Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Kosanovič  |  19. 05. 2019 09:47

Na šestiválci samozřejmě nic špatného není, ale v této nejprestižnější třídě je to dobrý základ, jako vrchol je to přešlap a konkurenční osmiválce ho semelou na prach nemluvě o tom, že konkurence pořád ještě umí nabídnout dvanáctiválec.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 05. 2019 11:31

A není to málo Antone Pavloviči? Co takhle 24?

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  19. 05. 2019 12:24

Je-li ti to málo, tak nezbývá než Chiron se šestnácti.

Odpovědět  |   | 
..  |  19. 05. 2019 12:35

opravdu má auto natáčení zadní nápravy..?? nikde sem to nenašel.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 05. 2019 10:55

Doporučuji. Je to auto "ušité" pro lidi, kteří přesně vědí, co chtějí. V Česku je ale takových lidí s takto vyhraněnými požadavky poměrně málo, soudě podle počtu prodaných ks tohoto modelu za rok. Ti ostatní kupují jinde. Tak to ale má být, každému podle jeho přání, představ, požadavků a...peněženky.
Je dobré vyzkoušet si něco jiného a nezůstávat u své "osvědčené" volby. Člověk potom může zjistit, že mu vlastně více vyhovuje jiné auto než myslí...

Odpovědět  |   | 
Santana  |  19. 05. 2019 11:12

To je ve všeobecnosti jistě pravda, ale nevím, proč argumentovat malými prodeji v ČR. LS má málo kupců v celé Evropě a propadly se i jeho prodeje v USA, kde minulá generace měla velmi dobré prodeje. A propadly se tam právě kvůli absenci osmiválce jak už naznačil diskutér nahoře.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 05. 2019 13:36

Osobně se mi nelíbí snižování počtů válců u motorů v kategorii aut/značky Lexus. (třeba i v případě modelu IS z 6 na 4...) Nicméně auta i v případě snížení počtů válců na 6 s použitím konstrukčních "berliček" dokáží poskytnout dost výkonu a kulturu chodu (vibrace, pružnost,...) a souvisejícího komfortu jízdy, že se na to dá "zvyknout". Doufám, že ale těch 6 válců v případě modelu LS zůstane jako nepřekonatelné minimum. (Stejně tak na druhou stranu doufám, že v případě modelu IS dojde k možnosti alternativní volby 6 válců...)
A co se týká toho propadu prodeje v USA díky absenci osmiválce, tak tím si nejsem jistý. Pravděpodobně by došlo ke snížení prodeje i v případě, že by 8 válců zůstalo zachováno. V této TOP kategorii je zkrátka "tlačenice" a třícípá hvězda na kapotě je hodně silný argument výběru a volby konečného rozhodnutí pro výraznou většinu potenciálních zákazníků...

Odpovědět  |   | 
Santana  |  19. 05. 2019 13:50

Tvůj argument o S-klasse platí, ale ve zcela opačném gardu, když byl Lexus na trhu novou značkou. Když si po letech v USA vydobyl velmi slušné postavení (právě proti S-klasse) a nyní jej ztrácí, tak je něco špatně a není to konkurencí S-klasse, tím se dalo argumentovat v počátcích. Ostatně stačí se podívat na US fóra lexusářů, ztráta osmihrnku v současné generaci je tam nesena velmi nelibě.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  19. 05. 2019 13:50

Ono je problém nejenom absence osmiválce. Lexus se zkrátka vykašlal na stávající zákazníky a jejich preference a vydal se lovit někam úplně jinam. Snažil se vytvořit jakýsi pseudosportovní velký sedan (jakože pro mladé), místo aby se držel auta, které nabídne ticho a pohodlí. Navíc je to velké, neobratné, ale místa uvnitř je znatelně méně než v minulém modelu. Takže si nechávám svůj starý LS 460 AWD a od tohohle krámu se budu držet dál. Kdyby do něj aspoň nabídli 5.0 V8 z LC 500. To se přiznám, že bych asi neodolal a byl bych mu ochoten odpustit všechny ty ostatní chyby. No, V8 není, takže ještě rok nebo dva zůstanu s LS 460 a pak se poohlédnu jinde.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 05. 2019 21:24

Vidím to podobně. Také vyčkávám, zatím mám čím jezdit. Jisté je, že příští auto LS500 určitě nebude, z mého hlediska zejména vzhledem k jeho ceně - můj limit je bohužel 1,5 milionu...

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  19. 05. 2019 11:13

Za ty prachy byl musel být blázen jít do takového nesmyslu. Na Cadillac CTS-V 6.2 V8 640HP nemá, cena je taky úplně jinde .

Odpovědět  |   | 
Protector  |  19. 05. 2019 11:40

To nemá a je to dobře. Lexus není pro veksláky, kolotočáře, podměrecné pindíky a jiné životní ztroskotance. Člověk na úrovni by na obchodní schůzku do drahého podniku přijel v suv Cadillacu jen s pytlem na hlavě a falešnou občankou.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  19. 05. 2019 11:56

Už jen ten název "Lexus" se snaží pouze navodit dojem nějakého "Luxus"u. Je to pouze hračka pro šikmooké a čínany... s nulovou užitnou hodnotou.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 05. 2019 12:04

Ked trolujes, rob to poriadne :)

A podla moznosti bez rasovych primitivizmov.

Odpovědět  |   | 
Protector  |  19. 05. 2019 12:14

Nehrotil bych to tak.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  19. 05. 2019 13:54

Jenže "Lexus" je navoněná Toyota pro Americký trh, tak Vaše cituji šikmooké Číňany moc nechápu. Ti spíše po svém kopírují Range Rover nebo Bmw, než žeby si tolik zakládali na Lexusu.

Odpovědět  |   | 
martin  |  19. 05. 2019 13:35

Lexus je pre ludi v dochodkovom veku s nedochodcovskymi prijmami. Image=0. Ryza.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  20. 05. 2019 06:31

CTS-V neni SUV. A auto pro Vami zminovanou socialni skupinu take ne.

Odpovědět  |   | 
žere mi klakson  |  19. 05. 2019 17:59

Já taky vím, co chci, ale Lexus LS500 bych si za 4M nekoupil.

Odpovědět  |   | 
kedlubna mrdkvicka  |  20. 05. 2019 09:08

Auto se mi libi a neni tezke uverit, ze i skutecne pohodlne. Obavam se ovsem, ze vlastnictvi cehokoliv takoveho by mne posunulo do spolecenske tridy, kam nepatrim.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 05. 2019 09:15

Koukám jak je tu většina znalců.. Většina nemáte ani na novou "Okte" f "TOPu" a f "čipu".. A hodnotíte takové to vozidla..? Ano, nemusí se Vám líbit.. 100 lidí, 100 chutí.. Zajímalo by mě, kdo z Vás v tom seděl a kdo tento vůz řídil či se nechal vozit??? Hmm? Nikdo, že?? Možná jeden.. Až se s tímto autem svezete a svezete se s konkurencí, která je ovšem také TOP.. Tak něco můžete kecat chytrolíni..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

dnes | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid (minitest)

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 61 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A