Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

69 komentářů

Petr
15. března • 4:35

Cena až na prvním místě? To si děláte legraci.

VasekM
14. března • 22:14

Uvedeny rozvor u Octavie si opravte, ma pouze 2667 mm.

Jenda
14. března • 13:48

1.6 crdi je litrovej motor jako 🐖

PetrM
14. března • 14:31

Tak v první chvíli jsem si myslel to samé ale po chvilce přemýšlení nad rozumem redaktora jsem si uvědomil vlastní blbost ono se totiž jedná o litroveho premianta ve velikosti kufru i když je to dost nešťastně napsané o tom žádná

qwertz
14. března • 10:33

Do Golfu nebo Octavie to má zatím daleko. Nejen kvalitou interiéru, ale i "velikostí" onoho kufru, kde je snad 30% objemu ve zcela nepoužitelných přihrádkách pod podlahou. Např. v Golfu lze alespoň ta mezipodlaha bez problémů vymontovat. Prostor nad hlavou na předních sedadlech je i v nejnižší poloze menší, než v jedničkové fabii, řidiči s 190cm+ se musí připravit na občasné zadrhnutí o strop, který má podivný tvar, o místech na zadních sedadlech raději nemluvě. Pobaví takové drobnosti jako viditelné montážní šrouby (např. v přihrádce na středovém panelu).
K tomu samozřejmě nemožnost objdnat vyhřívané člení sklo, nejasné náklady na případný servis DCT převodovky (pravděpodbně výrazně dražší než u DSG), několikanásobné ceny náhradních dílů (viz DPF) atd... Jako to auto vypadá dobře, ale po přesednutí Ceed - Octavia v rámci jednoho autosalonu je zjevné, že ty auta se srovnávat prostě nedají.

Niemand
15. března • 7:34

Vždy ma udivuje keď niekto len hmatom dokáže vyhodnoť kvalitu plastov. Moje predošle auto som predávala ako 9 ročné a nič tam nevrzlo aj keď ho rôzny plastový fetišisti kritizovali za nekvalitné plasty. To sa ti v škodovke nestane ani keď má rok. Vždy tam nájdeš niečo čo pri zatlačení, alebo prejazde nerovnosti zavrzgá.
Čo sa priestoru týka mám skoro 190 a nie som žiadny baleťák, ale v Ceede som mal problém len s pravým kolenom. Ale toto je napríklad v Golfe oveľa horšie. Nechápem, kto môže navrhnúť hranu v mieste, kde si vodič môže oprieť nohu.

Peter
15. března • 6:56

Mám Golf VII a možem potvrdiť že nad hlavou je v Golfe najviac miesta / pozri tabulku v článku / je jednoducho z tych aut najvyšší a tam potom je ta vzdušnosť interieru nehovoriac o použitych matarialoch rozlišeni displeia atd. Akurat tento tyžden som sedel aj v i30 aj v Ceede /kolega zhana auto / tak podla mojho nazoru je čo sa vnutorneho designu a materialov tíka Kia na tom podstatne lepšie. I 30 je tak na urovni Fiatu Tipo.

14. března • 13:40

S mnoha věcmi máte pravdu, třeba objem kufru vypadá papírově hezky, ale využitelnost je jiná, taktéž cena náhradních dílů je u Kii mnohdy násobná oproti škodě, to je bohužel fakt. První dojem z interiérů bych však nepřeceňoval, ono by bylo lepší toto srovnat až po několika letech provozu, ani ta opěvovaná škodovka z toho pak nevychází kdovíjak. Stojí se však zamyslet nad tím, jaké jsou prodejní ceny aut, která porovnáváte. Za vybavenou Octavii zaplatíte o statisíce více než za podobně vybaveného Ceeda, a to už ani ty náhradní díly běžně nevykompenzují. Kdo nekupuje auto na firmu a přemýšlí o penězích tak mnohdy raději sáhne po onom - mnohými nenáviděném - Korejci a auto mu bude dobře sloužit, byť prémiový dojem z toho čekat nemůže. Kdo toho Korejce nepřekousne, protože by se tím v hospodě před kamarády nebo na podobných diskuzních fórech shodil, raději koupí jetou Octavii v průměrné výbavě a nedostatky svého vozu bude raději dohánět agresivním vystupováním v diskuzích, v horším případě i na silnici.

qwertz
14. března • 13:53

"Srovnatelnou výbavou" se tady operuje docela často, ovšem tahle argumentace je při srovnání automobilek kde jedna prodává pouze balíčkovanou výbavu a druhá široce volitelné konfigurace dost pokulhávající. Pokud máte požadavek na 1.4 automat, 17" kola, dvouzonova klimatizace, full LED světla, je rozdíl mezi O3 a Ceedem řádově 60 tisíc. Ano můžete tady argumentovat, že v nabalíčkovaném Ceedu budete mít možná více položek ve výbavě, ale jak to chcete hodnotit? Čím víc (nevyžádaných) položek tím víc addidas? Někdo to třeba ocení, někdo bude nasraný za všechny ty asistenty, které u O3 mohl vyhodit/neobjednat. V O3 si místo toho můžete objednat hromadu věcí, které v Ceedu prostě nelze, vyhřívaným čelním sklem počínaje a 2L motorem v benzínu naftě konče. A těch 60 tisíc, to se v náhradních dílech ztratí o zůstatkové hodnotě ani nemluvě. Ve výsledku jsou kupující Ceedu a O3 úplně jiní zákazníci.

14. března • 16:19

Prima, takže se shodneme, že kupující jsou úplně jiní zákazníci. To jsem psal už výše.

Jiří Vrbovec
14. března • 15:25

Popsal jste to naprosto přesně. Srovnatelná výbava je pojem tak zavádějící, že jakékoliv srovnání je nesmysl. Srovnávat lze totiž pouze podle korejských pravidel, neboť jejich vozy neumožňují volitelnou konfiguraci.
Osobně bych si nekoupil auto bez vyhřívaného čelního skla. Jaká je tedy v mém případě srovnatelná výbava u Kie/Hyundaie? Žádná. Obě značky nelze do výběru vůbec zařadit z důvodu nedostatečnosti výbavy.
Nemluvím vůbec o tom, že když jsem v 03/2015 kupoval auto, požadoval jsem xenony. Hyundai i30 je nabízel výhradně v nejvyšší výbavové verzi (mj. s koženými sedačkami, které opravdu servisní vozidlo nepotřebuje). Cenou byl o 80.000,- dražší než VW Variant ve verzi Marathon. Takže ono ani to cenové porovnání nemusí vycházet vždy pro korejce výhodně.

Luthor
16. března • 9:18

Proceed třeba čelní sklo ve výhřevu má, jen nevím, zdali i pro český trh...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alex
16. března • 20:19

A to je celoplošně vyhřívané? V Ceedu jsem měl vyhřívané čelní sklo jen pod stěrači.

spiderwolf
15. března • 0:13

jj, vyhřívané přední okno je zásadní "no go", zvláště na jaře, v létě a na podzim, a dokonce v zimě, když auto stojí ve vytápěné garáži... za celou zimu bych to užil asi 2x (1x rozmrazovač za 50 Kč á 3 roky) uspořil bych asi 5 minut času ročně... :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
skodafil
20. března • 9:45

Ano, vyhrivane celni sklo je "no go". Chce to vlastni zkusenost.

PH
14. března • 19:40

Vesměs máte pravdu, ale například u toho Hyundai je chyba u českého zastoupení. Ve všech okolních státech jdou třeba Full LED světla a další věci přiobjednat i v nižších výbavách.

14. března • 16:24

Jasně, argument vyhřívaného čelního skla je pro odpůrce Ceedu a averzí na vše korejské dobrou vějičkou. Ale asi bych na něm nestavěl parametry výběru auta pro všechny. Škoda, že to na našem trhu Kia nenabízí, byl by klid. Na jiných trzích to je. Mě to s garáží zase tolik netrápí, ale mnoho českých řidičů bez toho evidentně jezdit nemůže.

Driver
14. března • 12:01

Dobré vědět, že tu nejsou jen neználci. Osobně si myslím, že se snaží daleko víc, než Renault a Ford, a Mégane s Focusem mají co do obsahů výbav a kvality materiálů velký problém. Viz například čalounění sloupků, stropu, a u Golfa třeba i kufru, tam jsou lepší matroše na dno kufru, než u Forda v interiéru nad spodní hranou skel :-)) A k té tvé první větě, to bude mít stále daleko vždy, a je to filozofie automobilky. Snad jen Opel se kdysi snažil VectrouB převálcovat třeba Vento a celkem mu to šlo. Jenže to nedokázal s Astrou proti Golfu a vylámal si zuby a nedokáže to asi nikdo. Proto budou už vždy jen levnější a horší nebo dražší a lepší, třeba třída A 2019 proti Golfu je totální masakr. Konečně. Ale zaplatíš si to. A ke koncernu Hyundai, tam víme, jak to je, prostě cílovka jsou Ti, co nekalkulují celkové provozní náklady, ani to neumí, ani nevyužijí potenciál výbav, jen si srovnají nějakou druhou nejnižší výbavu a udělají deal století :-D

14. března • 13:19

Snad až příliš subjektivní hodnocení všeho, ne?

.-.
14. března • 12:34

Třída A (pokud je myšlen Mergl) proti Golfu je totální masakr, ovšem pro to Ačko. Vyjma moderního infotainmentu nemá Ačko co nabídnout.
https://www.autocar.co.uk/car-news/features/hot-hat... ...
https://www.autoexpress.co.uk/mercedes/a-class/103911/m... ...
https://www.carsguide.com.au/mercedes-benz/a-class/vs/... ...

WP
15. března • 5:03

Jsi to same čárko a tečko, přečti si ty testy a hlavmně si ta auta projeď než tu začneš psát o masakrech, jako ten nahoře.

WP
14. března • 10:44

Evidentně tě na školení prodejců škodovky "nabrífovali" dobře, ale fakt je ten, že vyjma vrcholných variant je na Octavii už vidět věk a začíná zaostávat, ne že by měla náskok.

tom
14. března • 11:59

Dobre ty prodejce hyundai;-)

WP
15. března • 4:59

Proč Hyundai chlapče?

pacho
14. března • 10:42

pozri sa hodnotiť, autá podľa jedného presadnutia na výstave, trocha odvážne. Nie kždý má 190+ nie každý je vyžratý na 110kg +, a nie každý potrebuje veľký kufor. Osobne si myslí, práve KIA/Hyundai, je veľmi silný konkurent pre gof/octávia. Nemám ani vw an kia, ale vw u mňa rovno vypadáva z výberu, kôly motorom.

@
14. března • 19:27

Vždy se píše Hyundai/Kia a ne obráceně. Stejně jako VW/Škoda, Renault/Dacia. Vždy se udává nadřízená značka. Jen tak na okraj.

Jiří Vrbovec
14. března • 12:50

Kdo nepotřebuje velký kufr, nekupuje si kombi. Asi tak pacho....

Niemand
15. března • 7:20

Môj predošlí kombík mal tiež plýtky kufor v rovine sklopených sedačiek. Objemovo možno nič moc, ale vďaka dĺžke nebol problém tam hodiť napríklad bike, čo do kratšieho auta vačšinou nedáš bez demontáže aspoň jedného kolesa.

qwertz
14. března • 12:47

Kolik času potřebujete na zhodnocení místa v interiéru, kvality zpracování nebo dostupné volitelné výbavy? :-DSamozřejmě, že o jízdních vlastnostech se dá diskutovat až poté, co máte něco naježděno, ale ty tady nikdo nezmiňoval. Naopak konstatujete to samé, tj. rozměrově jsou ty auta poněkud jinde. A totéž platí o motorech, pokud nechcete turbosekačku, kromě VW vám zbývá snad už jenom mazda. U ostatních vám v benzínu nabídnou nějakou +/- 1.2 nejlépe v trojhrnku....

Mirek
14. března • 22:28

Prosím tě, stále tě baví psát tyhle nesmysly? Málo místa, drhnutí hlavou o strop.... A co si tak přestat vymýšlet a pořádně si to ověřit.
https://autobible.euro.cz/test-kia-ceed-ceed-sw-1-0... ...

Myslím, že Honza Koubek rozhodně žádný prcek není.
https://www.stream.cz/meziplyn/10029164-kia-cee... ...

A do budoucna, tenhle tester má výšku asi dva metry a ProCeed je ještě nižší než Ceed.
https://www.youtube.com/watch...

qwerty
15. března • 5:36

protoze asi neumite cist, nezbyva nez zopakovat, ze jsem v tom aute osobne sedel, kdyz jsem ho zvazoval jako moznou variantu. Co pisou na internetu me proto pochopitelne nezajima.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
15. března • 5:54

Aha, takže nejsou dva metry, jako dva metry. Můžeš mi vysvětlit, jak je možné, že Honza Koubek má nad hlavou ještě prostor? A jak je možné, že u Octavie uvádí méně prostoru nad sedáky, když ty tam máš dost místa? Neměl jsi náhodou sedadlo v horní poloze? S Octavii sem tam jezdím a žádný zázrak nadměrného prostoru nad hlavou tam není, řekl bych, že normální.

pacho
14. března • 22:10

takže ešte raz. Každý ma pri výbere iné požiadavky na auto. Mńa osobne miesto na zadných sedačkých moc nezaujíma, kufor mi stačí primerný, tak aby som na dovolenku, alebo pri odvoze niekoho na letisko nemusel moc špekulovať s umiestnením kufrov, a na to pri dobrom usporiadaní úplne stačí okolo 450l, čo bežne HB v nižšej strednej triede splňuje. Skôr kladiem dôraz na pohodlie a výbavu auta, a samozrejme slušný motor, v tom zmysle aby bol kultivovaný a tichý s akceptovatelnou spotrebou. Minule ma viezol zať z letiska na rapide, doslova som nevychádzal z údivu nad priestorom na zadných sedadlách. To že škodovka vie s priestorom čarovať to je fakt. Nedalo mi to , tak som sa trocha prehrabal v parametroch, jednotlivých aut, a po porovnaním som došiel k nasledujúcemu záveru. V rapide, pri rozvore zodpovedajúce j nižšej strednej tried, je celá predna časť(volant a sedadlá) natlačená do predu o dobrých 8-10cm oproti bežným autám, a tuná je ten "priestorový zázrak". To isté platí aj o šírke autá, kde bežne autám kolesá sú vytiahnuté až za obrys, a škoda ich má naopak utopené o niekoľko cm do karosérie. Tento rozdiel je zvlášť markatný pri scale. A to, že tie zázračné kufre sú len predĺžené previsy, radšej už ani nejdem popisovať. Určite mi dáš za pravdu, že všetko je len o kompromisoch, a takéto riešenie, ako má škoda, ide na úkor niečoho. To nech si každý súdni človek posúdi sam, čo to všetko ovplyvnuje. Len tak pre zaujimavosť pozri si nové volvo V60, kde ten posuv "dozadu", je až extrémny, ale vedia prečo to robia. Takže asi tak.

Peter
15. března • 7:22

OK.Pacho povedz ty pri momentalej ponuke na trhu ked potrebuješ nove auto s rozpočtom 15-17 000 Eur čo by si si kupil ? Ideš

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
15. března • 11:33

As i takto, ja sa pohybujem v trošičku vyššej hladine,ale zatial som neopustil nižšiu strednú triedu, lebo tá vyhovuje mojím požiadavka. Asi najhorucejšim kandidátom by bola KIA PROceed, GT, ale to je skôr o emociach, fakt ten kufor nepotrebujem. Čiže do užšieho výberu by sa dostala,krátka KIA/HYundai, Mazda 3,P308. poprípade megan

Peter
15. března • 17:30

V Proceede som sedel vyzera fakt dosť dobre ale cena 1.4 t 22 300 Eur je podla mna dosť.Takže Golf alebo Leon nie.Robíš chybu lebo tie auta su fakt dobré.

pacho
16. března • 12:24

Ja mám zrejme "alergiu" na nemecké autá. Služobné mávam nemecké (Turan, S max Alharma), nie sú to zlé autá, ale proste mi nesedia. Posledný seat, má síce 2,0, ale úplne zle zladený automat, a neskutočne nepodarený S&S.

tom
14. března • 12:00

Ne kazdej je chcipacek se 70kg;-)

Kaa
14. března • 9:39

Osobně bych volil Renault Megané Grandtour.

Peter
14. března • 9:57

Megane je vo vnutri maly a ma zastarali podvozok.Je vysvieteny ako kolotočiarsky bus.Kolega ho ma a už po necelom roku sa ho chce zbavit.Ja by som bral jednoznačne radšej v slabšej vybave Golfa.Korejca nikdy.

Milhaus
15. března • 7:01

Měl jsem ho teď půjčený z ranaultu a nepřijde mi malý a jezdilo se mi v tom příjemně, určitě bych o něm uvažoval víc než o korejci

mpolan
15. března • 8:53

Prostor vzadu je u Méganu skutečně menší, než u ostatních ve třídě. Kombi má aspoň výhodu delšího rozvoru, ale zázrak to rozhodně není. Kdo chce vozit větší osoby vzadu, u Renaultu musí vzít SUV.

Puk
14. března • 16:53

Pekny blabol... Jde videt, ze o tom aute vite prdlajs.

@
14. března • 11:26

Korejce vždy, ale jedině Hyundai. Ne nějaký jeho klon Kiu. Ta je pod ním a je to vidět. Celkově je horší, designem, zpracováním, cenou, poptávkou, image...
Taky je to vidět na globálním trhu. Kia prodává tak polovinu toho co Hyundai. I hodnota značky Hyundai jako takové je podle průzkumu (Interbrand) mnohem vyšší. Natož nějaký Renault, Škoda, VW, Audi...

Mirek
14. března • 21:59

A ty jezdíš autem, nebo imagem? Pozor, abys nezapadl výběrem auta mezi plebs. :-D

Smith
15. března • 18:16

Plebs jezdí zásadně škodovkou, ta je pro něj určená.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pirate
15. března • 21:29

Takže jezdíš Škodovkou. Nevadí, už jsi zvyklý na to být plebs.

Smith
15. března • 22:00

Právě proto jsem si škodovku nikdy nepořídil a nepořídím i kdyby byla zadarmo.

Mirek
15. března • 20:46

Jestli jsi to nepochopil, jako že asi ne, tak si utahuji z toho, když někdo vyjadřuje své přesvědčení, že koupí nějaké (jakékoliv) automobilky klesne v žebříčku společenského postavení v očích druhých. Jmenovat jakoukoliv automobilku tedy není na místě. Pochopil soudruh?

Smith
15. března • 21:57

Právě že soudruzi (levicově orientovaní) dle průzkumů jezdí ve škodovkách, což není můj případ. A nepoučuj.

Mirek
17. března • 17:14

Tady význam soudruh nemělo nic společného s politickou orientací a tím méně s tím, čím politicky orientovaní jezdí. Tady soudruh mělo význam, že se zajímáme o auta, tedy i já. Byla to pouhá hříčka slov. Nechápající potřebují poučení, aby neustále nepřekrucovali význam čehokoliv.

Kryšpín Skočdopole
14. března • 17:56

Jakou má Hyundai odpověď na Stinger? Plácáš PR, ale nepoukázal jsi na jednu jedinou věc. Hyundai zatím nedokázal postavit jediné auto, které vydrží. I.gen I30 už na silnicích spatřit nelze a nejezdilo jich málo, to o něčem svědčí. Korejcům se zatím budu vyhýbat.

...
15. března • 23:10

Nic nevydrží?:-D:-D:-D Blbost. 1,6 milionu km za pět let je málo? A jezdí dál...
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/zena-najela-s... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
...
15. března • 23:12

To se žádné škodovce ani VW nikdy nepodaří, doslova se rozsypou.

Niemand
15. března • 7:06

Trebeš blbosti. Kórejcov z pred 10 rokov je tu málo, lebo mali polovičný podiel na trhu oproti súčastnosti a hlavne minimálny dovoz jazdeniek z vonka. Tie autá pre tunajších znalcov neboli tak IN ako Golf TDI.

@
14. března • 19:19

V první řadě tu plácáš jen ty. Genesis G70 je o několik levelů nad Stingerem. Navíc značce Hyundai patří i ten tvůj Stinger, protože Hyundai vlastní automobilku (značku) Kia. Kia by se na jakékoli své auta nezmohla, protože všechno přebírá od Hyundaie.
I30 první generace jezdí pořád hodně. Hyundai je držák. Daleko větší než VW a Škoda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MUDr. Chocholoušek
15. března • 7:28

Hyundai není vlastníkem Kia, obě automobilky mají stejného majitele.

Smith
15. března • 17:41

Mají stejného majitele a tím je společnost HYUNDAI. Konkrétně Hyundai Motor Group. Jeho výrobní naplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů.
V roce 1999 zakoupila společnost Hyundai (majitel značky) jihokorejského výrobce automobilů Kia Motors. https://www.hyundaimotorgroup.com/Index.hub...

Mirek
15. března • 10:58

Také nemáš pravdu. Již se to tu řešilo vícekrát. Samozřejmě, že mají společného vlastníka, když prostřednictvím vlastněné firmy koupím jinou firmu, jiného vlastníka těžko může mít.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kia...
Ale až tak jednoduché to také není.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/vlastn... ...

Kryšpín Skočdopole
14. března • 20:00

Kdyby dělal Hyundai šprcgumy s velkým nápisem, ty s nimi nezavřeš šuplík. Trochu soudnosti!

Tom
14. března • 16:45

to je teda blábol...

Smith
15. března • 19:08

Pouze a jen pro ty, kteří nechtějí uznat pravdu. Hyundai je mimořádně velká a hodnotná značka. V TOP 100 nejhodnotnějších značek světa, v kterých je jen šestnáct automobilových značek je Hyundai na šestém místě. Za ním jsou s velkým odstupem např. Ferrari, Porsche, Audi, Subaru, Land Rover, VW, Nisan, Kia.
Takové značky jako jsou třeba Tesla, Renault, Volvo, Peugeot, Citroen, Seat, Fiat, Dacia, Škoda nejsou ani v seznamu, protože jsou velmi nehodnotné, tzn. laciné (cena značky není cenou produktů, ta s ní vůbec nesouvisí, je to hlavně o finančních výsledcích produktu nebo služby dané značky; roli, kterou tato značka hraje v ovlivňování rozhodování zákazníka, a síle, s jakou si značka udržuje své ceny a zajišťuje zisk).https://mangazine.cz/interbrand-opet-vyhlasila... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaryn
9. května • 13:35

Že má Hnůjdej jako značka ve světě nějaký renomé neznamená, že ho má díky výrobě osobních aut v nějaký díře u Nošovic.

Peter
16. března • 6:41

To že je Hyundai hodnotna značka neznamena že robí dobre autá.Ved oni maju v portfoliu vyrobu napr.bagrov,televizorov,šijacich strojov atd takže preto je tak vysoko a nie preto že robia super autá.Treba porovnavat auto značky ako Mercedes,BMW,Volkswagen atd.

Smith
16. března • 7:54

Myslíš, že Toyota dělá nejlepší auta, když je ze všech nejvýše? Ne, nedělá. Hyundai vyrábí daleko lepší auta než Toyota a většina značek v tomto žebříčku před ním.
Tady jde o sílu, image a prestiž značky. A i díky tomu se lidé rozhodují o koupi auta té které značky. Hlavně ti, kterým jde o to, aby vlastnili auto celosvětově významné značky. Proto bych si nikdy nekoupil auto od nějaké "neznačkové" škodovky. Stejně tak třeba od Volkswagenu. Pominuli to, že auta od škodovky a VW absolutně nemají na auta od HYUNDAI hlavně spolehlivostí, designem, jízdním komfortem atd. Samozřejmě porovnávám porovnatelné produkty.
Například, kdybych se měl rozhodovat pouze mezi značkami HYUNDAI a KIA, tak si vždy vyberu raději HYUNDAI, protože je tato značka silnější. A nejen kvůli faktu, že zn. HYUNDAI vlastní zn. KIA. Díky tomu se zn. KIA se dostala do TOP 100, ale nikdy nebude před zn. HYUNDAI.

Jaryn
9. května • 13:42

:-D:-D:-D No jasně, koupim si korejskej sráč jen proto, že to je "Značka" a ostatní automobilky nemají takový renomé :-D:-D:-D Když teda podle vás Hnůjdej má tak velkou prestiž, proč si státníci a manažeři v drtivý většině světa kupujou BMW, Audi, Mecedesy, RR a další auta? Proč ani v Číně, kde je hlad po novejch autech, korejský pixly nefrčej? Aha! Protože jsou všichni úplně blbí a jedinej nějakej Smith z ČR je nechytrřejší ze všech a ví jak to doopravdy je :-D:-D:-D
P.S.: Ale jo, kupujte Hnůjdej nebo Kiu, aspoň budou mít servisáci a vrakáče o práci postaráno :-D:-D:-D

skodafil
20. března • 9:39

Marketingova hodnota znacky je pri vyberu auta skutecne naprosto, ale naprosto zasadni parametr.

Fetr
16. března • 16:34

Hyundai je největší sračka ze všech sraček s image nejlevnějšího šuntu. Něco takového by soudný člověk nechtěl vyhrát ani v tombole

Jarda
17. března • 18:37

Ty jsi ale debil, co?

Doporučujeme

Články odjinud