Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

bax  |  16. 10. 2018 13:09

Korejská Octavia!!!

Odpovědět  |   | 
Svetr Vaněk  |  16. 10. 2018 14:08

Ach jo, zase Kia no nic moc, jak Omega z 80.let

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 10. 2018 17:41

https://www.google.at/search...

To mi teda řekni, jak se tyhle dvě auta podobají.

Odpovědět  |   | 
Svetr Vaněk  |  16. 10. 2018 22:37

nooo, docela dost

Odpovědět  |   | 
 |  17. 10. 2018 07:54

Bez si vzit ledvinku a sandale.Nezapomeň fusekle.Vytiskni si fotku octavie a bez na hajzl masturbovat....

Odpovědět  |   | 
šofér  |  17. 10. 2018 08:07

Omega je ale hezčí a lepší Kija bohužel moc ne

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  16. 10. 2018 13:19

Když chce Kia udělat lepší auto tak udělá zadokolku, když chce udělat lepší auto Citroen, narve na tu svoji šunku chrom, ale techniku to má, že by se styděl i Cedník.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 10. 2018 14:02

Citron ale nechce konkurovat GT stikam.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 10. 2018 18:52

To nechce, ale za to prodává laciné naleštěné krámy DS za hodně peněz. Uvidíme, třeba se to s novými DS zlepší.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  16. 10. 2018 21:18

tag prej se jim tenhle korejec poblejec skoro vůbec neprodává. Já seteda nedivím. Tohle by si koupil je maximální ultrapíčus. Jako zadokolka OK, ale co třeba ten infantilní design pro debiliy???

Odpovědět  |   | 
LOL  |  18. 10. 2018 20:38

Stačilo napsat krátce, že na to auto nemáš.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  18. 10. 2018 23:55

to teda fakt že jo. Snesu jako hodně, ale na tohle bich žaludek fakt nemňel! Sorrry jaKO!
Dyť je to naprosto ynfantylní blbost, těh falešnejh tuzingů ta má na sobje nejmýŇ 20!!!
AlE hlavňE, prodeje mojemu názoru potVrzujý!

Odpovědět  |   | 
jM  |  16. 10. 2018 21:25

nápad dobrý, ale je to jen pro fandy korejskýho káčka, ani fandové mnichovského béčka si zadokolky nekupují, italská julča taky není žádný trhák

Odpovědět  |   | 
Polsondeside  |  17. 10. 2018 11:06

Většina ubožáků s ubohými názory se tu samozřejmě sejde a okomentuje článek blbostmi.
Tohle výtečné auto za hezké peníze (diesel verze 11000 000,-) měl na starosti sám Peter Schreyer z divize Audi (ostatně něco asi na tom bude, že ho dokázali přetáhnout k sobě a totéž udělal Hyundai s Albertem Biermannem, kterého převzali BMW). Auto se velmi podobá Audi A7, ale za mnohem lepší peníze a rozhodně v ničem nezaostává. Dokonce i interiérové dekory jsou z leštěného hliníku a žádná imitace. Mělo hodně ocenění za svůj jízdní projev a sám vlastním auto Kia a 8let bez závad. Takže nepochopím, proč se stále najdou zoufalci (hlavně koncernisti), kteří mají neustále nějaké připomínky ke korejským vozům, které vznikají v DE, SK nebo vyjímečně v Koreji. Je to evropská značka, která dnes zašlape spoustu nedostižných do země a hold to někteří neunesou. A teď se třeba poserte, jak je tu zvykem

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 10. 2018 11:57

Nikoho nikde nezaslapou. Pohled na auto/majitele se lisi zem od zeme. V Evrope jsme holt prizemni materialiste s vice ci mene kolonialismem a elitarstvim zastrenym svetonazorem. Ve finale se ovsem pocita se kvalita a prodeje na klicovych trzich a je jedine dobre, ze KIA zkousi (zda se uspesne) cerit vody i v tomto tezce tradicionalistickem segmentu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 10. 2018 12:16

S audi a7 bych stingera zrovna neporovnaval, spis treba s a5. Znam nekolik lidi, kteri vlastni Kiu a jsou naprosto spokojeni a take bez poruchy jezdi po celou dobu co ji maji.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 10. 2018 17:02

Audi je len predrazeny VW... jedine co maju dobre je quattro a tym to konci... inak su to predrazene predne pohony... ano neda sa to porovnavat lebo audi bez quattra je 0

Odpovědět  |   | 
Jan  |  20. 10. 2018 04:52

A co dnes předražené není? Jen něco je více a něco méně. Především záleží na financích lidí, jak moc předraženou věc si mohou dovolit.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  17. 10. 2018 19:41

Ma maly kufr ... GT na delsi cesty jo, jsou lidi co jezdi dalky, ale 400l kufru je malo. To uz na rodinny vylety neni. Tak leda pro cestaky s kabinovym kufrem, ale zase jako proc GT? Takhle ve stejny cenovy hladine vyjde lip pasik/Arteon .... v rybniku trojky Kia lovi tak v divokych snech marketaku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 10. 2018 19:55

Jak velka/pocetna je standardizovana rodina? Jak objemne jsou standardizovane rodinne zavazadla? Jak vypada takovy standardizovany rodinny vylet?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 10. 2018 21:21

vysvetlim ti jeden fakt, nakolko si sa asi nepohyboval v GT vlnach.. auto, ktore je na vylety znamena nech je pohodlne a nech nie si unaveny z cesty .. kufor zaujima ludi, ktory si nemozu dovolit hotel a beru si so sebou celu garzonku aby usetrili a na dvojplatnicke spravili obed...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 10. 2018 05:57

Jako každý rok na zahraniční dovolenou, cestovní kufry asi 80 l, a po dovolené manželka řekne, nepoužila jsem skoro polovinu věcí, příští rok to omezím. A tak se to opakuje stále dokola. Rodině opravdu nestačí objem 400 l ?

Odpovědět  |   | 
Martin Dvořák  |  20. 10. 2018 20:45

Mám 3 děti a vězte, že na dovolenou, ať již zimní nebo letní, vozím i rakev.
A když vidím, jak jezdí naložení ostatní, tak 400 litrů opravdu naprosté většině nestačí

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  18. 10. 2018 13:41

Muzete samozrejme oznacovat za ubozaky koho chcete, ale nic to nemeni na faktu, ze vas nazor, ze Kia Stinger je "vytecne auto za hezke penize" je velmi mensinovy. Atraktivitu auta relevantne oceni pouze trh a ten uz rozhodl. Kia Stinger je po roce sveho prodeje prodejni katastrofou srovnatelnou jen s malokterym jinym propadakem. Momentalne jsou prodeje v EU nejakych 400 vozu mesicne (v cele Evropske unii!) a prodeje v USA nejsou o moc lepsi, tamnich cca 1500 vozu neni rovnez prilis presvedcivych a to ani ve svem segmentu.
Trh jednoznacne ukazal, ze Stinger rozhodne neni tak atraktivni jak si myslite na cemz se samozrejme podili nejenom auto jako takove, ale i vnimani znacky, kdy Kia proste nema status k tomu aby prodavala auto za 1.3 mio. Jeste mozna v kategorii SUV, ale sportovni sedan v tehle cene je nedostizna meta. Ona uz i vyrazne levnejsi Kia Optima je pro tuhle znacku hodne hranicni. Proste znacka, ktera je vnimana jako lacina alternativa mainstreamu tezko muze jit lovit do vod ovladnutych premiovymi znackami.

Odpovědět  |   | 
 |  18. 10. 2018 14:55

Stinger možná pro Kiu není zrovna obchodním úspěchem, ale otázka je, jestli Kia Stinger vůbec stavěla s vidinou nějakých vysokých prodejních čísel. Už jen to, že si Stinger nemůžete koupit v kterémkoli autosalonu, nesvědčí zrovna o tom, že by Kia chtěla Stinger prodávat stůj co stůj. Spíše bych sázel na to, že hlavním důvodem je právě posílení image značky, kterou evidentně doteď mnozí mají pouze za výrobce lowcost modelů, což už dávno není pravda. A jak vidno nejen z různých novinářských testů, Kie se tento záměr docela daří a za Stinger si získává uznání.
Pro Kiu jsou stěžejní modely jiné, než je Stinger - Ceed, Sportage, Rio, Stonic.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  18. 10. 2018 16:28

JŠ to povedal spravne, nakolko ludia vo vychodnej europe pocitaju peniaze a pocet predanych aut , niekde inde inu na prestiz a image ... to robi kia spravne, tu kde je VW kralom ale image ma cim dalej tym horsi ... ukazte mi kde predava vw sedan so zadnym pohonom v zaklade.. asi nebudete vediet a toto je to co kia ukaze.. ja by som uz urcite pred audi a5/a7 uprednostnil stinger .. a ludia to neskor pochopia raz

Odpovědět  |   | 
Jiří Vrbovec  |  20. 10. 2018 20:41

Pro Krista pána, jak jste přišel na to, že je Kia evropská značka?????
Je to a vždycky bude značka korejská.
Doplňte si pane znalosti zeměpisu.

Odpovědět  |   | 
Bjukemen  |  18. 10. 2018 13:41

400l staci vacsine, ale bohuzial dnesna doba porovnavania nedava pochopenie mensiemu kufru.. na dovolenkach som uz bol a nikdy som nemal problem nalozit potrebne veci pre 4 ludi do kufra objemu 360l

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, pro je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 16 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A