Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

28 komentářů

Bjukemen
18. října • 13:41

400l staci vacsine, ale bohuzial dnesna doba porovnavania nedava pochopenie mensiemu kufru.. na dovolenkach som uz bol a nikdy som nemal problem nalozit potrebne veci pre 4 ludi do kufra objemu 360l

jM
16. října • 21:25

nápad dobrý, ale je to jen pro fandy korejskýho káčka, ani fandové mnichovského béčka si zadokolky nekupují, italská julča taky není žádný trhák

Polsondeside
17. října • 11:06

Většina ubožáků s ubohými názory se tu samozřejmě sejde a okomentuje článek blbostmi.
Tohle výtečné auto za hezké peníze (diesel verze 11000 000,-) měl na starosti sám Peter Schreyer z divize Audi (ostatně něco asi na tom bude, že ho dokázali přetáhnout k sobě a totéž udělal Hyundai s Albertem Biermannem, kterého převzali BMW). Auto se velmi podobá Audi A7, ale za mnohem lepší peníze a rozhodně v ničem nezaostává. Dokonce i interiérové dekory jsou z leštěného hliníku a žádná imitace. Mělo hodně ocenění za svůj jízdní projev a sám vlastním auto Kia a 8let bez závad. Takže nepochopím, proč se stále najdou zoufalci (hlavně koncernisti), kteří mají neustále nějaké připomínky ke korejským vozům, které vznikají v DE, SK nebo vyjímečně v Koreji. Je to evropská značka, která dnes zašlape spoustu nedostižných do země a hold to někteří neunesou. A teď se třeba poserte, jak je tu zvykem:-D

Jiří Vrbovec
20. října • 20:41

Pro Krista pána, jak jste přišel na to, že je Kia evropská značka?????
Je to a vždycky bude značka korejská.
Doplňte si pane znalosti zeměpisu.

Ne321
18. října • 13:41

Muzete samozrejme oznacovat za ubozaky koho chcete, ale nic to nemeni na faktu, ze vas nazor, ze Kia Stinger je "vytecne auto za hezke penize" je velmi mensinovy. Atraktivitu auta relevantne oceni pouze trh a ten uz rozhodl. Kia Stinger je po roce sveho prodeje prodejni katastrofou srovnatelnou jen s malokterym jinym propadakem. Momentalne jsou prodeje v EU nejakych 400 vozu mesicne (v cele Evropske unii!) a prodeje v USA nejsou o moc lepsi, tamnich cca 1500 vozu neni rovnez prilis presvedcivych a to ani ve svem segmentu.
Trh jednoznacne ukazal, ze Stinger rozhodne neni tak atraktivni jak si myslite na cemz se samozrejme podili nejenom auto jako takove, ale i vnimani znacky, kdy Kia proste nema status k tomu aby prodavala auto za 1.3 mio. Jeste mozna v kategorii SUV, ale sportovni sedan v tehle cene je nedostizna meta. Ona uz i vyrazne levnejsi Kia Optima je pro tuhle znacku hodne hranicni. Proste znacka, ktera je vnimana jako lacina alternativa mainstreamu tezko muze jit lovit do vod ovladnutych premiovymi znackami.

18. října • 14:55

Stinger možná pro Kiu není zrovna obchodním úspěchem, ale otázka je, jestli Kia Stinger vůbec stavěla s vidinou nějakých vysokých prodejních čísel. Už jen to, že si Stinger nemůžete koupit v kterémkoli autosalonu, nesvědčí zrovna o tom, že by Kia chtěla Stinger prodávat stůj co stůj. Spíše bych sázel na to, že hlavním důvodem je právě posílení image značky, kterou evidentně doteď mnozí mají pouze za výrobce lowcost modelů, což už dávno není pravda. A jak vidno nejen z různých novinářských testů, Kie se tento záměr docela daří a za Stinger si získává uznání.
Pro Kiu jsou stěžejní modely jiné, než je Stinger - Ceed, Sportage, Rio, Stonic.

OnlyTruth
18. října • 16:28

JŠ to povedal spravne, nakolko ludia vo vychodnej europe pocitaju peniaze a pocet predanych aut , niekde inde inu na prestiz a image ... to robi kia spravne, tu kde je VW kralom ale image ma cim dalej tym horsi ... ukazte mi kde predava vw sedan so zadnym pohonom v zaklade.. asi nebudete vediet a toto je to co kia ukaze.. ja by som uz urcite pred audi a5/a7 uprednostnil stinger .. a ludia to neskor pochopia raz

Nornik
17. října • 19:41

Ma maly kufr ... GT na delsi cesty jo, jsou lidi co jezdi dalky, ale 400l kufru je malo. To uz na rodinny vylety neni. Tak leda pro cestaky s kabinovym kufrem, ale zase jako proc GT? Takhle ve stejny cenovy hladine vyjde lip pasik/Arteon .... v rybniku trojky Kia lovi tak v divokych snech marketaku.

Mirek
18. října • 5:57

Jako každý rok na zahraniční dovolenou, cestovní kufry asi 80 l, a po dovolené manželka řekne, nepoužila jsem skoro polovinu věcí, příští rok to omezím. A tak se to opakuje stále dokola. Rodině opravdu nestačí objem 400 l ?

Martin Dvořák
20. října • 20:45

Mám 3 děti a vězte, že na dovolenou, ať již zimní nebo letní, vozím i rakev.
A když vidím, jak jezdí naložení ostatní, tak 400 litrů opravdu naprosté většině nestačí

OnlyTruth
17. října • 21:21

vysvetlim ti jeden fakt, nakolko si sa asi nepohyboval v GT vlnach.. auto, ktore je na vylety znamena nech je pohodlne a nech nie si unaveny z cesty .. kufor zaujima ludi, ktory si nemozu dovolit hotel a beru si so sebou celu garzonku aby usetrili a na dvojplatnicke spravili obed...

bzzz
17. října • 19:55

Jak velka/pocetna je standardizovana rodina? Jak objemne jsou standardizovane rodinne zavazadla? Jak vypada takovy standardizovany rodinny vylet?

Jan
17. října • 12:16

S audi a7 bych stingera zrovna neporovnaval, spis treba s a5. Znam nekolik lidi, kteri vlastni Kiu a jsou naprosto spokojeni a take bez poruchy jezdi po celou dobu co ji maji.

OnlyTruth
17. října • 17:02

Audi je len predrazeny VW... jedine co maju dobre je quattro a tym to konci... inak su to predrazene predne pohony... ano neda sa to porovnavat lebo audi bez quattra je 0

Jan
20. října • 4:52

A co dnes předražené není? Jen něco je více a něco méně. Především záleží na financích lidí, jak moc předraženou věc si mohou dovolit.

bzzz
17. října • 11:57

Nikoho nikde nezaslapou. Pohled na auto/majitele se lisi zem od zeme. V Evrope jsme holt prizemni materialiste s vice ci mene kolonialismem a elitarstvim zastrenym svetonazorem. Ve finale se ovsem pocita se kvalita a prodeje na klicovych trzich a je jedine dobre, ze KIA zkousi (zda se uspesne) cerit vody i v tomto tezce tradicionalistickem segmentu.

Osel z Jetele
16. října • 21:18

tag prej se jim tenhle korejec poblejec skoro vůbec neprodává. Já seteda nedivím. Tohle by si koupil je maximální ultrapíčus. Jako zadokolka OK, ale co třeba ten infantilní design pro debiliy???

LOL
18. října • 20:38

Stačilo napsat krátce, že na to auto nemáš.

Osel z Jetele
18. října • 23:55

to teda fakt že jo. Snesu jako hodně, ale na tohle bich žaludek fakt nemňel! Sorrry jaKO!
Dyť je to naprosto ynfantylní blbost, těh falešnejh tuzingů ta má na sobje nejmýŇ 20!!!
AlE hlavňE, prodeje mojemu názoru potVrzujý!

Kankunen
16. října • 13:19

Když chce Kia udělat lepší auto tak udělá zadokolku, když chce udělat lepší auto Citroen, narve na tu svoji šunku chrom, ale techniku to má, že by se styděl i Cedník.

bzzz
16. října • 14:02

Citron ale nechce konkurovat GT stikam.

Mirek
16. října • 18:52

To nechce, ale za to prodává laciné naleštěné krámy DS za hodně peněz. Uvidíme, třeba se to s novými DS zlepší.

bax
16. října • 13:09

Korejská Octavia!!!

Svetr Vaněk
16. října • 14:08

Ach jo, zase Kia :-/ no nic moc, jak Omega z 80.let :-P

Peter
16. října • 17:41

https://www.google.at/search... To mi teda řekni, jak se tyhle dvě auta podobají.

Svetr Vaněk
16. října • 22:37

nooo, docela dost :-D B-]

šofér
17. října • 8:07

Omega je ale hezčí a lepší :-) Kija bohužel moc ne :-|

17. října • 7:54

Bez si vzit ledvinku a sandale.Nezapomeň fusekle.Vytiskni si fotku octavie a bez na hajzl masturbovat....

Doporučujeme

Články odjinud