech to může vést ke ztrátě výkonu nebo úmrtí motoru. “DX Mazda CX-5 1 036 600 Kč Mazda CX-5 669 900 Kč719-300 Ke Mazda CX-5

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 18:33

A o čem to mele pan Kiriakovsky sef zastoupeni Mazda tady v článku svět motoru? Ja tam žádné rohlíky nevidím. Vidím tam jenom ze se vyrovnal se vsemi i s temi co měli auta po zaruce. Lze jako když tiskne. S nikým se nevyrovnal., všechny podvedl. Udělal si z toho byznys.
https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Odpovědět  |   | 
 |  21. 11. 2019 18:28

Prosímtě ty jsi chytré jak simply clever ovce. Nic o těch autech nevíš tak se do toho neser. Sedni do toho svyho plechu a ať už jsi pryč.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  21. 11. 2019 20:44

Ejhle, kolik jen naskočilo "plusů" u Zelí za posledních 24 hodin.
Skoro dvojnásobek. Před tím řadu dní nic a teď najednou.
Mně to nevadí, ale vypadá to na to, jako by zde v "diskuse" převažovali debilové. a mně naskočilo náhle jen pár minusů...
--------------------------
Ale u Jarduse to dokonce náhle vyskočilo až na 203.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2019 23:44

To je jako za socíku, jede na rekord jako Sakmar. ¨Ještě je varianta, že má početnou rodinu jako Hujer a všichni mu dali plus.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 11. 2019 18:36

Asi mu pomohl nějaký "Trolík Toník", který umí nacvakat llibovolné množství plusů či minusů podle libosti a nálady. , aby mu udělal radost. Mně minusy nevadí, ať si "Trolík Toník" poslouží, když mu to udělá radost, tak proč ne, že Mirku?

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  19. 11. 2019 20:39

U tohoto motoru jedou všechny vačky přes rolny.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  19. 11. 2019 22:09

To u konkurence jedou už asi 50 let.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  20. 11. 2019 08:34

Až na VW 2.5 TDI a 2.0 TDI...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 11. 2019 10:30

které se už mnoho let nevyrábí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 11. 2019 14:34

Sh3rk je extremista. Nejdriv si koupi Mazdu 6 s extremne spatnym naftovym motorem a pak to zavrsi Insignii s motorem o projevu mrtve veverky.
Ale jinak to je znalec.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 15:05

To je troll placeny mazdou

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 15:11

Shr3k je troll placeny mazdou. 😩
https://www.mazdaklan.cz/threads/snizeni-intervalu...

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 15:23

On si ty Mazdy koupil hned dvě v roce 2014 a o problemu vi uz od samého začátku. Psal na to na fórech uz v roce 2012.
https://www.mazdaklan.cz/threads/snizeni-intervalu...

Odpovědět  |   | 
Jardus  |  20. 11. 2019 19:54

Vážně s tím něco dělej, to fakt není normální. Očividně to u tebe má zhoršující se tendenci. Hold, když člověk nečte manuály, chová se jak mistr světa a přistupuje k autu jako k věci o kterou se nemusím starat, tak se pak nediv. Sklidils, cos zasel.
Osobně druhá M6 za posledních 5 let a spokojenost. A žádný jiný auto mě nebaví jak Mazda.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  20. 11. 2019 23:16

V Kozomíně zase zapnuli internet a takhle to dopadá...

Odpovědět  |   | 
VladaS75  |  21. 11. 2019 15:15

Mariane ať ti nepraskne žilka 🤣😂

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  20. 11. 2019 23:18

Veverku je potřeba probudit v Dojčlandu v Marlu...

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  24. 11. 2019 09:19

Odeslat příspěvekod Shr3k 16. 4. 2018 08:23
okcak píše:
Toto je zkopírovaný text z nezávislého fóra mazdaklan.cz od Martina Kokeše alias Sh3k. Trolla, hackera a zakladatele nezávislého fóra mazdaklan.cz, který tvrdí, že si to auto koupil v r.2014, ale o problému prokazatelně píše na všech fórech a diskuzích už od samého začátku, kdy se tyto motory 2,2 diesel Sky Active začali prodávat tj. od roku 2012...

Ty si jako fakt myslíš, že každej na internetu, kdo používá tuhle přezdívku, jsem já? Nech se vyšetřit, m*gore. Mazda ředí olej od nástupu DPF, ale když jsi měl tu starou plečku, cos koupil od Auto Palace ještě bez filtru, tak je jasný, že sis toho nemohl všimnout, jinak by ses soudil už dávno předtím. Ty seš fakt d*ment, to se jen tak nevidí... Ještě nedávno jsi tvrdil, že jsem ředitel importéra.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  24. 11. 2019 17:33

Rozumím tomu správně, že ten člověk má být hacker, zakladatel nezávislého fóra a dokonce "troll placeny mazdou" a pak tu (teda jestli to je on) napíše "Každý výrobce si to musí někdy zkusit, udělat správný průser." Tak to mi ho teda vyndej... A kdo je okcak?

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  20. 11. 2019 23:26

Každý výrobce si to musí někdy zkusit, udělat správný průser.

Odpovědět  |   | 
Alexej Kiriakovský  |  22. 11. 2019 10:03

Tak za tohle Vám strhnu prémie, Vy jeden žoldáku.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  24. 11. 2019 17:38

Hehe, tady si někdo dělá dobrý den...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 11. 2019 18:14

Není to tak dávno, co tady všichi básnili, jak jedině mazda umí dělat ty božské skajaktiv motory a plní emise i bez vstřikování močoviny,,,,,, typická japonská lež.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 11. 2019 18:21

Tady chodi diskutovat Japonci?

Odpovědět  |   | 
Světoobčan  |  19. 11. 2019 18:56

Mongolové...je to poblíž

Odpovědět  |   | 
Alda  |  19. 11. 2019 21:22

LOL 🤣🤣🤣

Odpovědět  |   | 
MirecBA  |  19. 11. 2019 19:02

to si pleties s benzinom, v nafte mazda moc plavat nevie

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 11. 2019 22:45

,,,,,,typický zelnatý projev.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 11. 2019 07:52

A vzdyt ma pravdu a nerika nic, co na foru nezaznelo.
Treba skyactiveX, vsude pisou, jal ta atmosfera krasne jezdi a pak je v clanku schovana zminka o kompresoru...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 11. 2019 21:18

Má pravdu, Tome? Je to asi jako by Zelí napsal: "Minulý měsíc pršelo." Zjednodušeně - někde možná ano, jinde jen trošku a o kus dál vůbec. Zkrátka - typický zelnatý projev.... bezobsažná polopravda, zčásti nepřesnost, potom něco překoruceno a zbytek lež. Jako kdysi Rudé právo...
Nejde přece o to, aby se papouškovalo a "drbalo", co někdy někde "zaznělo na foru" a ještě to překrucovalo jak to dělá Zelí. Pokud vím, tak se chválily "velkoobjemové" benzinové atmosferické motory Mazdy 6 a kritizoval se nafťák, který měl a má turbo. Předpokládám, že už je teď tento motor po "modernizaci" v pořádku (tedy podle obsahu článku, o kterém se zde "mohutně" diskutuje).

Jinak Tome v článku je slovo akorát "komprese" a nikde žádné slovo "kompresor". (Že by tě postihla zelnatá nemoc?)
O motoru se v článku píše, cituji: "Dosahování oněch vyšších rychlostí je také svébytné. Na první dobrou budete mít pocit, že šestka „zrovna moc nejede“, i když se jedná o nejsilnější naftovou verzi s výkonem 135 kW a točivým momentem 445 N.m. Není to ale tak úplně pravda, o čemž vás ujistí pohled na tachometr, jehož ručička po bližším seznámení pedálu plynu s koberečkem stoupá s uspokojivou razancí. To jen podání výkonu je nenucené, plynulé, bez dramatu. Kombinace motoru s převodovkou je opravdu velmi příjemná. Pihou na kráse může být pošramocená pověst agregátu co do spolehlivosti, jakkoli by nyní již měl „být OK“. Mazda totiž motor 2.2 Skyactiv-D přepracovala. Agregát už nemá problematické proměnné časování ventilů, má upravené písty i vstřikování a kompresní poměr se zvýšil ze 14,0:1 na 14,4:1. K tomu přibylo i vstřikování močoviny, kdy AdBlue doléváte hrdlem umístěným pod podlážkou v kufru. Proč? No protože v době, kdy byla šestka ještě ve vývoji, se lila močovina hlavně do náklaďáků. Náladu ale spraví spotřeba, které pro Japonce typicky v podstatě odpovídá papírovým údajům. V dálničních 130 km/h točí motor na šestku cca 2350 otáček a vyžaduje 6,3 l na 100 km. Ve městě si šestka řekne o deci pod šest a půl na sto, mimo něj se spokojí s 5,2 l/100 km. Celkový průměr činil 5,9 l/100 km, což dává při více než solidním objemu nádrže 62 litrů dojez pohodlně přes tisíc km. Lze se domnívat, že spotřeba ještě maličko klesne, testovací kus měl najeté necelé tři tisíce. Což by mohlo částečně stát i za poněkud vyšší hlučností motoru zvláště za studena i hláškou kolegy, předávajícího mi klíčky se slovy „hele, to není rozbitý, to tak normálně zní“."

Odpovědět  |   | 
Josef  |  21. 11. 2019 20:40

Ejhle, kolik jen naskočilo "plusů" u Zelí za posledních 24 hodin.
Skoro dvojnásobek. Před tím řadu dní nic a teď najednou.
Mně to nevadí, ale vypadá to na to, jako by zde v "diskuse" převažovali debilové. a mně naskočilo náhle jen pár minusů...

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  19. 11. 2019 19:08

Tento diesel musel byť prepracovaný "od podlahy", keď si ho dovolia predávat v USA citlivých na emisie.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  19. 11. 2019 22:21

Změnili jeho jméno a plastové krity, to pro USA stačí. Mají za to palec nahoru...do USA bych vůbec vozil jen plynová auta....velice problémová plynová auta....

Odpovědět  |   | 
Pachatel  |  19. 11. 2019 19:21

Odborníci koncernovy sa ožívajú😆

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 11. 2019 07:52

A kde? Zatim vidim jen tvuj vykrik.

Odpovědět  |   | 
MartusCZ  |  19. 11. 2019 23:33

135 kW není (🙃135 koní🙃)

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  20. 11. 2019 09:22

Ono těch minel je ve článku více. V textu se hovoří o relativně nízké hmotnosti cca 1600 kg, aby v tabulce byla uvedena pohotovostní hmotnost 1714 kg.
Hovoří se o malém prostoru na zadních sedačkách, aby v galerii nebyla ani jedna fotka zadních sedaček nebo prostoru vzadu vůbec.

