Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Kosanovič  |  19. 05. 2019 09:47

Na šestiválci samozřejmě nic špatného není, ale v této nejprestižnější třídě je to dobrý základ, jako vrchol je to přešlap a konkurenční osmiválce ho semelou na prach nemluvě o tom, že konkurence pořád ještě umí nabídnout dvanáctiválec.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 05. 2019 11:31

A není to málo Antone Pavloviči? Co takhle 24?

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  19. 05. 2019 12:24

Je-li ti to málo, tak nezbývá než Chiron se šestnácti.

Odpovědět  |   | 
..  |  19. 05. 2019 12:35

opravdu má auto natáčení zadní nápravy..?? nikde sem to nenašel.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 05. 2019 10:55

Doporučuji. Je to auto "ušité" pro lidi, kteří přesně vědí, co chtějí. V Česku je ale takových lidí s takto vyhraněnými požadavky poměrně málo, soudě podle počtu prodaných ks tohoto modelu za rok. Ti ostatní kupují jinde. Tak to ale má být, každému podle jeho přání, představ, požadavků a...peněženky.
Je dobré vyzkoušet si něco jiného a nezůstávat u své "osvědčené" volby. Člověk potom může zjistit, že mu vlastně více vyhovuje jiné auto než myslí...

Odpovědět  |   | 
Santana  |  19. 05. 2019 11:12

To je ve všeobecnosti jistě pravda, ale nevím, proč argumentovat malými prodeji v ČR. LS má málo kupců v celé Evropě a propadly se i jeho prodeje v USA, kde minulá generace měla velmi dobré prodeje. A propadly se tam právě kvůli absenci osmiválce jak už naznačil diskutér nahoře.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 05. 2019 13:36

Osobně se mi nelíbí snižování počtů válců u motorů v kategorii aut/značky Lexus. (třeba i v případě modelu IS z 6 na 4...) Nicméně auta i v případě snížení počtů válců na 6 s použitím konstrukčních "berliček" dokáží poskytnout dost výkonu a kulturu chodu (vibrace, pružnost,...) a souvisejícího komfortu jízdy, že se na to dá "zvyknout". Doufám, že ale těch 6 válců v případě modelu LS zůstane jako nepřekonatelné minimum. (Stejně tak na druhou stranu doufám, že v případě modelu IS dojde k možnosti alternativní volby 6 válců...)
A co se týká toho propadu prodeje v USA díky absenci osmiválce, tak tím si nejsem jistý. Pravděpodobně by došlo ke snížení prodeje i v případě, že by 8 válců zůstalo zachováno. V této TOP kategorii je zkrátka "tlačenice" a třícípá hvězda na kapotě je hodně silný argument výběru a volby konečného rozhodnutí pro výraznou většinu potenciálních zákazníků...

Odpovědět  |   | 
Santana  |  19. 05. 2019 13:50

Tvůj argument o S-klasse platí, ale ve zcela opačném gardu, když byl Lexus na trhu novou značkou. Když si po letech v USA vydobyl velmi slušné postavení (právě proti S-klasse) a nyní jej ztrácí, tak je něco špatně a není to konkurencí S-klasse, tím se dalo argumentovat v počátcích. Ostatně stačí se podívat na US fóra lexusářů, ztráta osmihrnku v současné generaci je tam nesena velmi nelibě.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  19. 05. 2019 13:50

Ono je problém nejenom absence osmiválce. Lexus se zkrátka vykašlal na stávající zákazníky a jejich preference a vydal se lovit někam úplně jinam. Snažil se vytvořit jakýsi pseudosportovní velký sedan (jakože pro mladé), místo aby se držel auta, které nabídne ticho a pohodlí. Navíc je to velké, neobratné, ale místa uvnitř je znatelně méně než v minulém modelu. Takže si nechávám svůj starý LS 460 AWD a od tohohle krámu se budu držet dál. Kdyby do něj aspoň nabídli 5.0 V8 z LC 500. To se přiznám, že bych asi neodolal a byl bych mu ochoten odpustit všechny ty ostatní chyby. No, V8 není, takže ještě rok nebo dva zůstanu s LS 460 a pak se poohlédnu jinde.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 05. 2019 21:24

Vidím to podobně. Také vyčkávám, zatím mám čím jezdit. Jisté je, že příští auto LS500 určitě nebude, z mého hlediska zejména vzhledem k jeho ceně - můj limit je bohužel 1,5 milionu...

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  19. 05. 2019 11:13

Za ty prachy byl musel být blázen jít do takového nesmyslu. Na Cadillac CTS-V 6.2 V8 640HP nemá, cena je taky úplně jinde .

Odpovědět  |   | 
Protector  |  19. 05. 2019 11:40

To nemá a je to dobře. Lexus není pro veksláky, kolotočáře, podměrecné pindíky a jiné životní ztroskotance. Člověk na úrovni by na obchodní schůzku do drahého podniku přijel v suv Cadillacu jen s pytlem na hlavě a falešnou občankou.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  19. 05. 2019 11:56

Už jen ten název "Lexus" se snaží pouze navodit dojem nějakého "Luxus"u. Je to pouze hračka pro šikmooké a čínany... s nulovou užitnou hodnotou.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 05. 2019 12:04

Ked trolujes, rob to poriadne :)

A podla moznosti bez rasovych primitivizmov.

Odpovědět  |   | 
Protector  |  19. 05. 2019 12:14

Nehrotil bych to tak.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  19. 05. 2019 13:54

Jenže "Lexus" je navoněná Toyota pro Americký trh, tak Vaše cituji šikmooké Číňany moc nechápu. Ti spíše po svém kopírují Range Rover nebo Bmw, než žeby si tolik zakládali na Lexusu.

Odpovědět  |   | 
martin  |  19. 05. 2019 13:35

Lexus je pre ludi v dochodkovom veku s nedochodcovskymi prijmami. Image=0. Ryza.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  20. 05. 2019 06:31

CTS-V neni SUV. A auto pro Vami zminovanou socialni skupinu take ne.

Odpovědět  |   | 
žere mi klakson  |  19. 05. 2019 17:59

Já taky vím, co chci, ale Lexus LS500 bych si za 4M nekoupil.

Odpovědět  |   | 
kedlubna mrdkvicka  |  20. 05. 2019 09:08

Auto se mi libi a neni tezke uverit, ze i skutecne pohodlne. Obavam se ovsem, ze vlastnictvi cehokoliv takoveho by mne posunulo do spolecenske tridy, kam nepatrim.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 05. 2019 09:15

Koukám jak je tu většina znalců.. Většina nemáte ani na novou "Okte" f "TOPu" a f "čipu".. A hodnotíte takové to vozidla..? Ano, nemusí se Vám líbit.. 100 lidí, 100 chutí.. Zajímalo by mě, kdo z Vás v tom seděl a kdo tento vůz řídil či se nechal vozit??? Hmm? Nikdo, že?? Možná jeden.. Až se s tímto autem svezete a svezete se s konkurencí, která je ovšem také TOP.. Tak něco můžete kecat chytrolíni..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek | 4 příspěvky
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro