Minitest Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line: Akademicky určitě lepší

83 komentářů

Krei
28. května • 15:41

:-))V loňském roce (2019) jsem kupil nové Sorento GT Line a zatím s ním mám jen dobré zkušenosti.
Je lepší než mé předchozí auto Volvo XC70 ve všech směrech. Hodnotím perfektní kvalitní zpracování interiéru, dostačující výkon motoru a novou 8 st. AT převodovku, která je skvělá. Jízdní vlastnosti velmi dobré. Oceňuji snadné a logické ovládání. Sedadla jsou velmi pohodlná a všude je dostatek místa. Mám průměrnou spotřebu kolem 7 litrů, což je na velké SUV velmi dobré. V autě se všichni cítí i při dlouhých jízdách bezpečně. Auto je tiché a reaguje na vše okamžitě. Mám za to, že tato poslední verze Sorenta se velmi povedla. Na trhu nenajdete takto výborně vybavené auto (vše už má bez příplatků v základní ceně) za cenu Sorenta. Je a bude velkou konkurencí pro jiné SUV. Záruka 7 let, levné pojištění i servis.

Majo
10. června • 15:22

Kupil som nove Sorento 2/2020. V SR sa to vola Gold vybava a v CR taka nie je...4x4 2,2 crdi. V tom case sa v SR dalo bezne kupit nove Sorento 2,2 4x4 manual 200ps, 18" metaliza do 29,000e. s dph. /automat +2000e/Spotrebu mam po 6000km 6.8l. Ale uz mam vstrekovanie mocoviny, nadoba je vzadu dole pod nárazníkom. Je to posledne velke auto bez zbytocnych sraciek.

XYZ
29. října • 15:21

Mohl by mi někdo vysvětlit ten novinářský výplod fantazie, že vstřikování močoviny do výfuku snižuje spotřebu? Prostě tam dochází jen k reakci, kdy se za vysoké teploty rozkládají oxidy dusíku na vodu, dusík a oxid uhličitý. Čili motor s močovinou může být možná ostřeji naladěn (bez vstřikování musí být přidušen kvůli emisním limitům), ale že to by mělo vliv na spotřebu větší než 1-2 deci na sto?

Mara
29. října • 17:40

Trochu samostudia tě nezabije, tak si to najdi

Lumix
29. října • 20:28

Tak tak, močovina spotřebu snižuje, tedy s její pomocí lze mít nižší spotřebu u stejného motoru, který by vstřikování močoviny neměl.

pája
29. října • 12:13

Mám ve firmě 6ks Sorent v předfaceliftovém provedení v nejvyšší výbavě, 2 dokonce s prosklenou střechou. Kromě pár drobností a jiné převodovky je skoro to samé jako to popisované. Sám, shodou okolností, jezdím ve zde zmiňovaném X5.
Pár postřehů:
- přesto, že je kolegové asi nijak nešetří pohybuje se spotřeba všech v průměru mezi 8,5-9.
- po 3/4 letech provozu a cca 70 000 km u žádného zásadní technický problém
- Forester byl kdysi ve výběru, ale je to stejně jako kodiak tak o půl třídy menší auto. Navíc při koupi za fleetové ceny cenově srovnatelé, spíš výhodnější.
- dost často se v něm vezu a zásadní rozdíl, tedy kromě znaku výrobce, pokud uvažuji v poměru cena/výkon nevidím. Pokud bych "nemusel jezdit v prémii ze stavovských důvodů", vůbec by mi to auto nevadilo. Zvláště znovu opakuji k proti mému X5 více než poloviční. Pravda X5 je zase o cca 1/2 třídy prostornější. Mám BMW X5 xDrive30d s trochu lepší výbavou v katalogové hodnotě cca 2,3 mil. Konečná cena byla lehce pod 2 mil., tedy opravdu dvě Sorenta se srovnatelnou výbavou.
Zkrátka, pokud zapomenu na to, jak se jmenuje, je OK.

vrat
22. června • 18:05

Pllne sw vami souhlasim, koupil jsem sorento manzelce,a plna spokojenost,sam jezdim ted v audi q7...ano rozdil je podstatny,ale z daleka ne takovy jako rozdil v cene a opravdu,pokud zapomenu na ynacku na kapote az tak velky rozdil nevidim,podle me idealni auto pro zenu.nase nejdelsi jizda Algarve /portugalsko/ Mnichov,podle me moc dobre.Mnoho stastnzch km.Cau

Asdfghjkl
28. října • 22:32

ty kokso, 2,2litr, spotreba jak tank a v zakladu jen dvoj kolka a za kamaradsky skoro milion...hmmm, korejec se nestydi ackoliv by urcite mel.

