Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

pěkná fotla stím brejlovcem.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  11. 01. 2020 09:55

Jakože 220 koní zrychluje za skoro devět sekund, jede maximálně 190 a navrch si to říká "sport"? To musí být pěkný výsměch, když takovému "sporťáku" ukáže první obchoďák s běžným dieselem laufy.

Odpovědět  |   | 

joo a ten obchodák přijede v osm večer dom, kdežto s lexusem řidič vyjede pro zábavu a není jeho cílem být pořád v práci.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  11. 01. 2020 10:48

Pro zábavu? To jako aby poslouchal zvuk motoru a umělého řazení z repráků? Když už je někdo takový masochista, tak udělá lépe, když si lehne na kanape a poslouchá to ze sluchátek.

Odpovědět  |   | 

prostě někdo chodí do hospody a někdo má takové auto.

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 12:34

No..jenže tohle auto neni nic moc.

Odpovědět  |   | 

pro tebe a ještě napiš, že stěží vytáhne 50......Pro mě je to trefa do černýho.

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 18:20

Tak si ho kup. Nemám s tim problém.

Odpovědět  |   | 
RC  |  12. 01. 2020 02:14

Vysvetlenie:
RC F je podobne ako BMW M, AMG, atd.
RC xx F Sport je len sport paket pre model xx
---
Modely RC pre EU:
RC 300h 2.5l 220k 8.6s kombi/mesto 6.5l/6.1l
RC F 5.0l V8 477k 4.5s 12.4l/14.7l
---
Modely RC pre US:
RC 300 2.0T 240k 7.6s 9.8l/11.2l
RC 350 3.5l V6 310k 6.0s 10.2l/11.8l
RC 300/350 AWD (spotreba +1l)
RC F 5.0l V8 477k 4.5s 12.4l/14.7l
---
spotreby su realne (hybrid WLTP, zbytok US EPA)
pozn. zasportovat sa da aj s nizsim vykonom, dolezity je podvozok a riadenie

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2020 06:40

Je to ještě pomalejší než GT86.

Odpovědět  |   | 
RC  |  12. 01. 2020 13:40

Trochu ucty a vdaky by pomohlo :)
V case emisnej krizy doniesol Lexus do Europy hybridny high-tech s polovicnou spotrebou v meste a k tomu okruhovy special V8.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2020 16:18

V CR potazmo SR je hluboce zakorenen pristup/nazor 'kdo nejde s nami, jde proti nam' a spousta lidi takto kadruje vsechno a vsechny.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 01. 2020 04:25

V8 není okruhový speciál, trochu si postuluj než něco napíšeš.

Odpovědět  |   | 
N6600  |  13. 01. 2020 09:20

RC F Track Edition je co?

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 01. 2020 16:44

A "ikona" místních diskuzí lemtá lahváče z basy

Odpovědět  |   | 

závidíš? Na svátky jsem měl aji ty piva balené do papírových sáčků a pivo se nelemtá, ale vychutnává.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2020 06:39

Závidět ochmelkovi s basou? To zcela jistě ne. Kam nezřízená konzumace piva vede je tu v diskuzích jasně vidět

Odpovědět  |   | 

Já vypiji třeba 4 piva za měsíc, jestli ty máš něco se zdravím a nemůžeš pít ani pivo je těžké usoudit na dálku, nedivil bych se jestli ti doktor neodebral i řidičák, podle diskuzí to i vypadá a nemůžeš spolknout moje jedno a dvoustopé káry v garáži. Ty jako budeš aji nadávat, že asi grilujem a dáme si po jednom pivě a když je nás třeba deset, tak asi tu basu musím dát do Z4 a koupit novou, ty jako nabídneš někomu co? Dešťovku? Vleze se ti do auta vůbec ta basa, máš vůbec auto? i bez řidičáka ho můžeš vlastnit.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2020 10:20

Píšeš jako by jsi měl permanentně 2 promile na žíle a jak si vozíš basy je mi šumák

Odpovědět  |   | 

máš tedy ten řidičák nebo ne? Tuším, že neumíš diskutovat a jenom svádíš aby se to někam stočilo. Pamět ti taky už neslouží, nebot jak jsme diskutovali u jaguaru tam ses dozvěděl, že já mám v otočce jen 1 basu. Delší dobu tě pozoruji a tvůj stav někoho zkritizovat se zhoršuje, tím pádem bludy v hlavě se ti budou zvětšovat, nebo závist, že nemáš na pivo 75kč??????

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 01. 2020 04:27

"Delší dobu tě pozoruji"...no o autech se s tebou diskutovat nedá, o jejich řízení taky ne, tak zbývá jen sledovat jak měříš auta dle basy piv

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2020 10:28

Předvádíš klasický čecháčkovský, uspěchaný pohled. Jenže řidič podobného auta tomu nervnímu obchoďákovi rád uvolní cestu, aby ho ten dement neohrožoval a nekazil mu pohodu za volantem. RC prostě není hračka pro puberťáky, je to luxusní cestovní kupé. Takových modelů bylo už v historii nespočetně, akorát ti nedospělí ještě pořád vnímají kupé jako symboliku závodění za každou cenu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 01. 2020 11:54

Sama automobilka ho prezentuje jako sportovní kupé. Je to jediný motor v nabídce, což je ostuda. Nedá se to ničím omluvit. Být tam ještě V6 a V8 neřeknu na tento "startovací" model ani ťuk. Takhle je celá řada RC (tedy jeden model) jen pozérským kupé.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 12:48

Však to Lexus nabízí WP - to jsi nic nečetl o LC 500? Má přesně to, na co upozorňuješ - 5 litrový V8.
Lexus není VW, aby do každého modelu cpal všemožné (a bohužel i nemožné) motory. Lexus má svoji strategii nabídky a své zákazníky, kteří si mohou vybrat. U některého modelu nabídne Lexus alternativu volby motorů a u jiného modelu jen jedinou možnost. Lexus nebude nikdy "masovka" a jestli to je dobrá nebo špatná strategie značky, to ukáže budoucnost.
Každý ať si koupí, co mu vyhovuje. Možná se najde někdo, kdo si diskutovaný RC 300h F "Sport" koupí a bude spokojen. Někdo jiný, kdo je omezen penězi, tak může zvolit třeba model IS, který je nabízen jak v hybid pohonem, tak i s klasikou - bohužel už jen se 4-válcem, ale i tak jezdí slušně. Zkrátka - je to otázka volby každého, z čeho a co si bude vybírat a pro co se nakonec rozhodne a co si koupí.
O tom, že se "ořezávání" počtu válců dotklo i značky Lexus a též i snížování objemu válců s doplněním "přefukování", o tom se už vícekrát diskutovalo. S tím ale člověk nic nenadělá - ber nebo nech být a jdi jinam, tak to bohužel je.

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 01. 2020 12:59

Konkrence, tedy BMW 4er, A5, E-coupé s motory problém nemají. LC je cenově o milion výše!

Pleteš si pojmy s dojmy, v RC Lexus rezignoval na klientelu. Tohle je motorizace pro holku na popojíždění bulvárem, s luxusem inzerovaným sportovním vozem to nemá zhola nic.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 13:04

Však jsem to WP už napsal jinde, cituji: "S troškou nadsázky diskutovaný RC je pro manželku, aby nezáviděla manželovi jeho LC 500 a aby hned zvenku poznala rozdíl mezi auty a náhodou nesedla a neodjela s tím "jeho" "autíčkem"..."
"A co se týká ceny a alternativ, to jsem též napsal v diskusi kusek vedle, cituji:
Každý ať si koupí, co mu vyhovuje. Možná se najde někdo, kdo si diskutovaný RC 300h F "Sport" koupí a bude spokojen. Někdo jiný, kdo je omezen penězi, tak může zvolit třeba model IS, který je nabízen jak v hybid pohonem, tak i s klasikou - bohužel už jen se 4-válcem, ale i tak jezdí slušně. Zkrátka - je to otázka volby každého, z čeho a co si bude vybírat a pro co se nakonec rozhodne a co si koupí.
O tom, že se "ořezávání" počtu válců dotklo i značky Lexus a též i snížování objemu válců s doplněním "přefukování", o tom se už vícekrát diskutovalo. S tím ale člověk nic nenadělá - ber nebo nech být a jdi jinam, tak to bohužel je."

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 13:39

Josefe, snažíš se špatné vlastnosti modelu rc onluvit jiným modelem. Je to prostě kec.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 15:20

MM, jak jsi dospěl k tvému konsteování, cituji tě: "špatné vlastnosti modelu rc"? Ty máš s modelem rc zkušenotsi?
Napsal jsem to asi dostetčně srozumitelně v jiné odpovědi v této diskusi, cituji.
"S troškou nadsázky diskutovaný RC je pro manželku, aby nezáviděla manželovi jeho LC 500 a aby hned zvenku poznala rozdíl mezi auty a náhodou nesedla a neodjela s tím "jeho" "autíčkem"...
----------
Vypovídá to asi všechno, nemyslíš?
Ještě doplnění pouze pro tebe, abys porozuměl. Ten model RC navrhl Lexus a dal do prodeje v rámci své strategie pro cílenou skupinu zákazníků, které RC bude vyhovovat. Rozhodně RC ale nemá špatné vlastnosti, jak to konstatuješ ty. Ten, komu RC nevyhovuje, tak vybere a kupuje něco jiného. Je to snad jasne, ne? Nebo si snad myslíš, že Lexus se bude řídit "názory" nějakého MM?

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 18:22

Dospěl jsem k tomu na základě čísel. Prostě váha a zrychlení je u auta s označením sport trochu průšvih. Jinak jsi zbytečně afektovaný. Nejsem úplně na tyhle infaltilní diskuze plné narážek.

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 18:38

I obyčejné 330i deklasuje toto "sportovní kupé"...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 01. 2020 23:06

Nojo ale majiteli Lexusu je to uplne fuk. V tichem interieru si pres otravny multimedialni system pusti genialni audio Meridian a tuctove (byt dobre) BMW prehlidne uplne stejne, jako kazdou jinou Skodovku...
Jemu je jedno, ze nema nejlepsi auto. On je naprosto spokojeny, ze si jede tim autem, ktere chce.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 01. 2020 23:12

Pardon, audio Mark Lewinson

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 01. 2020 23:16

A to jeste k tomu s jednoduchym “v”. To je zas vecer.

Proc se vlastne zastavam auta, ktere bych sam nechtel? Mozna jsem si vzpomnel na to audio, to mi vyrazilo dech. Nejaky Hormony a Olufseni se muzou jit zahrabat.

Odpovědět  |   | 
Čuráček  |  12. 01. 2020 00:30

Možná. A nebo seš debil. Věřim že to je spíš kvůli tomu audiu. Bylo by fajn kdyby si tyhle milovníci lexusů občas nějakýho koupili. Automobilce by prodej hned vylít o 10%.

Odpovědět  |   | 
Čuráček  |  12. 01. 2020 00:31

Doufám že těm devíti lidem co si to loni koupili to jedno je.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 01. 2020 09:21

No v tichém... nevím nevím. Vlastně vím.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2020 19:27

Sportovní, ne závodní. Nemusí mít hodnoty supersportu, a s hmotností a výbavou, kterou má, to ani nepotřebuje.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 01. 2020 04:29

Co je na něm sportovního? Váha? chybějící výkon? Dynamické parametry průměrného auta střední třídy?

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 12:36

Myslim že moc slovíčkaříš. Pisateli patrně nešlo o závodění s obchoďákem, jako spíš o to upozornit že hodnota zrychlení prostě neni vážně žádná sláva.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 15:35

Ty jsi MM tedy "znalec", to se musí nechat.
Přitom to mpolan napsal naprosto srozumitelně, cituji ho:"RC prostě není hračka pro puberťáky, je to luxusní cestovní kupé. Takových modelů bylo už v historii nespočetně, akorát ti nedospělí ještě pořád vnímají kupé jako symboliku závodění za každou cenu."

Doplnim to pro vysvětlení méně chápavým jako MM, že ne každý zájemce o auto kouká na katalogové parametry, kterými se řídí "plakátoví řidiči" zdejších diskusí, ale má třeba zcela jiné důvody. Něktečí si RC koupí prostě a jednoduše jen proto, že se jim líbí a že ho chtějí. I takoví zákazníci existují. Třeba právě pro takové zákazníky Lexus dal RC do prodeje - má na to právo, je věcí značky rozhodnout ,co bude vyrábět a prodávat.
Lexus určitě zná typ zákazníků, kteří kupují u značky BMW a moc dobře ví, že je k sobě nepřetáhne a ani se o to nesnaží. Jde zkrátka vlastní cestou.
Jsem si jistý MM, že ty si Lexuse kupovat nebudeš a to je podstatné.

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 18:29

Asi máme prostě každý jiné nároky. Pro mě auto s podobnými parametry luxusní cestovní kupé prostě nikdy nebude, pro tebe ano, nemám s tím problém. A budeš se divit, ale na jaře jsem kupoval auto a lexus jsem si byl projet. Vždy se mi na silnici líbil. Ale nedopadlo to. Rád budu diskutovat, ale jestli to dokážeš, vynech ty osobní sračky. Jsme snad dospělí lidé. Dík.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 19:45

Však jsem to MM napsal, že ty Lexuse kupovat nebudeš kupovat.
Tvoje, cituji, tě:"Dospěl jsem k tomu na základě čísel. Prostě váha a zrychlení je u auta s označením sport trochu průšvih." a potom ještě "I obyčejné 330i deklasuje toto "sportovní kupé"..."
- to potvrzuje. Odpověděl jsi mi tím na moji poznámku, cituji: "Lexus určitě zná typ zákazníků, kteří kupují u značky BMW a moc dobře ví, že je k sobě nepřetáhne a ani se o to nesnaží. Jde zkrátka vlastní cestou."
Zkrátka, ty a tobě podobní zákazníci ocení to BMW a ne Lexus. A to je přece v pořádku, každému nabídnout to, co se mu líbí. Pro někoho BMW a pro jiného Lexuse. Lexus není o výkonech a výkonnostních parametrech. Nabízí smazřejmě i výkonné modely (nejenom RS), ale ve srovnání se srovnatelnými modely BMW (nebo Porsche) s použitím stopek a měřením "desetin" určitě Lexus s BMW prohraje. Lexus má svoje "finesy", které ocení vyhraněná klientela, která se naopak vyhýbá tomu BMW.
To, že nejde u RC o vyložený sporťák, to musí být přece každému jasné. Proto jsem i uvedl, cituji: ""S troškou nadsázky diskutovaný RC je pro manželku, aby nezáviděla manželovi jeho LC 500 a aby hned zvenku poznala rozdíl mezi auty a náhodou nesedla a neodjela s tím "jeho" "autíčkem"..."
A to, co uvedl mpolan, cituji:"...je to luxusní cestovní kupé", je argument, na základě kterého tohoto RC "sporťáka" zákazníci kupují. Že jich není moc, to ukazují výsledky prodeje. Ale jsou.
Potom ještě k tvému konstatování, cituji tě:"Pro mě auto s podobnými parametry luxusní cestovní kupé prostě nikdy nebude, pro tebe ano, nemám s tím problém." - to vidím úplně stejně a já bych si RC nikdy nekoupil. Ale opakuji - jsou jiní zákazníci, kteří to vidí jinak a RC koupí.
Reagoval jsem ke kontextu příspěvků "diskutujících", kteří vyčítají Lexusu, že RC není podle jejich představ, místo toho, aby se podívali na nabídku Lexusu a zjistili, že Lexus má i ostrý model LC, který si ale nechá solidně zaplatit. To, že Lexus nedává nic "zadarmo", to musí být každému jasné, přesto to řada diskutujících nechápe a "rozebírá", proč by RC neměl mít v nabídce více motorů, atd. Přitom je stejně jasné, že by se na výsledcích prodeje v Česku stejně neprojevilo. Myslím si, že Lexus ví co dělá, proč vyrábí RC a vedle toho LC.

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 20:03

Dobře, tak mel ty sračky dál. Hezký den.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 20:15

Vidím, že si rozumíme.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2020 06:43

No oni ti zákazníci zrovna RC moc nekupují. A když by mi začal prodejce vysvětlovat něco o sportovním kupé jak hlásají demagogické prospekty Lexusu, klidně bych ho posadil jak říkáš ty do nudného BMW.
Nevím co je na 4er nudného, jestli to, že nevypadá jako přežraná ryba nebo, že má na výběr z tolika motorizací?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2020 19:24

Papírové hodnoty jsou pro děti. Ale jak je vidět, to jediné ještě čecháčkům zbylo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 19:49

Některým to ale nevysvětlíš mpolane. Zejména ne některým zdejším "plakátovým" "řidičům". V tomto případě to ale není o "čecháčcích" ale o celkové situaci v Česku a koupěschopnosti (či spíše nekupěschopnosti) občanů, a proto některým nezbývá, než jezdit "plakátovým" autem a "kibicovat" ve zdejší "diskusi".

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 20:08

Ty máš fascinující schopnost Josefe napsat hromadu textu a přitom nic neříct. Píšeš dokola stále to samé a cituješ tu sebe, tu ostatní. Trošku grafománie.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 20:16

Myslím si, že jsem napsal všechno podstatné. A ty taky...

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 20:06

Jasně. Váha a zrychlení, počet valců, obsah..přece nikoho nezajímá a nic nevyjadřuje. Prostě pro děti

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 20:35

Ten, koho zajímá "Váha a zrychlení, počet valců, obsah.." tak rozhodně o RC ani nezavadí a míří k LC500. A porovnává cenu a ostatní "hodnoty". Potom jde koupit třeba BMW nebo Porche. Nebo něco jiného. Vyložený závoďák na okruhy ale LC500 určitě není, což je asi každému jasné a je zbytečné se o tom zmiňovat.

Odpovědět  |   | 
Čuráček  |  12. 01. 2020 00:32

Spíš si koupí něco u konkurence.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 13:21

Neumíš číst? Vždyť jsem to napsal, cituji : "....Potom jde koupit třeba BMW nebo Porche. Nebo něco jiného....)

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2020 06:45

Ale kulový, ono těch co chtějí Lexus bohužel tolik není. Bohužel vůči drahému LC, RC je bídné.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 01. 2020 10:54

Zajímá to pár diskusních otrapů tady na autorevue. A jinak? Kdyby to bylo tak důležité, nikdy by se neprodávala BMW s tříválcem.
Jenže ne, čecháčkovské myšlení dál nepustí, hlavně válce, výkony, sekundy a setiny...

Odpovědět  |   | 
K+H  |  12. 01. 2020 11:17

Naopak, prodeje mluví jasnou řečí, vnímá to 99,9% reálných kupců, mizivé prodeje RC to jenom potvrzují.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2020 06:46

Jistěže to diskuzní plácaly nezajímá, reálný kupec ale tyto parametry vnímá a jde o šourům dál.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  11. 01. 2020 10:30

Máš pravdu. Je to nedostatečně výkonný. Zároveň si myslím, že se papírové výkony silně přeceňují. Tomu, kdo má rád auta, musí nejvíce záležet na tom, jak vůz jede, jak se řídí, jak zní, jak se v něm cítí.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  11. 01. 2020 10:55

To souhlas, ale pokud si něco říká sportovní, tak základ, tedy srdce takového auta musí alespoň trochu něco předvádět, nikoliv být mdlá a uškrcená lemra. No a celkový dojem z tohoto "sporťáku" pak dokonale korunuje umělý zvuk z repráků, to je stejný pocit jako sednout si doma k playstation, dokonce možná ten playstation má ty zvuky lépe odladěné.

Odpovědět  |   | 

každý není gaučák a miliony lidí co má obdobná sportovní auta by do domu playstation nechtěla.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič.  |  11. 01. 2020 11:22

Ano, lidé co mají skutečná sportovní auta by tento playstation na kolech nechtěla.

Odpovědět  |   | 
Haus  |  11. 01. 2020 11:38

Ty s tím jezdíš? Že to auto tak dobře znáš.

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 01. 2020 11:56

Miliony lidí s podobnými auty? Má to dynamiku dvoulitrové Calibry z přelomu 80/90 let. Je to ostuda japonské prémie.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 12:57

WP, na toho imbecila raději nereaguj.
A co se týká toho diskutovaného modelu "Sport", tak bych jen poznamenal, že pro tu "ostudu" má asi Lexus své důvody, protože japonskou prémii Lexus nabízí v podobě modelu LC 500.
S troškou nadsázky diskutovaný RC je pro manželku, aby nezáviděla manželovi jeho LC 500 a aby hned zvenku poznala rozdíl mezi auty a náhodou nesedla a neodjela s tím "jeho" "autíčkem"...

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 01. 2020 13:02

Podívej kolik stojí LC! Ano, je to motoricky i vizuálně jiná liga (RC je takový zápasník sumo, LC krasavec). Ale před "vylepšením" měl motory V6 a V8.
Pak se divme, že kdo chce mít kupé za rozumné peníze s větším výkonem, nakoupí u německých výrobců.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 13:09

Však jo, je to o ceně. Proto jsem třeba uvažoval o koupi Mustanga, na kterého finančně dosáhnu, ale manželka bohužel nesdílela mé nadšení ...)
Pokud se vrátím k Lexus. Zkrátka Lexus je Lexus a nikod s tím nic nenadělá. Nekdy se ti strefí do požadavku a koupíš a jindy už bohužel ne.

