Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kaa  |  14. 03. 2019 09:39

Osobně bych volil Renault Megané Grandtour.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 03. 2019 09:57

Megane je vo vnutri maly a ma zastarali podvozok.Je vysvieteny ako kolotočiarsky bus.Kolega ho ma a už po necelom roku sa ho chce zbavit.Ja by som bral jednoznačne radšej v slabšej vybave Golfa.Korejca nikdy.

Odpovědět  |   | 
@  |  14. 03. 2019 11:26

Korejce vždy, ale jedině Hyundai. Ne nějaký jeho klon Kiu. Ta je pod ním a je to vidět. Celkově je horší, designem, zpracováním, cenou, poptávkou, image...
Taky je to vidět na globálním trhu. Kia prodává tak polovinu toho co Hyundai. I hodnota značky Hyundai jako takové je podle průzkumu (Interbrand) mnohem vyšší. Natož nějaký Renault, Škoda, VW, Audi...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  14. 03. 2019 16:45

to je teda blábol...

Odpovědět  |   | 
Smith  |  15. 03. 2019 19:08

Pouze a jen pro ty, kteří nechtějí uznat pravdu. Hyundai je mimořádně velká a hodnotná značka. V TOP 100 nejhodnotnějších značek světa, v kterých je jen šestnáct automobilových značek je Hyundai na šestém místě. Za ním jsou s velkým odstupem např. Ferrari, Porsche, Audi, Subaru, Land Rover, VW, Nisan, Kia.
Takové značky jako jsou třeba Tesla, Renault, Volvo, Peugeot, Citroen, Seat, Fiat, Dacia, Škoda nejsou ani v seznamu, protože jsou velmi nehodnotné, tzn. laciné (cena značky není cenou produktů, ta s ní vůbec nesouvisí, je to hlavně o finančních výsledcích produktu nebo služby dané značky; roli, kterou tato značka hraje v ovlivňování rozhodování zákazníka, a síle, s jakou si značka udržuje své ceny a zajišťuje zisk).

https://mangazine.cz/interbrand-opet-vyhlasila... ...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 03. 2019 06:41

To že je Hyundai hodnotna značka neznamena že robí dobre autá.Ved oni maju v portfoliu vyrobu napr.bagrov,televizorov,šijacich strojov atd takže preto je tak vysoko a nie preto že robia super autá.Treba porovnavat auto značky ako Mercedes,BMW,Volkswagen atd.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  16. 03. 2019 07:54

Myslíš, že Toyota dělá nejlepší auta, když je ze všech nejvýše? Ne, nedělá. Hyundai vyrábí daleko lepší auta než Toyota a většina značek v tomto žebříčku před ním.
Tady jde o sílu, image a prestiž značky. A i díky tomu se lidé rozhodují o koupi auta té které značky. Hlavně ti, kterým jde o to, aby vlastnili auto celosvětově významné značky. Proto bych si nikdy nekoupil auto od nějaké "neznačkové" škodovky. Stejně tak třeba od Volkswagenu. Pominuli to, že auta od škodovky a VW absolutně nemají na auta od HYUNDAI hlavně spolehlivostí, designem, jízdním komfortem atd. Samozřejmě porovnávám porovnatelné produkty.
Například, kdybych se měl rozhodovat pouze mezi značkami HYUNDAI a KIA, tak si vždy vyberu raději HYUNDAI, protože je tato značka silnější. A nejen kvůli faktu, že zn. HYUNDAI vlastní zn. KIA. Díky tomu se zn. KIA se dostala do TOP 100, ale nikdy nebude před zn. HYUNDAI.

Odpovědět  |   | 
Fetr  |  16. 03. 2019 16:34

Hyundai je největší sračka ze všech sraček s image nejlevnějšího šuntu. Něco takového by soudný člověk nechtěl vyhrát ani v tombole

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  17. 03. 2019 18:37

Ty jsi ale debil, co?

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  20. 03. 2019 09:39

Marketingova hodnota znacky je pri vyberu auta skutecne naprosto, ale naprosto zasadni parametr.

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  09. 05. 2019 13:42

No jasně, koupim si korejskej sráč jen proto, že to je "Značka" a ostatní automobilky nemají takový renomé Když teda podle vás Hnůjdej má tak velkou prestiž, proč si státníci a manažeři v drtivý většině světa kupujou BMW, Audi, Mecedesy, RR a další auta? Proč ani v Číně, kde je hlad po novejch autech, korejský pixly nefrčej? Aha! Protože jsou všichni úplně blbí a jedinej nějakej Smith z ČR je nechytrřejší ze všech a ví jak to doopravdy je
P.S.: Ale jo, kupujte Hnůjdej nebo Kiu, aspoň budou mít servisáci a vrakáče o práci postaráno

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  09. 05. 2019 13:35

Že má Hnůjdej jako značka ve světě nějaký renomé neznamená, že ho má díky výrobě osobních aut v nějaký díře u Nošovic.

Odpovědět  |   | 
Kryšpín Skočdopole  |  14. 03. 2019 17:56

Jakou má Hyundai odpověď na Stinger? Plácáš PR, ale nepoukázal jsi na jednu jedinou věc. Hyundai zatím nedokázal postavit jediné auto, které vydrží. I.gen I30 už na silnicích spatřit nelze a nejezdilo jich málo, to o něčem svědčí. Korejcům se zatím budu vyhýbat.

Odpovědět  |   | 
@  |  14. 03. 2019 19:19

V první řadě tu plácáš jen ty. Genesis G70 je o několik levelů nad Stingerem. Navíc značce Hyundai patří i ten tvůj Stinger, protože Hyundai vlastní automobilku (značku) Kia. Kia by se na jakékoli své auta nezmohla, protože všechno přebírá od Hyundaie.
I30 první generace jezdí pořád hodně. Hyundai je držák. Daleko větší než VW a Škoda.

Odpovědět  |   | 
Kryšpín Skočdopole  |  14. 03. 2019 20:00

Kdyby dělal Hyundai šprcgumy s velkým nápisem, ty s nimi nezavřeš šuplík. Trochu soudnosti!

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  15. 03. 2019 07:28

Hyundai není vlastníkem Kia, obě automobilky mají stejného majitele.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 03. 2019 10:58

Také nemáš pravdu. Již se to tu řešilo vícekrát. Samozřejmě, že mají společného vlastníka, když prostřednictvím vlastněné firmy koupím jinou firmu, jiného vlastníka těžko může mít.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kia...
Ale až tak jednoduché to také není.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/vlastn... ...

Odpovědět  |   | 
Smith  |  15. 03. 2019 17:41

Mají stejného majitele a tím je společnost HYUNDAI. Konkrétně Hyundai Motor Group. Jeho výrobní naplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů.
V roce 1999 zakoupila společnost Hyundai (majitel značky) jihokorejského výrobce automobilů Kia Motors. https://www.hyundaimotorgroup.com/Index.hub...

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  15. 03. 2019 07:06

Trebeš blbosti. Kórejcov z pred 10 rokov je tu málo, lebo mali polovičný podiel na trhu oproti súčastnosti a hlavne minimálny dovoz jazdeniek z vonka. Tie autá pre tunajších znalcov neboli tak IN ako Golf TDI.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 23:10

Nic nevydrží? Blbost. 1,6 milionu km za pět let je málo? A jezdí dál...
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/zena-najela-s... ...

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 03. 2019 23:12

To se žádné škodovce ani VW nikdy nepodaří, doslova se rozsypou.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 03. 2019 21:59

A ty jezdíš autem, nebo imagem? Pozor, abys nezapadl výběrem auta mezi plebs.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  15. 03. 2019 18:16

Plebs jezdí zásadně škodovkou, ta je pro něj určená.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 03. 2019 20:46

Jestli jsi to nepochopil, jako že asi ne, tak si utahuji z toho, když někdo vyjadřuje své přesvědčení, že koupí nějaké (jakékoliv) automobilky klesne v žebříčku společenského postavení v očích druhých. Jmenovat jakoukoliv automobilku tedy není na místě. Pochopil soudruh?

Odpovědět  |   | 
Smith  |  15. 03. 2019 21:57

Právě že soudruzi (levicově orientovaní) dle průzkumů jezdí ve škodovkách, což není můj případ. A nepoučuj.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 03. 2019 17:14

Tady význam soudruh nemělo nic společného s politickou orientací a tím méně s tím, čím politicky orientovaní jezdí. Tady soudruh mělo význam, že se zajímáme o auta, tedy i já. Byla to pouhá hříčka slov. Nechápající potřebují poučení, aby neustále nepřekrucovali význam čehokoliv.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  15. 03. 2019 21:29

Takže jezdíš Škodovkou. Nevadí, už jsi zvyklý na to být plebs.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  15. 03. 2019 22:00

Právě proto jsem si škodovku nikdy nepořídil a nepořídím i kdyby byla zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  14. 03. 2019 16:53

Pekny blabol... Jde videt, ze o tom aute vite prdlajs.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  15. 03. 2019 07:01

Měl jsem ho teď půjčený z ranaultu a nepřijde mi malý a jezdilo se mi v tom příjemně, určitě bych o něm uvažoval víc než o korejci

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 03. 2019 08:53

Prostor vzadu je u Méganu skutečně menší, než u ostatních ve třídě. Kombi má aspoň výhodu delšího rozvoru, ale zázrak to rozhodně není. Kdo chce vozit větší osoby vzadu, u Renaultu musí vzít SUV.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  14. 03. 2019 10:33

Do Golfu nebo Octavie to má zatím daleko. Nejen kvalitou interiéru, ale i "velikostí" onoho kufru, kde je snad 30% objemu ve zcela nepoužitelných přihrádkách pod podlahou. Např. v Golfu lze alespoň ta mezipodlaha bez problémů vymontovat. Prostor nad hlavou na předních sedadlech je i v nejnižší poloze menší, než v jedničkové fabii, řidiči s 190cm+ se musí připravit na občasné zadrhnutí o strop, který má podivný tvar, o místech na zadních sedadlech raději nemluvě. Pobaví takové drobnosti jako viditelné montážní šrouby (např. v přihrádce na středovém panelu).
K tomu samozřejmě nemožnost objdnat vyhřívané člení sklo, nejasné náklady na případný servis DCT převodovky (pravděpodbně výrazně dražší než u DSG), několikanásobné ceny náhradních dílů (viz DPF) atd... Jako to auto vypadá dobře, ale po přesednutí Ceed - Octavia v rámci jednoho autosalonu je zjevné, že ty auta se srovnávat prostě nedají.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  14. 03. 2019 10:42

pozri sa hodnotiť, autá podľa jedného presadnutia na výstave, trocha odvážne. Nie kždý má 190+ nie každý je vyžratý na 110kg +, a nie každý potrebuje veľký kufor. Osobne si myslí, práve KIA/Hyundai, je veľmi silný konkurent pre gof/octávia. Nemám ani vw an kia, ale vw u mňa rovno vypadáva z výberu, kôly motorom.

Odpovědět  |   | 
tom  |  14. 03. 2019 12:00

Ne kazdej je chcipacek se 70kg

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  14. 03. 2019 12:47

Kolik času potřebujete na zhodnocení místa v interiéru, kvality zpracování nebo dostupné volitelné výbavy?