Ondráš
29. října • 8:23

Ale jdi Ty.... podívej se na prodeje. Dominují 2 nejvyšší výbavy, 4x4 a AT. Spotřeba autora článku je úplný nesmysl, přečti si můj comment výše. Nechápu, jak s tím autem jezdil a co do nej tankoval.

Mara
29. října • 12:14

Čemu není rozumět ve větě "s ro­zum­něj­ším na­šla­pá­vá­ním na pe­dál ply­nu bych běž­ný prů­měr vi­děl ně­kde me­zi os­mi až de­ví­ti li­t­ry"?

Turbofan
28. října • 12:23

Díky za test. Mě se to auto libí, uvažuji o koupi něčeho v tomto segmentu.Pár argumentů k tady zmíněnému:
- Nový forester bude bohužel bez turba,
- Oproti Kodiakovi za mě trochu vyzrálejší design, vypadá americky (like) a velmi robustně,
- S kodiaqem stejná dynamika +-, libil by se mi kodiaq ale jen to bitdi, ale ne ve verzi RS - ta je trochu cirkus a sportovni to stejne neni,
- Jak zde mnozi kritizuji, KIA a Skoda jsou srovnatelne znacky. Škoda rozhodně není před Kiou, naopak, ted spise ztraci, je pridusena. Treba Stinger nebo optima GT je super auto se super motory,
- Skoda ma (asi) dostupnejsi servis, ale zase se vic krade, a za me nesmyslne se priplaci za kazdou polozku,
- Variantou pro me je jeste Tiguan allspace bitdi, nebo nova Rav4.

Jirka
30. října • 16:29

Optima že je super auto? Proti jaké konkurenci? Mě nenapadá nikdo horší ve střední. Snad jen spřízněná i40, která ještě navíc vypadá opravdu nehezky.

Ondráš
29. října • 9:57

Můžu se Tě zeptat, jak Ti přišla ta hybridní Ravka? Mně po městě OK, ale na dálnici bych ji výkon 200 koní nehádal, obtěžovalo mě i chování automatu. Kdyby to na dálnici jelo a třeba i žralo, tak by mi to nevadilo, ale ono to vůbec nejelo. Protože po městě s SUV nejezdím, tak jsem jí nakonec vzdal, byť mi jinak v mnoha směrech vyhovovala více, třeba i více než zmiňovaný Forester...

Lumix
28. října • 6:33

Nejlevnější BMWx5 v naftě a automatu stojí 1.830.000,- a má menší základní výbavu, takže ta Kia urcite není předražená.

Tomáš Konečný
28. října • 8:19

Sorento určitě není konkurence pro X5. Jezdím v X5, ale kamarád si nové Sorento minulý týden koupil a svezl mne, poprvé jsem jel v korejským autě, musím uznat, že to žádná hrůza nebyla a mít to šestihrnek, tak je z toho velmi dobré auto, prostorné, pohodlné, s velkým kufrem.

Jaromír Veka
28. října • 9:50

A proč by nemělo být Sorento konkurencí pro X5? že si to myslí majitelé X5? No, tak to je hodně silný a objektivní důvod...Někdo (v čele s podplacenými novináři) zavedl před časem jakýsi uzavřený imaginární segment "prémiových" (rozuměj - předražených/nedotknutelných) značek, kde ale toto zařazení reálně nemá žádnou faktickou oporu. Prostě dogma, které nemá žádný racionální základ. Přitom by mělo být důležité, jak reálně jezdí, jak jsou spolehlivé atd. Např. Mercedes už má cca 15 let problémy se spolehlivostí a kvalitou, ale z prémiovosti mu to vůbec neubralo - na hlavu!

Jirka
30. října • 16:22

Sorento je konkurencí pro X5 asi tak jako je Logan konkurencí pro 3er.

Klauni dnesni doby
28. října • 23:07

Veko, vyndej si svoji veku z dupky a netroluj tady takove hovadiny :-D

WP
28. října • 10:22

Kde se ta auta protínají? Ani nejslabší X5 nemůže Kia konkurovat, o zcela jiné úrovni komfortu, podvozku, řízení se nemá smysl bavit. Veko, chce to něco trochu vědět, než napíšeš podobný příspěvek.

Jaromír Veka
28. října • 13:11

...a co konkrétně je potřeba "vědět"? Vidím 2 podobně velká SUV s obdobnou výbavou, co víc potřebuju vědět? To, že BMW je zaškatulkováno jako "prémie", mě vůbec nezajímá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
28. října • 20:08

Videl jsi treba nekdy bavoracky vyztuhy? Tam je jeden z rozdilů kterej neni videt a dela premii premií.

Lumix
28. října • 21:25

To možná nejspíš ano, na druhou stranu vidět dnes nepojízdné BMW u cesty není neobvyklé. Jejich 6 válce se čtyřmi turby je docela peklo, často i pro první majitele. Nicméně opravdu bohatý člověk si koupí takové auto v benzínu a nejméně V8. Bohužel €vropa to tady krouha o 106. 12 let jezdím služebními Škodovkami a soukrome máme Korejce. Co se týče vážných závad motoru, převodovky a elektroinstalace, tak Škoda je na tom bledě, Korejci bez problémů, alespoň mě.

WP
29. října • 4:15

R6 quad turbo je nový motor, tak povyprávěj a dej statistiku o tom, jaké je to peklo i pro prvního majitele.
Předpokládám, že se pohybuješ jen mezi opravdu bohatými a tak víš, co si kupují. Velmi přínosné informace;-)

Lumix
29. října • 6:05

Měli být V8 a xturb, které se nepovedlo.

WP
29. října • 8:53

Ano, V8 N63 do 2012 byl bez diskuze průšvihový motor. Co dál?

Lumix
29. října • 9:27

To mám vypisovat zavady? Jen jen aktuální řada 3 ma na 50 svolavacich akci. Navíc pokud je někdo zarytý fanda, tak i kdyby se motory rozpadaly po 50kkm tak bude trvat na tom, že jsou to supr auta. Kolegyně v práci měla od manžela od novoty 320d automat, v servisu byla jako doma. Výměna turba, výměna převodovky ...

WP
30. října • 10:49

Svolávací akce mají všechny automobilky, jezdím s vrtulemi už nějaký ten pátek a kdyby tomu tak bylo, zřejmě bych je nekupoval. Tyhle povídačky o známých kolegů, kamarádů jsou vděčným námětem bychařů;-)

Jirka
30. října • 16:26

Ono i kdyby to poruchové být mělo, tak si to pořád koupím raději než auto, se kterým mě nebaví jezdit, typicky třeba takové Sorento...

Lumix
29. října • 9:18

To mám vypisovat zavady? Jen jen aktuální řada 3 ma na 50 svolavacich akci. Navíc pokud je někdo zarytý fanda, tak i kdyby se motory rozpadaly po 50kkm tak bude trvat na tom, že jsou to supr auta. Kolegyně v práci měla od manžela od novoty 320d automat, v servisu byla jako doma. Výměna turba, výměna převodovky ...

Lumix
29. října • 6:04

Sám jsi odpověděl je to nový motor. BMW má pár orusetivych motoru jako každý jiný. A to že ta R6 je nová neznamená nic.

Anti-automat
28. října • 19:19

Urcite lepsie jazdi.

WP
28. října • 14:31

Nic Veko, pro ty co porovnavaji papir a vidi jen co chteji je to uplne jedno.
Nejsou ani realnymi kupci a jejich technicka neznalost je pouze vlastnim omezenim😉

Ja prvni
28. října • 11:53

Nerekl bych, ze uroven podvozku X5 je vuci Kie nejak vysoka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
28. října • 14:30

Doufam, ze nejsi Ja prvni z ACZ. Ten byl natolik technicky zdatny, ze by podobnou kravinu nenapsal.

mpolan
28. října • 22:25

Proč by to nutně měla být kravina? Náskok prémie v konstrukci podvozků se vůči mainstreamu dost snížil. A Korejci jsou v tomhle zvláště učenliví a schopní, takže se podobnému názoru vůbec nedivím.
To, že prémie je "někde jinde", bylo tak před deseti lety.

WP
29. října • 4:19

Ne nutně, v tomto případě to nesmysl je. Pokud ohlédnu od jiného konstrukčního řešení (Kia preferuje koncepčně předek, BMW zadek), tak Kia nenabídne vzduch na zadní nápravě, aktivní stabilizátory, řízení zadních kol, možnost kompletně vzduchového odpružení atd.Kde se snížil náskok?

Anti-automat
28. října • 19:17

s25d som si odjazdil a naozaj v jazde na nu toto auto nema, aspon co sa tyka vykonov a spotreby. Na druhej strane, celkovo mi vyhovoval viac velky Santa a tu to nebude inak. Uvolnene, pohodlne, klud. Zaujimava je volba manualu a takych aut uz dnes vela nie je.

Lumix
28. října • 8:41

Já jsem nikde nepsal, že je to konkurence pro x5. Pouze jsem reagoval na některé píšící že je to předraženy kram. X5 a sorento je stejná třída, cenově samozřejme rozdílná, nicméně za tu cenu velmi příjemné a povedené auto. Nicméně bych si to nekoupil je to totiz SUV.

Ondráš
27. října • 13:00

Vlastním Sorento MY 2017 s 6AT. Dlouhodobá spotřeba dle PP 8.3 l/100 km za 40 000 km. Jezdím lehce nad rychlostními limity, na dálnici 145 km/h tacho. Tankuji výhradně Vervu. Spotřeba uvedená autorem článku mi proto nesedí ani se neshoduje s jinými majiteli Sorent.
Jinak nové auto jsem koupil v plné výbavě za něco málo přes 1 mil Kč a konkurenční Kodiaq se nechytal ani cenou, poskytovanou zárukou a už vůbec ne komfortem (ať už jízdním či třeba úžasnými i odvětrávanými sedačkami).
Za mě je Sorento konkurence-schopné vůči Škodě i VW Tiguan allspace a pokud člověk překoná "zažitý odpor" vůči vůči značce, není důvod si auto nekoupit :-)

Erhard
27. října • 17:11

Tak Kodiaq je někde jinde, o tom není sporu. Paradoxně ačkoliv je Kia ve všech ohledech horším autem, je přesto dražší.
Zřejmě dělají korejci průzkum, kolik trotlů se jim na ten klump nachytá.

Krei
19. března • 14:08

Svezl jsi se v KIA Sorento GT LINE ? Ocenil bys nejen motor a supr 8-stupňovou převodovkou, ale i pohodlí, výbavu a mnoho dalšího. Kodiaq je proti Sorentu o mnoho horší auto. Je hlučné, vyšší spotřeba a a jízdní vlastnosti. Když bys chtěl mít srovnatelnou výbavu, kterou má Kia bez příplatků, tak zaplatíš ještě více.
Vypadá to, že jsi placený dezinformátor od Škody, když šíříš takové nesmysly.

LOL
29. října • 6:03

Ano, Kodiak je jinde - je to laciná plechová krabička pro socky bez řádného odhlučnění, oproti Sorentu, což je luxusní obývák na kolech.Ale není se čemu divit, je to první SUV model Škody, a podle toho to taky dopadlo. Srovnání se zavedenou konkurencí s globálními prodeji nemohlo dopadnout jinak.

Jirka
30. října • 16:09

Sorento fakt není luxusní obývák na kolech. Za tu cenu nepřináší oproti Kodiaku skoro nic navíc (Sorento stojí milion a víc, Kodiak od 700KKč), jen o něco lepší odhlučnění, to je fakt. Ale komfort pérování má Kodiak lepší, je to asi první Škodovka, které péruje opravdu dobře. Za ten milion, co stojí Sorento, bude Kodiak už hezky vybaven, když ještě započtu slevu, kterou u nás Škodovka dává (cca 15%) a slevu, kterou dává KIA (0%), tak je vítěz dost jasný.

Ondráš
27. října • 18:27

V čem je dražší? Můžeš dat srovnání jednotlivých vybav? A v čem je KIA objektivně méně kvalitni?

Mirek
27. října • 20:30

Neumíš se podívat do ceníku sám?

Jaromír Veka
27. října • 18:40

"...A v čem je KIA objektivně méně kvalitni?"
Určitě v tom, že nemá na kapotě magicky božský znak prostřelené slepice, který je hlavním parametrem novinářů při udělování bodů ve srovnávacích testech... :-D

Svetr Vaněk
27. října • 18:40

fůůůůj, Kia :-O

LOL
27. října • 15:51

Ano, KIA sedačky umí. Na rozdíl od pseudosportovních sedaček koncernu.

pirate
27. října • 17:22

Jakého koncernu? Koncernu Toyota? Ford? A nebo Daimler?

Ondráš
27. října • 16:53

Je to první auto, ze kterého po delší cestě nevystupuji s bolestí zad. Koncern mi nevyhovuje (ani svou celkovou tvrdostí podvozku). Překvapivě sedačky v KIA (a to i ve Sportage) jsou mimo prémii pro mě TOP. Před tím jsem měl 3 subárka (vč. Tribeci a Outbacka) a 2 Hondy (vč. Accordu v Exe). Původně jsem zvažoval jako nové auto Forester XT, ale ty sedačky byly úplně tragické.... Pak měl na víkend Sportage, přehodnotil pohled na značku jako takovou a posléze koupil Sorento :-)

Marek Pošta
27. října • 18:09

Jeďtě jsem neslyšel, že by z nějakého auta posledních dvou tří dekád zdravý člověk vystupoval s bolestí zad. Spíše to bude problém zad než problém sedaček, že?

WP
30. října • 10:47

Jako, že všichni máme stejnou konstrukci těla a problémy? Tohle snad nemůže nikdo myslet vážně.

mpolan
28. října • 9:16

Zkuste vyjít i mezi lidi, pomáhá to rozšířit obzory.
Ze škodováckých kostitřasů vystupuji po 400 km taky s bolestí zad. Tak po stovce už obvykle nevím, jak si sednout, aby to bylo pohodlné.

Rosťa
27. října • 17:51

Proti Sorentu nic nemám, sám bych ho oproti Kodiaqu preferoval, ale říci, že si mu dal přednost oproti lesníkovi jen kvůli sedačkám je úlet. Buď auto používáš na parádu, nebo neumíš docenit jednotlivé parametry auta.

WP
28. října • 6:07

To sand nemyslíš vážně? Může umět docenit jednotlivosti, ale pokud mu jejich soubor vyhovuje jinde, tak nemá smysl tu podsouvat Subaru. Mimochodem, má nějaký model proti Sorentu?B-]

Ondráš
27. října • 18:23

Ano, mám zada poničena sportem a jsem spíše vyšší. Proste mi sedí spíše americká křesla... A sedel jsi v lesnikovi? Jel jsi s nim? Subaru mám opravdu rad, ale sedačky v posledním Foreterovi stejně jako píšeš za volantem jsou tragické... Navíc větší auto se mi sejde a Forester má malý kufr. A Outback v Evropě nemá H6 a 2.5 atmo a diesel jsou tragické... navíc v okolí Prahy je jediný rozumný servis. Mam pocit, ze spíše teoretizujes, než bys byl opravdu potenciální kupec...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
27. října • 19:00

Nebude to Ondráši s těmi sedačkami (a vlastně i s auty) jako třeba s botama? Nemyslíš, že každý člověk je jiný, někdo velký, někdo malý, někdo hmotný a někdo jako pírko? a také to, že každý má jiné vnímání na to, co je tvrdé a co měkké a každý má jiný vkus? Proto bys Ondráši měl buď konstatovat tvoji osobní obecnou spokojenost nebo při "rozepisování" "polemiky" sdělit tvoje "tělesné" parametry, aby si člověk udělal představy o tom co, konstatuješ.
Vzhledem k tomu, jak ses vyjádřil k sedačkám některých značek a jejich modelů, tak předpokládám, že jsi pořádný "hromotluk", a proto celkem logicky jsi spokojený s diskutovanou Kiou.
Jo, a k tomu tvojemu konstatování o kufru Foresteru, že je "malý", tak to je opět subjektivní (a relativní). Pro někoho jiného může být ten kufr dostačující nebo dokonce velký.
Na závěr pro všechny konstatuji, že je dobré, aby si každý osobně auto prohlédl a vyzkoušel a zvážil svoje skutečné ptřeby a podle toho se teprve rozhodnul a koupil. Zdejší "mudrlanty" a "znalce" je vhodné brát s velkým nadhledem a některé úplně ignorovat, protože jejich "demence" a "puberta" je naprosto zřejmá.
A co se týká kvality (a spolehlivosti), tak na tom jsou srovnatelné značky a jejich modely za srovnatelnou cenu zhruba stejně, výrazné rozdíly nejsou, a proto není problém rozhodnout se a koupit zkrátka to, co se líbí, bez ohledu na značku, ať je třeba ta KIA nebo Škoda. Zapomíná se, že poměrně často s některými "problémy" a "závadami" aut je spojená "kvalita" a "značkovost" obsluhy - řidiče, který s autem jezdí a stará se o pravidelnou údržbu. Pověstné "vemeno" je schopné "zlikvidovat" jakékoliv auto.

Rosťa
27. října • 18:58

Se všemi tebou zmiňovanými auty mám zkušenost. Pokud někomu nesedí sedadla, tak si je neumí správně seřídit. Mám 190 cm a nikdy mi nedělalo problém sedět ani v twingu. A co se týká motorů, tak se Kia nemůže Subaru rovnat.

Jaromír Veka
27. října • 21:56

"...Pokud někomu nesedí sedadla, tak si je neumí správně seřídit..."
Panebože, to je teorie...a nebude to spíš tak, že koncern VAG vyrábí místo sedadel trestné lavice tuhé jako prkno?! To nemá se seřízením nic společného, i když se je seřídíš optimálně, je čiré utrpení v té hrůze sedět...

PetrStary
27. října • 12:48

Zbozi v letaku krasne nazehlene, nasvicene, vonici a krupave ... jen v realu trosku jak kousek stareho mokreho molitanu ze skladky. Takova je kia :-/

LOL
27. října • 15:41

akorát ten mokrý molitan najede bez větších problémů 2x tolik co voňavá Škoda.

Jirka
30. října • 15:58

Za posledních cca 10 let máme na firmě tedy jiné zkušenosti. Jde sice jen o 15-18ks, ale i tak je to nějaký vzorek.

pirate
27. října • 17:19

Nenajede.

LOL
29. října • 5:57

ale to víš že jo. Škoda ti mezitím zkoroduje.

petr r. (petrumr)
27. října • 11:13

keci v kleci- když to nemá močovinu, tak je to plus pro majitele a lidi vyhledávají auta bez tych ekopičovin a nemusejí sledovat počítač co jim zadá příkaz aby jeli ustálenou rychlostí atd. Pisálek je asi technice dost vzdálený.

Max
27. října • 10:59

Pokud jsem to dobře pochopil, je to nic moc auto, které vyniká jen přemrštěnou cenou...
Tak to ty prodeje budou podle toho vypadat...

petr r. (petrumr)
27. října • 11:18

blbě jste to pochopil, třeba v anglii je to nejlepší auto na tahání těžkých přívěsů.

Slezan
27. října • 12:36

blbost nepochopili jste nic..škoda je to auto

.
27. října • 10:17

Jak se může pan redaktor divit nízkým prodejům? 1,34 mega za čtyřválcového korejského chrochtu dá jen hodně vymaštěné pako.

Krei
19. března • 14:15

Svezl jsi se v KIA Sorento GT LINE ? Ocenil bys nejen motor a supr 8-stupňovou převodovkou, ale i pohodlí, výbavu a mnoho dalšího. Kodiaq je proti Sorentu o mnoho horší auto. Je hlučné, vyšší spotřeba a a jízdní vlastnosti. Když bys chtěl mít srovnatelnou výbavu, kterou má Kia bez příplatků, tak zaplatíš ještě více.

Petr P
28. října • 11:27

tak u volva das za ctyrvalec i dva miliony.

Jirka
30. října • 15:56

Tak to hodně přitlačte...

Leixner
27. října • 20:17

Ridit Kiu je jako jist pouzite panske ponozky :-D

Jirka
30. října • 15:56

Takovej Stinger s V6, to jsou ponožky jako vyšitý, co?

Jaromír Veka
27. října • 11:36

Tak určitě! Nesrovnatelně lepší kauf je prostřelená slepice s dvouválcem za 1,5 mega! :-D

Jirka
30. října • 15:55

Na jaký model odkazujete?

WP
28. října • 6:03

Který dvouválec od slepice za 1,5mio máš na mysli? Nebo jen dál hloupě plácáš?:-PMentální ubohost některých pisatelů je neměřitelná.

Jaromír Veka
27. října • 9:48

Korejský Karoq!!! Chlebodárce je nespokojen, toto se mělo objevit v titulku!

WP
28. října • 6:01

Tvá ubohá jízda pokračuje, jen zasíráš diskuze.B-]

pirate
27. října • 12:43

Nemělo.

Slezan
27. října • 12:35

na škodu to nemá !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mirek
27. října • 20:42

Samozřejmě, neboť Škoda takové auto nevyrábí.

Doporučujeme

Články odjinud