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 01. 2020 13:04

Pardon, V8 je stále, ale téměř za cenu LC500. Tedy dvojnásobek základní ceny RC300.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 13:12

Zkrátka Lexus je Lexus. Ber nebo nech být a jdi jinam. Na druhou stranu těch "pár" aut, která se ročně v Čeku prodá, dává majitelům jistou pozici originality a na parkovištích se skoro nikdy nestane, aby stály 2 lexusy vedle sebe...

Odpovědět  |   | 
WP  |  11. 01. 2020 16:47

Lexus byl založen, aby konkuroval D3. A po desítkách let to začne vzdávat?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 20:08

Nevzdává to, ale jde na "konkurování" svojí vlastní cestou, protože pochopil, že někdo, kdo chce něco od D3, tak toho neohromí "kopírováním". A Lexus též pochopil, že když někdo chce vyloženě "něco" s třícípou hvězdou na kapotě, tak má prostě smůlu.
Také mám občas pochbnosti o "správnosti" cesty Lexusu, ale tak to prostě je a nezměním to.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  12. 01. 2020 13:23

Tak to je pravda. Mám GS a za 14 měsíců jsem potkal jenom jeden další GS. Spousta RX, málo IS... Je to rarita

Ale jinak musím souhlasit, že toto RC je slabé. Vím, jak jezdí GS 450h, co se týče dynamiky a od RC bych čekal něco podobného. Ale je to rozhodnutí Lexuse...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 13:49

Naprostý souhlas Marku. V názorech se shodneme, to jsme už probrali i v jiných diskusích kolem modelů Lexus. Je fajn, když člověk snadno najde své auto-raritu i na parkovišti.
K tomu RC jsem se vyjádřil v různých větvích této "diskuse", já bych si ho nekoupil, ale někomu může naprosto vyhovovat, což ukazuje údajně 10 prodaných kusů za rok. Jenže i ostatní modely Lexusu jsou prodejností v podstatě kusovky. Tak to prostě je a nepžedpokládám, že se to v Česku změní. Spíše mám obavy, aby to s Lexusem v Česku nedopadlo jako s Infinity. Je to všechno na rozhodnutí Lexuse a nic s tím nenaděláme.
(Ovšem podle počtu příspěvků a počtu + a - to vypadá na úspěch Lexusu, který tímto výsledkem zájemců o značku Lexus šlape na paty dokonce i Škodě...

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 13:41

lc není omluva pro ostudu zvanou rc. Ty si nějakej fanda značky, že argumentuješ takhle demagogicky?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 15:09

MM, napsal jsem to a argumentoval dostatečně srozumitelně. To, že to nechápeš, za to já nemůžu.

Odpovědět  |   | 
Sokolí oko  |  11. 01. 2020 15:25

Krom čisté demagogie ještě stihoman? Kdo všechno tě ještě nechápe? S tvým závěrem budou souhlasit všichni, včetně tvého ošetřujícího lékaře, ty za to skutečně nemůžeš.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 15:36

Tak tedy ty, Sokolí oko, nepochopíš vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 01. 2020 12:16

Auto s váhou 1800kg jen s řidičem nó.Skuste naložit svoje auto na tu váhu a pak zrychlovat.Navíc ty zadní kola 265 a výkon už tak chabý.Zrychlení na 100je ještě dobrý.Od stovky neujede tsi fabce.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 01. 2020 12:01

K takovému autu v rámci doby ten 2,5litr s turbem tak 250koní+elektro motor(celkem kolem 300koní) alá plugin s dojezdem 60km.Pak to může stát i 2míče.K takovému pěknému autu nemají motory pro evropu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 13:01

Michale, přesně něco takového Lexus nabízí v podobě modelu LC500, jak jsem u ž jinde zmínil... (5litrový 8válec by to snad mohl vyhovovat a máš dokonce u LC možnost volby i hybridu...)

Odpovědět  |   | 
Ementál  |  11. 01. 2020 13:42

Ty si ze zastoupení Lexusu Pepíku?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 15:11

Nejsem. Máš s tím Ementále problémy?

Odpovědět  |   | 
Ementál  |  11. 01. 2020 18:44

Proč bych s tím měl mít nějaké problémy? Jen vidím jak se biješ za auto s mizernými parametry, tak mě zajímalo jestli to děláš z vlastního přesvědčení.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 20:11

Kde jsi sebral, že se biji za auto s mizernými parametry? Tvůj komentář ukazuje, proč jsi ementál.

Odpovědět  |   | 
Ementál  |  11. 01. 2020 20:16

Jen čtu co píšeš. Ty si neuvědomuješ co píšeš?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 20:19

Jenže ty, co čteš, tak tomu nerozumíš, uniká ti z textu řada informací.

Odpovědět  |   | 
Ementál  |  11. 01. 2020 20:22

No jo. Ty seš tu jedinej chytrej co všechno chápe.

Jak řekl Werich. Není na Světě síla co by blbcovi vysvětlila že je blbec. Takže ty más tu výhodu že se sebou budeš vždycky spokojenej. A ještě tu máš legendárního mpolana, můžete se tou chytrostí masírovat navzájem. On je tu taky proslulej chytrostí jako máš ty.

Odpovědět  |   | 
Sokolí oko  |  11. 01. 2020 20:24

Ano, z tvého textu mu uniká jedna zásadní informace. A to je ta, že jsi normální debil. Skrytý psychopat, manipulátor a slizoun. Tebe líznout v práci za kolegu, tak dám snad výpověď. A jak jsi povýšený. Psychiatr by nad tebou zatleskal.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 01. 2020 22:39

Sorry, ale ty nedokazes normálně diskutovat? Vždycky se najde někdo, kdo tyto diskuze zasere nějakými urazkami.

Odpovědět  |   | 
Sokolí oko  |  11. 01. 2020 22:46

S Josefem, pokud nastartuje svůj sračkomet, ne. A nejde tu o názor na vozy.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 13:54

No "Apači", ono to podle tvého příspěvku Sokolí oko | 11. 01. 2020 20:24 podle obsahu a formy vypadá, že tím sračkometem jsi spíše ty. Z tebe v této "diskusi" objektivně nevypadlo kromě sraček opravdu vůbec nic (jak jinak nazvat tvůj zmíněný příspěvek, přečetl sis ho vůbec po sobě?.

Odpovědět  |   | 
Čuráček  |  12. 01. 2020 00:33

Pepík si začal.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 13:26

Neumíš číst? Je to s tebou stejné jako v jiné větvi diskuse, ve které jsi na mne reagoval.
Jsi typický představitel generace, která je schopna přečíst akorát větu s několika slovy. Už vůbec ne souvětí a více odstavců ani nemluvě. Na tom se ale dá stavět byznis, takovým moulům, když se to zohlední, se dá vnuknout (a třeba i prodat) cokoliv.

