Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

22 komentářů

Jan Wejc
4. prosince • 11:33

Inspirace legendarni Skodou Fabia je v tomto pripade zcela zretelna!

Marek71
4. prosince • 11:40

Ten dizajn ani tak ne, ale to pohonné ústrojí... nebál bych se napsat, že to byla od Lexusu (Toyoty) mistrovská akce průmyslové špionáže. Holt si Škodovka musí svoje technologické poklady lépe hlídat.

Jan Wejc
4. prosince • 12:29

Tak urcite! Skoda je proslula vyrobou hybridnich pohonu jiz od dob S120L.

Joe Doe
4. prosince • 13:19

50% motor, 50% ludska sila ;)

Cyril
4. prosince • 9:36

V prémii neprodejné, takže to nabízí za mainstreamové ceny a je to ….. také neprodejné. Vedle A3/1er/A-klasse je CT doslova žebrák, vedle Golfu, Focusu či Astry zcela iracionální volba. Není divu, že z této třídy Japíci zdrhají a upínají se na SUVčko..

Joe Doe
4. prosince • 13:19

Zakladny AURIS ma interier z kvalitnejsich materialov ako zakladna A-klasse.Zaklady od nemeckej trojky vyzeraju pri CT v interieri ako chudobni pribuzni. A kvalitou a spolahlivostou sa nepriblizuju.Pohon z Priusu je to najspolahlivejsie, co si dnes mozes kupit.

Karel.
4. prosince • 19:18

Pohon z Priusu je možná to nejspolehlivější co lze koupit, ale je to také nejspolehlivěji ten nejnudnější, nejvíce antiřidičský pohon jaký se dnes nabízí. Dokonalá antikoncepce na jakoukoliv radost z řízení.

Cyril
4. prosince • 16:34

Auris z kvalitnějších materiálů než A-klasse? Nechlastej tolik, leze ti to na mozek.

Luise
4. prosince • 17:01

Toto CT (ne Auris) bylo vevnitř ve své době skutečně hodnotnější než A classe. Jel jsem s CT pár let zpátky, čistě ze zvědavosti, a pohodlnější hatchback jsem nikdy nezažil. Žehlil nerovnosti, tichý byl jak vyšší střední s akustickými skly a sedačky pohodlné jak v S kládě, ale ten motor a převodovka, to je neštěstí.

.
4. prosince • 15:18

možná u vás na východě v 15 let starýma ojetinama..

a
5. prosince • 18:39

No jasně, Východ... haha. Akorát, že v tom našem východě je průměrné stáří ne 15, ale jenom 14,5 let, že?

Jarmil
4. prosince • 11:54

U Lexusu jsou totiž trošku na hlavičku. Model CT měl zadní parkovací senzory až do nedávna pouze v nějvyšší výbavě, za kterou se velkomožně připlácelo. Samostatně dokoupit v čr je nešlo. Ovšem v okolních zemích to šlo na přepočet za 10-15tis. A takových věcí je mnohem více.

Martin
4. prosince • 11:02

nebreč nám tu prosimtě, furt lepší nez cokoliv vag

.
4. prosince • 9:58

je to hrozný grc, to je pravda..

pegas64
4. prosince • 23:34

Je to "city hatchback" a v tom nema konkurenciu (antistresove ticho a komfort, ultranizke emisie - nielen CO2, ale aj NOx, HC, CO, castice)
Spalovak sa v meste neustale vypina a rychlost udrzuje elektromotor. Bateria sa dobija ked bezi spalovak a pri spomalovani. Celkovy bezemisny cas v meste az 60-80%. Nulove emisie na krizovatkach, na parkovisku, pri dojazdoch na sidliska, atd. Staci mala NiMh bateria 1.3 kWh.
https://blog.toyota.co.uk/toyota-prius-hybrid-excel... ...
Slaba dynamika? V meste je to zive, 0-50 km/h za 3.5s.
Zrychlenie na 100km/h? Slusny priemer 10.3s, vid:
https://youtu.be/67hYjNW8Wls...
Predbiehanie? Tiez dobre, 80-120km/h za 7-8s.
Zabava na okreskach? Je to mozne. Vykon je slabsi 136k, ale v zakrutach nadpriemerne drzi stopu vdaka pevnemu sasi a kvalitnemu podvozku (zvladol by aj dvojnasobny vykon).
Podvozok urobi vela, vid. casy na okruhu:
* CT200h (hybrid, 1.8l, 136 k) - 1min 21s
https://www.youtube.com/watch...
* 2017 Ford Fusion Sport AWD (Twin-turbo, 2.7-liter V6, 325 k) - 1min 10s
https://www.tflcar.com/tfl-leaderboard/...