Odpovědět  |   | 
Q  |  20. 11. 2019 07:56

Tuhle Mazdu bych bral idealne s 2,5 benzínovým čtyřválcem, v kombinaci sedan/automat.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  20. 11. 2019 09:26

vidím to stejně. Jen přidám, že v červené barvě (no a já osobně bych se nebránil, kdyby k tomu 2,5l přidali turbo, přeci jen necelých 200 atmosférických koní mi přijde vzhledem k velikosti a hmotnosti auto jako minimum).

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 11. 2019 17:21

https://www.youtube.com/watch... to si musíš přivézt z USA

Odpovědět  |   | 
Papy  |  21. 11. 2019 19:25

A mne zase tych 194 koni v mazde 6 pride ako maximum, co vobec ma na verejnej komunikacii vyznam. Mam ju a som vzdy vsade prvy (pokial sa mi chce...). Ide to jak blazon.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  20. 11. 2019 09:44

Já už ji mám 7 let, tu první. I když o ni bylo známo, že je hlučnější než konkurence, tak po přesednutí z Octávky máš najednou tichou žehličku cesty. 2,5 jede pocitově hůře než ten slabší diesel, ale ve skutečnosti je to úplně naopak a dává si kdykoliv i ten silnější diesel, který už nemá po jednom z fcl problém. Do CX5 4x4 už je ten silnější diesel lepší. Mazdu 6 docení ale jen ten, kdo dokáže auto cítit, ne běžné kopyto.

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 11. 2019 10:45

Až na maličkost, že ta 2,5 jede jak posratá a z těch 192 koní je půlka chromá. Auta se skutečnými 190 koníky ji ujedou rozdílem třídy.
http://www.zeperfs.com/en/duel6168-7916.htm...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  20. 11. 2019 11:31

Tabulkový kovboji, půl sekundy ti udělá jen ten hladký automat, 100 kilo váhy a nakonec TSI mají vždy více koní. Co tam máš dál??? Hlavní rozdíl je, že na tu atmosféru můžeš tlačit bez velkého nárůstu spotřeby, že TSI jede líp, o tom žádná. TSI si dá všechny podobná turba k snídani.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  20. 11. 2019 18:51

Jediný důvod proč je TSI rychlejší je, že VW uvádí výkon nižší než je ve skutečnosti, aby pak pitomci jako ty pojali názor, že lépe jedou.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  20. 11. 2019 15:00

Kvalita je pryč, spotřeba je pryč, prostor už taky není co dřív... tak škodovkářům zbyly jen tabulky s číslíčky.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 11:58

Mazda 6 moc dobře auto? Tak to muže napsat někdo kdo o tom nic neví nebo ho plati Mazda.

Mazda Prodávala auta s výrobní konstrukční vadou kde se brousila váčky s hřídelem. Moc dobře o tom věděli. Udělali svolavacku, prý kvůli brzdam, podle VIN A VŠEM VYMĚNILI VE VSI TICHOSTI OLEJ S PILINAMI ZHRUBA KDYŽ TY AUTA MĚLA NAJETO CCA 15000km. Pak začal kolotoč. Kecy o software, vypalování filtru, krátké jízdy, auto nevhodné do města.... byla byla... bylo jasne ze ty motory moc nevydrží a tak přišli s nabídkou ze to auto vykoupi od prvního majitele s tím ze si u nich koupi další auto. To vykoupene prodají dal a druhy majitel uz nemá šanci na reklamaci. No proste sviňárna největšího kalibru !!!!
Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98

tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...
To se mi líbí · Odpovědět · Označit jako spam · 1 t

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 11. 2019 09:39

Vakuovou pumpu doporučuju pořídit...

Odpovědět  |   | 
Milan  |  24. 11. 2019 17:41

Asi ve 44 sekundě je vidět z čísla na bloku, že je to motor R2 (neboli 2.2 MZR-CD), co se pokud vím dělal před rokem 2012 (od 2007 do 2012).

Odpovědět  |   | 
AK  |  24. 11. 2019 21:16

Někde jsem tam taky četl, ze kdyby se o to lépe staral a četl návod, tak se mu to nestane 😀

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 12:00

Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je: http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... s=4 Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2-skyactiv-d...

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Odpovědět  |   | 
Jura  |  20. 11. 2019 12:24

Všichni víme, že jste si koupil auto, které je pro Vás nevhodné. Vaše rozhodnutí. Svádět to na všechny okolo je samozřejmě mnohem jednodušší, než přiznat vlastní chybu.

Tak trochu si říkám, že redakce vydává články o Mazdě jen pro pobavení z toho, že na ně stále stejně reagujete. Držím palce do dalších let.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 12:38

Neplácej tady nesmysly. Všichni víme ze Mazda prodávala auta s výrobní, konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám velký šéf importu Mazdy pan Kiriakovsky ve světě motoru. Stačí hledat. Dva roky mlži a lžou a pak když mají majitele v koutě tak mu nabídnou výkup toho šrotu za směšný peníz. Co mu zbývá než na to přistoupí a prodat jim ho a ještě si musí koupit u nich další nové auto. Tomu říkají řešení reklamace. Normální mega podvod! Je jasné ze vykoupené auto se opět prodá jako prověřené a málo jete. Nový majitel než to zjisti tak auto je starší tři let a on už nemá šanci na reklamaci.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 11. 2019 13:34

Hele, napiš jim to do amériky, tam netuší jak je Mazda hrozná a vyhodnotili ji jako jednu ze 3 nejspolehlivějších značek.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 13:50