Samozřejmě, že o jízdních vlastnostech se dá diskutovat až poté, co máte něco naježděno, ale ty tady nikdo nezmiňoval. Naopak konstatujete to samé, tj. rozměrově jsou ty auta poněkud jinde. A totéž platí o motorech, pokud nechcete turbosekačku, kromě VW vám zbývá snad už jenom mazda. U ostatních vám v benzínu nabídnou nějakou +/- 1.2 nejlépe v trojhrnku....

Odpovědět  |   | 
pacho  |  14. 03. 2019 22:10

takže ešte raz. Každý ma pri výbere iné požiadavky na auto. Mńa osobne miesto na zadných sedačkých moc nezaujíma, kufor mi stačí primerný, tak aby som na dovolenku, alebo pri odvoze niekoho na letisko nemusel moc špekulovať s umiestnením kufrov, a na to pri dobrom usporiadaní úplne stačí okolo 450l, čo bežne HB v nižšej strednej triede splňuje. Skôr kladiem dôraz na pohodlie a výbavu auta, a samozrejme slušný motor, v tom zmysle aby bol kultivovaný a tichý s akceptovatelnou spotrebou. Minule ma viezol zať z letiska na rapide, doslova som nevychádzal z údivu nad priestorom na zadných sedadlách. To že škodovka vie s priestorom čarovať to je fakt. Nedalo mi to , tak som sa trocha prehrabal v parametroch, jednotlivých aut, a po porovnaním som došiel k nasledujúcemu záveru. V rapide, pri rozvore zodpovedajúce j nižšej strednej tried, je celá predna časť(volant a sedadlá) natlačená do predu o dobrých 8-10cm oproti bežným autám, a tuná je ten "priestorový zázrak". To isté platí aj o šírke autá, kde bežne autám kolesá sú vytiahnuté až za obrys, a škoda ich má naopak utopené o niekoľko cm do karosérie. Tento rozdiel je zvlášť markatný pri scale. A to, že tie zázračné kufre sú len predĺžené previsy, radšej už ani nejdem popisovať. Určite mi dáš za pravdu, že všetko je len o kompromisoch, a takéto riešenie, ako má škoda, ide na úkor niečoho. To nech si každý súdni človek posúdi sam, čo to všetko ovplyvnuje. Len tak pre zaujimavosť pozri si nové volvo V60, kde ten posuv "dozadu", je až extrémny, ale vedia prečo to robia. Takže asi tak.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  15. 03. 2019 07:22

OK.Pacho povedz ty pri momentalej ponuke na trhu ked potrebuješ nove auto s rozpočtom 15-17 000 Eur čo by si si kupil ? Ideš

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 03. 2019 11:33

As i takto, ja sa pohybujem v trošičku vyššej hladine,ale zatial som neopustil nižšiu strednú triedu, lebo tá vyhovuje mojím požiadavka. Asi najhorucejšim kandidátom by bola KIA PROceed, GT, ale to je skôr o emociach, fakt ten kufor nepotrebujem. Čiže do užšieho výberu by sa dostala,krátka KIA/HYundai, Mazda 3,P308. poprípade megan

Odpovědět  |   | 
Peter  |  15. 03. 2019 17:30

V Proceede som sedel vyzera fakt dosť dobre ale cena 1.4 t 22 300 Eur je podla mna dosť.Takže Golf alebo Leon nie.Robíš chybu lebo tie auta su fakt dobré.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 03. 2019 12:24

Ja mám zrejme "alergiu" na nemecké autá. Služobné mávam nemecké (Turan, S max Alharma), nie sú to zlé autá, ale proste mi nesedia. Posledný seat, má síce 2,0, ale úplne zle zladený automat, a neskutočne nepodarený S&S.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 03. 2019 22:28

Prosím tě, stále tě baví psát tyhle nesmysly? Málo místa, drhnutí hlavou o strop.... A co si tak přestat vymýšlet a pořádně si to ověřit.
https://autobible.euro.cz/test-kia-ceed-ceed-sw-1-0... ...

Myslím, že Honza Koubek rozhodně žádný prcek není.
https://www.stream.cz/meziplyn/10029164-kia-cee... ...

A do budoucna, tenhle tester má výšku asi dva metry a ProCeed je ještě nižší než Ceed.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
qwerty  |  15. 03. 2019 05:36

protoze asi neumite cist, nezbyva nez zopakovat, ze jsem v tom aute osobne sedel, kdyz jsem ho zvazoval jako moznou variantu. Co pisou na internetu me proto pochopitelne nezajima.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 03. 2019 05:54

Aha, takže nejsou dva metry, jako dva metry. Můžeš mi vysvětlit, jak je možné, že Honza Koubek má nad hlavou ještě prostor? A jak je možné, že u Octavie uvádí méně prostoru nad sedáky, když ty tam máš dost místa? Neměl jsi náhodou sedadlo v horní poloze? S Octavii sem tam jezdím a žádný zázrak nadměrného prostoru nad hlavou tam není, řekl bych, že normální.

Odpovědět  |   | 
Jiří Vrbovec  |  14. 03. 2019 12:50

Kdo nepotřebuje velký kufr, nekupuje si kombi. Asi tak pacho....

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  15. 03. 2019 07:20

Môj predošlí kombík mal tiež plýtky kufor v rovine sklopených sedačiek. Objemovo možno nič moc, ale vďaka dĺžke nebol problém tam hodiť napríklad bike, čo do kratšieho auta vačšinou nedáš bez demontáže aspoň jedného kolesa.

Odpovědět  |   | 
@  |  14. 03. 2019 19:27

Vždy se píše Hyundai/Kia a ne obráceně. Stejně jako VW/Škoda, Renault/Dacia. Vždy se udává nadřízená značka. Jen tak na okraj.

Odpovědět  |   | 
WP  |  14. 03. 2019 10:44

Evidentně tě na školení prodejců škodovky "nabrífovali" dobře, ale fakt je ten, že vyjma vrcholných variant je na Octavii už vidět věk a začíná zaostávat, ne že by měla náskok.

Odpovědět  |   | 
tom  |  14. 03. 2019 11:59

Dobre ty prodejce hyundai

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 03. 2019 04:59

Proč Hyundai chlapče?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  14. 03. 2019 12:01

Dobré vědět, že tu nejsou jen neználci. Osobně si myslím, že se snaží daleko víc, než Renault a Ford, a Mégane s Focusem mají co do obsahů výbav a kvality materiálů velký problém. Viz například čalounění sloupků, stropu, a u Golfa třeba i kufru, tam jsou lepší matroše na dno kufru, než u Forda v interiéru nad spodní hranou skel A k té tvé první větě, to bude mít stále daleko vždy, a je to filozofie automobilky. Snad jen Opel se kdysi snažil VectrouB převálcovat třeba Vento a celkem mu to šlo. Jenže to nedokázal s Astrou proti Golfu a vylámal si zuby a nedokáže to asi nikdo. Proto budou už vždy jen levnější a horší nebo dražší a lepší, třeba třída A 2019 proti Golfu je totální masakr. Konečně. Ale zaplatíš si to. A ke koncernu Hyundai, tam víme, jak to je, prostě cílovka jsou Ti, co nekalkulují celkové provozní náklady, ani to neumí, ani nevyužijí potenciál výbav, jen si srovnají nějakou druhou nejnižší výbavu a udělají deal století

Odpovědět  |   | 
.-.  |  14. 03. 2019 12:34

Třída A (pokud je myšlen Mergl) proti Golfu je totální masakr, ovšem pro to Ačko. Vyjma moderního infotainmentu nemá Ačko co nabídnout.
https://www.autocar.co.uk/car-news/features/hot-hat... ...
https://www.autoexpress.co.uk/mercedes/a-class/103911/m... ...
https://www.carsguide.com.au/mercedes-benz/a-class/vs/... ...

Odpovědět  |   | 
WP  |  15. 03. 2019 05:03

Jsi to same čárko a tečko, přečti si ty testy a hlavmně si ta auta projeď než tu začneš psát o masakrech, jako ten nahoře.

Odpovědět  |   | 
 |  14. 03. 2019 13:19

Snad až příliš subjektivní hodnocení všeho, ne?

Odpovědět  |   | 
 |  14. 03. 2019 13:40

S mnoha věcmi máte pravdu, třeba objem kufru vypadá papírově hezky, ale využitelnost je jiná, taktéž cena náhradních dílů je u Kii mnohdy násobná oproti škodě, to je bohužel fakt. První dojem z interiérů bych však nepřeceňoval, ono by bylo lepší toto srovnat až po několika letech provozu, ani ta opěvovaná škodovka z toho pak nevychází kdovíjak. Stojí se však zamyslet nad tím, jaké jsou prodejní ceny aut, která porovnáváte. Za vybavenou Octavii zaplatíte o statisíce více než za podobně vybaveného Ceeda, a to už ani ty náhradní díly běžně nevykompenzují. Kdo nekupuje auto na firmu a přemýšlí o penězích tak mnohdy raději sáhne po onom - mnohými nenáviděném - Korejci a auto mu bude dobře sloužit, byť prémiový dojem z toho čekat nemůže. Kdo toho Korejce nepřekousne, protože by se tím v hospodě před kamarády nebo na podobných diskuzních fórech shodil, raději koupí jetou Octavii v průměrné výbavě a nedostatky svého vozu bude raději dohánět agresivním vystupováním v diskuzích, v horším případě i na silnici.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  14. 03. 2019 13:53

"Srovnatelnou výbavou" se tady operuje docela často, ovšem tahle argumentace je při srovnání automobilek kde jedna prodává pouze balíčkovanou výbavu a druhá široce volitelné konfigurace dost pokulhávající. Pokud máte požadavek na 1.4 automat, 17" kola, dvouzonova klimatizace, full LED světla, je rozdíl mezi O3 a Ceedem řádově 60 tisíc. Ano můžete tady argumentovat, že v nabalíčkovaném Ceedu budete mít možná více položek ve výbavě, ale jak to chcete hodnotit? Čím víc (nevyžádaných) položek tím víc addidas? Někdo to třeba ocení, někdo bude nasraný za všechny ty asistenty, které u O3 mohl vyhodit/neobjednat. V O3 si místo toho můžete objednat hromadu věcí, které v Ceedu prostě nelze, vyhřívaným čelním sklem počínaje a 2L motorem v benzínu naftě konče. A těch 60 tisíc, to se v náhradních dílech ztratí o zůstatkové hodnotě ani nemluvě. Ve výsledku jsou kupující Ceedu a O3 úplně jiní zákazníci.

Odpovědět  |   | 
Jiří Vrbovec  |  14. 03. 2019 15:25

Popsal jste to naprosto přesně. Srovnatelná výbava je pojem tak zavádějící, že jakékoliv srovnání je nesmysl. Srovnávat lze totiž pouze podle korejských pravidel, neboť jejich vozy neumožňují volitelnou konfiguraci.
Osobně bych si nekoupil auto bez vyhřívaného čelního skla. Jaká je tedy v mém případě srovnatelná výbava u Kie/Hyundaie? Žádná. Obě značky nelze do výběru vůbec zařadit z důvodu nedostatečnosti výbavy.
Nemluvím vůbec o tom, že když jsem v 03/2015 kupoval auto, požadoval jsem xenony. Hyundai i30 je nabízel výhradně v nejvyšší výbavové verzi (mj. s koženými sedačkami, které opravdu servisní vozidlo nepotřebuje). Cenou byl o 80.000,- dražší než VW Variant ve verzi Marathon. Takže ono ani to cenové porovnání nemusí vycházet vždy pro korejce výhodně.

Odpovědět  |   | 
 |  14. 03. 2019 16:24

Jasně, argument vyhřívaného čelního skla je pro odpůrce Ceedu a averzí na vše korejské dobrou vějičkou. Ale asi bych na něm nestavěl parametry výběru auta pro všechny. Škoda, že to na našem trhu Kia nenabízí, byl by klid. Na jiných trzích to je. Mě to s garáží zase tolik netrápí, ale mnoho českých řidičů bez toho evidentně jezdit nemůže.

Odpovědět  |   | 
PH  |  14. 03. 2019 19:40

Vesměs máte pravdu, ale například u toho Hyundai je chyba u českého zastoupení. Ve všech okolních státech jdou třeba Full LED světla a další věci přiobjednat i v nižších výbavách.

Odpovědět  |   | 
spiderwolf  |  15. 03. 2019 00:13

jj, vyhřívané přední okno je zásadní "no go", zvláště na jaře, v létě a na podzim, a dokonce v zimě, když auto stojí ve vytápěné garáži... za celou zimu bych to užil asi 2x (1x rozmrazovač za 50 Kč á 3 roky) uspořil bych asi 5 minut času ročně...

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  20. 03. 2019 09:45

Ano, vyhrivane celni sklo je "no go". Chce to vlastni zkusenost.

Odpovědět  |   | 
Luthor  |  16. 03. 2019 09:18

Proceed třeba čelní sklo ve výhřevu má, jen nevím, zdali i pro český trh...

Odpovědět  |   | 
Alex  |  16. 03. 2019 20:19

A to je celoplošně vyhřívané? V Ceedu jsem měl vyhřívané čelní sklo jen pod stěrači.

Odpovědět  |   | 
 |  14. 03. 2019 16:19

Prima, takže se shodneme, že kupující jsou úplně jiní zákazníci. To jsem psal už výše.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  15. 03. 2019 06:56

Mám Golf VII a možem potvrdiť že nad hlavou je v Golfe najviac miesta / pozri tabulku v článku / je jednoducho z tych aut najvyšší a tam potom je ta vzdušnosť interieru nehovoriac o použitych matarialoch rozlišeni displeia atd. Akurat tento tyžden som sedel aj v i30 aj v Ceede /kolega zhana auto / tak podla mojho nazoru je čo sa vnutorneho designu a materialov tíka Kia na tom podstatne lepšie. I 30 je tak na urovni Fiatu Tipo.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  15. 03. 2019 07:34

Vždy ma udivuje keď niekto len hmatom dokáže vyhodnoť kvalitu plastov. Moje predošle auto som predávala ako 9 ročné a nič tam nevrzlo aj keď ho rôzny plastový fetišisti kritizovali za nekvalitné plasty. To sa ti v škodovke nestane ani keď má rok. Vždy tam nájdeš niečo čo pri zatlačení, alebo prejazde nerovnosti zavrzgá.
Čo sa priestoru týka mám skoro 190 a nie som žiadny baleťák, ale v Ceede som mal problém len s pravým kolenom. Ale toto je napríklad v Golfe oveľa horšie. Nechápem, kto môže navrhnúť hranu v mieste, kde si vodič môže oprieť nohu.

Odpovědět  |   | 
Jenda  |  14. 03. 2019 13:48

1.6 crdi je litrovej motor jako 🐖

Odpovědět  |   | 
PetrM  |  14. 03. 2019 14:31

Tak v první chvíli jsem si myslel to samé ale po chvilce přemýšlení nad rozumem redaktora jsem si uvědomil vlastní blbost ono se totiž jedná o litroveho premianta ve velikosti kufru i když je to dost nešťastně napsané o tom žádná

Odpovědět  |   | 
VasekM  |  14. 03. 2019 22:14

Uvedeny rozvor u Octavie si opravte, ma pouze 2667 mm.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 03. 2019 04:35

Cena až na prvním místě? To si děláte legraci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A