Carlos
5. prosince • 8:51

Restless ride, Poor performance, Disconnected driving experience
https://www.autocar.co.uk/car-review/lexus/ct/verdict...
Eco focus makes for a dreary drive, yet the suspension is overly firm,
A frugal choice, but lags well behind German rivals for driving entertainment
https://www.evo.co.uk/lexus/ct...
Firm ride, rear headroom issues, irritating CVT gearbox
https://www.autoexpress.co.uk/lexus/ct...

pegas64
5. prosince • 10:38

"Petrolheadi" v media vacsinou neprijimali hybridy, ale majitelia hybridov su s nimi spokojni. Dokazom su vysledky CT200h v J.D. Power, ktora zistuje spokojnost zakaznikov, spolahlivost, atd.
https://en.wikipedia.org/wiki/J.D._Power...
r.2014 - Best small family cars - 2.miesto CT200h
What Car? reported: “This is the CT’s first appearance in the JD Power survey and it’s a great debut. Buyers enjoy the quality feel of the interior and the clear layout of the dashboard and instrument panels. They also like the smooth CVT gearbox.”
https://blog.lexus.co.uk/lexus-tops-what-carjd-pow... ...
r.2017 - Family cars - 1.miesto CT200h (100%)
https://www.whatcar.com/news/2017-what-car-reliab... ...
V sucasnosti sa situacia meni s prichodom vykonnejsich Dynamic Force Engine (2.0/2.5l, 180k-218k), ktore v hybridoch kladne hodnotia aj "petrolheadi" (Lexus UX/ES, Toyota Corolla/Camry, atd.)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
5. prosince • 10:53

Ano, tyto hybridy jsou určeny pro specifickou sortu uživatelů, kteří vědí proč si je kupují a cíleně je chtějí. Z toho pak plyne, že jsou s těmi auty hodně spokojení, je to logické. Takovéto auto si nekoupí někdo, kdo chce jenom "auto", není to tak, že buď Golf nebo CT200h (Prius). Prostě toto si člověk koupí cíleně (protože hybrid) a bylo by divné, kdyby nebyl pak spokojen. Tolik v JD Power.Jinak, na to, že tyto méně výkonné hybridy jsou líné (Prius, CT 200h, Auris...) si stěžují recenzenti snad v každém testu. Ale opět připomenu, že majitelům to nevadí, ti si tyto auta kupují s tímto vědomím a je to v pořádku. Věřím, že nové pohony na tom budou lépe a budou i v tomto směru víc konkurenceschopné.

pegas64
5. prosince • 11:11

ok, ale sucasne plati, ze majitel nehybrida si cielene kupil nehybrid, ale nie je s nim az tak spokojny ako majitel hybrida. Priciny neriesim.

Marek71
5. prosince • 12:18

To, že je hybridní ústrojí Toyota/Lexus spolehlivé je bez debaty.No... majitel nehybrida si prostě šel koupit auto a je mu jedno hybrid/nehybrid. Řekl bych, že u hybrida spoustu lidí odradí to chování pohonného ústrojí a ta lenost u základních motorizací jako je ta 1.8. Ale jak jsem napsal, majitel hybrida ví do čeho jde a je pak spokojený. k tomu samozřejmě, přispívá i ta spolehlivost.Ostatně, mohu sloužit jako příklad...
Dlouhá léta jsem jezdil v klasických autech, mám najeto kolem 750.000 km v benzinu, naftě, posledních cca. 120.000 s automatem a v naftě na dlouhé trasy. Teď jsem svoje Volvo S80 vyměnil právě za hybrid. Pravda, trochu výkonnější, aby to odpovídalo mým požadavkům. A motivace a požadavky?
- zvědavost, zkusit tu techniku hybridu
- vyměnit naftu za benzín, ale neprodělat kalhoty na ceně za PHM
- zvýšit akustickú pohodu v kabině, i když ani to Volvo nebylo vysloveně hlučné

pegas64
5. prosince • 17:01

jj, nech kazdy kupuje to co skutocne potrebuje

pegas64
5. prosince • 11:14

+ v tych prieskumoch ide aj o spolahlivost a v tom je Lexus/hybrid uspesny

Doporučujeme

Články odjinud