Minitest Lexus LS 500 F Sport: Je bez baterií lepší limuzínou?

11 komentářů

petr
5. března • 10:21

Přešel jsem k lexusu od s65amg (koupena v 2015 v ČR nová, vrzající, skřípající, občas nepojízdná tragedie, která stála více v servisu na Chodově nebo v Německu). Použitými materiály a zpracováním je lexus o několik tříd nahoře. Po hodně dlouhé době zase "jen" jezdim beze strachu, zda vůbec dojedu. Takže, za mne hodně dobré.

Lidl
4. září • 14:47

Tohle je parada no o tom zadna ale myslim si ze stejne je lepsi cokoliv od Skodovky...

leprousek jeneral
4. září • 15:12

Ano, ano! Skoda rulez! :-)):-P;-)

Karel.
4. září • 14:43

Foukaný šestiválec by byl dobrý jako základ, ale jako vrchol v luxusní třídě je to tedy ostuda. Chápu, že je to daleko lepší motorizace než hybrid, ale tady prostě musí být v nabídce osmiválce a jako třešinka dvanáctiválec. Takhle je to takový sociální luxus.

JLB
4. září • 15:21

Také nechápu, proč zabili osmiválec, v minulé generaci byl a třeba v USA byl velmi oblíbený i prodávaný.

Saman
4. září • 16:46

v USA mozna 8 valec je/byl oblibenej, ale LS se tam prodava hur nez cokoliv jineho, za minulej rok jen cca 4.1 tisice kusu LS, kdy 53% prodeju tvorili podle jejich tiskove zpravy hybridni motorizace

Jan
4. září • 17:14

a co asi v minulé generaci v hybridu mají za motor.. 8 válec jinak minulá generace byla na trhu hodně dlouho, proto min rok mizerné prodeje + čekali na novou generaci které je teda nic moc a říká to i Rašto či jiní kdo s tím jeli, no a že to není komfortní..?? to je průser v téhle kategorii

Clayton
6. září • 7:15

LS bývalo v USA králem. Starší modely (LS 400 i LS 430) vácovaly bez problémů třídu S. Dokonce i LS 460/600h v době uvědění na trh mělo lepší prodeje než S-Klasse. Většinu času mělo lepší prodeje než BMW 7, o Audi ani nemluvím. Bohužel, tohle všechno je pryč. Nové LS je tragédie. Velké zvnějšku, ale malé uvnitř. Komfort šel v porovnání s minulou generací znatelně dolů. Pseudosportovní pocit z jízdy se možná líbí pár bláznivým mileniálům z obchodního oddělení Toyoty, ale tradiční zákazníci Lexusu v USA jsou zklamaní. Momentálně zjišťují, že to, co chtějí jim dnes nabídne nejlépe (a za méně peněz) Hyundai. A protože Američané nejsou zas až tak posedlí nějakým renomé značky, tak skutečně hodně majitelů starších LS kupuje Genesis G90.
Lexus to všechno dorazil skvělým V8 motorem v LC500. My všichni, majitelé předchozí verze LS, si prostě myslíme, že tenhle motor z LC jsme si zaloužili také. Ne každý si může dovolit vyhodit tolik peněz za kupé, kterým jede párkrát do roka. Toyota/Lexus by se měly stydět.

JLB
4. září • 17:27

přesně tak, Amíci to komentují tak, že starý model nechali zoufale zastarat a místo aby nový byl o to větší bomba, tak ho odrbali na motorech a navíc komfort třeba vedle S-class je vyloženě problém.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LK
5. září • 0:46

Tak Lexus se nikdy úplně nevyrovnal D3 a snaží se pokrývat určitý mezistupeň k luxusní třídě, prostě velké auto za méně peněz a samozřejmě s méně prémiovou technikou. Je to vidět třeba i ve vyšší střední třídě, kde odpískali GS a nahrazují to dost obyčejnou technikou s motory napříč a řekněme vyvoněným interiérem, takže D3 také nebudou přímo konkurovat. Spíše taková konkurence Volvu.

leprousek jeneral
4. září • 15:31

Protoze jej nema Skoda. A protoze Skoda by cokoliv spatneho nedelala, z toho logicky plyne, ze osmivalce je spatny. :-D:-D:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud