Minitest Kia Rio 1.0 T-GDI GT Line: Pan Včelka

ACE  |  30. 09. 2018 15:27

Co chvíli čtu, reakci proč někteří mají alergii na škodu. No odpověď se nabízí v článku, test auta a je tam jakoby mimochodem zmíněno, že škodovka i se slabším motorem akceleruje lépe. Dobře tedy, poukazujete na lepšího v kategorii. Proč tedy v testu Fabie nezmíníte, že Mazda 2 s motorem v bídné čtyřválcové atmosféře, která je o papírově slabší o 15kW a 50Nm je s pětikvaltem s Fabíí ve zrychlení rovnocenná a s obdobným výkonem ji deklasuje. Hoďte taky do textu jen tak mimochodem, když testujete škodu nebo folkse.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  30. 09. 2018 16:39

Když už chceš být takový hnidopich, tak prosím doplň váhy jednotlivých aut. Možná si pak odpovíš sám.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 09. 2018 19:14

Já odpověď znám. Konec konců v článku ji taky ve srovnání zmiňují.

Odpovědět  |   | 
k22  |  30. 09. 2018 20:31

"podle tabuleků" je vždy škoda lepší, nejlepší by to ovšem bylo změřit. to ale pan Mihálik raději neudělá...co kdyby byl korejec rychlejší?

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  30. 09. 2018 20:47

Nebude, naopak, věrný své korejské tradici, bude horší, než sám uvádí.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  02. 10. 2018 07:12

To je aj VAG. Spravidla iba Japonci sa dostavajú na čísla čo uvádzajú a to jak pri zrýchlení, tak pri spotrebe.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 09. 2018 17:22

Mazda neni u nas konkurence Skody ani Kia

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  30. 09. 2018 18:46

S tím souhlasím. Nedávno jsem četl zajímavý článek ve Světě motorů, kde zástupce Auto ESA uvedl, že vozy Mazda téměř nevykupují, protože koroze je již po 3-4 letech natolik rozsáhlá, že nemohou na tyto vozy držet záruku.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 09. 2018 19:18

To musí bejt fakt hrozný, naštěstí se to děje nějakejm jiným Mazdám, než se kterejma mám zkušenosti. Proto taky tříletou Mazdu dostaneš prakticky za odvoz a původní majitel zaplatí ještě rád převod.

Odpovědět  |   | 
deltoro  |  01. 10. 2018 12:23

mám 7 ročnú mazdu 6 GH a na karosérií nenájdeš jediný kúsok hrdzy. Podvozok ten povrchovú hrdzu má ale nieje to nič tragické že by sa auto malo rozpadnúť za jazdy.

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  01. 10. 2018 14:04

Ta titulní fotka je více než vypovídající
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-s-nejho... ...

Povrchová koroze na podvozku dnes = díry po zimě.
Na rozdíl od Vás si rozhodně nemyslím, že povrchová koroze podvozku po sedmi letech je v pořádku. Já na to tedy alespoň nejsem zvyklý.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 10. 2018 15:43

Jezdím ve firemních škodách, wv, audi, všechny povrchovou korozi po pár letech mají, co máte vy za značku?

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  01. 10. 2018 15:52

Já jsem na tom stejně jako Vy a ani u prvních Octávek z r. 2007 není na podvozku nikde nic. Manželka má Thalii a ta je po osmi letech zespoda doslova jako nová. Tchán má Dáčku 6 let a zespoda jakbysmet bez koroze. Stařičké Punto I 1995 jsme prodávali jako 19ileté, protože se zespodu začala klubat povrchová koroze. Po 19i letech !!

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  30. 09. 2018 18:18

Ještě by to chtělo přidat porovnání ceny a poločasu rozpadu

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  30. 09. 2018 18:47

Zrychlení v čísleh je dost hodně i o převodech...

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  30. 09. 2018 18:48

...číslech...

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 10. 2018 08:53

Možná by stačilo sundat ty nenávistné brýle a podívat se na to, jak to je ve skutečnosti.
Vidíš Škoda a hned píšeš hejty. Téměř ve všech testech, co jsem četl byl 1,0 T-GDI popisován, jako "dostačující" motor, kterému ke konkurenčním motorům něco chybí. Zde se to jen potvrdilo. A to nejen tím, že RIO je opravdu cvalík. I spotřeba v testu není úplně nejlepší. Například v Testu Rapidu 1,0 TSI na auto.cz mají po 50000 km spotřebu cca 5,5 litru a to i dle jejich tvrzení, jak s autem jezdí a nešetří ho, ale pro porovnání by se muselo s oběma auty jet stejně, aby se to dalo porovnat, takhle to jsou stejně jen dva odlišné testy a dost možná pokud by se dělali za stejných podmínek by byl výsledek jiný.
A k porovnání Mazdy 2: Je to samozřejmě nesmysl. Pokud porovnám silnější 1,5 (115 PS) tak je na tom s Fabií 1,0 TSI 81KW (110 PS) dost podobně, někde lepší Fabia někde Mazda. Pokud ale dle tebe to porovnáš se slabší 1,5 SKY Mazdou, tak je Fabia lepší úplně ve všem celkem přesvědčivě.