Odpovědět  |   | 
Čuráček  |  12. 01. 2020 17:31

Právě že číst umím. Byzn"i"s se na tom asi stavět nedá. Kdyby jo tak už máš lexuse.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 18:00

Omlouvám se za hrubku, příště si dám pozor na překlepy. Moc dobře vím, že se píše "byznys". Tobě zase unikají jiné věci. Je otázkou, co je podstatnější. Hrubka se opraví jednoduše a rychle. To ostatní, podstatnější, je ale problém, že Čuráčku? Ale přivítám od tebe gramatické korekce, vždy je na textu diskusního příspěvku co zlepšovat... Jo a jen tak mimochodem, jak víš, že ho nemám?

Odpovědět  |   | 
Čuráček  |  12. 01. 2020 19:51

Ale no tak zas nefňukej. Myslim že jsem kolem té chyby zas takové divadlo nedělal.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 01. 2020 19:10

Omlouvám se, že vám tu "skáču do řeči", ale pokud chceč řešit češtinu, neměl bys alespoň v tom příspěvku, ve kterém to řešíš, také nepsat chyby? ... "l"exuse.

Odpovědět  |   | 
Vasco  |  11. 01. 2020 16:30

Moc nechápu, proč testujete ležáky, které si v ČR prakticky nikdo nekupuje (RC za loňský rok méně než 10 prodaných kusů), přitom je zde hromada nových modelů, které jste netestovali a které se prodávají o řády lépe a které by bylo daleko zajímavější otestovat.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 16:55

Možná proto, aby se jich prodalo více než těch 10. Myslím si, že diskutovaný model RC je natolik specifický, že si ho o moc více zákazníků stejně nekoupí. Na druhou stranu třeba i těm 10 zákazníkům se splnil sen, koupili si auto, které jim plně vyhovuje a se kterým jsou spokojeni. Přece i těch 10 zákazníků může mít jiné představy o autě, než některí zdejší "plakátoví" "řidiči", že? Jo a určitě majitelé předmětného modelu RC zdejší diskusní články stejně nečtou a tedy se o názory "dborníků" ani nezajímají. Proč tedy o RS diskutovat, že?

Odpovědět  |   | 
Ementál  |  11. 01. 2020 20:19

Co to je plakátový řidič?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 20:26

Přemýšlej a dokaž že nejsi ementál. (přece nemáš dělavou hlavu, ne?)

Odpovědět  |   | 
Ementál  |  11. 01. 2020 22:14

Když budu přemýšlet tak zjistím co si představuješ pod pojmem plakátový řidič?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 13:30

Vidím, že to máš těžké.... Plakátový řidič je "řidič" který řídí akorát auto, které je na plakátu a o kterém si přečte katalogové a tabulkové údaje, na kterých staví své představy, "zkušenosti" a "znalosti". Dá se totiž číst i mezi řádky a je celkem snadno poznat, kdo skutečně prezentuje reálné názory a zkušenosti z reálného provozu.

Odpovědět  |   | 
Ementál  |  12. 01. 2020 17:32

To bys měl být psycholog, nebo politik, když z pár řádků dokážeš zjistit čím člověk jezdí.

Odpovědět  |   | 
Ementál  |  12. 01. 2020 17:34

Zrychlení za 8.6 je u sportovního kupé problém. To nemá co dělat s reálným provozem, plakáty ani tvým sociálním mindrákem.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 19:11

Pro mne těch 8,6 taky proto bych si RC určitě nekoupil.
Jak ale definuje Lexus své modely:
RC elegantní kupé
Dostupný v provedení s benzinovým nebo hybridním pohonem
RC F
Vysoce výkonné kupé
Dostupní v provedení s benzinovým motorem
LC
Vlajkové kupé
Dostupný v provedení s benzinovým nebo hybridním pohonem
---------------
A ja předvádí Audi definici limuzíny na svých web stránkách v případě modelu A3, cituji:
"Strhující a fascinující
Limuzína Audi A3
Nová definice limuzíny: Audi A3 Limuzína, která má charakter kupé, rozhodně udělá dojem svou elegancí a šarmem. Nízká splývající střešní linie vyjadřuje smysl pro dynamiku, zatímco svalnaté partie vypovídají o sebevědomé povaze této atraktivní limuzíny. Výrazné lemy blatníků definují prostor, ve kterém vyniknou atraktivní disky kol, které jsou na přání dostupné až do velikosti 19". Vůbec poprvé bude v kompaktní třídě k dispozici také přístrojová deska Audi virtual cockpit. Objevte, jak vypadá náskok v celé řadě aspektů."
Podrobněji Josef | 12. 01. 2020 17:51

Odpovědět  |   | 

proč redaktoři jezdí většinou po dálnici? To nemůžou sehnat někoho, kdo se nebojí jezdit po městě a kolem komína? Potom by tady ti závodníci co jezdí ve městech na 300koní při 50ce kouleli bulvama při konečné srovnávací spotřebě. To nádraží s brejlovcem je kde?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 01. 2020 22:40

I 10000 konove auto dokáže jet na padesátce padesát. Myslíš, ze silné auto znamená automaticky nutkání k co nejrychlejší možné jízdě?

Odpovědět  |   | 

ale já píši, že tady závodníci musí mět i do města 1000k auto, přečti si diskuzi jak sem jím dával tabulky s pilovým diagramem a jak mě posílali někam.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2020 10:24

Tabulky s pilovým diagramem? Proč člobrdík, co hlásal o nebezpečné zatáčce na D1 u Hulína, která je smrtící za sucha při 120kph tu dává diagramy?
Jakékoliv i nevýkonné auto je v rukou blba zbraň. Není problém se naučit řídit auta s 1000HP, je problém na to mít mentálně.

Odpovědět  |   | 

a zase? Já jsem byl proti zvýšení rychlosti na 150km/hod, nebot za tu zatáčku není vidět, tak ti připomenu, že to bylo před kroměříží, před hulínem tam je omezená rychlost. Kdybys měl řidičák tak bys mohl si to projet, na místě spolujezdce máš to zkreslený.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2020 16:28

Za spoustu zatacek neni videt, jen na dalnici se ti vsak nestane, aby z ni nevo vyletelo z protismeru. Pokud tedy Peta Umr neprebere piva a neskoci do auta. Nejutazenejsi oblouk na D1 Vyskov-Prerov je pred Hulinem. Jestli ti dela problem jeste jina zatacka, tak za volant uz nelez. Jsi nebezpecny sobe i ostatnim.

Odpovědět  |   | 

už jsem to psal, před hulínem(vedle) je omezená rychlost, nejedná se o vjetí něčeho, ale rozhled z levého pruhu na brždění, nejedná se o mě ale o druhé, ty asi nevíš jakou Z4 snese zatáčku .. /Musíš si vzít v potaz, že já jezdím více auty a to co projedeš na PC, tak já musím brzdit nebot vezu i náklad, víš vůbec, že existuje profesák? a auta mají max. konstrukční rychlost a ještě omezenou vyhláškou a značkama? Kdybys měl něco najeto, tak určitě potkáš auto v protisměru na dálnici a já jsem zrovna tam potkal , oba jsme jeli směrem na brno, já v pravým a on přes svodidla z jeho pohledu taky pravým, jestli nevěříš, tak si to zjisti u policie.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 01. 2020 04:34

Z4 určitě snese víc než ty umíš, nevím jak to máš kamioňáku s nákladem. Profesák? To tě snad řidičsky povyšuje?
Takže jsi si opět cintal triko... Po basičce

Odpovědět  |   | 

nejsem kamionák a nic mě nepovyšuje, jenom mám více zkušeností než ty.

Odpovědět  |   | 
Fafo  |  11. 01. 2020 19:21

RC v hybridni variante... toto je vynucene, diky EU emisnim predpisum = obrim pokutam za kazdy gram co2 myslim 95€ x pocet gramu (nejsem si jisty... napr nad 1100kg vahy ma byt max +-115g co2. Takze pokuty za vykonna auta jsou za kazdy kus obrovske a neni vyjimkou, ze vyrobce by mel za 1ks vykonnejsiho auta zaplatit 150-220.000 nekam... Kdo chce zjisti si vic.

Proto vaznou dodavky, nebo nektera zajimava auta zdrazili o 100.000kc, napr Megan RS, Miata/mx5 +80.000 a prestava se do CZ dovazet.

Uz pred deseti lety jsem rikal, ze ktery vyrobce nebude mit hybrid, bude mrtvy... Myslite, ze RC by v hybridu nedokazal levou zadni 250km/h a odladit ecvt, aby neletela pod plynem do otacek. To vse umi a jde, ale Lexus/Toyotu by to stalo desitky miliard.

Takze kupujte RCF, LC500 a jina letadla, dokud muzete, pokud na to ovsem diskutujici maji, ne reci, ale finance. Vlade by se moc libila dan pri prihlasovani noveho auta, ktera je roky na SK, kdy nad +- 250kw zaplatite poplatek statu 3900€ + dalsi poplatky. V Nemecku platim za nekolik aut od 139€/rok, za emisne horsi diesel od 179€/rok a treba na LS460 500€, na starou jeste petivslcovou A6 C4 2,5TDi Quattro 103kw 500€/rocnr a vztahuje se to na kazdou soukromou osobu, bez vyjimky.

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 01. 2020 20:13

O tom poplatku jsem vůbec nevěděl. Dík za doplnění rozhledu. Je to děs. Netušil jsem že socialismus je na Slovensku o krok dál než u nás.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2020 20:25

Na ekologické poplatky jsem upozorňoval v jiných diskusích včetně odkazu na seznam aut, která už mají zveřejněnou "bonifikaci". Kupodivu koncernový naftový dvoulitr má nulový "příplatek".
Co se týká toho nákupu z hlediska "prevence" - koupit co nejdříve, tak mám obavy, že "eko" poplatek stejně později zasáhne každého v podobě nějaké daně. Budou to i restrikční "poplatky" za auta starší 15-20 let....

Odpovědět  |   | 
Peter  |  11. 01. 2020 20:45

Problém českého řidiče - hejtovat vše na co nemá. Hejtovat vše v čem nikdy ani neseděl, natož jel. Hejtovat vše,co nemá aspoň 300 koní,6 válců a nejede min. 250km/h.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 01. 2020 22:44

Mohu se zeptat, jak víš, ze na to místní diskutující nemají (asi jsi myslel finance ne řidičské schopnosti)? Kritizovat politiku výrobce muže jen ten, co na to má?
Garantuju, ze tento model by si levou zadní mohli objednat a koupit minimálně čtyři lidi (včetně mě), co tady diskutují.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 01. 2020 21:46

Tak jinak, proč bych měl kritizovat politiku například indické TATA, když si ji nikdy nekoupím? Zrovna tak je mi úplně fuk, co dělá třeba Chevrolet, VW, Peugeot... Takovému McLarenu nebo Maserati je taky český trh ukradený, protože není stěžejní. Mám spoustu známých v různých zemích Evropy, ale nikde nejsou tak "divní" znalci, jako v Česku.

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 01. 2020 00:36

Čoveče teď si do puntíku vystihl moje min požadavky na auto. Aspoň tři litry obsahu, aspoň 300 koní a aspoň 6 válců. Ta 250tka mě netankuje. Víc jak 180 nejezdím.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2020 16:30

Neco k autu mas?

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 01. 2020 17:35

Mám. Ale už jsem to napsal. Podruhý to psát nebudu. A tvůj příspěvek byl k autu?

Odpovědět  |   | 
Mugambala  |  11. 01. 2020 21:39

Moc nechápu co tímto modelem Lexus myslí. Osadit "sportovní kupé" hybridním čtyřválcem z RAVky. Pokud chtěl udělat levnější verzi RC-F, mohl to osadit svým šestiválcem.

Nevím jak je na tom zahraničí (spíš zámoří) s nabídkou motorů, ale třeba ES 300h, které má ten totožný motor, se dá koupit i jako ES 350 a to vypadá jako daleko jiná paráda. Žádný falešný zvuky a sliby. Ale bohužel ne u nás. A určitě by se s tím něco dalo dělat, ať mi importér netvrdí, že ne.

S tím luxusem bych tady byl dost opatrnej. Kdo zná Lexusy zevnitř aspoň trochu, tak pozná ten zrecyklovaný středový panel z Lexusu IS z roku 2013. Volant z SUV NX, ... jedna věc je recyklovat interiéry jako třeba BMW, ale tady se recykluje 7 let starej design, kterej už tehdy vypadal jak z roku 2008. Pokud si chce nějakej louda koupit Lexus na luxusní svezení, tak s ES 300h udělá daleko líp.

Přece si někdo nekoupí sportovně vypadající kupé za skoro jeden a čtvrt míče, aby se mu pak smáli vesničtí tuneři v rovných kšiltech a eresovejch ochcávkách.

Proč se to RC 300h v ČR vlastně prodává? Všichni ti 2 zákazníci, kteří si ho koupí se ho akorát pak nebudou moct zbavit. Marketing to taky pořádně nedostane, takže o tom autě nebude ani slyšet. Už tak je skoro zázrak, že tu značku někdo zná.

Vsadím se, že v Brně budou mít takový strach z toho, že se toho nezbaví, že jej neobjednají ani jako předváděčku, ani na showroom. A ve Varech to bude prodávat kdo? Dle webu tam pracuje jen pan majitel a recepční. Asi jinej oddíl no.

A aby nakonec tento článek nedopadl jako jeden z top nejméně čtených za rok 2020, stejně jako recenze Lexusu UX 250h, která bylo v top nejméně čtených za rok 2019.

Už je na čase začít v tom Lexusu něco dělat. Další 2 roky nebude žádná novinka ani facelift.

Odpovědět  |   | 

a ty budeš dělat co se sebou? Ty musíš dělat co dělá soused a jít v davu, ty nesmíš mět ani jinou mikinu než mají ve vesnici?
Vzpamatuj se tohle auto je nejlepší nabídka od toyoty. Jo a ještě ravka má ten motor napříč

Odpovědět  |   | 
Mugambala  |  12. 01. 2020 22:58

Rád se odliším, mám rád japonská auta a Lexusu fandím a vždy jsem fandil. Snažím se poukázat na to, že Lexus u nás neprodává pro českého zákazníka zajímavé auto. Opět nemám přehled o tom, jaké motorizace jsou k dispozici v zahraničí (v tom Evropském), ale vycházím z emisních předpisů, že nabídka Lexusu bude v EU stejná.

Na první pohled je vidět, jak moc se liší Evropský a Americký trh. Evropský zákazník je bohužel náročný - na exteriér, interiér i motorizaci. Je náročný, protože může být náročný, protože soused bude taky náročný a protože automobilky se tu náročnost snaží často nějak zaujmout. Prostě si může vymýšlet. Bohužel Lexus dle mého prodává v Evropě (u nás řekněme) pro Evropana nezajímavá auta (většinu).

RC je napohled pěkné auto. Je potřeba si na něj zvyknout, ale i tak je moc pěkné. Bohužel interiér je nic moc (spíš nic než moc). Kdyby to ale mělo pořádnej motor, tak o interiéru nikdo neřekne půl slova. RX je uvnitř taky né zrovna hezký, zákazníci to kritizují, že je to zastaralý a tak (ale zas to bude 20 let fungovat, že jo) ale s tou V6 se prodává. GS na tom bylo stejně. Ta 450h byla žádaná kvůli motoru (a interiér byl taky na auto v plné palbě za 2 míče docela hrozný). Na GS se zákazníci ptali i rok po tom, co se tu přestalo prodávat.

Zákazník chce výkon a pokud je to zákazník, kterej má na to, aby si koupil auto za 1 a půl míče, tak ho nezajímá nějakej EU předpis o emisích. Pokud to bude stát o kilo víc a bude to mít V6, tak co si asi koupí? Z vlastní zkušenosti vím, co všichni zákazníci za svoje peníze chtěli: "ABY TO JELO". Nikdo nechtěl závodit, většinou to byli pohodlní řidiči, kteří se už vyblbli za mlada a chtěli si užít klidnou a komfortní jízdu. Ale zároveň chtěli mít tu jistotu, že když je na to potřeba někdy šlápnout, tak že to pojede. Nikdo nechtěl přemýšlet nad tím, jestli tamtoho blba, co je vysírá ve svým 2.0 tdi golfu, zrovna předjede nebo ne. A možná byste byl i vy sám překvapen, kolika zákazníkům nestačila maximálka 200 km/h.

Prostě je to drahý auto a na drahý auto jsou vysoký nároky.

RC 300h je nejlepší nabídka od Toyoty, to nemohu říct ...

Odpovědět  |   | 
Kuře  |  12. 01. 2020 11:31

Před lety bych nevěřil že si ikonický lexus nechá ujet vlak a bude vyrábět podobná auta. Dřív byl aspoň symbolem pohodlí a luxusu, ale ta doba je dávno pryč a proto ta auta nikdo nekupuje a lexus obsazuje ve všech kazegoriích pozice mezi nejméně přidávanými vozy. Ten jejich úpadek symbolizuje nejlépe ten zastaralý palubní systém. Ten je z doby v které lexus zamrzl.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 01. 2020 11:39

To jsem si taky myslel. Včera jsem koukl na carsalesbase a Lexus v prodejích na EU a USA trzích zatím neklesá.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 13:34

Přesně tak. Podle nabídky Lexusu na trhu v Česku a výsledků prodeje v Česku nelze posuzovat značku Lexus - její úspěšnost či neúspěšnost a už vůbec ne to, co všechno vyrábí a nabízí na jiných trzích ve světě.

Odpovědět  |   | 
Kuře  |  12. 01. 2020 17:36

Já píšu o Čr. Moje chyba že jsem to neuvedl.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 01. 2020 22:31

Nějaká zaostalá ČR nikoho nezajímá.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 01. 2020 18:54

Lexus na svém hlavním trhu v USA klesá, na rozdíl od D3, která roste
https://focus2move.com/usa-vehicles-sales/...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 14:12

Jen drobnou poznámku k této "diskusi" o Lexusu RC. Ohromná "rozvinutá" kritika Lexusu ze strany některých "odborníků" ohledně tabulkových hodnot Lexusu RC, i když je jasné, že se jedná o specifikou "leštěnku" pro vyhraněnou skupinu zákazníků. Přitom těmto "odborníkům" a "znalcům", kteří na tabulkách a parametrech staví svůj názor, poněkud "unikl" článek Hondy Civic Type R který se svými katalogovými 320 koňmi a reálnými jízdními výkony (i cenou ve srovnání s RC) by je měla "tabulkové odborníky" určitě zaujmout. Ale (zatím) pouze 3 diskusní příspěvky... Přitom R-Type v rukou dobrého řidiče by mohl dát na "prdel" na silnici i mnohem dražším a možná i výkonnějším autům vyhlášených značek.

https://www.autorevue.cz/honda-civic-type-r-2020-k... ...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  12. 01. 2020 15:59

Josef: Taky mám drobnou poznámku. Ty nemít uvozovky, tak jsi naprosto v prdeli.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 19:04

Na tvoje přání Shimi uvozovky omezím.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 01. 2020 16:32

CTR neni sportovni kupe premioveho vyrobce.
Jestli ti nekdo rozkopal mokry sen je mi to lito, ale tahle nabidka od Lexu je nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 17:51

WP, vůbec jsi mi neskopal mokrý sen. Vícekrát v diskusi jsem se zmínil, že bych si diskutované RC s hybridním pohonem nekoupil, tobě to uniklo a uniká úplně stejně jako řada dalších informací a argumentů. Rozhodně ale má RC dobré jízdní vlastnosti a splní požadavky přesně vymezené skupiny zákazníků, která určitě v Česku není početná a ukazují to i výsledky prodeje. A proto to RC asi i nabízí. Jestli to je dobrá nebo špatná obchodní strategie Lexus v Česku, to nedokážu posoudit. Občas ale mám nad kroky Lexus rozpaky ale s tím nic nenadělám.
Jinak je nejlepší podívat se na to, jak celou řadu definuje přímo Lexus na svých stránkách a ne nějaký WP nebo Josef na nějakém webu Autorevue:

RC elegantní kupé
Dostupný v provedení s benzinovým nebo hybridním pohonem

RC F
Vysoce výkonné kupé
Dostupní v provedení s benzinovým motorem

LC
Vlajkové kupé
Dostupný v provedení s benzinovým nebo hybridním pohonem

a podrobněji v dalších komentářích:

Model RC - Sportovní kupé přináší úchvatné jízdní schopnosti v kombinaci s markantním a atraktivním designem. Atletický a dravý postoj RC je spojen s krátkým rozvorem a tuhým podvozkem v zájmu výtečného handlingu a jízdní agility. Výrazné čtyřmístné kupé se nabízí s vysoce výkonným benzínovým nebo hybridním pohonem, abyste si mohli nakonfigurovat RC přesně podle přání.

RC F je nepřehlédnutelné pro svůj přikrčený atletický postoj a křivky připomínající závodní vozy. A proč si vlastně nechat toto podmanivé kupé 2+2 ujít? RC F bylo navrženo k tomu, aby vzbuzovalo neodolatelné emoce v těch řidičích, kteří trvají na nekompromisně vysokém výkonu a bezvýhradní kultivovanosti.

SEZNAMTE SE S MODELEM LC
Pokud někdy existoval vůz, který dokáže nesmazatelně zapůsobit na všechny vaše smysly, pak je to nový Lexus LC. Vzali jsme náš cenami ověnčený koncept LF-LC a pečlivě jej přetavili v podmanivý sériový vůz. Lexus LC není jen kupé 2+2, které vás uchvátí svým oslnivým vzhledem; k dokonalosti jej vypiplalo více než 4000 návrhářů, konstruktérů a techniků, díky nimž vám tento vůz nabídne zcela výjimečný požitek z jízdy.

-------------------

Takže asi tak WP.
A rozebírat přesné definice aut a kategorií, to je už jiná věc a o tom se už diskutovalo. Je to ale zbytečné, protože se mi nepodařilo přes opakované pokusy vysvětlit několika zdejším exotům, co to je sportovní sedan, i když jsem dal odkazy a určující rozdíly, které specifikují sportovní sedan nebo třeba limuzínu. Stejně tak by to dopadlo i s kupé jaký je rozídl mezi luxusní, sportovní, závodní,...atd.

Už jsi to pochopil, nebo ti ještě něco chybí? Víš, ono stačí většinou podívat se na web stránky výrobce/značky a potom kecat, protože samotná kategorizace a rozdělení modelů do kategorií je často mírně řečeno "originální". Určitě uznáš, že z té nabídky by se měla rozběhnout diskuse.

Jenom na závěr jako dovětek přidávám definici limuzíny, jak ji předvádí Audi na svých web stránkách v případě modelu A3, cituji:
Strhující a fascinující
Limuzína Audi A3
Nová definice limuzíny: Audi A3 Limuzína, která má charakter kupé, rozhodně udělá dojem svou elegancí a šarmem. Nízká splývající střešní linie vyjadřuje smysl pro dynamiku, zatímco svalnaté partie vypovídají o sebevědomé povaze této atraktivní limuzíny. Výrazné lemy blatníků definují prostor, ve kterém vyniknou atraktivní disky kol, které jsou na přání dostupné až do velikosti 19". Vůbec poprvé bude v kompaktní třídě k dispozici také přístrojová deska Audi virtual cockpit. Objevte, jak vypadá náskok v celé řadě aspektů.

Odpovědět  |   | 
Sokolí oko  |  12. 01. 2020 18:16

Jen tu roztáčej svůj sračkomet do plných otáček. Nic Ti to platné nebude. RC je podprůměrné auto. Jeden test za všechny.

https://www.autoexpress.co.uk/lexus/rc...

To je jedno z lepších hodnocení. O úchvatných jízdních vlastnostech mluvíš jen ty.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 19:02

Četl jsem si to Sokolí oko a nic tam o špatných jízdních vlastnostech napsáno není. Já jsem nikde nepsal o úchvatných jízdních vlastnostech, cituji, co jsem napsal:
"Vícekrát v diskusi jsem se zmínil, že bych si diskutované RC s hybridním pohonem nekoupil, tobě to uniklo a uniká úplně stejně jako řada dalších informací a argumentů. Rozhodně ale má RC dobré jízdní vlastnosti a splní požadavky přesně vymezené skupiny zákazníků, která určitě v Česku není početná a ukazují to i výsledky prodeje. A proto to RC asi i nabízí. Jestli to je dobrá nebo špatná obchodní strategie Lexus v Česku, to nedokážu posoudit. Občas ale mám nad kroky Lexus rozpaky ale s tím nic nenadělám."

V odkazovaném článku je napsáno:
Modelová řada Lexus RC není tak široká jako u některé konkurence (soupeřů), protože Lexus nenabízí dieselové motory ani manuální převodovky v žádném ze svých vozů. Místo toho je RC vybaven stejným jedním motorem jako IS limuzína - model RC je v podstatě model IS v podobě kupé - takže získáte benzínový hybrid 2,5 litru o výkonu 220 koní, který je dodáván s E-CVT převodovkaou.
Pokud to nezní dostatečně sportovně, Lexus nabízí také RC F, což je soupeř pro konkurenční modely, jako jsou Mercedes-AMG C63 a BMW M4. Model RC F má 5-litrový motor V8 s objemem 471 koní a osmistupňovou automatiku (opět bez manuálu) a za 4,5 sekundy akceleruje 0-62 mph, což je výrazně véce než u standardních RC modelů.
------------------
To je přesně to, co jsem od počátku uváděl a argumentoval. Že RC je "leštěnka" pro určitou kategorii zákazníků a kdo má jiné vyšší poždavky na "sportovno" tak může u Lexusu koupit jiný model nebo si může koupit něco u konkurence (BMW, Porche,...).

Myslím si, Sokolí oko, že máš zakalený zrak a možná bys měl upravit svůj nick na "Slepýši nevidomé oko", protože když nevidíš, tak nemůžeš pořádně číst, a proto píšeš nesmysly a ani nerozumíš článkům na které odkazuješ. Ale fantazii máš bohatou, protože s mých "dobré jízdní vlastností" uděláš "úchvatené jízdní vlastnosti". Jen drobnou poznámku, že jízdní vlastnosti nejsou identickým pojmem jako jízdní výkony. Akcelerace a max. rychlost určitě neodpovídají představě sportovního/závodního kupé. Ale někomu to může vyhovovat, že to vypadá jako sporťák a líbí mu to a ptoto si to koupí (viz můj příklad auta pro manželku majitele modelu LC).
 
A na závěr, pokud bys "indiáne" s diskutovaným RC jezdil, pochopil bys. Mně osobně to auto připadalo mdlé, ale manželce se líbilo. Ale naštěstí jsem jí to vymluvil. Jenže ona mi zase vetovala Mustanga a tak jsme zatím zůstali u sportovního sedana, který zatím drží.
Zkrátka RC je kupé, které se může někomu líbit a vyhovovat, tak proč do deklasovat? Každý má jiné představy o autě a jeho výkonnostních parametrech. Pro toho, komu vyhovuje, to není podprůměrné auto. Neexistuje špatné auto na trhu, existuje pouze špatný výběr.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2020 18:16

Kdyz muze byt A3 limuzina, muze byt ten Lexus sportak

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 18:25

Přesně tak.

Odpovědět  |   | 

ne, nikomu ten článek neunikl, my chodíme do diskuzí jenom co nás zajímá a třeba to křídlo u té hondy je fakty jenom na ten okruh a když na okruh nejezdíme, tak jdeme pod článek bezturbovýho auta co může jezdit okolo komína každý den a polpviční spotřebu než honda. Prostě se tento článek povedl i s fotlkama.

Odpovědět  |   | 
Kuře  |  12. 01. 2020 17:39

Jozko ty seš fakt dement. Nikdy takhle nepíšu i když mám třeba u rumra nebo mpolana chuť, ale ještě jsem nenarazil na nikoho kdo si bere věci tak osobně a má potřebu ventilovat to že je uraženej. Nadechni se. To že má tento lexus mizerné parametry není tvoje chyba ani kritika tvé osoby. Tak se nechovej jak kdybys ty byl lexus rc.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 17:53

Ok, máš pravdu Kuře, už ani nevím, co mne vedlo k zabřehnutí do této bezbřehé diskuse.

Odpovědět  |   | 

ten brejlovec

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2020 19:18

No vidíš, za všechno můžeš ty.

Odpovědět  |   | 

brejlovec je lokomotiva která je na fotkách.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 39 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A