Ameriky se ten problém netýká. Jednak tam nejsou diesely a ty auta se tam začala prodávat s rok a půl zpožděním. Protože si netroufli tam s tím vyrukovat než to nebylo vše prověřené. Protože by je hnali svinským krokem a už by dávno byli v teplákách.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 11. 2019 16:38

No jasně, protože dýzly mimo Evropu takřka nikdo nekupuje. Průsery s výrobní vadou má takřka každá automobilka. Kdyby to tu psal hystericky každej, jsou zaplevelený všechny články.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 11. 2019 18:17

Přesně tak. Proč si ten magor koupil naftový motor a nezvolil osvědčený benzin, to mi hlava nebere. Musel přece počítat s možnými problémy. Je ale možné, pokud jezdí (jezdil) s kritizovaným naftovým motorem jen krátké vzdálenosti a nechoval se k studenému motoru slušně, tak potom ty problémy by byly logické. Málokdo se přizná k vlastní chybě, zejména, pokud jde o peníze...
Není to tak dlouho, kdy se u VW řešil obdobný problém a stížnosti s naftovými motory u modelu Polo. Řešilo se to v Německu soudně. Potom VW dával ke klíčkům malou "brožurku" ve které bylo upozorněno, že motor nemá rád krátké vzdálenosti (časté "studené" starty...) a že je nutné motor 1x týdně pořádně "protáhnout". Brožurku, houpající se u klíčku k zapalování dávali i k Fabii.
Platí to, co jsem už opakovaně v diskusích připomínal. Pokud chci mít jistotu a nemít problémy, tak kupuji na trhu zaběhnutý model po 1. faceliftu s "vychytaným" motorem a ne žádné novinky. To se ukázalo jako vhodné řešení i u Škody v případě motorů HTP, následně 1,2 TSI, 1,4 TSI a 1,8 TSI. Trošku zlobil i současný motor 1,5 TSI. Obdobně se vyplatilo počkat na 2,0 TDI CR, když kdysi dávno do Octavie RS dávali 2,0 TDI PD a k tomu filtr pevných částic, tak to bylo hodové neštěstí.
Když se vrátím k té Mazdě 6, tak s benzinovými motory je to pohodové a velmi spolehlivé auto. Tahle diskutovaná "nafta" je snad už v pořádku, ale raději bych u Mazdy na tuto naftu počkal alespoň rok (co se vůbec ještě ukáže). Platí - důvěřuj, ale prověřuj...
Paradoxem je, že spolehlivé vychytané naftové motory přestala Honda vyrábět - proč je neprodala Mazdě, že? (Mazda nemusela "špekulovat" a mohla tak použít "hotové".

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  20. 11. 2019 13:51

Někteří zákazníci jsou takoví vrtokoleňáci, že jak je možnost, tak se jim to vrátí.

Odpovědět  |   | 
replikator zajda  |  20. 11. 2019 15:40

Nereknu: Bla, bla, bla

Tak byla to vyrobni a nebo konstrukcni vada?

Rekl bych, ze budete pekne vychytraly krikloun, ktery ovsem vubec nerozumi autum. Misto, abyste pochopil, jak hluboky omyl byl, koupit diesel od Mazdy, jen porad vykrikujete to same dokola, jako kolotocar.

Mazda 6 v dieselu je prece to nejspolehlivejsi auto s nejuspornejsim motorem. Splneny sen kazdeho vychytraleho kolenovrta. Neni mi jasne, co Vas stve vic: Ze Vas Mazda obrala o penize a nebo, ze je vychytralejsi nez Vy? Nebo snad, ze na ni nijak nemuzete? Tipuji, ze vse dohromady.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 12:42

Auto je pro majitele nevhodné? Tak asi proto v Beneluxu dělali výměnu motoru všem na počkání, jenom v Čechách si z toho někdo udělal byznys.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  20. 11. 2019 13:16

Já se chovám v Mazdě dobře a oni mi to vrací stejně.

Odpovědět  |   | 
homer  |  20. 11. 2019 15:20

Dik Mazdu pridavam na seznam aut u kterych pri koupi dodrzuju bezpecnou vzdalenost.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 15:30
replikator zajda  |  20. 11. 2019 15:45

Ja Mazdu jiste poridim! Druhou poridim zene a jiste presvedcim jak mati, tak i syny a otce (a duchy svate), vsechny sestry a bratry. Mozna ji poridi i tchan, tchyne, svagri a svagrove.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  20. 11. 2019 16:02

JJ tobě to určitě můžu jenom doporučit. Hádat se s blbcem déle než 30 vteřin by znamenalo, že se nehádám s blbce, ale že se hádají blbci dva. Hezký zbytek dne

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 11. 2019 08:06

Zajimavy clanek. Hlavne me zaujalo, ze kvuli jednomu autu tam pisou rozsahy VIN

Odpovědět  |   | 
K+K  |  21. 11. 2019 23:58

Koukám, že si tě vzalo do parády české zastoupení Mazdy a pěkně ti tu během pár minut omínuskovalo všechny příspěvky. Pravda bolí.

Odpovědět  |   | 
Alexej Kiriakovský  |  22. 11. 2019 09:59

Když pan Kamenický každý večer zuřivě mínusuje oponenty, rozhodli jsme se jako firma vyrovnat skóre.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  22. 11. 2019 10:18

Pan Kamenicky ma pouze jeden hlas jako kazdy jiný, takže zuřivě minusovat nic nemůže, na rozdíl od vás kde mate pět trollu v kanceláři a kazdy ma deset nicku 😀

Odpovědět  |   | 
Marián  |  22. 11. 2019 13:04

Nemyslíš si doufám, že si tu s námi píše ten, kterého tak intenzivně stalkuju?

Odpovědět  |   | 
VladaS75  |  22. 11. 2019 18:45

ty si diagnoza, píšeš si tu sám se sebou pod různými nicky, nech se léčit a jezdi raději MHD, auto ti do ruky nepatří ...

Odpovědět  |   | 
replikator zajda  |  20. 11. 2019 15:42

Vymena motoru na pockani?

Wow! Perla dne ...

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  21. 11. 2019 18:18

No nekup to, to se vyplatí. To Se zas někdo pěkně napakuje. Zas to budou okecavat SW, dva roky mlžit a lhát a pak nabídnou odkup za podmínky ze si u nich koupíš další nové auto a to vykoupené se prodá nějakému hejlovi který o tom zatím neslyšel. Než na to přijde tak je po tříleté záruce.

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/revolucni-die... ...

Odpovědět  |   | 
 |  21. 11. 2019 18:33

Ježíši ty ses strašnej. Mazdu jsi viděl leda na obrázku a děláš tu chytryho. Ty jezdíš jako v čem. Typuju to na nějaký TDI v jednickovy Oktavce.

Odpovědět  |   | 
 |  21. 11. 2019 19:16

Asi protože mazda dělá špatná auta, tak se umisťuje v tabulkách spolehlivosti na předních místech........ Teda kromě tabulek zaplacených korejcem a jeho sousedem z MB.

Odpovědět  |   | 
Alexej Kiriakovský  |  22. 11. 2019 10:06

Ale pane Kamenický, už zase zapomínáte na naši předžalobní výzvu? Tak takhle by to nešlo...

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  22. 11. 2019 11:13

To mate na mysli pane Kiriakovsky, šéf importu Mazdy, tu predzalobni výzvu ve které drze tvrdíte, ze jsem si tu závadu způsobil sám? To jsem si ty piliny do oleje nastrouhal sám? A všichni ostatní taky, kterým jste měnili merky oleje s bodem min, max, a X? Litr nafty v oleji je technicky nesmysl. To snad uzná každý. O tom snad nebudeme diskutovat. Nebo jo?

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  22. 11. 2019 11:40

A co ten článek ve SM? Kde tvrdíte se vsemi jsem se vyrovnal i s těmi co měli auta po záruce.
https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php...

Odpovědět  |   | 
Alexej Kiriakovský  |  22. 11. 2019 11:59

Pane Kamenický, pokud je nám známo, u soudu proti společnosti Auto Jeremiášova jste neprokázal, že tam ty piliny vůbec máte, další komunikaci s Vámi povede už naše advokátní kancelář. Hezký den.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  22. 11. 2019 12:11

To mate sice pravdu, protože mi soud neumožnil se vůbec k věci vyjádřit, odmítl předvolat svědky a nakonec prohlásil ze ho 3 létá záruka nezajímá. Tak se budeme muset zeptat u ÚS co on na to? Kde je ten spravedlivý proces, na který mám právo.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  22. 11. 2019 13:02

Kdepak Ústavní soud. Já to hodlám dovést až k Evropskému soudu pro lidská práva.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 11. 2019 18:28

Hele "Nereknu", po tom, co zde (a jinde) "předvádíš", bych se nedivil, pokud tě bude žalovat Mazda za pomluvy a šíření dezinformací poškozujících dobré jméno automobilky a ještě ti přiloží zaplacení tučného odškodného za obchodní ztráty - prodejní neúspěchy díky tvé negativní "reklamě" (pomluvám).
(To co všude píšeš, to by si normálně uvažující člověk dovolil až po ukončení soudního sporu a konal by v souladu s konečným rozsudkem absolutně poslední odvolací soudní instance - buď by potom šířil "pravdu" podloženou soudním rozhodnutím, nebo by mlčel.)

Odpovědět  |   | 
zralok  |  10. 12. 2019 09:08

Tak to by se vám líbilo. Pět let se bude soudit a vy mezi tím dal budete podvádět, lhát a okrádat lidi.
Historie se opakuje. Přesně tak to začalo u mé Mazdy 6, Mazdy 3 a Mazdy CX 5. Nejdřív svoláváčka, potom přehrání SW, následně vypalování filtru, pak ze si koupil nevhodné auto, jezdí krátké tratě, nečetl manuál, je to prý normální stav a ve finále pan Kiriakovsky napsal ze si tu závadu, ze ma auto litr nafty v oleji způsobil sám. Proto asi měnili měrky s bodem X. A Ted mu ještě tady vyhrožuje svým advokátem. Tak se ptám, proč jste mu nabídli ze to auto po dvou letech vykoupíte? Za směšnou cenu.
https://svolavacky.cz/svolavaci-akce-skyactiv-x... ...

Odpovědět  |   | 
nereknu  |  10. 12. 2019 09:13

Ano neprokázal, protože soud zamítl jakékoliv důkazy včetně svědků! To se pak těžko něco dokazuje. A hlavně, nepochopitelné vycházel z toho, že auto ma dvouletou záruku i když všude je napsáno, že Mazda poskytuje standartní 3 letou záruku poskytnutou výrobcem.

Odpovědět  |   | 
Marián  |  16. 12. 2019 11:40

Soud nám přece vysvětlil, že dva roky máme právo na odstranění závady nebo vrácení peněz (podle toho, co si zvolíme) v případě, že se mezi 1-24 měsícem vyskytne neodstranitelná vada (z toho mezi 1-6 měsícem je důkazní břemeno na prodávajícím, mezi 7-24 měsícem na kupujícím). Mezi 25-36 měsícem máme právo pouze na odstranění závady podle ujednání ve smlouvě.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  16. 12. 2019 16:38

Tady je to co Mazda prodávala:
Mazda 6 2.2 Diesel Engine Failure — disq.us !!!!
https://youtu.be/eJ7W4ssxZZY... !!!!
desítky spíš stovky podvedených? jenom v ČR.

Byla mi provedena Výměna za jemnější filtr byla provedená bez mého vědomí a to při svolávačce, když mělo auto najeto 15425 km a nebylo staré ani rok. O tom, že došlo k nevratnému poškození motoru jsem přesvědčen. Byl vyměněn olej a pravděpodobně i ten filtr s pilinami a šponami. Té svolávačce jsem nevěnoval pozornost. Ve snu by mě nenapadlo, že se tam brousí vačkový hřídel s vačkami. Při té svolávačce mi zároveň byla udělaná i první garanční prohlídka. Lze dohledat v el. garanční knížce. S autem jsem jezdil dál bez problému, až do doby než jsem jel do Německa a v Ústí se mi to rozsvítilo jak vánoční stromeček. Na pokyn servisu, kam se jsem volal, jsem to nechal odtáhnout do nejbližšího autorizovaného servisu v Ústí BEK. Tam mi byl opět vyměněn olej i když auto mělo najeto pouze 12.000 km od poslední výměny oleje a vše jsem musel zaplatit, protože na pokyn zastoupení Mazdy, p. Kiriakovského to prý bylo způsobeno vinou řidiče, že je nafta v oleji. Ten dopis je tady v příloze. A to mě tam ještě celkem nenápadně tlačili do toho abych si u nich nechal zároveň udělat druhou garančku a tak by bylo vše skoro dokonale zamaskované. Nikdo by nic nepoznal. Dvakrát výměna oleje při garanční prohlídce. To jsem ale už odmítl, protože se mi to nějak nezdálo. Požadoval jsem jenom opravu vozidla, které bylo v záruce. Pry že mu nic není, jenom vyměnili olej, ale i to odmítli zapsat do garanční knížky, tak jsem to nechal napsat rukou technikem na fakturu.
Vezmu to stručně. To auto bylo v poškozené už když jsem s ním vyjel od prodejce za bránu a s ním i mnoho dalších. S TĚMI PILINAMI, ŠPONAMI JSEM NAJEL 15425 km. TAKŽE DOŠLO K POŠKOZENÍ VŠEHO KAM SE TEN OLEJ DOSTAL. Celá série aut vyrobených v r. 2012-2013 a prodávaných ještě v roce 2014. Takže jasné klamání spotřebitele. Ta situace s odtažením a výměnou oleje se opakovala ještě 2x než jsem to auto odstavil. Naposledy jsem byl odtažen do servisu Auto Jeremiášova, kde mi bez mého vědomí vyměnili měrku za měrku s třemi body a řekli, že autu nic není a odmítli to opravit. Autu nic není a po najetí 10.000 km mám litr nafty v oleji. To jsou jedinci co to tam mají po ujetí 2.000 km.
A ten interval se na 100% bude zkracovat.
Jasný mega podvod. Prodávali auta s výrobní konstrukční vadou. Předčasná výměna oleje na svolávačku. Výměna měrek oleje. A teď jsem našel ještě, že dokonce mají tu drzost a lepí autům samolepky viz. příloha. Nafta v oleji je jasný technický nesmysl. Je to jenom maskovaní výrobní vady. Nejhorší na tom je ale to, že ti šmejdi po uplynutí cca dvou let, kdy docela uspěšně maskovali výrobní vadu, těm lidem nabídnou, že to auto od nich vykoupí. Pochopitelně za podseknutou cenu, kterou ale poškozený buď musí akceptovat a nebo to zkusit prodat sám za pomoci inzerátu nebo bazaru. Vím o pánoví, který jim to prodal, ale musel si u nich vzít další nové auto. Takže dostali zaplaceno za auto s výrobní vadou min. výrobní náklady, které pak v klidu prodají dál jako málo jeté a prověřené vozidlo. Nový vlastník než to zjistí, tak autu jsou už víc jak tři roky a nemá šanci cokoli reklamovat.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  22. 11. 2019 12:01

Je zajímavé jak celá trolli farma drží hubu, od doby co promluvil sám velký sef importu Mazdy , pan Alexej Kiriakovsky. 😀

Odpovědět  |   | 
Marián  |  22. 11. 2019 12:34

Celej svět se proti nám spiknul.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  22. 11. 2019 12:57

To psal troll, to jsem nepsal ja i když používá moje jméno. 😀

Odpovědět  |   | 
Marián  |  22. 11. 2019 13:01

Takže ty jsi taky Marián? Kdo by to byl řekl, že je nás tu víc.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  11. 01. 2020 10:45

Vážený pane Kiriakovsky, už zas vyhrozujete právníkem? To ma byt vtip. Podvádíte naprosto nehorázné a ještě mate drzost mi vyhrožovat?
Prodávají auta s výrobní vadou a reklamace neřeší.

Tady je to co Mazda prodávala:
Mazda 6 2.2 Diesel Engine Failure — disq.us !!!!
https://youtu.be/eJ7W4ssxZZY... !!!!
desítky spíš stovky podvedených? jenom v ČR.

Byla mi provedena Výměna za jemnější filtr byla provedená bez mého vědomí a to při svolávačce, když mělo auto najeto 15425 km a nebylo staré ani rok. O tom, že došlo k nevratnému poškození motoru jsem přesvědčen. Byl vyměněn olej a pravděpodobně i ten filtr s pilinami a šponami. Té svolávačce jsem nevěnoval pozornost. Ve snu by mě nenapadlo, že se tam brousí vačkový hřídel s vačkami. Při té svolávačce mi zároveň byla udělaná i první garanční prohlídka. Lze dohledat v el. garanční knížce. S autem jsem jezdil dál bez problému, až do doby než jsem jel do Německa a v Ústí se mi to rozsvítilo jak vánoční stromeček. Na pokyn servisu, kam se jsem volal, jsem to nechal odtáhnout do nejbližšího autorizovaného servisu v Ústí BEK. Tam mi byl opět vyměněn olej i když auto mělo najeto pouze 12.000 km od poslední výměny oleje a vše jsem musel zaplatit, protože na pokyn zastoupení Mazdy, p. Kiriakovského to prý bylo způsobeno vinou řidiče, že je nafta v oleji. Ten dopis je tady v příloze. A to mě tam ještě celkem nenápadně tlačili do toho abych si u nich nechal zároveň udělat druhou garančku a tak by bylo vše skoro dokonale zamaskované. Nikdo by nic nepoznal. Dvakrát výměna oleje při garanční prohlídce. To jsem ale už odmítl, protože se mi to nějak nezdálo. Požadoval jsem jenom opravu vozidla, které bylo v záruce. Pry že mu nic není, jenom vyměnili olej, ale i to odmítli zapsat do garanční knížky, tak jsem to nechal napsat rukou technikem na fakturu.
Vezmu to stručně. To auto bylo v poškozené už když jsem s ním vyjel od prodejce za bránu a s ním i mnoho dalších. S TĚMI PILINAMI, ŠPONAMI JSEM NAJEL 15425 km. TAKŽE DOŠLO K POŠKOZENÍ VŠEHO KAM SE TEN OLEJ DOSTAL. Celá série aut vyrobených v r. 2012-2013 a prodávaných ještě v roce 2014. Takže jasné klamání spotřebitele. Ta situace s odtažením a výměnou oleje se opakovala ještě 2x než jsem to auto odstavil. Naposledy jsem byl odtažen do servisu Auto Jeremiášova, kde mi bez mého vědomí vyměnili měrku za měrku s třemi body 🙂 a řekli, že autu nic není a odmítli to opravit. Autu nic není a po najetí 10.000 km mám litr nafty v oleji. To jsou jedinci co to tam mají po ujetí 2.000 km. 😞
A ten interval se na 100% bude zkracovat.
Jasný mega podvod. Prodávali auta s výrobní konstrukční vadou. Předčasná výměna oleje na svolávačku. Výměna měrek oleje. A teď jsem našel ještě, že dokonce mají tu drzost a lepí autům samolepky viz. příloha. Nafta v oleji je jasný technický nesmysl. Je to jenom maskovaní výrobní vady. Nejhorší na tom je ale to, že ti šmejdi po uplynutí cca dvou let, kdy docela uspěšně maskovali výrobní vadu, těm lidem nabídnou, že to auto od nich vykoupí. Pochopitelně za podseknutou cenu, kterou ale poškozený buď musí akceptovat a nebo to zkusit prodat sám za pomoci inzerátu nebo bazaru. Vím o pánoví, který jim to prodal, ale musel si u nich vzít další nové auto. Takže dostali zaplaceno za auto s výrobní vadou min. výrobní náklady, které pak v klidu prodají dál jako málo jeté a prověřené vozidlo. Nový vlastník než to zjistí, tak autu jsou už víc jak tři roky a nemá šanci cokoli reklamovat.

Historie se opakuje. Přesně tak to začalo u mé Mazdy 6 , Mazdy 3 i Mazdy CX5 s dieselovým motorem. Nejdřív svolavacka, potom přehrání SW, následně vypalování filtru, pak ze jsem si koupil nevhodné auto, jezdím krátké tratě, nečetl jsem manuál, je to prý normální stav a ve finále mi pan Kiriakovsky, sef importu ČR +SK, napsal ze jsem si tu závadu, ze ma auto litr nafty v oleji způsobil sám. Proto asi měnili merky s bodem X. A Ted mi jeste vyhrožuje svým advokátem. Tak se ptám, proč jste mi nabídli ze to auto po dvou letech vykoupite? Za směšnou cenu.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  23. 11. 2019 15:20

>> a možnost „shodit“ elektricky ovládanou sedačku „až na zem“.

Napsat to v uvozovkách je trefné. Dneska jsem v tom seděl. Mám 183 cm, tedy konfekční velikost, nad hlavou 4 cm, sedačka už níž nešla. Sedí se vysoko jaxviňa. Porovnával jsem pak s novou M3, kde jsem alespoň pocitově tak o 2 cm níž.
Proti M3 jsem se tlačil kolenem o plast jak vpravo o tunel tak i před kolenem, v M3 jsem měl okolo kolena ještě několik cm prostoru. Doporučuju všem vyzkoušet na vlastní bulvy.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 11. 2019 19:30

Souhlas. Též doporučuji vyzkoušet. Měřím o 10 cm méně a u mne posed v pohodě a snadno najdu pro moji tělesnou schránku ideální polohu za volantem. Není to jen o výšce, ale zejména o výšce sedu. Kdo je vyloženě "krátkonožka", tak při výšce postavy 183 cm to může být jako u někoho s výškou se 194 cm... Potom ještě má vliv sklon opěradla. Pokud někdo "leží", tak problém nemá téměř nikdy a naopak ten, pro koho je posed kolmý ke stropu kabiny (střeše) tak s prostorem nad hlavou mohou být problémy.
Proto platí - vyzkoušet podle svých proporcí a zvyklostí a nedbat na názory o rozměrnost nebo o "stísněnosti" prostoru. Zkrátka pro hubeného "liliputána" bude Fabia ohromně prostorným autem a naopak pro tlustého basketbalistu "ve výslužbě" s výškou 240 cm bude i Superb malý...

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  24. 11. 2019 08:29

Historie se opakuje. Přesně tak to začalo u mé Mazdy 6 a i mnoho dalších. Nejdřív svolavacka, potom přehrání SW, následně vypalování filtru, pak ze jsem si koupil nevhodné auto, jezdím krátké tratě, nečetl jsem manuál, je to prý normální stav a ve finále mi pan Kiriakovsky napsal ze jsem si tu závadu, ze ma auto litr nafty v oleji způsobil sám. Proto asi měnili merky s bodem X. A Ted mi jeste vyhrožuje svým advokátem. Tak se ptám, proč jste mi nabídli ze to auto po dvou letech vykoupite? Za směšnou cenu.
https://svolavacky.cz/svolavaci-akce-skyactiv-x... ...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 11. 2019 17:18

Historie se neopakuje, jde o jiný problém a ne o naftu v oleji, cituji ten článek:
"Téměř 6 000 modelů Mazda vybavených revoluční jednotkou Skyactiv-X, která kombinuje prvky zážehového i vznětového motoru, může mít problémy s nedostatečným přísunem paliva.
U modelů Mazda3 a Mazda CX-30 se může stát, že řídicí jednotka motoru a převodovky (PCM) vypočítá nesprávný poměr směsi vzduchu a paliva. V extrémních případech to může vést ke ztrátě výkonu nebo zastavení motoru.
Svolávací akce s kódem AK055A se týká modelu Mazda3 (BP) s datem výroby od 14. 6. do 1. 10. 2019 a Mazda CX-30 (DM) z období 14. 7. – 1. 10. 2019. V obou případech je pod kapotou motor Skyactiv-X s kódem HF.
Nezbytná aktualizace softwaru bude trvat asi půl hodiny."
---------------------------
To se děje i u jiných automobilek. Navíc se nejedná o ZÁVADU, ale o PREVENCI, viz text "může mít problémy s nedostatečným přísunem paliva.....se může stát, že řídicí jednotka motoru a převodovky (PCM) vypočítá nesprávný poměr směsi vzduchu a paliva. V extrémních případech to může vést ke ztrátě výkonu nebo zastavení motoru." Tak neblbni a vezmi zbytek svého rozumu do hrsti....
U tebe je problém v tom, že ses rozhodl koupit "převratnou novinku", která nemá vychytané mouchy. To neznamená, že motor je nefunkční, jen s ním zkrátka budeš chodit častěji do servisu, kde budou vychytávat ty mouchy. Nejsi jediný, kdo se dostal do podobné situace, podobně dopadli "odbroníci" kteří kupovali novinky i u jiných automobilek. Nic ale nebrání tomu, abys s autem jezdil a používal ho k tomu, k čemu má sloužit. Někdo také chodí častěji do servisu, když má například stanovenou výměnu oleje po kratším intervalu (koncern VW určoval 30000 km a třeba Honda 20000km s upozorněním, že je vhodné vyměňovat olej dříve a třeba některé jiné automobilky u svých modelů ponechávají 15000 km. Tak v čem problém? Budeš vyměňovat olej po 10000km a pohoda. (A budeš mít "radost" že sis koupil "převratný" nafťák Mazda...) Když kupuješ nové auto a nerozumíš autům, tak si nech poradit od lidí, kteří tomu rozumí a rozhodně nekupuj "převratné" "zázračné" novinky na trhu a kupuj raději něco, co se už vyrábí a prodává několik let.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 11. 2019 18:23

Sašo, kdo si koupil (zvolil) u Forda manuální převodovku, problém neměl a nemá. (možná už dnes Ford u automatu vychytal od "dětské nemocí", ale já bych na místě kupujícího ještě na forďácký automat chvíli počkal...) Já jsem nikdy Forda neměl a ani ho neplánuji....
Potom ještě něco o dalších problémových motorech:
https://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete... ...

No a něco od koncernu VW:
https://www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2-0-tsi-... ...

Když se to tak vezme, tak asi ten Mazďácký diesel nemusel být nakonec zdaleka ten nejproblémovější motor natrhu... Předpokládám, že diskutovaný diesel Mazdy 6 už bude v pořádku, ale hce to ještě alespoň rok-dva počkat.

Odpovědět  |   | 
AK  |  24. 11. 2019 21:20

Kdyby třech 6000 blbcu četlo návody a lépe se o to starali tak se jim to nestane 😀

Odpovědět  |   | 
Milan  |  25. 11. 2019 08:26

Detailně mi přijde lépe zpracované kolejiště modelářů ve Žďáru. Také se drží jedné epochy. http://www.mkzdar.cz/fotogalerie...

Odpovědět  |   | 
Milan  |  25. 11. 2019 08:27

Eh, špatná záložka...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

dnes | Vladimír Kadera | 40 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 80 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 68 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster