A čo tá ľavá noha na brzde pri aut. prevodovke, vy ste závodný/rally šofér pán redaktor javascript:void%20InsSm(':-D') ? Ale to asi 99% čitateľov prehliadlo :-) Samozrejme tam malo byť pravá noha, lebo iba tá patrí na plyn alebo brdzu...
Koukám jak je tu většina znalců.. Většina nemáte ani na novou "Okte" f "TOPu" a f "čipu".. A hodnotíte takové to vozidla..? Ano, nemusí se Vám líbit.. 100 lidí, 100 chutí.. Zajímalo by mě, kdo z Vás v tom seděl a kdo tento vůz řídil či se nechal vozit??? Hmm? Nikdo, že?? Možná jeden.. Až se s tímto autem svezete a svezete se s konkurencí, která je ovšem také TOP.. Tak něco můžete kecat chytrolíni.. B-]
Auto se mi libi a neni tezke uverit, ze i skutecne pohodlne. Obavam se ovsem, ze vlastnictvi cehokoliv takoveho by mne posunulo do spolecenske tridy, kam nepatrim. ;-)
Já taky vím, co chci, ale Lexus LS500 bych si za 4M nekoupil.
Za ty prachy byl musel být blázen jít do takového nesmyslu. Na Cadillac CTS-V 6.2 V8 640HP nemá, cena je taky úplně jinde B-].
To nemá a je to dobře. Lexus není pro veksláky, kolotočáře, podměrecné pindíky a jiné životní ztroskotance. Člověk na úrovni by na obchodní schůzku do drahého podniku přijel v suv Cadillacu jen s pytlem na hlavě a falešnou občankou.
CTS-V neni SUV. A auto pro Vami zminovanou socialni skupinu take ne.
Lexus je pre ludi v dochodkovom veku s nedochodcovskymi prijmami. Image=0. Ryza.
Už jen ten název "Lexus" se snaží pouze navodit dojem nějakého "Luxus"u. Je to pouze hračka pro šikmooké a čínany... s nulovou užitnou hodnotou.
Jenže "Lexus" je navoněná Toyota pro Americký trh, tak Vaše cituji šikmooké Číňany moc nechápu. Ti spíše po svém kopírují Range Rover nebo Bmw, než žeby si tolik zakládali na Lexusu.
Nehrotil bych to tak.
Ked trolujes, rob to poriadne :)A podla moznosti bez rasovych primitivizmov.
Doporučuji. Je to auto "ušité" pro lidi, kteří přesně vědí, co chtějí. V Česku je ale takových lidí s takto vyhraněnými požadavky poměrně málo, soudě podle počtu prodaných ks tohoto modelu za rok. Ti ostatní kupují jinde. Tak to ale má být, každému podle jeho přání, představ, požadavků a...peněženky.Je dobré vyzkoušet si něco jiného a nezůstávat u své "osvědčené" volby. Člověk potom může zjistit, že mu vlastně více vyhovuje jiné auto než myslí... ;-)
To je ve všeobecnosti jistě pravda, ale nevím, proč argumentovat malými prodeji v ČR. LS má málo kupců v celé Evropě a propadly se i jeho prodeje v USA, kde minulá generace měla velmi dobré prodeje. A propadly se tam právě kvůli absenci osmiválce jak už naznačil diskutér nahoře.
Ono je problém nejenom absence osmiválce. Lexus se zkrátka vykašlal na stávající zákazníky a jejich preference a vydal se lovit někam úplně jinam. Snažil se vytvořit jakýsi pseudosportovní velký sedan (jakože pro mladé), místo aby se držel auta, které nabídne ticho a pohodlí. Navíc je to velké, neobratné, ale místa uvnitř je znatelně méně než v minulém modelu. Takže si nechávám svůj starý LS 460 AWD a od tohohle krámu se budu držet dál. Kdyby do něj aspoň nabídli 5.0 V8 z LC 500. To se přiznám, že bych asi neodolal a byl bych mu ochoten odpustit všechny ty ostatní chyby. No, V8 není, takže ještě rok nebo dva zůstanu s LS 460 a pak se poohlédnu jinde.
Vidím to podobně. Také vyčkávám, zatím mám čím jezdit. Jisté je, že příští auto LS500 určitě nebude, z mého hlediska zejména vzhledem k jeho ceně - můj limit je bohužel 1,5 milionu...
Osobně se mi nelíbí snižování počtů válců u motorů v kategorii aut/značky Lexus. (třeba i v případě modelu IS z 6 na 4...) Nicméně auta i v případě snížení počtů válců na 6 s použitím konstrukčních "berliček" dokáží poskytnout dost výkonu a kulturu chodu (vibrace, pružnost,...) a souvisejícího komfortu jízdy, že se na to dá "zvyknout". Doufám, že ale těch 6 válců v případě modelu LS zůstane jako nepřekonatelné minimum. (Stejně tak na druhou stranu doufám, že v případě modelu IS dojde k možnosti alternativní volby 6 válců...)A co se týká toho propadu prodeje v USA díky absenci osmiválce, tak tím si nejsem jistý. Pravděpodobně by došlo ke snížení prodeje i v případě, že by 8 válců zůstalo zachováno. V této TOP kategorii je zkrátka "tlačenice" a třícípá hvězda na kapotě je hodně silný argument výběru a volby konečného rozhodnutí pro výraznou většinu potenciálních zákazníků...
Tvůj argument o S-klasse platí, ale ve zcela opačném gardu, když byl Lexus na trhu novou značkou. Když si po letech v USA vydobyl velmi slušné postavení (právě proti S-klasse) a nyní jej ztrácí, tak je něco špatně a není to konkurencí S-klasse, tím se dalo argumentovat v počátcích. Ostatně stačí se podívat na US fóra lexusářů, ztráta osmihrnku v současné generaci je tam nesena velmi nelibě.
Na šestiválci samozřejmě nic špatného není, ale v této nejprestižnější třídě je to dobrý základ, jako vrchol je to přešlap a konkurenční osmiválce ho semelou na prach nemluvě o tom, že konkurence pořád ještě umí nabídnout dvanáctiválec.
opravdu má auto natáčení zadní nápravy..?? nikde sem to nenašel.
A není to málo Antone Pavloviči? Co takhle 24?
Je-li ti to málo, tak nezbývá než Chiron se šestnácti.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.