http://www.zeperfs.com/en/duel5642-7509.htm...

http://www.zeperfs.com/en/duel5685-7509.htm...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 10. 2018 09:30

Ale ono vo žádný nenávistný brýle nejde, jde o to, že když je test nějakého auta a škoda má v něčem navrch, alespoň podle tabulek, neopomenou to zmínit, jedná-li se o test škodovky, neopomenou se "pro změnu" zmínit v čem je lepší než konkurence. Tak se nediv, že to pozvolna vyvolává alergii a časem je to až směšné. Jako když jsem před lety četl test mimo jiné spotřeby Supa a ve srovnání byl i Swift????, spotřeba nebyla dramaticky odlišná, jen si nevšimnout že Swiftík byl obut do širokejch 17 a Sup do úzkých 16, pověstné je autosalonovské vyjíždění zasněžené sjezdovky, kdy Okt. 4x4 poráží na hlavu všechny Suv příště čekám terénní speciál. Nebo test zrovna té M2, ve všech testech jsou zajedno, že převodovka patří mezi, top, jen tlustýmu Pepovi vypadává, dvojka a na závěr testu se neopomene podle rozkazu zmínit, že jako dobrý, ale Fabie je lepší. Nebo strašení spotřebou, že budete s Mazdou jezdit za 6, už dostat se na 5 vyžaduje hodně, ale hodně nadlimitní ježdění, 6 to bere snad s přívěsem. A takhle se pokračovat dál a dál...... Tahle letitá masáž a snůška blábolů, za ty roky prostě averzi vyvolat musí. A nějakej jeden test, kde ani nejsou všechny parametry, to nezmění. (mimochodem je zajímavý, že ta slabší Mazda s pětikvaltem, má lepší čas než ta sportovnější, asi si to po sobě nepřečetli, než to tam od stolu nabouchali )

Odpovědět  |   | 
kari  |  01. 10. 2018 10:25

Ty tam vyloženě hledáš to, co tam není, jen proto, že se někde v testu zmíní Škoda, nebo VW. Tu averzi si tu děláte sami. 1/2 příspěvků na AR nutně musí narážet na Škodu a to i v případě, že se nikde v článku ani nezmíní. Ale tak pokud jsou místní diskutéři natolik "inteligentní" že se musí o to, co je tak drážní neustále opírat, i když to není potřeba, nebo když o ten jejich "červený hadr" vůbec nejde je věc jiná a pak t tu vypadá, jak to tu vypadá.
Já nikdy Škodu, ani nic od VW neměl a ani to neplánuji. Jsem spokojený s jinými značkami, ale nechápu, jak tu polovinu diskutérů dokáže jedna značka tak vytočit.

Jinak k těm Mazdám:
Jediný údaj je jinak a to bude na vrub převodovky 5 vs 6

http://www.zeperfs.com/en/duel5685-5642.htm...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 10. 2018 15:57

Já a spousty dalších nemusí vůbec nic hledat, to by člověk musel bejt slepej a totální ignorant, (nebo to nesleduje dlouhodobě) aby to neviděl. Vždyť ta skrytá reklama a manipulace doslova křičí z českých tzv. testů a to nejen zde. Nezlob se, třeba jsi nějak zainteresován abys to neviděl, ale vždyť už těm nevěrohodnejm srovnávacím testům, kde kdo směje a dopředu ví kdo vyhraje. A světe div se, ono to tak téměř vždy je. dá se pokračovat dál, četl jsem kdysi autotip, srovnání vozidel a bodování, hodně detailní. Vždycky se to nabodovalo, aby škoda nebo folks vyhrál, když přeženu, tak prohrálo auto s lepší spotřebou, lepší jizdní vlastnosti, komfortnější, ale mělo horší škrabku, v podstatě za 10 lepších vlastností získalo po bodu, ale konkurent za 5 svých po 3 bodech a bylo to.
Jo a jinak není Ti divný, že šestikvalt s vyšším výkonem dosahuje horší čas na ta slabší, už to vypovídá, že podmínky měření se nejspíš mohou velmi....velmi odlišovat. A třeba zrychlení se u několika škodovek shoduje na chlub s tabulkama, to se takřka nikomu nepovede (v konkurenčních testech) není ti to nápadný???

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 36 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 13 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta