Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Kosanovič  |  19. 05. 2019 09:47

Na šestiválci samozřejmě nic špatného není, ale v této nejprestižnější třídě je to dobrý základ, jako vrchol je to přešlap a konkurenční osmiválce ho semelou na prach nemluvě o tom, že konkurence pořád ještě umí nabídnout dvanáctiválec.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 05. 2019 11:31

A není to málo Antone Pavloviči? Co takhle 24?

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  19. 05. 2019 12:24

Je-li ti to málo, tak nezbývá než Chiron se šestnácti.

Odpovědět  |   | 
..  |  19. 05. 2019 12:35

opravdu má auto natáčení zadní nápravy..?? nikde sem to nenašel.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 05. 2019 10:55

Doporučuji. Je to auto "ušité" pro lidi, kteří přesně vědí, co chtějí. V Česku je ale takových lidí s takto vyhraněnými požadavky poměrně málo, soudě podle počtu prodaných ks tohoto modelu za rok. Ti ostatní kupují jinde. Tak to ale má být, každému podle jeho přání, představ, požadavků a...peněženky.
Je dobré vyzkoušet si něco jiného a nezůstávat u své "osvědčené" volby. Člověk potom může zjistit, že mu vlastně více vyhovuje jiné auto než myslí...

Odpovědět  |   | 
Santana  |  19. 05. 2019 11:12

To je ve všeobecnosti jistě pravda, ale nevím, proč argumentovat malými prodeji v ČR. LS má málo kupců v celé Evropě a propadly se i jeho prodeje v USA, kde minulá generace měla velmi dobré prodeje. A propadly se tam právě kvůli absenci osmiválce jak už naznačil diskutér nahoře.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 05. 2019 13:36

Osobně se mi nelíbí snižování počtů válců u motorů v kategorii aut/značky Lexus. (třeba i v případě modelu IS z 6 na 4...) Nicméně auta i v případě snížení počtů válců na 6 s použitím konstrukčních "berliček" dokáží poskytnout dost výkonu a kulturu chodu (vibrace, pružnost,...) a souvisejícího komfortu jízdy, že se na to dá "zvyknout". Doufám, že ale těch 6 válců v případě modelu LS zůstane jako nepřekonatelné minimum. (Stejně tak na druhou stranu doufám, že v případě modelu IS dojde k možnosti alternativní volby 6 válců...)
A co se týká toho propadu prodeje v USA díky absenci osmiválce, tak tím si nejsem jistý. Pravděpodobně by došlo ke snížení prodeje i v případě, že by 8 válců zůstalo zachováno. V této TOP kategorii je zkrátka "tlačenice" a třícípá hvězda na kapotě je hodně silný argument výběru a volby konečného rozhodnutí pro výraznou většinu potenciálních zákazníků...

Odpovědět  |   | 
Santana  |  19. 05. 2019 13:50

Tvůj argument o S-klasse platí, ale ve zcela opačném gardu, když byl Lexus na trhu novou značkou. Když si po letech v USA vydobyl velmi slušné postavení (právě proti S-klasse) a nyní jej ztrácí, tak je něco špatně a není to konkurencí S-klasse, tím se dalo argumentovat v počátcích. Ostatně stačí se podívat na US fóra lexusářů, ztráta osmihrnku v současné generaci je tam nesena velmi nelibě.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  19. 05. 2019 13:50

Ono je problém nejenom absence osmiválce. Lexus se zkrátka vykašlal na stávající zákazníky a jejich preference a vydal se lovit někam úplně jinam. Snažil se vytvořit jakýsi pseudosportovní velký sedan (jakože pro mladé), místo aby se držel auta, které nabídne ticho a pohodlí. Navíc je to velké, neobratné, ale místa uvnitř je znatelně méně než v minulém modelu. Takže si nechávám svůj starý LS 460 AWD a od tohohle krámu se budu držet dál. Kdyby do něj aspoň nabídli 5.0 V8 z LC 500. To se přiznám, že bych asi neodolal a byl bych mu ochoten odpustit všechny ty ostatní chyby. No, V8 není, takže ještě rok nebo dva zůstanu s LS 460 a pak se poohlédnu jinde.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 05. 2019 21:24

Vidím to podobně. Také vyčkávám, zatím mám čím jezdit. Jisté je, že příští auto LS500 určitě nebude, z mého hlediska zejména vzhledem k jeho ceně - můj limit je bohužel 1,5 milionu...

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  19. 05. 2019 11:13

Za ty prachy byl musel být blázen jít do takového nesmyslu. Na Cadillac CTS-V 6.2 V8 640HP nemá, cena je taky úplně jinde .

Odpovědět  |   | 
Protector  |  19. 05. 2019 11:40

To nemá a je to dobře. Lexus není pro veksláky, kolotočáře, podměrecné pindíky a jiné životní ztroskotance. Člověk na úrovni by na obchodní schůzku do drahého podniku přijel v suv Cadillacu jen s pytlem na hlavě a falešnou občankou.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  19. 05. 2019 11:56

Už jen ten název "Lexus" se snaží pouze navodit dojem nějakého "Luxus"u. Je to pouze hračka pro šikmooké a čínany... s nulovou užitnou hodnotou.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 05. 2019 12:04

Ked trolujes, rob to poriadne :)

A podla moznosti bez rasovych primitivizmov.

Odpovědět  |   | 
Protector  |  19. 05. 2019 12:14

Nehrotil bych to tak.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  19. 05. 2019 13:54

Jenže "Lexus" je navoněná Toyota pro Americký trh, tak Vaše cituji šikmooké Číňany moc nechápu. Ti spíše po svém kopírují Range Rover nebo Bmw, než žeby si tolik zakládali na Lexusu.

Odpovědět  |   | 
martin  |  19. 05. 2019 13:35

Lexus je pre ludi v dochodkovom veku s nedochodcovskymi prijmami. Image=0. Ryza.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  20. 05. 2019 06:31

CTS-V neni SUV. A auto pro Vami zminovanou socialni skupinu take ne.

Odpovědět  |   | 
žere mi klakson  |  19. 05. 2019 17:59

Já taky vím, co chci, ale Lexus LS500 bych si za 4M nekoupil.

Odpovědět  |   | 
kedlubna mrdkvicka  |  20. 05. 2019 09:08

Auto se mi libi a neni tezke uverit, ze i skutecne pohodlne. Obavam se ovsem, ze vlastnictvi cehokoliv takoveho by mne posunulo do spolecenske tridy, kam nepatrim.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 05. 2019 09:15

Koukám jak je tu většina znalců.. Většina nemáte ani na novou "Okte" f "TOPu" a f "čipu".. A hodnotíte takové to vozidla..? Ano, nemusí se Vám líbit.. 100 lidí, 100 chutí.. Zajímalo by mě, kdo z Vás v tom seděl a kdo tento vůz řídil či se nechal vozit??? Hmm? Nikdo, že?? Možná jeden.. Až se s tímto autem svezete a svezete se s konkurencí, která je ovšem také TOP.. Tak něco můžete kecat chytrolíni..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A